Dit verloop van het CDA congres is reclame voor het model van Wilders en de PVV.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:15 schreef speknek het volgende:
Prachtige tv. Zes uur lang genoten van een partij waar ik een hekel aan heb, maar tenminste echte democratie in werking op tv, waar veelal intelligente mensen hun politieke stem laten horen. Dit zou veel vaker op tv moeten komen, ik denk zo dat heel wat mensen zich aan gaan melden bij het CDA de komende week.
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:19 schreef MouzurX het volgende:
Waarom stemmen ze 10 miljoen keer/
Het is toch gewoon 1 keer: ja of nee.
Omdat er tig resoluties ingediend zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:19 schreef MouzurX het volgende:
CDA-logica.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:19 schreef MouzurX het volgende:
Ik denk niet dat het een grap was. Kleurenblindheid komt best veel voor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:20 schreef eleusis het volgende:
DEZE KLEUR WAT IS DIT
(GRAP SLOEG IN ALS EEN BOM DIT BLIJF IK DE REST VAN M'N LEVEN DOEN)
Ik wil juist lid worden, dit is pas een partij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef Gridlok het volgende:
Vraag me af hoeveel mensen bij het CDA weg gaan na dit schouwspel.
Sommige resoluties zijn ook al ingetrokken he.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef iBenny het volgende:
En al die resoluties door elkaar... ga gewoon van 1 naar zoveel ipv randon wat getallen roepen.
Het is toch geen fucking bingo
Of zo'n plof dat z'n hoofd uit elkaar spatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef contactpersoon het volgende:
Die voorzitter krijgt straks nog een zenuwinzinking, moet je z'n stem eens horen!
Hier valt nog wat te lachen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Ik wil juist lid worden, dit is pas een partij.
Is het eten en drinken inclusief?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Ik wil juist lid worden, dit is pas een partij.
Dan slaan ze die over...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sommige resoluties zijn ook al ingetrokken he.
Ze gingen van 16 naar 5, da's niet echt logisch lijkt me.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sommige resoluties zijn ook al ingetrokken he.
En dat er dan ook echt een handjevol mensen gaat klappenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:22 schreef Lekiamh het volgende:
OMG, wat is dit nu weer voor stemming?
"Klappen als je het ermee eens bent"??
Moet het waarschijnlijk behandelen van de statuten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:22 schreef Morendo het volgende:
Waarom fluit de congresvoorzitter niet gewoon af? Dit gaat echt nergens meer over.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:23 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |