Ik snap het gewoon niet meer.quote:
Het was in eerste instantie onduidelijk, maar manipulatie was echt niet aan de orde.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is ook duidelijk dat het een gemanipuleerde verkiezing is.
Democratie is alleen leuk als je je zin krijgt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is ook duidelijk dat het een gemanipuleerde verkiezing is.
Over precies hetzelfdequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef Schadenfreude het volgende:
Waar gaat deze stemiming over, ik had het geluid uitgezet
Gelukkig zit D66 niet in het kabinet. PVV zorgt gelukkig voor een sociaal economisch program. Althans ze trekken het naar links en dat is mooi.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
VVD-D66 kabinet. Dat zou pas echt bezuinigen worden.
Nou nou nou, die spreker heeft wel zeer duidelijk een bepaalde voorkeur...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was in eerste instantie onduidelijk, maar manipulatie was echt niet aan de orde.
Ze proberen het OV te halen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef freefuture het volgende:
Zie ze weglopen dan.. wat een slechte verliezers zeg
Koppejan gaat om en Ferrier kan vertrekken. Dus nee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus toch hulp van SGP?
Wel zo nauwkeurige toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom steeds over hetzelfde stemmen, maar net iets anders verwoord
Doner kebab of frikandellen lijkt me toepasselijkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef TwenteFC het volgende:
En wat is het volgende? Kip of bami vanavond?
Nee, over verschillende resoluties over hetzelfde onderwerp.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:17 schreef Mandal het volgende:
Stemmen ze nou zes keer over een resolutie?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:15 schreef speknek het volgende:
Prachtige tv. Zes uur lang genoten van een partij waar ik een hekel aan heb, maar tenminste echte democratie in werking op tv
Nee. Er zijn meerdere resoluties.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:17 schreef Mandal het volgende:
Stemmen ze nou zes keer over een resolutie?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:15 schreef speknek het volgende:
Prachtige tv. Zes uur lang genoten van een partij waar ik een hekel aan heb, maar tenminste echte democratie in werking op tv, waar veelal intelligente mensen hun politieke stem laten horen. Dit zou veel vaker op tv moeten komen, ik denk zo dat heel wat mensen zich aan gaan melden bij het CDA de komende week.
Maar de mening van de meerderheid is toch wel duidelijk. Dat blijkt bij elke stemming wel weer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:17 schreef xandra47 het volgende:
Wat was dit een zooitje!! Die stemming sloeg werkelijk nergens op!!
Dat doet recht aan de indieners van de desbetreffende resoluties.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Waarom nog vaker stemmen over hetzelfde?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef TwenteFC het volgende:
En wat is het volgende? Kip of bami vanavond?
klopt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:17 schreef henkde_j het volgende:
Zijn CDA'ers trouwens onsterfelijk? Wat een bejaarden allemaal.
Op zich wel, maar iedereen heeft gewoon wel zijn woord kunnen doen, er was ruimte voor kritiek, maar de uitslag is uiteindelijk ook duidelijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Nou nou nou, die spreker heeft wel zeer duidelijk een bepaalde voorkeur...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:18 schreef horned_reaper het volgende:
Ze doen dik 7 uur over één beslissing. Ik vraag me echt af hoe ze ooit die hele schepping in 6 dagen afkregen
Dit verloop van het CDA congres is reclame voor het model van Wilders en de PVV.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:15 schreef speknek het volgende:
Prachtige tv. Zes uur lang genoten van een partij waar ik een hekel aan heb, maar tenminste echte democratie in werking op tv, waar veelal intelligente mensen hun politieke stem laten horen. Dit zou veel vaker op tv moeten komen, ik denk zo dat heel wat mensen zich aan gaan melden bij het CDA de komende week.
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:19 schreef MouzurX het volgende:
Waarom stemmen ze 10 miljoen keer/
Het is toch gewoon 1 keer: ja of nee.
Omdat er tig resoluties ingediend zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:19 schreef MouzurX het volgende:
CDA-logica.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:19 schreef MouzurX het volgende:
Ik denk niet dat het een grap was. Kleurenblindheid komt best veel voor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:20 schreef eleusis het volgende:
DEZE KLEUR WAT IS DIT
(GRAP SLOEG IN ALS EEN BOM DIT BLIJF IK DE REST VAN M'N LEVEN DOEN)
Ik wil juist lid worden, dit is pas een partij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef Gridlok het volgende:
Vraag me af hoeveel mensen bij het CDA weg gaan na dit schouwspel.
Sommige resoluties zijn ook al ingetrokken he.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef iBenny het volgende:
En al die resoluties door elkaar... ga gewoon van 1 naar zoveel ipv randon wat getallen roepen.
Het is toch geen fucking bingo
Of zo'n plof dat z'n hoofd uit elkaar spatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef contactpersoon het volgende:
Die voorzitter krijgt straks nog een zenuwinzinking, moet je z'n stem eens horen!
Hier valt nog wat te lachen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Ik wil juist lid worden, dit is pas een partij.
Is het eten en drinken inclusief?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Ik wil juist lid worden, dit is pas een partij.
Dan slaan ze die over...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sommige resoluties zijn ook al ingetrokken he.
Ze gingen van 16 naar 5, da's niet echt logisch lijkt me.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sommige resoluties zijn ook al ingetrokken he.
En dat er dan ook echt een handjevol mensen gaat klappenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:22 schreef Lekiamh het volgende:
OMG, wat is dit nu weer voor stemming?
"Klappen als je het ermee eens bent"??
Moet het waarschijnlijk behandelen van de statuten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:22 schreef Morendo het volgende:
Waarom fluit de congresvoorzitter niet gewoon af? Dit gaat echt nergens meer over.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:23 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijgt die ook een minuut?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:23 schreef Batsnek het volgende:
Wat de fuck gebeurd er allemaal, jesus fucking christ.
hahaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:24 schreef horned_reaper het volgende:
"Als u het eens bent met deze resolutie, rechtervoet op geel en linkerhand op groen."
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:24 schreef horned_reaper het volgende:
"Als u het eens bent met deze resolutie, rechtervoet op geel en linkerhand op groen."
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:24 schreef horned_reaper het volgende:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:25 schreef BarrieButsers het volgende:
We moesten 450 keer stemmen! Dat was echt fantastisch.
De slechtste voorzitter ooit volgens mijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:24 schreef Friek_ het volgende:
Hahaha, wat een heerlijke fouten maakt die kerel constant.
Dat vind ik wel ja, heerlijk, ik word lidquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Inderdaad, iedereen de bus in en op naar Eindhoven om dit te fixenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_man___.html?p=39,1
Tja, het gedonder moet maar eens klaar zijn.
Lmao, ik ga dood hier.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:24 schreef horned_reaper het volgende:
whehehehequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:24 schreef horned_reaper het volgende:
Die is nu tegen. Godskolere zeg, heb me echt doodgelachen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:25 schreef Cerbie het volgende:
Na deze vertoning gaat zelfs Brinkman twijfelen aan democratisering van de PVV
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:25 schreef Sportex het volgende:
DE STEMMEN ZIJN DUBBEL GETELD, FRAUDE MENSEN.
Dat komt door de identificering van die jongens met Palestina: daar gooien ze ook altijd met stenen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_man___.html?p=39,1
Tja, het gedonder moet maar eens klaar zijn.
Laat politie dit maar eens goed uitzoeken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:25 schreef eleusis het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen de bus in en op naar Eindhoven om dit te fixen
Ze hebben een derde van de partij achter zich. Die mogen standvastig zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:27 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat lijkt me ruim genoeg, voor Ferrier en Koppejan...
ja, viel me ook al opquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:27 schreef dasorakel het volgende:
Die notaris kan verrekte snel tellen zeg, sjezus
32% is een ruime minderheid.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:27 schreef ethiraseth het volgende:
Zullen Ferrier en koppejan het voldoende vinden, of vinden ze steun bij de 32% die het niks vindt? 1/3e tegen is toch best veel.
Ik dacht echt dat het 55% voor 45% tegen zou worden ofzo. Met 68% voor is het echt een ruime tweederde meerderheid, daar valt niets op af te dingen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
Toch nog 32% dat had ik niet eens meer durven hopen.
Maar de dissidenten worden wel gesteund door bijna een derde van de leden...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het 55% voor 45% tegen zou worden ofzo. Met 68% voor is het echt een ruime tweederde meerderheid, daar valt niets op af te dingen.
Ik had het precies goed. Ik ben erg goed in voorspellenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:27 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat is idd behoorlijk veel nog tegen, had ik niet ingeschat (was wel precies mijn eerste inschatting).
Oh, zeker. Maar de vraag was niet óf het akkoord werd aangenomen, maar door hoeveel. 1/3e tegen is best fors.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het 55% voor 45% tegen zou worden ofzo. Met 68% voor is het echt een ruime tweederde meerderheid, daar valt niets op af te dingen.
Ja en dus een derde tegen. Dat is best veel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geef eens de lottogetallen van volgende week.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had het precies goed. Ik ben erg goed in voorspellen
Nee, gevreesd werd voor een kleine meerderheid. Dit is een ruime meerderheid.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit is de meest gevreesde uitslag
2/3 is voor, dat is meer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:29 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ja en dus een derde tegen. Dat is best veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |