Hoe kun je dit nou serieus nemen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:54 schreef Gridlok het volgende:
hahaahaha dit is echt te grappig voor woorden
Idd hahaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:54 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou serieus nemen?
Duh, je gaat die vent toch niet laten meeregeren. Ik heb al wat punten in dat regeerakkoort gezien die rechtstreeks van de PVV komen. En daarnaast is het ook niet goed voor ons imago richting het buitenland, gedoogsteun of niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja over de mensen die zeiken hier omdat ze Wilders haten meteen Nee zeggen tegen dit kabinet.
Eens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:55 schreef Mutant01 het volgende:
Dat boe-geroep slaat natuurlijk helemaal NERGENS op.
Imago?:D Je laat het klinken of Nederland altijd lief en aardig is geweest in het verleden :33quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Duh, je gaat die vent toch niet laten meeregeren. Ik heb al wat punten in dat regeerakkoort gezien die rechtstreeks van de PVV komen. En daarnaast is het ook niet goed voor ons imago richting het buitenland, gedoogsteun of niet.
Maar als ik het nog moet uitleggen....ik snap ook wel dat er een kabinet nodig is en dat Geert niet in zijn eentje regeert. Punt is dat ik niet snap hoe het CDA het kan verkroppen om met die partij, die haaks staat op hun eigen normen en waarden, samen WIL werken. Bied hem aub geen platform.
Wat een drogreden. Vroeger was Nederland geen lieverdje, dus nu maakt het ook niet uit?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Imago?:D Je laat het klinken of Nederland altijd lief en aardig is geweest in het verleden :33
Dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:57 schreef Gridlok het volgende:
haha inb4 mensen die elkaar op de bek slaan.
Dat was voordat dit congres begon al wel duidelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:56 schreef Breekfast het volgende:
Thats it, Het kabinet gaat er gewoon komen
Ditquote:
Je had het over Imago niet dat we aan iedereen schijt moeten hebben.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een drogreden. Vroeger was Nederland geen lieverdje, dus nu maakt het ook niet uit?
Dus na de C, kun je ook de D en de A uit het raam gooien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:57 schreef Injetta het volgende:
Was al van te voren te verwachten.. Stemmen wordt een chaos en oneerlijk. Want koste wat het kost moet het akkoord door gaan.
Onzin, als dat echt zo was dan had hij niet opnieuw laten stemmen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:57 schreef Injetta het volgende:
Was al van te voren te verwachten.. Stemmen wordt een chaos en oneerlijk. Want koste wat het kost moet het akkoord door gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |