quote:There is one more striking parallel, but this is not a characteristic of the three political ideologies, but one of the West. It is the apparent inability of the West to see the danger. The prerequisite to understanding political danger, is a willingness to see the truth, even if it is unpleasant. Unfortunately, modern Western politicians seem to have lost this capacity. Our inability leads us to reject the logical and historical conclusions to be drawn from the facts, though we could, and should know better. What is wrong with modern Western man that we make the same mistake over and over again?
There is no better place to ponder this question than here in Berlin, the former capital of the evil empire of Nazi Germany and a city which was held captive by the so-called German “Democratic” Republic for over forty years.
quote:There is a lesson which we can learn in this regard from America, the freest nation on earth. Americans are proud of their nation, its achievements and its flag. We, too, should be proud of our nation. The United States has always been a nation of immigrants.
Klinkt eerder pro-immigranten inderdaad. Al denk ik niet dat Wilders dat bedoelt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:22 schreef oompaloompa het volgende:
Ik snap Wilders speeches vaak niet...
wat wil hij bv hier nou eigenlijk zeggen?
[..]
Dus we moeten een voorbeeld nemen aan de VS en immigranten massaal toelaten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Pro-immigratie en een zo groot mogelijke vrijheid?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus we moeten een voorbeeld nemen aan de VS en immigranten massaal toelaten?
Onder voorwaarden natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus we moeten een voorbeeld nemen aan de VS en immigranten massaal toelaten?
Wilders is gewoon een domme eikel en ik schaam me dood voor die man.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onder voorwaarden natuurlijk.
En un momento dado. Gewoon Johan Cruyff inhurenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:27 schreef oompaloompa het volgende:
het is eigenlijk best slecht geschreven terwijl de woorden vrij moeilijk zijn. Lijkt alsof het letterlijk woord voor woord vertaald is.
De pvv zou er goed aan doen iemand in te huren voor dit soort vertalingen, ze kunnen echt een stuk beter. (waarmee ik niet wil zeggen dat dit niet voor andere mensen of partijen of zo geldt, politici zijn vrij vaak slecht in het buitenland)
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders is gewoon een domme eikel en ik schaam me dood voor die man.
Die vergelijking wordt hier ook vaak gemaakt met Wilders en de nazi's.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:29 schreef MouzurX het volgende:
Nja zo vreemd is het toch niet om de islam te vergelijker met de nazi's?
Beide bedreigen/bedreigden(de islam volgens geert ook) de vrijheid.
het is een beetje vreemd om als extreem nationalistische populist te waarschuwen voor vroeger in duitslandquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:29 schreef MouzurX het volgende:
Maar als we dat een reden vinden om iets met het nazisme te vergelijken, dan is het wel duidelijk dat de PVV met nazisme vergelijken ook geen probleem kan zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:29 schreef MouzurX het volgende:
Wat een enge man is het toch.quote:Today I am here, however, to warn you for looming disunity. Germany’s national identity, its democracy and economic prosperity, is being threatened by the political ideology of Islam. In 1848, Karl Marx began his Communist Manifesto with the famous words: “A specter is haunting Europe – the specter of communism.” Today, another specter is haunting Europe. It is the specter of Islam.
quote:I do know, however, that German culture, like that of neighboring countries, such as my own, is rooted in judeo-christian and humanist values.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |