ja, viel me ook al opquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:27 schreef dasorakel het volgende:
Die notaris kan verrekte snel tellen zeg, sjezus
32% is een ruime minderheid.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:27 schreef ethiraseth het volgende:
Zullen Ferrier en koppejan het voldoende vinden, of vinden ze steun bij de 32% die het niks vindt? 1/3e tegen is toch best veel.
Ik dacht echt dat het 55% voor 45% tegen zou worden ofzo. Met 68% voor is het echt een ruime tweederde meerderheid, daar valt niets op af te dingen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
Toch nog 32% dat had ik niet eens meer durven hopen.
Maar de dissidenten worden wel gesteund door bijna een derde van de leden...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het 55% voor 45% tegen zou worden ofzo. Met 68% voor is het echt een ruime tweederde meerderheid, daar valt niets op af te dingen.
Ik had het precies goed. Ik ben erg goed in voorspellenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:27 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat is idd behoorlijk veel nog tegen, had ik niet ingeschat (was wel precies mijn eerste inschatting).
Oh, zeker. Maar de vraag was niet óf het akkoord werd aangenomen, maar door hoeveel. 1/3e tegen is best fors.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het 55% voor 45% tegen zou worden ofzo. Met 68% voor is het echt een ruime tweederde meerderheid, daar valt niets op af te dingen.
Ja en dus een derde tegen. Dat is best veel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geef eens de lottogetallen van volgende week.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had het precies goed. Ik ben erg goed in voorspellen
Nee, gevreesd werd voor een kleine meerderheid. Dit is een ruime meerderheid.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit is de meest gevreesde uitslag
2/3 is voor, dat is meer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:29 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ja en dus een derde tegen. Dat is best veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |