Nee ik bedoel er zullen er wel meer snurken, zeker als ze drank op hebben, dus als er iemand bij jou blijft slapen hoeft dat snurken niet uit te maken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Vinden mensen dat aantrekkelijk om bij te slapen dan of zo?
Nou ja, t zal wel
Grote bek, maar vroeg slapen hequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
Post ik een keer kinky, reageert Bella niet
quote:
Slaap lekker Tomboquote:
laatste meet heb ik ze op 1 na allemaal overleefdquote:
dat zou ik leuk vindenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gewoon een nachtje doorzakken en de eerste trein 's morgens nemen.
Ik praat wel terugquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snurk soms, maar wel heel liefdevol.En ik praat soms ook.
wa boeit ons daquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snurk soms, maar wel heel liefdevol.En ik praat soms ook.
Leuk spelletje wel, Last Man Standingquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laatste meet heb ik ze op 1 na allemaal overleefd
Maar ja die ging om 4 uur 's nachts nog Twentse polka's luisteren, en dat trek ik niet
quote:
quote:
Polka's?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar ja die ging om 4 uur 's nachts nog Twentse polka's luisteren, en dat trek ik niet
wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:
Twentse polkaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na al die japanse whiskey?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben altijd stil als ik slaap.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo ook maar eens pitten.
En dromen over Bella
Whut? Hey scattiequote:
quote:
quote:
quote:
Trusten Kallyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:06 schreef Kally het volgende:
Maar pollewopjes, verven morgen dus ik ga slapen![]()
slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:06 schreef Kally het volgende:
quote:
slaap lekker Siepquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:06 schreef Kally het volgende:
de enige whiskey die ik echt lekker vind is Southern Comfort.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je langs komt heb ik een mooie whiskey voor je
Dat accent is zoooooquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Twentse bagger is heerlijk op z'n tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |