Dit was, jammer maar helaas, wel een overweldigende meerderheid.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef du_ke het volgende:
Het is duidelijk maar geen overweldigende meerderheid. Dit levert nog lekker wat gedoe op
Gewoon rechts, er zit niks centrums aan. En tel daar de steun van extreem-rechts nog eens bij op. Een rechts kabinet, mogelijk gemaakt door extreem-rechts lijkt me een goede omschrijving.quote:
Waarom in godsnaam? Als je op de ene stemming voor stemt, heb je in de ander tegen gestemt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eens.
Er wordt nu trouwens wel geteld (motie van partijbestuur). Ben het wel met die man eens dat zijn resolutie dan ook geteld moet worden.
Uitslag lijkt me duidelijk trouwens.
hopen dat het kabinet niet lang stand houdt dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Belachelijk, de uitslag op een resolutie waarvan de stemmen nog geteld moeten worden alvast bekend maken om de toon te zetten. Kan Verhagen meteen even speechen.
Dit congres is net zo eerlijk als Maxime Verhagen.
Het was duidelijk te zien dat de voorstemmers in de meerderheid waren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Belachelijk, de uitslag op een resolutie waarvan de stemmen nog geteld moeten worden alvast bekend maken om de toon te zetten. Kan Verhagen meteen even speechen.
Als ze tegen hadden gestemd ja...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef ThePianoMan het volgende:
doei CDA![]()
volgende verkiezingen 3 zetels.
Behoorlijk voorbarig ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Ah, links is weer zuur, heerlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:09 schreef ethiraseth het volgende:
Zoals verwacht wordt het wel aangenomen. Nou CDA, wees er maar trots op.Lekker vier jaar weer niks doen, en ondertussen zit Wilders helemaal los te gaan en mogen jullie de ellende opruimen.
PVV heeft het juist naar het midden getrokken op sociaal-economisch gebied, daar is niks extreem-rechts aan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon rechts, er zit niks centrums aan. En tel daar de steun van extreem-rechts nog eens bij op. Een rechts kabinet, mogelijk gemaakt door extreem-rechts lijkt me een goede omschrijving.
Och, ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:09 schreef Boekenwurm het volgende:
Wel treurig als het kabinet binnen een paar maanden valt en al deze heisa eigenlijk voor niets was.
Welnee, de wil is groot om het te doen slagen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
4 jaar?
Dit ligt binnen een jaar op z'n kont
VVD-D66 kabinet. Dat zou pas echt bezuinigen worden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Het kan wel extremer. Als VVD en D66 hun zin zouden krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |