Vierkantjesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zien jullie na de : ?
Ik stuur je het antwoord terug, want dan weet je het antwoordquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wacht ik stuur je een sms, ben benieuwd wat je dan zie
Van Gogh.quote:
Ik vond eht maar saaiquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:33 schreef Cue_ het volgende:
Gaan we eens niet voor het goede gesprek.. is het weer niet goed
Mijne ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Een van mijn favoriete schilderijen of all time.
ibu?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:46 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga maar 2 ibu nemen op een lege maag (ja weet het niet goed is). Maar anders word ik gek denk ik zo.
Kan je er niet iets bij eten dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:46 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga maar 2 ibu nemen op een lege maag (ja weet het niet goed is). Maar anders word ik gek denk ik zo.
Net tandengepoetst.. wel honger, maar geen zin om te gaan etenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je er niet iets bij eten dan?
Hmm, is dan wel verstandig er wat bij te eten/drinkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:46 schreef Cue_ het volgende:
Nee hoor, zeer bekend gevoelquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:54 schreef Cue_ het volgende:
Is het raar dat ik wou dat het zondagnacht was en ik kon gaan slapen zodat ik morgen gewoon weer aan het werk kon?
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:54 schreef Cue_ het volgende:
Is het raar dat ik wou dat het zondagnacht was en ik kon gaan slapen zodat ik morgen gewoon weer aan het werk kon?
quote:
Ja ik kan niet verven zonder zelf ook onder te zitten, geloof me ik probeer het maar dat is op hoger niveau bepaald volgens mijquote:
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik kan niet verven zonder zelf ook onder te zitten, geloof me ik probeer het maar dat is op hoger niveau bepaald volgens mij
quote:
Alleen mijn handen zitten altijd onder als ik verfquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik kan niet verven zonder zelf ook onder te zitten, geloof me ik probeer het maar dat is op hoger niveau bepaald volgens mij
Ik heb al teveel foto's van mezelf gepost op Fokquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Ben blij om te horen dat ik niet de enige ben
En kally.. foto's!! leer dat nou
Ik wil je wel met een kleurtje zien hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb al teveel foto's van mezelf gepost op Fok
Dan kunnen een paar van die lachwekkende er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb al teveel foto's van mezelf gepost op Fok
Het is witquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil je wel met een kleurtje zien hoor
Die staan er ook al, WK ik met bierglas mutsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kunnen een paar van die lachwekkende er ook nog wel bij
Nee het blijft witquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Grondverf, nog een kleurtje erover
[TAL SC #522] The ashes fell like snowquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah ok, wat verf je eigenlijk?
De muren?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:48 schreef Kally het volgende:
Al het verfwerk is wit, de muren hebben wel een kleurtje![]()
En aan die muren ga ik nu weer verder, bijna klaar
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:15 schreef Kally het volgende:
Zo verven voor vandaag klaar, morgen weer verder.
Geen idee.. ik zit een beetje te luisteren, maar echt volgen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:17 schreef Kally het volgende:
Was Verhagen nou aan het huilen daarstraks?
Ja ik had het ook op de achtergrond, maar dacht het toen hij om steun vroegquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee.. ik zit een beetje te luisteren, maar echt volgen...
En Karina?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit
MissJ blijkbaar ook niet, dus jij mag het zeggen
O het maakt mij ook niet uit, we zien het straks wel, ik ga nog even verder hier met andere dingen tot straksquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij gister al gekeken
Is goed...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:27 schreef Kally het volgende:
[..]
O het maakt mij ook niet uit, we zien het straks wel, ik ga nog even verder hier met andere dingen tot straks
Ik ga helemaal stuk om sommige toesprakenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:41 schreef Bellatrix het volgende:
Wat idioot van de CDA, ze moeten überhaupt blij zijn dat mensen gek genoeg zijn geweest om op hun te stemmen en dat ze nog meetellen.
gemist... nee, niet echtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:44 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gisteren geen tv gekeken, heb ik wat gemist?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:48 schreef kitao het volgende:
hallo.
sorry dat ik afwezig was maar ik lag de hele dag hier in de clinch.
Krakers bedreigen Amsterdamse politiechef en officier
tot later.
Ja hoi.quote:
nee hoor, alleen bommetjes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
Hebben we nog TETTEN in de aanbieding?
http://forum.fok.nl/forum/128quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
Hebben we nog TETTEN in de aanbieding?
Thnxquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/forum/128
Veel pret....
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb al een goed paar tetten gezien.
Mag ik ze hier posten?
Het zijn alleen tetten...
Nee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb al een goed paar tetten gezien.
Mag ik ze hier posten?
Het zijn alleen tetten...
Jammer inderdaad. Ik hoop op een rel ofzo, gevecht.quote:
Ik hooop dat ze gaan vechten live op tv, als er uiteindelijk een 'ja' uitkomtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Ik hoop op een rel ofzo, gevecht.
Precies... en de oudjes krijgen langer dan een minuutquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij de ene is het "IK KAP JE AF WANT JE MINUUT ZIT ER OP POTJANDORIE![]()
!!!!!" en bij de ander "let je alsjeblieft op de tijd, prettyplease
?"
Ja. Ook de "bekende" namen hebben blijkbaar recht op op meer tijd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... en de oudjes krijgen langer dan een minuut
Dat zou ook wel eens kunnen gebeuren iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
CDA mag van mij gewoon uit elkaar vallen uit ellende, zou een grote stap zijn naar geen religie in de overheid.
gingen de leden van cda vandaag niet stemmen over een evt. samenwerking met pvv ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
CDA mag van mij gewoon uit elkaar vallen uit ellende, zou een grote stap zijn naar geen religie in de overheid.
Yup... zie Nederland 1quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:15 schreef kitao het volgende:
[..]
gingen de leden van cda vandaag niet stemmen over een evt. samenwerking met pvv ?
quote:
o , nou ik lees het morgen wel ergens.quote:
Geen idee... net idd ook al een zooitjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zijn die jonge christenen altijd zo homo-achtig?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef Friek_ het volgende:
Wel apart dat er altijd zo'n typische lijn zit in die CDA-toespraken: het begint rustig en kalm, maar zodra de sprekers een beetje steunbetuiging krijgen in vorm van applaus, komen ze langzaam los om zich slechts uiteindelijk te ontpoppen als tweede Hitler.
Anders staat vrouwmanlief thuis te wachten met het zweepje.quote:
Ik snap het ook niet. Hoe kun je als moslim nu bij een Christenpartij zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me dat nooit gerealiseerd dat er binnen het cda moslims zitten.
ik ook niet, dat moeten afvalligen zijn toch ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me dat nooit gerealiseerd dat er binnen het cda moslims zitten.
daar is volgens mij de hele servisch-bosnische oorlog op gebaseerd , turkse veroveringen en christenen die weigerden zich neer te leggen bij de heerschappij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Hoe kun je als moslim nu bij een Christenpartij zijn.
Eric Dikebquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:39 schreef pgrferrari het volgende:
Ik schreeuw het van de daken dat ik jou zo graag zie!
Erik Dikkopquote:
Kom van dat dak af Benny!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |