Ik bleef ook bij jou slapen de 16 toch?quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bleef ook bij jou slapen de 16 toch?
Ik ook zo, niet meteen weer piepen, werken is goed voor je, krijg je karakter vanquote:
Leuk!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Hij is van mij![]()
Hij is echt leuk, mijn leeftijd, en galant hield net de liftdeur open voor me, terwijl hij zelf met zijn armen vol stond
"ja hoi nieuwe buurman, ik weet je naam niet, maar op het forum zijn ze erg nieuwsgierig dus mag ik een foto van je op internet zetten?"quote:
Net wel, maar zal wel nietquote:
Oke ik ga me van de week verdekt opstellen en schiet plaatjes van hemquote:
That's my girlquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke ik ga me van de week verdekt opstellen en schiet plaatjes van hem
Het hoeft niet legaalquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"ja hoi nieuwe buurman, ik weet je naam niet, maar op het forum zijn ze erg nieuwsgierig dus mag ik een foto van je op internet zetten?"
WHUT?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoop zo dat ik snel wat hoor van mijn eventuele 'date' vanavondIk vrees alleen het ergste..
blegh.. wat haat ik dit!
Whehequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"ja hoi nieuwe buurman, ik weet je naam niet, maar op het forum zijn ze erg nieuwsgierig dus mag ik een foto van je op internet zetten?"
Ik SMS je zo wel ff.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoop zo dat ik snel wat hoor van mijn eventuele 'date' vanavondIk vrees alleen het ergste..
blegh.. wat haat ik dit!
Ik bedoel meer WHUT, en JJH dan?quote:
Die vind in het donker de weg niet meer terugquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer WHUT, en JJH dan?
JJH date ik morgenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer WHUT, en JJH dan?
Hoezo, wat heb je gedaan?quote:
Uh ja toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |