Nee, want ook de fractie wil de percentages weten. Zekerheid boven alles, met de handen kan je ook makkelijk frauderen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:06 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is zinloos als bij de telling van de huidige motie een meerderheid bestaat.
Democratie faalt episch en daarom is het mooi!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:06 schreef ABombali het volgende:
Fucking mooie televisie is dit, of je nou tegen of voor de cda bent...
Democratie is mooi
De huidige stemming is vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toe nou, dit noem je geen democratie meer:3
Dat is aan het CDA. Als je het anders wilt zien zul je lid moeten worden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:06 schreef StephanL het volgende:
Dit zou anno 2010 niet meer mogen gebeuren.
Ik keek naar hun gezichten en zag een aantal nogal in verwarring...... En volgens mij ben ik hier niet de enige hoor!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat de rest het niet snapt.
Nu kunnen ze niet meer naar huisquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Inmiddels al vijf over 5.
Hopelijk moeten ze weer een keer stemmen.
Dan moet je eens kijken hoe het toe gaan in een land waar geen democratie bestaat...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toe nou, dit noem je geen democratie meer:3
Maar dan is het toch alsnog zinloos? De huidige motie gaat of je vóór deze contructie bent. De motie van de Turk ging erover of je tegen was.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want ook de fractie wil de percentages weten. Zekerheid boven alles, met de handen kan je ook makkelijk frauderen.
Ja, maar dat snappen de oudjes niet...alhoewel, dit snapt niemand ondertussen meerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef Compatibel het volgende:
Doe anders even een paar dagen van te voren stemkastjes regelen. Dan is de uitslag ook lekker snel.
Eens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want ook de fractie wil de percentages weten. Zekerheid boven alles, met de handen kan je ook makkelijk frauderen.
Gohquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef ABombali het volgende:
[..]
Dan moet je eens kijken hoe het toe gaan in een land waar geen democratie bestaat...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
De volgende resolutie gaat over het personeelsuitje. Voor of tegen bowlen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
De applausmeter wordt dalijk van stal gehaald
U RONDT NU AF.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef ABombali het volgende:
[..]
Dan moet je eens kijken hoe het toe gaan in een land waar geen democratie bestaat...
Radio, maar dan zal het ook wel ergens online staan?quote:
met welke verhouding?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij is het duidelijk inmiddels.
Ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef Toad het volgende:
En nu gaat Verhagen een overwinningsspeech houden?
Centrum-rechts, hooguitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef Schadenfreude het volgende:
80-20 schat ik, voor deelname aan het extreem-rechtse kabinet
Twee van de tien fractieleden zouden dus tegen kunnen zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |