Klinkt niet als Drente.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Super, veel gezien, gedaan, gelopen, veel verschillende weertypen (op een gletsjer gestaan en gisteren -- alhoewel dat voor mij nog als vanochtend aanvoelt) met 'n t-shirt aan op 't strand gezeten.
Veels te donker om te verven nu, niet doen Kal! En het droogt natuurlijk voor geen meter.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn gang af, die moest opnieuw omdat ik de muurplinten eraf had gehaald en dat kleurverschil was minder![]()
Maar ik heb nog erg veel te verven, aangezien mijn huis lijkt te bestaan uit deurendus ik zit nu te denken zal ik er nog een paar in de verf zetten, maar ja licht is nu wel slecht
Ok, nou ga je morgen lekker verder tochquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ga morgenvroeg weer verder, verf kan ik nu niet goed zien in dit licht
Canadaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Super, veel gezien, gedaan, gelopen, veel verschillende weertypen (op een gletsjer gestaan en gisteren -- alhoewel dat voor mij nog als vanochtend aanvoelt) met 'n t-shirt aan op 't strand gezeten.
Omdat ik nu eigenlijk alles tegelijk wil doen, en het overzicht dan kwijt benquote:
Nee doe ik ook nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Veels te donker om te verven nu, niet doen Kal! En het droogt natuurlijk voor geen meter.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
14
2 balkondeuren
3 slaapkamerdeuren
1 badkamer
1 wc
1 gangkast
1 keukendeur
2 kastdeuren (woonkamer/meterkast)
voordeur
en 2 gangdeuren
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ik nu eigenlijk alles tegelijk wil doen, en het overzicht dan kwijt ben
Ja die plinten was ook niet het slimste, eerst gaten opvullen en dan bijverven, maar gelukkig zat de kleur er niet zo lang op dus geen kleurverschil, maar wil nu meteen alles aanpakkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, nou ga je morgen lekker verder toch![]()
Ik liep heel spastisch rond met een witte roller, iedere muur met een vlekje kreeg een witte veeg![]()
en nu is er kleurverschil
Ohw wacht...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
14
2 balkondeuren
3 slaapkamerdeuren
1 badkamer
1 wc
1 gangkast
1 keukendeur
2 kastdeuren (woonkamer/meterkast)
voordeur
en 2 gangdeuren
Ja nou ja, en dan de ramen nog enzo hequote:
Paar oude fotolijstjes verven met een beetje van de muurverf. Of een oud, fout beeld of een vaas, dan wordt het één met je interieur. Of zo. Als je toch nog even door wil kwasten.quote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die plinten was ook niet het slimste, eerst gaten opvullen en dan bijverven, maar gelukkig zat de kleur er niet zo lang op dus geen kleurverschil, maar wil nu meteen alles aanpakken
1 balkondeur, 1 gangdeur, 1 kastdeur zijn af, de keukendeur staat in de grond dus klaar, en de rest moet nogquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw wacht...
Dat moet je nog doen of dat heb je gedaan?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja, en dan de ramen nog enzo he
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Paar oude fotolijstjes verven met een beetje van de muurverf. Of een oud, fout beeld of een vaas, dan wordt het één met je interieur. Of zo. Als je toch nog even door wil kwasten.
Ohw, je bent nog wel fftjes bezig dus...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
1 balkondeur, 1 gangdeur, 1 kastdeur zijn af, de keukendeur staat in de grond dus klaar, en de rest moet nog![]()
nou ja eerst de deuren die in de woonkamer uitkomen en dan zo naar de gang achter werken, komt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |