Je weet toch dat ik ratel zonder komma'squote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik las 'm werkelijk waar zo eerst!
zeker niet, er is meer in Utrechtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
We hoeven ook niet bij maar één tent te blijven.
Preciesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
We hoeven ook niet bij maar één tent te blijven.
Ik denk wel meer, en zeker met drank opquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
In geval van nood is er bij mij ook nog een slaapplaats beschikbaar. Maar ik snurk.
javandaardatikmuiteindelijkookwelsnapte:Pquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik ratel zonder komma's
Als het maar gezellig isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
Hoerentent, homotent, smtent, karaoketent,
Nee, ik heb 1 logeermatras.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk wel meer, en zeker met drank op
zingen met een leren masker op je smoel en een zweepje in je klauwenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
Hoerentent, homotent, smtent, karaoketent,
Ik vind je best lief, weet je datquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
javandaardatikmuiteindelijkookwelsnapte:P
Met meer doelde ik op het snurkenquote:
In bruikleen door Myraela.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:51 schreef Koen66 het volgende:
Wat is er eigenlijk met Socios? Zie je hier nog zelden
agree, misschien ga ik uiteindelijk toch met de auto en drink ik weinigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Is ook niet handig om nu op deze tijd nog dingen te gaan bedenken.Ik kijk de komende dagen wel wat handig is.
Wat.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Dat komt omdat ik nu een keitoffe standaard-PI heb, dan lijken zelfs m'n stekerige posts vriendelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind je best lief, weet je dat![]()
Zag je mijn komma?![]()
Slaap lekker meisquote:
En het is een eerste keer dat we elkaar zien he.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
agree, misschien ga ik uiteindelijk toch met de auto en drink ik weinig
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HUH.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik nu een keitoffe standaard-PI heb, dan lijken zelfs m'n stekerige posts vriendelijk!
Dus eerst nog even aftasten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En het is een eerste keer dat we elkaar zien he.
Huh? Vinden mensen dat aantrekkelijk om bij te slapen dan of zo?quote:
OMG ja, heb ik 4 gekkies bij me slapenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De verwachtingen moeten ook niet te hoog zijn.
kloptquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De verwachtingen moeten ook niet te hoog zijn.
Whatevs, biatch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:54 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor je kan steken wat je wilt, ik vind je een schatje
Slaap lekkerquote:
Ik ben altijd nuchter, en heb altijd lolquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
mja, als het gezellie is en ik wil doorzakken dan zit ik weer met die auto in m'n maag
Want nuchter naar dronken feestvierders staren
Gewoon een nachtje doorzakken en de eerste trein 's morgens nemen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
mja, als het gezellie is en ik wil doorzakken dan zit ik weer met die auto in m'n maag
Want nuchter naar dronken feestvierders staren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |