Ze proberen het OV te halen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef freefuture het volgende:
Zie ze weglopen dan.. wat een slechte verliezers zeg
Koppejan gaat om en Ferrier kan vertrekken. Dus nee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus toch hulp van SGP?
Wel zo nauwkeurige toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom steeds over hetzelfde stemmen, maar net iets anders verwoord
Doner kebab of frikandellen lijkt me toepasselijkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef TwenteFC het volgende:
En wat is het volgende? Kip of bami vanavond?
Nee, over verschillende resoluties over hetzelfde onderwerp.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:17 schreef Mandal het volgende:
Stemmen ze nou zes keer over een resolutie?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:15 schreef speknek het volgende:
Prachtige tv. Zes uur lang genoten van een partij waar ik een hekel aan heb, maar tenminste echte democratie in werking op tv
Nee. Er zijn meerdere resoluties.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:17 schreef Mandal het volgende:
Stemmen ze nou zes keer over een resolutie?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:15 schreef speknek het volgende:
Prachtige tv. Zes uur lang genoten van een partij waar ik een hekel aan heb, maar tenminste echte democratie in werking op tv, waar veelal intelligente mensen hun politieke stem laten horen. Dit zou veel vaker op tv moeten komen, ik denk zo dat heel wat mensen zich aan gaan melden bij het CDA de komende week.
Maar de mening van de meerderheid is toch wel duidelijk. Dat blijkt bij elke stemming wel weer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:17 schreef xandra47 het volgende:
Wat was dit een zooitje!! Die stemming sloeg werkelijk nergens op!!
Dat doet recht aan de indieners van de desbetreffende resoluties.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Waarom nog vaker stemmen over hetzelfde?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef TwenteFC het volgende:
En wat is het volgende? Kip of bami vanavond?
klopt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:17 schreef henkde_j het volgende:
Zijn CDA'ers trouwens onsterfelijk? Wat een bejaarden allemaal.
Op zich wel, maar iedereen heeft gewoon wel zijn woord kunnen doen, er was ruimte voor kritiek, maar de uitslag is uiteindelijk ook duidelijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Nou nou nou, die spreker heeft wel zeer duidelijk een bepaalde voorkeur...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:18 schreef horned_reaper het volgende:
Ze doen dik 7 uur over één beslissing. Ik vraag me echt af hoe ze ooit die hele schepping in 6 dagen afkregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |