Goed zo, ik ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
Zom ik ben lekker bezig geweest vandaag![]()
Ik heb di eoerlelijke paarse gang eindelijk weer wit gemaakt, de muren van de woonkamer ook een nieuw wit laagje en een ander muurtje in de woonkamer is nu ehm kleikleur. Ik heb net de tafel geschuurd en straks ga ik die even een beschermingslaagje geven.
Bijna een nieuw huisje dus!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
Zom ik ben lekker bezig geweest vandaag![]()
Ik heb di eoerlelijke paarse gang eindelijk weer wit gemaakt, de muren van de woonkamer ook een nieuw wit laagje en een ander muurtje in de woonkamer is nu ehm kleikleur. Ik heb net de tafel geschuurd en straks ga ik die even een beschermingslaagje geven.
Oja, jij was ook aan het klussen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed zo, ik ook![]()
Ik zit ook te twijfelen of ik nu ga zitten of verder ga eigenlijk
Oh nee hoor, de slaapkamer moet nogquote:
Maar wel goed onderweg, lekker fris enzo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee hoor, de slaapkamer moet nogen de keuken kan ook best wel een beetje hulp gebruiken.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:17 schreef Cee het volgende:
Lieve mensen, ik ben weer terug van vakantie. Waarom is het donker en nat? Mijn jetlag doet raar. En m'n hdd recorder heeft geen enkel voorgeprogrammeerd programma opgenomen.Nou moet ik online naar The Voice gaan kijken bufferdebuffer.
Hoi hoi
Ja ik heb mijn gang af, die moest opnieuw omdat ik de muurplinten eraf had gehaald en dat kleurverschil was minderquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, jij was ook aan het klussen!
Ja, ik heb die twijfel ookAl sik nu ga zitten komt het er niet meer van. Ik moet dus eigenlijk weer aan de bak want ik ben nog lang niet klaar. Moet jij nog veel Kal?
Heyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:17 schreef Cee het volgende:
Lieve mensen, ik ben weer terug van vakantie. Waarom is het donker en nat? Mijn jetlag doet raar. En m'n hdd recorder heeft geen enkel voorgeprogrammeerd programma opgenomen.Nou moet ik online naar The Voice gaan kijken bufferdebuffer.
Hoi hoi
Je hebt gelijk! Ik ga even iets te eten scoren en dan ga ik weer verder.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Absoluut, maar als je nog meer wilt doen, doe het dan nu!
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar wel goed onderweg, lekker fris enzo.
En verflucht in huis.
Hahaha hoeveel deuren heb je?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn gang af, die moest opnieuw omdat ik de muurplinten eraf had gehaald en dat kleurverschil was minder![]()
Maar ik heb nog erg veel te verven, aangezien mijn huis lijkt te bestaan uit deurendus ik zit nu te denken zal ik er nog een paar in de verf zetten, maar ja licht is nu wel slecht
Ja ik ga morgenvroeg weer verder, verf kan ik nu niet goed zien in dit lichtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik ga even iets te eten scoren en dan ga ik weer verder.
Kal, ben jij er al uit?
Super, veel gezien, gedaan, gelopen, veel verschillende weertypen (op een gletsjer gestaan en gisteren -- alhoewel dat voor mij nog als vanochtend aanvoelt) met 'n t-shirt aan op 't strand gezeten.quote:
Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:53 schreef Kally het volgende:
Gatver, ik heb geen rust in mijn kont, zit mezelf even in de weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |