Ik zit hier echt van WTF?!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:54 schreef Bellatrix het volgende:
Dat gaykind speelt nog niet eens echt viool.
Komt Grasje ook? Nu weet ik niet of ik wel durf hoor.quote:
Haha inderdaad, pgr weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt Grasje ook? Nu weet ik niet of ik wel durf hoor.![]()
En PGRferari, zou toch ook komen?
Hmmm ben er ooit wel eens geweest, maar OV, geun ideequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:59 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kom ik het makkelijkste met het OV aan de Amsteldijk, Amsterdam?
Geen idee... denk dat Miauw dat wel weerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:59 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kom ik het makkelijkste met het OV aan de Amsteldijk, Amsterdam?
?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef Cue_ het volgende:
Het lijkt erop.. dat meneer vanavond toch nog langskomt.
Kloptquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:26 schreef Bos81 het volgende:
De meesten kijken zeker met spanning naar POP?
Of gewoon weinig interesse..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die weinig stijl lijkt te hebben...
Of wel interesse voor een gezellige avond, maar meer neit.. en idd geen stijl. Maar is niet anders gewend..quote:
Jaquote:
Dat scheelt, dan hoeft een man maar een beetje zijn best te doen om bovengemiddeld te scoren bij jouquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of wel interesse voor een gezellige avond, maar meer neit.. en idd geen stijl. Maar is niet anders gewend..
Helemaal gek van het gezeur over het kabinet... er wordt alleen nog maar dom geschreeuwdquote:
Dat van het CDA was wel epic, op een trieste manier.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Helemaal gek van het gezeur over het kabinet... er wordt alleen nog maar dom geschreeuwd
Okee, het is voor mij allemaal abracadabra dat politiek dus heb ik het totaal niet gevolgd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Helemaal gek van het gezeur over het kabinet... er wordt alleen nog maar dom geschreeuwd
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
spetter pieter pater, lekker in het water
Ja maar ik word helemaal gek van al die dooddoeners zoals 'de zwakken gaan er op achteruit', 'de rijken worden rijker', 'PVV zijn fascisten!!!!' en dat soort onzin. En het blijft maar doorgaan, die dingen worden constant herhaaldquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat van het CDA was wel epic, op een trieste manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |