Hoe kun je dit nou serieus nemen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:54 schreef Gridlok het volgende:
hahaahaha dit is echt te grappig voor woorden
Idd hahaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:54 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou serieus nemen?
Duh, je gaat die vent toch niet laten meeregeren. Ik heb al wat punten in dat regeerakkoort gezien die rechtstreeks van de PVV komen. En daarnaast is het ook niet goed voor ons imago richting het buitenland, gedoogsteun of niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja over de mensen die zeiken hier omdat ze Wilders haten meteen Nee zeggen tegen dit kabinet.
Eens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:55 schreef Mutant01 het volgende:
Dat boe-geroep slaat natuurlijk helemaal NERGENS op.
Imago?:D Je laat het klinken of Nederland altijd lief en aardig is geweest in het verleden :33quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Duh, je gaat die vent toch niet laten meeregeren. Ik heb al wat punten in dat regeerakkoort gezien die rechtstreeks van de PVV komen. En daarnaast is het ook niet goed voor ons imago richting het buitenland, gedoogsteun of niet.
Maar als ik het nog moet uitleggen....ik snap ook wel dat er een kabinet nodig is en dat Geert niet in zijn eentje regeert. Punt is dat ik niet snap hoe het CDA het kan verkroppen om met die partij, die haaks staat op hun eigen normen en waarden, samen WIL werken. Bied hem aub geen platform.
Wat een drogreden. Vroeger was Nederland geen lieverdje, dus nu maakt het ook niet uit?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Imago?:D Je laat het klinken of Nederland altijd lief en aardig is geweest in het verleden :33
Dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:57 schreef Gridlok het volgende:
haha inb4 mensen die elkaar op de bek slaan.
Dat was voordat dit congres begon al wel duidelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:56 schreef Breekfast het volgende:
Thats it, Het kabinet gaat er gewoon komen
Ditquote:
Je had het over Imago niet dat we aan iedereen schijt moeten hebben.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een drogreden. Vroeger was Nederland geen lieverdje, dus nu maakt het ook niet uit?
Dus na de C, kun je ook de D en de A uit het raam gooien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:57 schreef Injetta het volgende:
Was al van te voren te verwachten.. Stemmen wordt een chaos en oneerlijk. Want koste wat het kost moet het akkoord door gaan.
Onzin, als dat echt zo was dan had hij niet opnieuw laten stemmen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:57 schreef Injetta het volgende:
Was al van te voren te verwachten.. Stemmen wordt een chaos en oneerlijk. Want koste wat het kost moet het akkoord door gaan.
hahaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:59 schreef Gridlok het volgende:
Hij is zijn nek verloren in de 2de wereld oorlog.
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
Eigenlijk wel een giller. Een klucht![]()
Misschien grijpt God wel in zometeen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:59 schreef Gridlok het volgende:
Hij is zijn nek verloren in de 2de wereld oorlog.
Dat we vroeger een slecht imago hadden betekent toch ook niet dat we dat nu maar moeten toestaan??quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je had het over Imago niet dat we aan iedereen schijt moeten hebben.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:00 schreef TheSituation het volgende:
dit is beter dan standup comedy..![]()
Chris Rock eat your heart out..
Simpel - Vorm het Kabinet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat we vroeger een slecht imago hadden betekent toch ook niet dat we dat nu maar moeten toestaan??
Ik volg jou echt niet. Laat maar zitten...
Tsja ze zitten in een lastig parket :pquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Volgende verkiezingsronde blijft er helemaal niks meer van CDA over
Jezus wat een vertoning .. kleuters kunnen het nog beter
Treffende omschrijving!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:00 schreef neen het volgende:
Deze gast lijkt wel op een leraar die gepest wordt.
Ja, en dat is ook niet verwonderlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:01 schreef Injetta het volgende:
De meesten kijken alsof ze niet weten waar ze nu voor of tegen moeten stemmen.
ja vies heh mensen met een eigen mening?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat wijf doet tegen maar gaat over een tijdje wel in de regering waarschijnlijk.
Je zou haast denken dat het opzettelijk is ja, dat ze op dat niveau dit kunnen doen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:02 schreef dylany het volgende:
Proberen ze nu opzettelijk verwarring te veroorzaken?
Dit was toch zo niet nodig geweest of ben ik nou gek.
Wel, het wordt gewoon netjes uitgelegd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, en dat is ook niet verwonderlijk.
Dit soort congressen verlopen altijd vrij chaotisch. Tenzij er echt niets te kiezen valt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:02 schreef Injetta het volgende:
Wat een lol hebben ze daar. Ach.. het gaat ten slotte maar over regeren van een land. Daar kun je toch wel een potje van maken en lol mee hebben niet waar...
Voor een andere resolutie, dat ging verkeerd, toen gingen ze met de handen stemmen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:02 schreef 012345678910111213141516 het volgende:
Waavoor waren die groene briefjes?(Ik zat te urineren!)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die komt er.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:03 schreef apij4125 het volgende:
Dus komt er nou een samenwerking met de PVV ofniet?
Je hebt de Komische voorronde gemist :3quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:03 schreef Vreemde_Vogel het volgende:
Zap net in, ben ik te laat voor het theater?
Nu net wel, daarvoor niet (maar ik was ook ondertussen met andere dingen bezig moet ik eerlijk toegeven)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wel, het wordt gewoon netjes uitgelegd.
Zeker niet want ze zijn al maanden in verwarringquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:02 schreef dylany het volgende:
Proberen ze nu opzettelijk verwarring te veroorzaken?
Dit was toch zo niet nodig geweest of ben ik nou gek.
Dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat de rest het niet snapt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:01 schreef Injetta het volgende:
De meesten kijken alsof ze niet weten waar ze nu voor of tegen moeten stemmen.
Inderdaad...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:03 schreef Cerbie het volgende:
En dit zooitje gaat bepalen of dit kabinet er komt of niet
Klopt, en de Turk die nu spreekt heeft gelijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:04 schreef Injetta het volgende:
Die groene briefjes gingen toch om de meest verstrekkende resolutie en dat was cruciaal?
Die hebben ze nu maar in de vuilnisbak gekieperd en tellen maar niet???![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, en de Turk die nu spreekt heeft gelijk.
Welke resoluties zijn er dan allemaal en wat houden ze in?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor een andere resolutie, dat ging verkeerd, toen gingen ze met de handen stemmen.
Zo is het leven. Alles is KUT. Daarom BIER.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:04 schreef Compatibel het volgende:
Waarom zo'n belangrijke stemmen zo amateuristisch meten?
Het is zinloos als bij de telling van de huidige motie een meerderheid bestaat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, en de Turk die nu spreekt heeft gelijk.
Toe nou, dit noem je geen democratie meer:3quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:06 schreef ABombali het volgende:
Fucking mooie televisie is dit, of je nou tegen of voor de cda bent...
Democratie is mooi
Nee, want ook de fractie wil de percentages weten. Zekerheid boven alles, met de handen kan je ook makkelijk frauderen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:06 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is zinloos als bij de telling van de huidige motie een meerderheid bestaat.
Democratie faalt episch en daarom is het mooi!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:06 schreef ABombali het volgende:
Fucking mooie televisie is dit, of je nou tegen of voor de cda bent...
Democratie is mooi
De huidige stemming is vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toe nou, dit noem je geen democratie meer:3
Dat is aan het CDA. Als je het anders wilt zien zul je lid moeten worden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:06 schreef StephanL het volgende:
Dit zou anno 2010 niet meer mogen gebeuren.
Ik keek naar hun gezichten en zag een aantal nogal in verwarring...... En volgens mij ben ik hier niet de enige hoor!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat de rest het niet snapt.
Nu kunnen ze niet meer naar huisquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Inmiddels al vijf over 5.
Hopelijk moeten ze weer een keer stemmen.
Dan moet je eens kijken hoe het toe gaan in een land waar geen democratie bestaat...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toe nou, dit noem je geen democratie meer:3
Maar dan is het toch alsnog zinloos? De huidige motie gaat of je vóór deze contructie bent. De motie van de Turk ging erover of je tegen was.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want ook de fractie wil de percentages weten. Zekerheid boven alles, met de handen kan je ook makkelijk frauderen.
Ja, maar dat snappen de oudjes niet...alhoewel, dit snapt niemand ondertussen meerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef Compatibel het volgende:
Doe anders even een paar dagen van te voren stemkastjes regelen. Dan is de uitslag ook lekker snel.
Eens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want ook de fractie wil de percentages weten. Zekerheid boven alles, met de handen kan je ook makkelijk frauderen.
Gohquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef ABombali het volgende:
[..]
Dan moet je eens kijken hoe het toe gaan in een land waar geen democratie bestaat...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
De volgende resolutie gaat over het personeelsuitje. Voor of tegen bowlen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
De applausmeter wordt dalijk van stal gehaald
U RONDT NU AF.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef ABombali het volgende:
[..]
Dan moet je eens kijken hoe het toe gaan in een land waar geen democratie bestaat...
Radio, maar dan zal het ook wel ergens online staan?quote:
met welke verhouding?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij is het duidelijk inmiddels.
Ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef Toad het volgende:
En nu gaat Verhagen een overwinningsspeech houden?
Centrum-rechts, hooguitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef Schadenfreude het volgende:
80-20 schat ik, voor deelname aan het extreem-rechtse kabinet
Twee van de tien fractieleden zouden dus tegen kunnen zijn.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef verregentmeisje het volgende:
Een feest, deze verdeling onder het CDA
Lamme kutdebielen die het verschil tussen voor en tegen niet weten was een beetje bot geweest!quote:
Daar zet ik wel een wedje tegen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef ThePianoMan het volgende:
doei CDA![]()
volgende verkiezingen 3 zetels.
Dit deugt van geen kant.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef Mandal het volgende:
Hoe kan het nou opeens veranderenDe resolutie was toch exact hetzelfde?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef Hephaistos. het volgende:
'Dit is een feest...'
Dan voel je dus écht de stemming niet aan in de partij.
4 jaar?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:09 schreef ethiraseth het volgende:
Zoals verwacht wordt het wel aangenomen. Nou CDA, wees er maar trots op.Lekker vier jaar weer niks doen, en ondertussen zit Wilders helemaal los te gaan en mogen jullie de ellende opruimen.
Dit was, jammer maar helaas, wel een overweldigende meerderheid.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef du_ke het volgende:
Het is duidelijk maar geen overweldigende meerderheid. Dit levert nog lekker wat gedoe op
Gewoon rechts, er zit niks centrums aan. En tel daar de steun van extreem-rechts nog eens bij op. Een rechts kabinet, mogelijk gemaakt door extreem-rechts lijkt me een goede omschrijving.quote:
Waarom in godsnaam? Als je op de ene stemming voor stemt, heb je in de ander tegen gestemt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eens.
Er wordt nu trouwens wel geteld (motie van partijbestuur). Ben het wel met die man eens dat zijn resolutie dan ook geteld moet worden.
Uitslag lijkt me duidelijk trouwens.
hopen dat het kabinet niet lang stand houdt dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Belachelijk, de uitslag op een resolutie waarvan de stemmen nog geteld moeten worden alvast bekend maken om de toon te zetten. Kan Verhagen meteen even speechen.
Dit congres is net zo eerlijk als Maxime Verhagen.
Het was duidelijk te zien dat de voorstemmers in de meerderheid waren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Belachelijk, de uitslag op een resolutie waarvan de stemmen nog geteld moeten worden alvast bekend maken om de toon te zetten. Kan Verhagen meteen even speechen.
Als ze tegen hadden gestemd ja...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef ThePianoMan het volgende:
doei CDA![]()
Behoorlijk voorbarig ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Ah, links is weer zuur, heerlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:09 schreef ethiraseth het volgende:
Zoals verwacht wordt het wel aangenomen. Nou CDA, wees er maar trots op.Lekker vier jaar weer niks doen, en ondertussen zit Wilders helemaal los te gaan en mogen jullie de ellende opruimen.
PVV heeft het juist naar het midden getrokken op sociaal-economisch gebied, daar is niks extreem-rechts aan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon rechts, er zit niks centrums aan. En tel daar de steun van extreem-rechts nog eens bij op. Een rechts kabinet, mogelijk gemaakt door extreem-rechts lijkt me een goede omschrijving.
Och, ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:09 schreef Boekenwurm het volgende:
Wel treurig als het kabinet binnen een paar maanden valt en al deze heisa eigenlijk voor niets was.
Welnee, de wil is groot om het te doen slagen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
4 jaar?
Dit ligt binnen een jaar op z'n kont
VVD-D66 kabinet. Dat zou pas echt bezuinigen worden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Het kan wel extremer. Als VVD en D66 hun zin zouden krijgen.
Ik zie datgene wel gebeuren wat een meneer zei tijdens het ochtend gedeelte. Na 1 jaar als de peilingen voor Wilders op 35> staat gooit ie de stekker eruit en is er niks meer over van het CDA en hebben we Wilders als premier.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
4 jaar?
Dit ligt binnen een jaar op z'n kont
Jij noemt het extreem-rechts, dat maakt het niet zo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon rechts, er zit niks centrums aan. En tel daar de steun van extreem-rechts nog eens bij op. Een rechts kabinet, mogelijk gemaakt door extreem-rechts lijkt me een goede omschrijving.
Met kaartjes kan makkelijk verkeerd geteld worden. Zie dit als een dubbelcheck.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Als je op de ene stemming voor stemt, heb je in de ander tegen gestemt.
Het was vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Behoorlijk voorbarig ja.Maxime Verhagen is gewoon een vieze, opportunistische rat.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
PVV heeft het juist naar het midden getrokken op sociaal-economisch gebied, daar is niks extreem-rechts aan.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
VVD-D66 kabinet. Dat zou pas echt bezuinigen worden.
ach, dan wordt het wel duidelijk hoeveel echt tegen waren.. vast nog geen 20%quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef BradleyQ het volgende:
Maandag zegt de helft wel het lidmaatschap op.
Wilders vliegt nog wel een paar keer uit de bocht. Die boeit het allemaal niets.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Welnee, de wil is groot om het te doen slagen.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef ThePianoMan het volgende:
doei CDA![]()
Eens, maar helaas niet mogelijk (idem voor VVD-CDA-D66).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Met het groene kaartje zeg je het lidmaatschap op.. of was dat rood? Naja, voor als je tegen bent.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef BradleyQ het volgende:
Maandag zegt de helft wel het lidmaatschap op.
Op zich prima dat het congres in meerderheid voor stemt. Maar wat er nu gebeurt verbaast me toch wel een beetje... Verhagen die al een speech gaat houden zonder dat de andere resoluties in stemming zijn gebracht en zonder dat wij weten wat de precieze uitslag is van deze stemming.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit was, jammer maar helaas, wel een overweldigende meerderheid.
Ik wens de fractie veel succes toe, hopelijk laten ze het CDA-geluid duidelijk horen als Wilders uit de bocht vliegt. Hopelijk doen ze wat Sander de Rouwe verklaarde.
Het is ook duidelijk dat het een gemanipuleerde verkiezing is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het was duidelijk te zien dat de voorstemmers in de meerderheid waren.
Nee, zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Compatibel het volgende:
Waarom is Verhagen zo zeker? Wanneer 20 procent tegen is dan zouden toch ook twee van de tien fractieleden dit kunnen zijn? Dat zijn in totaal vier fractieleden hoor, zonder kom je er niet.
Mijn droomkabinet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |