Je zou haast denken dat het opzettelijk is ja, dat ze op dat niveau dit kunnen doen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:02 schreef dylany het volgende:
Proberen ze nu opzettelijk verwarring te veroorzaken?
Dit was toch zo niet nodig geweest of ben ik nou gek.
Wel, het wordt gewoon netjes uitgelegd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, en dat is ook niet verwonderlijk.
Dit soort congressen verlopen altijd vrij chaotisch. Tenzij er echt niets te kiezen valt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:02 schreef Injetta het volgende:
Wat een lol hebben ze daar. Ach.. het gaat ten slotte maar over regeren van een land. Daar kun je toch wel een potje van maken en lol mee hebben niet waar...
Voor een andere resolutie, dat ging verkeerd, toen gingen ze met de handen stemmen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:02 schreef 012345678910111213141516 het volgende:
Waavoor waren die groene briefjes?(Ik zat te urineren!)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die komt er.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:03 schreef apij4125 het volgende:
Dus komt er nou een samenwerking met de PVV ofniet?
Je hebt de Komische voorronde gemist :3quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:03 schreef Vreemde_Vogel het volgende:
Zap net in, ben ik te laat voor het theater?
Nu net wel, daarvoor niet (maar ik was ook ondertussen met andere dingen bezig moet ik eerlijk toegeven)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wel, het wordt gewoon netjes uitgelegd.
Zeker niet want ze zijn al maanden in verwarringquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:02 schreef dylany het volgende:
Proberen ze nu opzettelijk verwarring te veroorzaken?
Dit was toch zo niet nodig geweest of ben ik nou gek.
Dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat de rest het niet snapt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:01 schreef Injetta het volgende:
De meesten kijken alsof ze niet weten waar ze nu voor of tegen moeten stemmen.
Inderdaad...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:03 schreef Cerbie het volgende:
En dit zooitje gaat bepalen of dit kabinet er komt of niet
Klopt, en de Turk die nu spreekt heeft gelijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:04 schreef Injetta het volgende:
Die groene briefjes gingen toch om de meest verstrekkende resolutie en dat was cruciaal?
Die hebben ze nu maar in de vuilnisbak gekieperd en tellen maar niet???![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, en de Turk die nu spreekt heeft gelijk.
Welke resoluties zijn er dan allemaal en wat houden ze in?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor een andere resolutie, dat ging verkeerd, toen gingen ze met de handen stemmen.
Zo is het leven. Alles is KUT. Daarom BIER.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:04 schreef Compatibel het volgende:
Waarom zo'n belangrijke stemmen zo amateuristisch meten?
Het is zinloos als bij de telling van de huidige motie een meerderheid bestaat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, en de Turk die nu spreekt heeft gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |