Ja, dat gezeik heb je altijd. Ik word er ook moe van en de komende tijd ga ik mezelf even detoxen qua politiek.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja maar ik word helemaal gek van al die dooddoeners zoals 'de zwakken gaan er op achteruit', 'de rijken worden rijker', 'PVV zijn fascisten!!!!' en dat soort onzin. En het blijft maar doorgaan, die dingen worden constant herhaald
Berichtenbox zit vol, mischien?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef Cue_ het volgende:
Wat betekend een knipperend 'bericht' icoontje.. als het niet betekend dat er een nieuw bericht is?
Relmof heeft je een geil berichtje gestuurd dan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef Cue_ het volgende:
Wat betekend een knipperend 'bericht' icoontje.. als het niet betekend dat er een nieuw bericht is?
En het is niet alleen hier, zelfs sommige van die CDA'ers begonnen dat al te roepenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat gezeik heb je altijd. Ik word er ook moe van en de komende tijd ga ik mezelf even detoxen qua politiek.
Ja, dat is zo inderdaad. Maar het CDA mag van mij echt kapot vallen, zou me ook niet verbazen als dat gebeurt, wat was het nou 63/30?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:09 schreef Avey het volgende:
[..]
En het is niet alleen hier, zelfs sommige van die CDA'ers begonnen dat al te roepen
En ik heb helemaal geen respect voor die 'dissidenten', die Ferrier of hoe zo ook heet is zoooo camerageil, dat kun je er gewoon aan zien. Zo overdreven dramatisch, alleen maar om in het spotlicht te staanEn ondertussen heeft het land nog steeds geen regering.
Ik heb VVD gestemd, maar ben eigenlijk meer D66... Wilders heb ik niets mee.quote:
Strategisch gestemd dus..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:19 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik heb VVD gestemd, maar ben eigenlijk meer D66... Wilders heb ik niets mee.
Nou ja ik heb een beetje een dilemma, een soort fusie van de liberale onderdelen van VVD en D66 zou ideaal zijn zeg maarquote:
Ik vind dat we siewosie teveel partijen in Nederland hebben. Gewoon wat samenvoegen, GL kan bij PvdD, D66 met VVD, CU met SGP. Nu worden er alleen maar zwakke compromissen gemaakt waar iedereen het maar een beetje eens mee is. Amerikaanse systeem is weer het andere uiterste, maar dit is niks.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja ik heb een beetje een dilemma, een soort fusie van de liberale onderdelen van VVD en D66 zou ideaal zijn zeg maarD66 is me op sommige punten te links, VVD op sommige punten te conservatief... dus zeg het maar.
D66. Jij?quote:
Ik weet het ook niet hoor. Ik denk eerlijk gezegd dat het vroeger beter was, toen politiek nog ver van de gewone mens af stond. Tegenwoordig is het een groot mediacircus wat er voor zorgt dat ze bijna hun baan niet meer kunnen uitvoeren zonder uitgekotst te worden door de mediaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind dat we siewosie teveel partijen in Nederland hebben. Gewoon wat samenvoegen, GL kan bij PvdD, D66 met VVD, CU met SGP. Nu worden er alleen maar zwakke compromissen gemaakt waar iedereen het maar een beetje eens mee is. Amerikaanse systeem is weer het andere uiterste, maar dit is niks.
Ik weet niet of dat perse beter is. Goed, de media kan soms onuitstaanbaar zijn, maar door hun hebben we tenminste nog een beetje kijk op wat er gebeurt. Ik vertrouw politici niet genoeg om ze maar gewoon te laten doen zonder dat wij weten wat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:26 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor. Ik denk eerlijk gezegd dat het vroeger beter was, toen politiek nog ver van de gewone mens af stond. Tegenwoordig is het een groot mediacircus wat er voor zorgt dat ze bijna hun baan niet meer kunnen uitvoeren zonder uitgekotst te worden door de media
Klopt maar tegenwoordig gaat het te veel om personen en te weinig om inhoud. Daardoor kunnen personen als Wilders opkomen. Als er minder media-aandacht was geweest hadden veel meer mensen ingezien wat voor belachelijke standpunten zijn partij heeft naast de punten over immigratie (want dat laatste is waar de media zich op focust en dus het enige wat de mensen zien).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat perse beter is. Goed, de media kan soms onuitstaanbaar zijn, maar door hun hebben we tenminste nog een beetje kijk op wat er gebeurt. Ik vertrouw politici niet genoeg om ze maar gewoon te laten doen zonder dat wij weten wat.
Ja, we willen waarschijnlijk weer teveel de Amerikanen nadoen, daar zijn de politici ware sterren, dat hebben wij nooit gehad en moeten we ook niet willen, maar goed het is zo. Ik vind het ook jammer, en je hebt gelijk over Wilders.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Klopt maar tegenwoordig gaat het te veel om personen en te weinig om inhoud. Daardoor kunnen personen als Wilders opkomen. Als er minder media-aandacht was geweest hadden veel meer mensen ingezien wat voor belachelijke standpunten zijn partij heeft naast de punten over immigratie (want dat laatste is waar de media zich op focust en dus het enige wat de mensen zien).
Het begon eigenlijk min of meer met Fortuyn, denk ik.
Ugh... ok ik hou m'n mondquote:
quote:
Geldverspilling als je het mij vraagt, maar ach er zijn ergere dingen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
De PVDD is natuurlijk een one-issue partij, maar ze hebben er wel voor gezorgd dat rechten voor dieren in menig partij programma is gezet, uitstekend als je het mij vraagt.
Rechten voor dieren of de PVDD?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:39 schreef Avey het volgende:
[..]
Geldverspilling als je het mij vraagt, maar ach er zijn ergere dingen.
Allebeiquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Rechten voor dieren of de PVDD?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb niet echt op de pvvd gestemd hoor
Wow okequote:
Dieren hebben het al goed genoeg, laten we eerst maar eens om de mensen denken.quote:
Ik heb het ook over de mishandelingen tegen dieren, die heel vaak voorkomen maar nauwelijks gestraft worden. En je kunt aan mensen én dieren denken, het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Dieren hebben het al goed genoeg, laten we eerst maar eens om de mensen denken.
quote:
Ach mishandelingen tegen mensen gaan ook vaak onbestraft. Zoals ik zei hebben dieren het al goed genoeg, Nederland is praktisch een paradijs voor ze. Maar ach misschien geef ik minder om dieren dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de mishandelingen tegen dieren, die heel vaak voorkomen maar nauwelijks gestraft worden. En je kunt aan mensen én dieren denken, het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
ik welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb niet echt op de pvdd gestemd hoor
Ja, ik denk het wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Ach mishandelingen tegen mensen gaan ook vaak onbestraft. Zoals ik zei hebben dieren het al goed genoeg, Nederland is praktisch een paradijs voor ze. Maar ach misschien geef ik minder om dieren dan de gemiddelde Nederlander
quote:
Oh ik moet die derde aflevering nog kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mwah.... redelijk....
Ben even glee aan het kijken... daarna Vampire Diaries
Oh waar is dat ook alweer van?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:04 schreef D. het volgende:
Sunny, yesterday my life was filled with rain
Oja, Boney Mquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:04 schreef D. het volgende:
Sunny, yesterday my life was filled with rain
Boney M.quote:
quote:
Hoinquote:
Poezeltjequote:
Stukken beterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoin.
[..]
Poezeltje, hoe is het met je scriptie
?
Mooiquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het 'Sonny' was
Dit was Sonnyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het 'Sonny' was
Toen nogquote:
Wanneer heb je ze?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mooi.
Ja druk, morgen ga ik beginnen met leren voor tentamens en ik wil ze wel echt halen anders zit ik tijdens de herfstvakantie op school
.
Ja van de week alquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Kally heb je al Glee gekekentweede aflevering
In de week van 13 oktober.quote:
van Vampire Diaries?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik moet die derde aflevering nog kijken![]()
Hoe is het met je kies?
Oei oei succes.quote:
Thanks.quote:
Joa, ik heb ook wel alle opdrachten bijgehouden etc. dus wat dat betreft loop ik ook wel op schema.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh even opschieten met leren dan ja!
quote:
quote:
Ricardo was meer jouw type?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omg Sonny Crocket![]()
Don, vond ik nou echt niets
En wauwquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joa, ik heb ook wel alle opdrachten bijgehouden etc. dus wat dat betreft loop ik ook wel op schema.
Watquote:
Bedoel je serie?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is de derde aflevering al uit
Ik denk van S01, want dinsdag komt hij pas op tv afl. 3 in USA en dan woensdag onlinequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is de derde aflevering al uit
aaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bedoel je serie?
Ik moet de derde van de eerste serie nog zien, bedoel ik
VLEES IS MOORD, VLEES IS MOORD!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Dieren hebben het al goed genoeg, laten we eerst maar eens om de mensen denken.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
VLEES IS MOORD, VLEES IS MOORD!
ik ben nu afl 2 aan het kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk van S01, want dinsdag komt hij pas op tv afl. 3 in USA en dan woensdag online
Oh ik loop nu al achterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaahIk kijk seizoen 2
Vlees is lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
VLEES IS MOORD, VLEES IS MOORD!
Ja ik vind hem wat minder deze keerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nu afl 2 aan het kijken
Love Brittany
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |