PVV heeft het juist naar het midden getrokken op sociaal-economisch gebied, daar is niks extreem-rechts aan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon rechts, er zit niks centrums aan. En tel daar de steun van extreem-rechts nog eens bij op. Een rechts kabinet, mogelijk gemaakt door extreem-rechts lijkt me een goede omschrijving.
Och, ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:09 schreef Boekenwurm het volgende:
Wel treurig als het kabinet binnen een paar maanden valt en al deze heisa eigenlijk voor niets was.
Welnee, de wil is groot om het te doen slagen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
4 jaar?
Dit ligt binnen een jaar op z'n kont
VVD-D66 kabinet. Dat zou pas echt bezuinigen worden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Het kan wel extremer. Als VVD en D66 hun zin zouden krijgen.
Ik zie datgene wel gebeuren wat een meneer zei tijdens het ochtend gedeelte. Na 1 jaar als de peilingen voor Wilders op 35> staat gooit ie de stekker eruit en is er niks meer over van het CDA en hebben we Wilders als premier.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
4 jaar?
Dit ligt binnen een jaar op z'n kont
Jij noemt het extreem-rechts, dat maakt het niet zo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon rechts, er zit niks centrums aan. En tel daar de steun van extreem-rechts nog eens bij op. Een rechts kabinet, mogelijk gemaakt door extreem-rechts lijkt me een goede omschrijving.
Met kaartjes kan makkelijk verkeerd geteld worden. Zie dit als een dubbelcheck.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Als je op de ene stemming voor stemt, heb je in de ander tegen gestemt.
Het was vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Behoorlijk voorbarig ja.Maxime Verhagen is gewoon een vieze, opportunistische rat.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
PVV heeft het juist naar het midden getrokken op sociaal-economisch gebied, daar is niks extreem-rechts aan.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
VVD-D66 kabinet. Dat zou pas echt bezuinigen worden.
ach, dan wordt het wel duidelijk hoeveel echt tegen waren.. vast nog geen 20%quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef BradleyQ het volgende:
Maandag zegt de helft wel het lidmaatschap op.
Wilders vliegt nog wel een paar keer uit de bocht. Die boeit het allemaal niets.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Welnee, de wil is groot om het te doen slagen.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef ThePianoMan het volgende:
doei CDA![]()
volgende verkiezingen 3 zetels.
Eens, maar helaas niet mogelijk (idem voor VVD-CDA-D66).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Met het groene kaartje zeg je het lidmaatschap op.. of was dat rood? Naja, voor als je tegen bent.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef BradleyQ het volgende:
Maandag zegt de helft wel het lidmaatschap op.
Op zich prima dat het congres in meerderheid voor stemt. Maar wat er nu gebeurt verbaast me toch wel een beetje... Verhagen die al een speech gaat houden zonder dat de andere resoluties in stemming zijn gebracht en zonder dat wij weten wat de precieze uitslag is van deze stemming.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit was, jammer maar helaas, wel een overweldigende meerderheid.
Ik wens de fractie veel succes toe, hopelijk laten ze het CDA-geluid duidelijk horen als Wilders uit de bocht vliegt. Hopelijk doen ze wat Sander de Rouwe verklaarde.
Het is ook duidelijk dat het een gemanipuleerde verkiezing is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het was duidelijk te zien dat de voorstemmers in de meerderheid waren.
Nee, zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Compatibel het volgende:
Waarom is Verhagen zo zeker? Wanneer 20 procent tegen is dan zouden toch ook twee van de tien fractieleden dit kunnen zijn? Dat zijn in totaal vier fractieleden hoor, zonder kom je er niet.
Mijn droomkabinet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |