Ik heb redelijk dure whiskey's staan. tussen de 20 en de 50 euro. ( dat is duur voor mijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de enige whiskey die ik echt lekker vind is Southern Comfort.
(niet eens echt whiskey, maar wel lekker) en dan nog doe ik een half jaar met 1 fles
(':quote:
Ik ben echt gek op de Oost Nederlandse accentenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je er bij mij uithaalt.
een klein glaasje whiskey vind ik op zijn tijd best wel lekker, maar ik ben het niet waard om een fles aan te schaffenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb redelijk dure whiskey's staan. tussen de 20 en de 50 euro. ( dat is duur voor mij)
Vind het dan zonde om het op te drinken dus heb nu 10 verschillende merken staan
Waar kom jij vandaan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je er bij mij uithaalt.
quote:
Mierlo.quote:
Ik drink het zelf wel graagquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een klein glaasje whiskey vind ik op zijn tijd best wel lekker, maar ik ben het niet waard om een fles aan te schaffen
Aha!quote:
Almeloquote:
Almelo is dichtbij ja, kwartiertje rijden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Almelo
Als ik bij jou in de buurt zou komen wonen spreek ik binnen een half jaar geen ABN meer
Ja klopt. Als ik fit was geweest had ik het wel gedaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan had je makkelijk langs kunnen komen in Wierden
Zegt het je iets?quote:
Preston Palacequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Almeloe is dichtbie ja, kwartier rijdn.
Ja de naam zeker, verder niets eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja klopt. Als ik fit was geweest had ik het wel gedaan.
[..]
Zegt het je iets?
Zwaar gelovig imago. Zwarte kousen en hoedjes op zondag enzo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja de naam zeker, verder niets eigenlijk.
:[quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zwaar gelovig imago. Zwarte kousen en hoedjes op zondag enzo.
Ja, dat zal best inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Open minded is het wel een bijzonder schouwspel.
quote:
Ik heb ook enkele zwaar gelovige vrienden. Maar ik vind mijn weg daar wel in.quote:
Ik heb daar heel wat roesen uitgeslapen in de voortreffelijke beddenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ben ik ook geweest![]()
ff voor het slapen gaan broodje shoarma
Ja dat begrijp ik. Ik heb ook vrienden waar ik het soms niet mee eens ben (vooral over maatschappelijke kwesties) maar blijkbaar was er toch genoeg gemeen voor een vriendschap.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb ook enkele zwaar gelovige vrienden. Maar ik vind mijn weg daar wel in.
Dat is het mooie ook. Het wederzijdse respect en rekening met elkaar houden. Dat vind ik waardevol.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Ik heb ook vrienden waar ik het soms niet mee eens ben (vooral over maatschappelijke kwesties) maar blijkbaar was er toch genoeg gemeen voor een vriendschap.
slapen dat deed ik daar nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb daar heel wat roesen uitgeslapen in de voortreffelijke bedden
Maar soms kan het gewoon niet. Als ik een vriend(in) zou hebben die super racistisch is of iets dergelijks, zou ik daar denk ik niet mee om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het mooie ook. Het wederzijdse respect en rekening met elkaar houden. Dat vind ik waardevol.
Nee, dat zou ik ook absoluut niet kunnen. Er zijn grenzen. Gelovige mensen zijn vaak wel redelijk, gelukkig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar soms kan het gewoon niet. Als ik een vriend(in) zou hebben die super racistisch is of iets dergelijks, zou ik daar denk ik niet mee om kunnen gaan.
Dat heb ik ook. Iedereen gewoon in zijn waarde laten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar soms kan het gewoon niet. Als ik een vriend(in) zou hebben die super racistisch is of iets dergelijks, zou ik daar denk ik niet mee om kunnen gaan.
Vuile neger.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
:3quote:
dat is de beste basisquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Iedereen gewoon in zijn waarde laten.
Kusjen op je bolletjen.quote:
dat zeg je niet tegen iemand die net onder de douche vandaan komtquote:
Ben nooit zo in aanraking gekomen met gelovigen, alleen in Amerika, en die mensen waren gewoon oké weet je, gewoon goed volk. Ik zat wel de hele tijd in discussie met ze haha.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook absoluut niet kunnen. Er zijn grenzen. Gelovige mensen zijn vaak wel redelijk, gelukkig.
Bruine neger was idd beter geweestquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zeg je niet tegen iemand die net onder de douche vandaan komt
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga slapentot morgen
Die discussies ken ik. Is ook wel fun.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben nooit zo in aanraking gekomen met gelovigen, alleen in Amerika, en die mensen waren gewoon oké weet je, gewoon goed volk. Ik zat wel de hele tijd in discussie met ze haha.
ik zou nog wel eens een keer in een Amish gemeenschap willen kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben nooit zo in aanraking gekomen met gelovigen, alleen in Amerika, en die mensen waren gewoon oké weet je, gewoon goed volk. Ik zat wel de hele tijd in discussie met ze haha.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga slapentot morgen
Ik heb bijna alle stromingen gezien, behalve de Amish moet ik zeggen, die zaten niet in ons gebied. Mormonen wel, die vond ik dan wel weer eng.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou nog wel eens een keer in een Amish gemeenschap willen kijken
Jehova's in het kwadraatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle stromingen gezien, behalve de Amish moet ik zeggen, die zaten niet in ons gebied. Mormonen wel, die vond ik dan wel weer eng.
True.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
Mormonen wel, die vond ik dan wel weer eng.
Yep, een familie in het bijzonder, vriendin van mijn zus daar, had zelfs zelfmoord gepleegd omdat ze er niet van kon ontsnappen.quote:
Helmond.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waar ben je dan op vakantie geweest?
Ik heb met een paar jehova's wel een goed contact en ben wat confused over de verhalen erover.quote:
ik heb bij een jehova meisje in de klas gezeten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb met een paar jehova's wel een goed contact en ben wat confused over de verhalen erover.
Sushiquote:
Bonsjoerquote:
quote:
De hele week gelurkt?quote:
quote:
quote:
Mogguh Kitquote:
Oh shit, zijn de lurkcijfers bekend?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 06:01 schreef crv het volgende:
nu al weer wakker
en verkouden [ afbeelding ]
misschien weet je het nog niet, maar ik ben ontslagenquote:
Nee, dat wist ik niet. What happened?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:22 schreef crv het volgende:
[..]
misschien weet je het nog niet, maar ik ben ontslagen
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh shit, zijn de lurkcijfers bekend?![]()
Nee hoor, ik ben lurkvrij de week doorgekomen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. What happened?
Heb je wel die andere baan binnen gesleept inmiddels?
is niet rot, heb nu 3 maanden vakantie en krijg mijn 29 vakantiedagen nog uitbetaald ookquote:
quote:
Ah, ik verwachtte al zo'n verhaal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:29 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
is niet rot, heb nu 3 maanden vakantie en krijg mijn 29 vakantiedagen nog uitbetaald ook![]()
en mijn nieuwe job is in principe rond we hebben een akkoord, ik wacht op het papier om te tekenen
is er een meet?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Jij was hier gewoon.
Maarre Pheno de peno, ga je nou naar de meet of niet?
de redenen opgegeven zijn attitude en resultaten. Echter beide zijn bullshit en ik heb voldoende bewijs om dat tegen te spreken. Maar heb daar geen zin in. Kan mijn energie beter gebruikenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, ik verwachtte al zo'n verhaal.
Hoezo ben je ontslagen?
dat ziet er niet slecht uit dan, maar moet je dan niet verhuizen enzo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:29 schreef crv het volgende:
is niet rot, heb nu 3 maanden vakantie en krijg mijn 29 vakantiedagen nog uitbetaald ook![]()
en mijn nieuwe job is in principe rond we hebben een akkoord, ik wacht op het papier om te tekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |