Je weet toch dat ik ratel zonder komma'squote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik las 'm werkelijk waar zo eerst!
zeker niet, er is meer in Utrechtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
We hoeven ook niet bij maar één tent te blijven.
Preciesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
We hoeven ook niet bij maar één tent te blijven.
Ik denk wel meer, en zeker met drank opquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
In geval van nood is er bij mij ook nog een slaapplaats beschikbaar. Maar ik snurk.
javandaardatikmuiteindelijkookwelsnapte:Pquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik ratel zonder komma's
Als het maar gezellig isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
Hoerentent, homotent, smtent, karaoketent,
Nee, ik heb 1 logeermatras.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk wel meer, en zeker met drank op
zingen met een leren masker op je smoel en een zweepje in je klauwenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind je best lief, weet je datquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
javandaardatikmuiteindelijkookwelsnapte:P
Met meer doelde ik op het snurkenquote:
In bruikleen door Myraela.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:51 schreef Koen66 het volgende:
Wat is er eigenlijk met Socios? Zie je hier nog zelden
agree, misschien ga ik uiteindelijk toch met de auto en drink ik weinigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Is ook niet handig om nu op deze tijd nog dingen te gaan bedenken.Ik kijk de komende dagen wel wat handig is.
Wat.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Dat komt omdat ik nu een keitoffe standaard-PI heb, dan lijken zelfs m'n stekerige posts vriendelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind je best lief, weet je dat![]()
Zag je mijn komma?![]()
Slaap lekker meisquote:
En het is een eerste keer dat we elkaar zien he.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
agree, misschien ga ik uiteindelijk toch met de auto en drink ik weinig
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HUH.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik nu een keitoffe standaard-PI heb, dan lijken zelfs m'n stekerige posts vriendelijk!
Dus eerst nog even aftasten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En het is een eerste keer dat we elkaar zien he.
Huh? Vinden mensen dat aantrekkelijk om bij te slapen dan of zo?quote:
OMG ja, heb ik 4 gekkies bij me slapenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De verwachtingen moeten ook niet te hoog zijn.
kloptquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De verwachtingen moeten ook niet te hoog zijn.
Whatevs, biatch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:54 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor je kan steken wat je wilt, ik vind je een schatje
Slaap lekkerquote:
Ik ben altijd nuchter, en heb altijd lolquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
mja, als het gezellie is en ik wil doorzakken dan zit ik weer met die auto in m'n maag
Want nuchter naar dronken feestvierders staren
Gewoon een nachtje doorzakken en de eerste trein 's morgens nemen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
mja, als het gezellie is en ik wil doorzakken dan zit ik weer met die auto in m'n maag
Want nuchter naar dronken feestvierders staren
Nee ik bedoel er zullen er wel meer snurken, zeker als ze drank op hebben, dus als er iemand bij jou blijft slapen hoeft dat snurken niet uit te maken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Vinden mensen dat aantrekkelijk om bij te slapen dan of zo?
Nou ja, t zal wel
Grote bek, maar vroeg slapen hequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
Post ik een keer kinky, reageert Bella niet
quote:
Slaap lekker Tomboquote:
laatste meet heb ik ze op 1 na allemaal overleefdquote:
dat zou ik leuk vindenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gewoon een nachtje doorzakken en de eerste trein 's morgens nemen.
Ik praat wel terugquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snurk soms, maar wel heel liefdevol.En ik praat soms ook.
wa boeit ons daquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snurk soms, maar wel heel liefdevol.En ik praat soms ook.
Leuk spelletje wel, Last Man Standingquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laatste meet heb ik ze op 1 na allemaal overleefd
Maar ja die ging om 4 uur 's nachts nog Twentse polka's luisteren, en dat trek ik niet
quote:
quote:
Polka's?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar ja die ging om 4 uur 's nachts nog Twentse polka's luisteren, en dat trek ik niet
wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:
Twentse polkaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na al die japanse whiskey?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben altijd stil als ik slaap.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo ook maar eens pitten.
En dromen over Bella
Whut? Hey scattiequote:
quote:
quote:
quote:
Trusten Kallyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:06 schreef Kally het volgende:
Maar pollewopjes, verven morgen dus ik ga slapen![]()
slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:06 schreef Kally het volgende:
quote:
slaap lekker Siepquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:06 schreef Kally het volgende:
de enige whiskey die ik echt lekker vind is Southern Comfort.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je langs komt heb ik een mooie whiskey voor je
Dat accent is zoooooquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Twentse bagger is heerlijk op z'n tijd.
Ik heb redelijk dure whiskey's staan. tussen de 20 en de 50 euro. ( dat is duur voor mijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de enige whiskey die ik echt lekker vind is Southern Comfort.
(niet eens echt whiskey, maar wel lekker) en dan nog doe ik een half jaar met 1 fles
(':quote:
Ik ben echt gek op de Oost Nederlandse accentenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je er bij mij uithaalt.
een klein glaasje whiskey vind ik op zijn tijd best wel lekker, maar ik ben het niet waard om een fles aan te schaffenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb redelijk dure whiskey's staan. tussen de 20 en de 50 euro. ( dat is duur voor mij)
Vind het dan zonde om het op te drinken dus heb nu 10 verschillende merken staan
Waar kom jij vandaan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je er bij mij uithaalt.
quote:
Mierlo.quote:
Ik drink het zelf wel graagquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een klein glaasje whiskey vind ik op zijn tijd best wel lekker, maar ik ben het niet waard om een fles aan te schaffen
Aha!quote:
Almeloquote:
Almelo is dichtbij ja, kwartiertje rijden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Almelo
Als ik bij jou in de buurt zou komen wonen spreek ik binnen een half jaar geen ABN meer
Ja klopt. Als ik fit was geweest had ik het wel gedaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan had je makkelijk langs kunnen komen in Wierden
Zegt het je iets?quote:
Preston Palacequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Almeloe is dichtbie ja, kwartier rijdn.
Ja de naam zeker, verder niets eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja klopt. Als ik fit was geweest had ik het wel gedaan.
[..]
Zegt het je iets?
Zwaar gelovig imago. Zwarte kousen en hoedjes op zondag enzo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja de naam zeker, verder niets eigenlijk.
:[quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zwaar gelovig imago. Zwarte kousen en hoedjes op zondag enzo.
Ja, dat zal best inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Open minded is het wel een bijzonder schouwspel.
quote:
Ik heb ook enkele zwaar gelovige vrienden. Maar ik vind mijn weg daar wel in.quote:
Ik heb daar heel wat roesen uitgeslapen in de voortreffelijke beddenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ben ik ook geweest![]()
ff voor het slapen gaan broodje shoarma
Ja dat begrijp ik. Ik heb ook vrienden waar ik het soms niet mee eens ben (vooral over maatschappelijke kwesties) maar blijkbaar was er toch genoeg gemeen voor een vriendschap.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb ook enkele zwaar gelovige vrienden. Maar ik vind mijn weg daar wel in.
Dat is het mooie ook. Het wederzijdse respect en rekening met elkaar houden. Dat vind ik waardevol.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Ik heb ook vrienden waar ik het soms niet mee eens ben (vooral over maatschappelijke kwesties) maar blijkbaar was er toch genoeg gemeen voor een vriendschap.
slapen dat deed ik daar nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb daar heel wat roesen uitgeslapen in de voortreffelijke bedden
Maar soms kan het gewoon niet. Als ik een vriend(in) zou hebben die super racistisch is of iets dergelijks, zou ik daar denk ik niet mee om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het mooie ook. Het wederzijdse respect en rekening met elkaar houden. Dat vind ik waardevol.
Nee, dat zou ik ook absoluut niet kunnen. Er zijn grenzen. Gelovige mensen zijn vaak wel redelijk, gelukkig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar soms kan het gewoon niet. Als ik een vriend(in) zou hebben die super racistisch is of iets dergelijks, zou ik daar denk ik niet mee om kunnen gaan.
Dat heb ik ook. Iedereen gewoon in zijn waarde laten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar soms kan het gewoon niet. Als ik een vriend(in) zou hebben die super racistisch is of iets dergelijks, zou ik daar denk ik niet mee om kunnen gaan.
Vuile neger.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
:3quote:
dat is de beste basisquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Iedereen gewoon in zijn waarde laten.
Kusjen op je bolletjen.quote:
Ben nooit zo in aanraking gekomen met gelovigen, alleen in Amerika, en die mensen waren gewoon oké weet je, gewoon goed volk. Ik zat wel de hele tijd in discussie met ze haha.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook absoluut niet kunnen. Er zijn grenzen. Gelovige mensen zijn vaak wel redelijk, gelukkig.
Bruine neger was idd beter geweestquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zeg je niet tegen iemand die net onder de douche vandaan komt
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga slapentot morgen
Die discussies ken ik. Is ook wel fun.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben nooit zo in aanraking gekomen met gelovigen, alleen in Amerika, en die mensen waren gewoon oké weet je, gewoon goed volk. Ik zat wel de hele tijd in discussie met ze haha.
ik zou nog wel eens een keer in een Amish gemeenschap willen kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben nooit zo in aanraking gekomen met gelovigen, alleen in Amerika, en die mensen waren gewoon oké weet je, gewoon goed volk. Ik zat wel de hele tijd in discussie met ze haha.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga slapentot morgen
Ik heb bijna alle stromingen gezien, behalve de Amish moet ik zeggen, die zaten niet in ons gebied. Mormonen wel, die vond ik dan wel weer eng.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou nog wel eens een keer in een Amish gemeenschap willen kijken
Jehova's in het kwadraatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle stromingen gezien, behalve de Amish moet ik zeggen, die zaten niet in ons gebied. Mormonen wel, die vond ik dan wel weer eng.
True.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
Mormonen wel, die vond ik dan wel weer eng.
Yep, een familie in het bijzonder, vriendin van mijn zus daar, had zelfs zelfmoord gepleegd omdat ze er niet van kon ontsnappen.quote:
Helmond.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waar ben je dan op vakantie geweest?
Ik heb met een paar jehova's wel een goed contact en ben wat confused over de verhalen erover.quote:
ik heb bij een jehova meisje in de klas gezeten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb met een paar jehova's wel een goed contact en ben wat confused over de verhalen erover.
Sushiquote:
Bonsjoerquote:
quote:
De hele week gelurkt?quote:
quote:
quote:
Mogguh Kitquote:
Oh shit, zijn de lurkcijfers bekend?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 06:01 schreef crv het volgende:
nu al weer wakker
en verkouden [ afbeelding ]
misschien weet je het nog niet, maar ik ben ontslagenquote:
Nee, dat wist ik niet. What happened?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:22 schreef crv het volgende:
[..]
misschien weet je het nog niet, maar ik ben ontslagen
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh shit, zijn de lurkcijfers bekend?![]()
Nee hoor, ik ben lurkvrij de week doorgekomen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. What happened?
Heb je wel die andere baan binnen gesleept inmiddels?
is niet rot, heb nu 3 maanden vakantie en krijg mijn 29 vakantiedagen nog uitbetaald ookquote:
quote:
Ah, ik verwachtte al zo'n verhaal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:29 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
is niet rot, heb nu 3 maanden vakantie en krijg mijn 29 vakantiedagen nog uitbetaald ook![]()
en mijn nieuwe job is in principe rond we hebben een akkoord, ik wacht op het papier om te tekenen
is er een meet?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Jij was hier gewoon.
Maarre Pheno de peno, ga je nou naar de meet of niet?
de redenen opgegeven zijn attitude en resultaten. Echter beide zijn bullshit en ik heb voldoende bewijs om dat tegen te spreken. Maar heb daar geen zin in. Kan mijn energie beter gebruikenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, ik verwachtte al zo'n verhaal.
Hoezo ben je ontslagen?
dat ziet er niet slecht uit dan, maar moet je dan niet verhuizen enzo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:29 schreef crv het volgende:
is niet rot, heb nu 3 maanden vakantie en krijg mijn 29 vakantiedagen nog uitbetaald ook![]()
en mijn nieuwe job is in principe rond we hebben een akkoord, ik wacht op het papier om te tekenen
Nou dat attitudeverhaal geloof ik wel hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:35 schreef crv het volgende:
[..]
de redenen opgegeven zijn attitude en resultaten. Echter beide zijn bullshit en ik heb voldoende bewijs om dat tegen te spreken. Maar heb daar geen zin in. Kan mijn energie beter gebruiken
Wat ik denk is dat de CEO bang is zijn baan te verliezen, en terecht want het is een luie hond zonder visie die alleen maar zit te cashen. En nu word men doorgelicht en ik ben gevaarlijk door mijn vele contacten internationaal bij ons![]()
En ik houd mijn bek niet en ben eerlijk en direct dus dat is ook een probleem
Auw. My head.quote:
die zie ik nog zeer regelmatig juist.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:36 schreef kitao het volgende:
[..]
dat ziet er niet slecht uit dan, maar moet je dan niet verhuizen enzo?
en je collega's zie je dan ook niet meer natuurlijk ?
waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat attitudeverhaal geloof ik wel hoor![]()
Maar goed, het komt wel goed uit net. Lekker drie maanden vrij, ga je nog op vakantie?
Gewoon meegaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Auw. My head.
Weet ik het, iedereen PM'ed, belt, flirt en doet met elkaar, ik ben het overzicht kwijt.
Veel plezierquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:43 schreef crv het volgende:
nou wij gaan vandaag eens op pad. Heb een aaifoon bestelt gister![]()
maar mijn vervangend toestel en abbo schijnt nog niet geactiveerd
prettige dag iedereen
quote:
tot later.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:43 schreef crv het volgende:
nou wij gaan vandaag eens op pad. Heb een aaifoon bestelt gister![]()
maar mijn vervangend toestel en abbo schijnt nog niet geactiveerd
prettige dag iedereen
Hoerententquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
Ik bleef ook bij jou slapen de 16 toch?quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bleef ook bij jou slapen de 16 toch?
Ik ook zo, niet meteen weer piepen, werken is goed voor je, krijg je karakter vanquote:
Leuk!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Hij is van mij![]()
Hij is echt leuk, mijn leeftijd, en galant hield net de liftdeur open voor me, terwijl hij zelf met zijn armen vol stond
"ja hoi nieuwe buurman, ik weet je naam niet, maar op het forum zijn ze erg nieuwsgierig dus mag ik een foto van je op internet zetten?"quote:
Net wel, maar zal wel nietquote:
Oke ik ga me van de week verdekt opstellen en schiet plaatjes van hemquote:
That's my girlquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke ik ga me van de week verdekt opstellen en schiet plaatjes van hem
Het hoeft niet legaalquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"ja hoi nieuwe buurman, ik weet je naam niet, maar op het forum zijn ze erg nieuwsgierig dus mag ik een foto van je op internet zetten?"
WHUT?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoop zo dat ik snel wat hoor van mijn eventuele 'date' vanavondIk vrees alleen het ergste..
blegh.. wat haat ik dit!
Whehequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"ja hoi nieuwe buurman, ik weet je naam niet, maar op het forum zijn ze erg nieuwsgierig dus mag ik een foto van je op internet zetten?"
Ik SMS je zo wel ff.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoop zo dat ik snel wat hoor van mijn eventuele 'date' vanavondIk vrees alleen het ergste..
blegh.. wat haat ik dit!
Ik bedoel meer WHUT, en JJH dan?quote:
Die vind in het donker de weg niet meer terugquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer WHUT, en JJH dan?
JJH date ik morgenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer WHUT, en JJH dan?
Hoezo, wat heb je gedaan?quote:
Uh ja toch?quote:
Maar wij zijn niet uit het oog uit het hartquote:
Ik luister niet eens het verhaal aan, wie ergens in gelooft respect, maar dring het mij niet opquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
OH MY KOT![]()
Net van Fok af, wil ik gaan werken, gaat de bel.
Ik d8 dat zal het pakketje van crv wel zijn.
Was het een jehovagetuige![]()
![]()
![]()
Heel verhaal aangehoort![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is de waarheid heeft u daar wel eens over nagedacht?
Gaat u naar de hemel of hel?
1 meter is geen waarheid want dat nemen we aan
dat viel mij ook al op.quote:
Riep ik over een feestje?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:06 schreef kitao het volgende:
[..]
dat viel mij ook al op.
eerst roepen over een feestje en dan gewoon je rug toekeren.
vind ik niet zo heel netjes van je.
Hij drong het ook niet echt op, was wel een aardige man.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik luister niet eens het verhaal aan, wie ergens in gelooft respect, maar dring het mij niet op
Ik gooi de deur ook niet in zijn gezicht dicht ofzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij drong het ook niet echt op, was wel een aardige man.
Dan heb ik nog wel respect om ff te luisteren.
Zeg ik dat dan dat je meteen de deur dichtgooit?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik gooi de deur ook niet in zijn gezicht dicht ofzo![]()
Ik zeg heel netjes dat ik geen interesse heb, en bedank dan vriendelijk en zeg netjes gedag, ik heb ook opvoeding genoten
Dus hup, de computer weer aan!?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
OH MY KOT![]()
Net van Fok af, wil ik gaan werken, gaat de bel.
Ik d8 dat zal het pakketje van crv wel zijn.
Was het een jehovagetuige![]()
![]()
![]()
Heel verhaal aangehoort![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is de waarheid heeft u daar wel eens over nagedacht?
Gaat u naar de hemel of hel?
1 meter is geen waarheid want dat nemen we aan
Nee, ik moet werken op de PCquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus hup, de computer weer aan!?
Ja waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:14 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we die CDA shit nou de hele dag?
Hmmm, dat wordt ook pas leuk als ze gaan vechten of dat de partij wordt opgesplitstquote:
Succesquote:Maar ik ga de radio aanknallen en verven, tot vanavond![]()
(of tussendoor)
* Denkt aan Mister Bean verfbomquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel![]()
Maar ik ga de radio aanknallen en verven, tot vanavond![]()
(of tussendoor)
Blond wel, zo dom nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* Denkt aan Mister Bean verfbom
* Denkt ook aan alles verven en ingesloten wachten in een hoekje tot het droog is
Ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:14 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we die CDA shit nou de hele dag?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga aankleden, en werken. Tschussssssssss![]()
Ze krijgen allemaal één minuut volgens mij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omg
Al die 4.000 mensen gaan een verhaaltje vertellen of dat niet?
Sjeuzes... dus morgen zijn ze nog bezigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze krijgen allemaal één minuut volgens mij.
Succesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:41 schreef Kally het volgende:
![]()
Tape is niet cool, maar goed het is klaar om te verven![]()
Dus even een sigaret en aan de slag
Verven vind ik leuk, het schuren en tapen niet maar jaquote:
Heb je een schuurmachine?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Verven vind ik leuk, het schuren en tapen niet maar ja
Ja ook, maar dat kan niet op alles en dan tril ik na een uur nog naquote:
Dat dat geen pijn, als dildo?quote:
Oh, blijkbaar toch niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ook, maar dat kan niet op alles en dan tril ik na een uur nog na
quote:
Ik ga schrijven.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:45 schreef Kally het volgende:
Nou fantaseer lekker verder![]()
Ik ga verven
Hmmquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ook, maar dat kan niet op alles en dan tril ik na een uur nog na
Succesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:45 schreef Kally het volgende:
Nou fantaseer lekker verder![]()
Ik ga verven
Groentje!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:13 schreef Kally het volgende:
ik ben groen![]()
Ik had een keukendeur geruild met de buren die gingen verhuizen, daar zit zo'n mooi raam in met geslepen glas, maar de deur was groen, leuk dat schuren
10 euro per inch dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
De nieuwe tv voor de slaapkamer is wat groter uitgevallen
40 inch ipv 32 inch
Ja de grote was maar 80 euro duurder
Toch maar de grotere gekozen dus?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
De nieuwe tv voor de slaapkamer is wat groter uitgevallen
40 inch ipv 32 inch
Ja de grote was maar 80 euro duurder
Zo, da's niet veelquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep full HD voor maar 500 euro
Das best netjesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep full HD voor maar 500 euro
Allemaal vage tekens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zien jullie na de : ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |