Wel te reparen dus?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik niets aan? jewel.
[..]
Yup, de speaker is kapot. Kan niets horen qua geluid enzo.
Dat hoop ik.. het schijnt nog wel onder de garantie te vallen. Dus dat zou mooi zijn. Maarja dan heb ik wel een vervangend toestel nodig.quote:
Ik bijt niet hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik ben ook wel een beetje bang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee gekkie, komt helemaal goedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat voor een?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, de speaker is kapot. Kan niets horen qua geluid enzo.
Ah, kijk aan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik.. het schijnt nog wel onder de garantie te vallen. Dus dat zou mooi zijn. Maarja dan heb ik wel een vervangend toestel nodig.
Wel waarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan niet vliegen. En ben geen spetter.
Wilde je nou dat ik eerst naar Amsterdam kwam, zodat we samen naar Utrecht konden?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee idd, dusja nu via m'n pa geregeld en dan maandag ofzo even langs de vodafone.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, kijk aan.
Leentoestellen vallen natuurlijk weer niet onder garantie.
Oh. Nou dan een hele grote spetterquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Nou dan een hele grote spetter.
Ja hèquote:
Nee joh gekquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wilde je nou dat ik eerst naar Amsterdam kwam, zodat we samen naar Utrecht konden?
Het maakt mij niet uit hoor... is een kleine/geen moeitequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee joh gekIk was even vergeten datj e vanuit Almere rechtstreeks naar Utrecht kunt.
Ik red het wel, denk ik
Als we nu bij het station afspreken, C_A heeft in het meet topic onze verbinding neergezet, en ook hoe laat we aankomen, als jullie dan ook kijken kunnen we daar toch wachten op elkaar, dat wou Bos ook toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja hè![]()
![]()
[..]
Nee joh gekIk was even vergeten datj e vanuit Almere rechtstreeks naar Utrecht kunt.
Ik red het wel, denk ik
Heeft Bos een telefoonnummer van iemand?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Als we nu bij het station afspreken, C_A heeft in het meet topic onze verbinding neergezet, en ook hoe laat we aankomen, als jullie dan ook kijken kunnen we daar toch wachten op elkaar, dat wou Bos ook toch?
Je bent een liefjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor... is een kleine/geen moeite
Oh goed plan!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Als we nu bij het station afspreken, C_A heeft in het meet topic onze verbinding neergezet, en ook hoe laat we aankomen, als jullie dan ook kijken kunnen we daar toch wachten op elkaar, dat wou Bos ook toch?
van Vaduzquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft Bos een telefoonnummer van iemand?
Bos komt met TLK daarheen, en ik wil hem best mijn telefoonnummer PM-enquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft Bos een telefoonnummer van iemand?
Maar meer nummers kan geen kwaad, tochquote:
Staat al in je pmquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar meer nummers kan geen kwaad, toch
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ohw, ik was je net aan het PMenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en met mij en Graseterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Bos komt met TLK daarheen, en ik wil hem best mijn telefoonnummer PM-en
O en jij hebt mijn nummer ook dus komt helemaal goedquote:
Wil je de mijne?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb van niemand hier een nummer! Als ik sterf kan ik dat aan niemand sms'en.
Ik zit hier echt van WTF?!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:54 schreef Bellatrix het volgende:
Dat gaykind speelt nog niet eens echt viool.
Komt Grasje ook? Nu weet ik niet of ik wel durf hoor.quote:
Haha inderdaad, pgr weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt Grasje ook? Nu weet ik niet of ik wel durf hoor.![]()
En PGRferari, zou toch ook komen?
Hmmm ben er ooit wel eens geweest, maar OV, geun ideequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:59 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kom ik het makkelijkste met het OV aan de Amsteldijk, Amsterdam?
Geen idee... denk dat Miauw dat wel weerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:59 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kom ik het makkelijkste met het OV aan de Amsteldijk, Amsterdam?
?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef Cue_ het volgende:
Het lijkt erop.. dat meneer vanavond toch nog langskomt.
Kloptquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:26 schreef Bos81 het volgende:
De meesten kijken zeker met spanning naar POP?
Of gewoon weinig interesse..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die weinig stijl lijkt te hebben...
Of wel interesse voor een gezellige avond, maar meer neit.. en idd geen stijl. Maar is niet anders gewend..quote:
Jaquote:
Dat scheelt, dan hoeft een man maar een beetje zijn best te doen om bovengemiddeld te scoren bij jouquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of wel interesse voor een gezellige avond, maar meer neit.. en idd geen stijl. Maar is niet anders gewend..
Helemaal gek van het gezeur over het kabinet... er wordt alleen nog maar dom geschreeuwdquote:
Dat van het CDA was wel epic, op een trieste manier.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Helemaal gek van het gezeur over het kabinet... er wordt alleen nog maar dom geschreeuwd
Okee, het is voor mij allemaal abracadabra dat politiek dus heb ik het totaal niet gevolgd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Helemaal gek van het gezeur over het kabinet... er wordt alleen nog maar dom geschreeuwd
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
spetter pieter pater, lekker in het water
Ja maar ik word helemaal gek van al die dooddoeners zoals 'de zwakken gaan er op achteruit', 'de rijken worden rijker', 'PVV zijn fascisten!!!!' en dat soort onzin. En het blijft maar doorgaan, die dingen worden constant herhaaldquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat van het CDA was wel epic, op een trieste manier.
Ja, dat gezeik heb je altijd. Ik word er ook moe van en de komende tijd ga ik mezelf even detoxen qua politiek.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja maar ik word helemaal gek van al die dooddoeners zoals 'de zwakken gaan er op achteruit', 'de rijken worden rijker', 'PVV zijn fascisten!!!!' en dat soort onzin. En het blijft maar doorgaan, die dingen worden constant herhaald
Berichtenbox zit vol, mischien?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef Cue_ het volgende:
Wat betekend een knipperend 'bericht' icoontje.. als het niet betekend dat er een nieuw bericht is?
Relmof heeft je een geil berichtje gestuurd dan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef Cue_ het volgende:
Wat betekend een knipperend 'bericht' icoontje.. als het niet betekend dat er een nieuw bericht is?
En het is niet alleen hier, zelfs sommige van die CDA'ers begonnen dat al te roepenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat gezeik heb je altijd. Ik word er ook moe van en de komende tijd ga ik mezelf even detoxen qua politiek.
Ja, dat is zo inderdaad. Maar het CDA mag van mij echt kapot vallen, zou me ook niet verbazen als dat gebeurt, wat was het nou 63/30?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:09 schreef Avey het volgende:
[..]
En het is niet alleen hier, zelfs sommige van die CDA'ers begonnen dat al te roepen
En ik heb helemaal geen respect voor die 'dissidenten', die Ferrier of hoe zo ook heet is zoooo camerageil, dat kun je er gewoon aan zien. Zo overdreven dramatisch, alleen maar om in het spotlicht te staanEn ondertussen heeft het land nog steeds geen regering.
Ik heb VVD gestemd, maar ben eigenlijk meer D66... Wilders heb ik niets mee.quote:
Strategisch gestemd dus..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:19 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik heb VVD gestemd, maar ben eigenlijk meer D66... Wilders heb ik niets mee.
Nou ja ik heb een beetje een dilemma, een soort fusie van de liberale onderdelen van VVD en D66 zou ideaal zijn zeg maarquote:
Ik vind dat we siewosie teveel partijen in Nederland hebben. Gewoon wat samenvoegen, GL kan bij PvdD, D66 met VVD, CU met SGP. Nu worden er alleen maar zwakke compromissen gemaakt waar iedereen het maar een beetje eens mee is. Amerikaanse systeem is weer het andere uiterste, maar dit is niks.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja ik heb een beetje een dilemma, een soort fusie van de liberale onderdelen van VVD en D66 zou ideaal zijn zeg maarD66 is me op sommige punten te links, VVD op sommige punten te conservatief... dus zeg het maar.
D66. Jij?quote:
Ik weet het ook niet hoor. Ik denk eerlijk gezegd dat het vroeger beter was, toen politiek nog ver van de gewone mens af stond. Tegenwoordig is het een groot mediacircus wat er voor zorgt dat ze bijna hun baan niet meer kunnen uitvoeren zonder uitgekotst te worden door de mediaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind dat we siewosie teveel partijen in Nederland hebben. Gewoon wat samenvoegen, GL kan bij PvdD, D66 met VVD, CU met SGP. Nu worden er alleen maar zwakke compromissen gemaakt waar iedereen het maar een beetje eens mee is. Amerikaanse systeem is weer het andere uiterste, maar dit is niks.
Ik weet niet of dat perse beter is. Goed, de media kan soms onuitstaanbaar zijn, maar door hun hebben we tenminste nog een beetje kijk op wat er gebeurt. Ik vertrouw politici niet genoeg om ze maar gewoon te laten doen zonder dat wij weten wat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:26 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor. Ik denk eerlijk gezegd dat het vroeger beter was, toen politiek nog ver van de gewone mens af stond. Tegenwoordig is het een groot mediacircus wat er voor zorgt dat ze bijna hun baan niet meer kunnen uitvoeren zonder uitgekotst te worden door de media
Klopt maar tegenwoordig gaat het te veel om personen en te weinig om inhoud. Daardoor kunnen personen als Wilders opkomen. Als er minder media-aandacht was geweest hadden veel meer mensen ingezien wat voor belachelijke standpunten zijn partij heeft naast de punten over immigratie (want dat laatste is waar de media zich op focust en dus het enige wat de mensen zien).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat perse beter is. Goed, de media kan soms onuitstaanbaar zijn, maar door hun hebben we tenminste nog een beetje kijk op wat er gebeurt. Ik vertrouw politici niet genoeg om ze maar gewoon te laten doen zonder dat wij weten wat.
Ja, we willen waarschijnlijk weer teveel de Amerikanen nadoen, daar zijn de politici ware sterren, dat hebben wij nooit gehad en moeten we ook niet willen, maar goed het is zo. Ik vind het ook jammer, en je hebt gelijk over Wilders.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Klopt maar tegenwoordig gaat het te veel om personen en te weinig om inhoud. Daardoor kunnen personen als Wilders opkomen. Als er minder media-aandacht was geweest hadden veel meer mensen ingezien wat voor belachelijke standpunten zijn partij heeft naast de punten over immigratie (want dat laatste is waar de media zich op focust en dus het enige wat de mensen zien).
Het begon eigenlijk min of meer met Fortuyn, denk ik.
Ugh... ok ik hou m'n mondquote:
quote:
Geldverspilling als je het mij vraagt, maar ach er zijn ergere dingen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
De PVDD is natuurlijk een one-issue partij, maar ze hebben er wel voor gezorgd dat rechten voor dieren in menig partij programma is gezet, uitstekend als je het mij vraagt.
Rechten voor dieren of de PVDD?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:39 schreef Avey het volgende:
[..]
Geldverspilling als je het mij vraagt, maar ach er zijn ergere dingen.
Allebeiquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Rechten voor dieren of de PVDD?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb niet echt op de pvvd gestemd hoor
Wow okequote:
Dieren hebben het al goed genoeg, laten we eerst maar eens om de mensen denken.quote:
Ik heb het ook over de mishandelingen tegen dieren, die heel vaak voorkomen maar nauwelijks gestraft worden. En je kunt aan mensen én dieren denken, het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Dieren hebben het al goed genoeg, laten we eerst maar eens om de mensen denken.
quote:
Ach mishandelingen tegen mensen gaan ook vaak onbestraft. Zoals ik zei hebben dieren het al goed genoeg, Nederland is praktisch een paradijs voor ze. Maar ach misschien geef ik minder om dieren dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de mishandelingen tegen dieren, die heel vaak voorkomen maar nauwelijks gestraft worden. En je kunt aan mensen én dieren denken, het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
ik welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb niet echt op de pvdd gestemd hoor
Ja, ik denk het wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Ach mishandelingen tegen mensen gaan ook vaak onbestraft. Zoals ik zei hebben dieren het al goed genoeg, Nederland is praktisch een paradijs voor ze. Maar ach misschien geef ik minder om dieren dan de gemiddelde Nederlander
quote:
Oh ik moet die derde aflevering nog kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mwah.... redelijk....
Ben even glee aan het kijken... daarna Vampire Diaries
Oh waar is dat ook alweer van?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:04 schreef D. het volgende:
Sunny, yesterday my life was filled with rain
Oja, Boney Mquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:04 schreef D. het volgende:
Sunny, yesterday my life was filled with rain
Boney M.quote:
quote:
Hoinquote:
Poezeltjequote:
Stukken beterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoin.
[..]
Poezeltje, hoe is het met je scriptie
?
Mooiquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het 'Sonny' was
Dit was Sonnyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het 'Sonny' was
Toen nogquote:
Wanneer heb je ze?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mooi.
Ja druk, morgen ga ik beginnen met leren voor tentamens en ik wil ze wel echt halen anders zit ik tijdens de herfstvakantie op school
.
Ja van de week alquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Kally heb je al Glee gekekentweede aflevering
In de week van 13 oktober.quote:
van Vampire Diaries?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik moet die derde aflevering nog kijken![]()
Hoe is het met je kies?
Oei oei succes.quote:
Thanks.quote:
Joa, ik heb ook wel alle opdrachten bijgehouden etc. dus wat dat betreft loop ik ook wel op schema.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh even opschieten met leren dan ja!
quote:
quote:
Ricardo was meer jouw type?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omg Sonny Crocket![]()
Don, vond ik nou echt niets
En wauwquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joa, ik heb ook wel alle opdrachten bijgehouden etc. dus wat dat betreft loop ik ook wel op schema.
Watquote:
Bedoel je serie?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is de derde aflevering al uit
Ik denk van S01, want dinsdag komt hij pas op tv afl. 3 in USA en dan woensdag onlinequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is de derde aflevering al uit
aaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bedoel je serie?
Ik moet de derde van de eerste serie nog zien, bedoel ik
VLEES IS MOORD, VLEES IS MOORD!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Dieren hebben het al goed genoeg, laten we eerst maar eens om de mensen denken.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
VLEES IS MOORD, VLEES IS MOORD!
ik ben nu afl 2 aan het kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk van S01, want dinsdag komt hij pas op tv afl. 3 in USA en dan woensdag online
Oh ik loop nu al achterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaahIk kijk seizoen 2
Vlees is lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
VLEES IS MOORD, VLEES IS MOORD!
Ja ik vind hem wat minder deze keerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nu afl 2 aan het kijken
Love Brittany
The Kally Familyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
Kally en Benny.... welke serie moest ik nou nog meer zien????
Ja bedankt he.quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze zo'n 1,5 jaar geleden op het pand van m'n werk geverfd, met rode verf
Alleen zijn werk met een Justitie is een beetje faal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:16 schreef Zeroku het volgende:
Hirsch Ballin vind ik wel een sympathieke gozer.
Wel bij mij in bedquote:
Ja.quote:
quote:
Zijn TBSbeleid faalt best wel, voor de rest vind ik hem niet zo heel verkeerd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen zijn werk met een Justitie is een beetje faal.
Je kan uren kijken bij mij hoorquote:
quote:
quote:
Oh die wil ik ook zien!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Die dinsdag komt met die gekke familie en Al Bundy
Ja die lijkt me geweldig, die voorstukjes zijn al om te lachen, ik denk een zeer sarcastische seriequote:
maybe.... maybe notquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Bleef jij nu ook bij Kally slapen C_A ?
Nee maar hier is hij heel anders en het is een grote familiequote:
gisteren hing het bordje 'vol' voor het raamquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maybe.... maybe not
Dat ligt eraan
met mij erbij is het volquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren hing het bordje 'vol' voor het raam
Al is echt de ster van die serie, en die zoonquote:
Ja maar dan in een andere rol natuurlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Zit de echt al bundy van die tv serie, in modern family?
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
die aflevering van Glee.... Kally in die gymzaal
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die lijkt me geweldig, die voorstukjes zijn al om te lachen, ik denk een zeer sarcastische serie
Jij wilt ook blijven slapen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien kan ik nog tussen de katten in liggen
Je mag van mij op de bank, dat is de enige plek nog, maar met die katten weet ik niet of je slaapt, ze zijn nog speels en beweeg 1 teen en ze pakken jequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien kan ik nog tussen de katten in liggen
Hmmzzz... effe aflevring downloadenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
C_A
http://www.imdb.com/find?s=all&q=modern+family
En paranormal activity 2 komt uit
Ik vind die coach (hoe heet ze?) trouwens echt fantastisch, met die heerlijke eentonige stem van haarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zat keihard te lachen.... mijn man: wat is er aan de hand
Nee ik durf nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzzz... effe aflevring downloaden
heb je 1 al gezien?
Sue Sylvesterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind die coach (hoe heet ze?) trouwens echt fantastisch, met die heerlijke eentonige stem van haar
Ja uhuh en zondag duw ik een kwast in jullie handen en kijk toequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Kally wel lief....Al die mensen in der huisje
Na de meetquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik durf niet![]()
Ik bedoel ik moet hem alleen kijken he
ja, wanneer is dat, dan ontloop ik schiedam evenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Kally wel lief....Al die mensen in der huisje
Die actrice is overal in geweldig, ook in Role Models en the 40 year old virgin.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind die coach (hoe heet ze?) trouwens echt fantastisch, met die heerlijke eentonige stem van haar
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja uhuh en zondag duw ik een kwast in jullie handen en kijk toe
Na wat alcohol merk ik dat geheid niet meerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Je mag van mij op de bank, dat is de enige plek nog, maar met die katten weet ik niet of je slaapt, ze zijn nog speels en beweeg 1 teen en ze pakken je![]()
Ik heb wel een grote bank, maar dan zal ik wel dekens enzo moeten regelen
Ja vandaag was ze in According to Jim en bij 2 and a half men is ze de psychiater, ook zo goedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die actrice is overal in geweldig, ook in Role Models en the 40 year old virgin.
Ik vind het prima hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Na wat alcohol merk ik dat geheid niet meer
Ik ga entree geld vragenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus Patrique, Bella, Symph, Ikke en Koen
Ik eet eigenlijk alles.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga entree geld vragen![]()
En wat eten jullie voor het ontbijt?
Ik zet m'n Jip & Janneke tentje in de speeltuin daar, goed?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ben je gek, ik heb een stretcher daar slaap ik op, C_A en Bella in mijn bed, Pat en SYmph in de kinderkamers en Koen op de bankquote:
quote:
Vetklep.quote:
dat ligt eraan hoeveel er gedronken isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben al tevreden met koffiequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ben je gek, ik heb een stretcher daar slaap ik op, C_A en Bella in mijn bed, Pat en SYmph in de kinderkamers en Koen op de bank
Voor jou regel ik nog een luchtbed kan je warm binnen slapenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zet m'n Jip & Janneke tentje in de speeltuin daar, goed?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ben je gek, ik heb een stretcher daar slaap ik op, C_A en Bella in mijn bed, Pat en SYmph in de kinderkamers en Koen op de bank
Ja.quote:
Tofquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, is dat gespeeld?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan in een andere rol natuurlijk
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoeveel er gedronken is
Midden in de nacht shoarma
wildkamperen? gaat je geld kosten hequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zet m'n Jip & Janneke tentje in de speeltuin daar, goed?
Ja zeg dan Ed zo heet hijquote:
jaaaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor jou regel ik nog een luchtbed kan je warm binnen slapen
Is goed Pat komt ook alvast naar mijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben al tevreden met koffie
Eten doe ik niet.
Ik heb het ff uitgedacht wel
Ik kom eerst met de auto naar jou toe en dan gaan we met de trein naar Utrecht oid..
Dan heb ik zondag de auto bij de hand
Ja ik zit al vol dat maakt ook niet meer uitquote:
Viel spassquote:
is primaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Is goed Pat komt ook alvast naar mij![]()
Dan kun jij mooi eventueel nog wat beddengoed meenemen als ik te kort kom
Primaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja uhuh en zondag duw ik een kwast in jullie handen en kijk toe
Veel plezier, slaap lekker voor straks moppiequote:
Misschien een hele stomme vraag, maar je jongens slapen op de grondquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
Mijn moeder lag dubbel toen ik vertelde heb een huis vol, vooral toen ik zei dat Pat (1.96 m) in een kinderbed ging slapen(die gewoon normale maat is hoor)
Ik neem mijn eigen spul meequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die zijn dat weekend bij hun vaderquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien een hele stomme vraag, maar je jongens slapen op de grond?
Jij denkt toch niet dat kally 5 van die malloten in huis haalt als dr boys dr zijn?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien een hele stomme vraag, maar je jongens slapen op de grond?
O ja, mooi 2 mannen die niks etenquote:
Ohjaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die zijn dat weekend bij hun vader![]()
Denk jij dat ik ze alleen thuislaat terwijl mama op stap is?![]()
O jawel hoor, die zijn gewend aan malloten, ik ben hun moeder weet je welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat kally 5 van die malloten in huis haalt als dr boys dr zijn?
Ik dacht aan een eitje en broodjes enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |