De tijd die ze hebben staat gewoon in beeld, ze moeten beter binnen de tijd blijvenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:17 schreef Mutant01 het volgende:
De interruptie is wel erg irritant, laat hen iig de laatste zin afmaken.
Dan moeten ze gewoon zeggen "Uw tijd is om" en de microfoon uitzetten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De tijd die ze hebben staat gewoon in beeld, ze moeten beter binnen de tijd blijven
Trieste post.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:20 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Tot zover de woordvoerder van de homo-afdeling van het CDA.
Ja, maar iemand zijn laatste zin laten afmaken vind ik toch wel zo beleefd. Zeker als het die mensen echt aan het hart gaat en ze graag hun punt willen maken. Het hoeft allemaal niet zo onbeschoft.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De tijd die ze hebben staat gewoon in beeld, ze moeten beter binnen de tijd blijven
Het is in veel gevallen een herhaling van zetten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:20 schreef Toad het volgende:
Ik heb het idee dat de speeches op dit moment nauwelijks meer indruk maken...
Inderdaad, ze hadden beter het enkel bij de ochtend kunnen houden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:20 schreef Toad het volgende:
Ik heb het idee dat de speeches op dit moment nauwelijks meer indruk maken...
Blijkbaar is het gewoonlijk bij het CDA.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:21 schreef mymindisglowing het volgende:
Ik dacht altijd dat dat amicale ("vrienden") iets typisch Amerikaans was.
Tis waarsch. Christelijk.
OMG die gast over z'n kindje
Je weet wie de lijsttrekker van het CDA bij de Europese verkiezingen was?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Viel mij ook al op dat een aantal van die sprekers behoorlijk verwijfd waren....wat doe je dan bij het CDA?
Nee, die minuut geldt alleen voor tegenstanders.quote:
Omdat fractieleden iets meer spreektijd krijgen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef marcodej het volgende:
Wel opvallend: waarom maant de gespreksleider deze twee fractieleden niet tot afronden?
Je hebt slecht geluisterd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:21 schreef ethiraseth het volgende:
Godver, dan ventje wat in de tweede kamer zit. D66 en GL verwijten de rekening naar de volgende generatie door te schuiven, terwijl dit kabinet niks anders doet.
Dat is een speciale incontinentiedas.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:21 schreef Morendo het volgende:
Piet de Jong heeft zijn das in de broek zitten. Maar goed, gezien zijn leeftijd vergeef ik het hem.
Zo waren er nog twintig anderen voor hem.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef Friek_ het volgende:
Wel apart dat er altijd zo'n typische lijn zit in die CDA-toespraken: het begint rustig en kalm, maar zodra de sprekers een beetje steunbetuiging krijgen in vorm van applaus, komen ze langzaam los om zich slechts uiteindelijk te ontpoppen als tweede Hitler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |