Wel te reparen dus?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik niets aan? jewel.
[..]
Yup, de speaker is kapot. Kan niets horen qua geluid enzo.
Dat hoop ik.. het schijnt nog wel onder de garantie te vallen. Dus dat zou mooi zijn. Maarja dan heb ik wel een vervangend toestel nodig.quote:
Ik bijt niet hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik ben ook wel een beetje bang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee gekkie, komt helemaal goedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat voor een?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, de speaker is kapot. Kan niets horen qua geluid enzo.
Ah, kijk aan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik.. het schijnt nog wel onder de garantie te vallen. Dus dat zou mooi zijn. Maarja dan heb ik wel een vervangend toestel nodig.
Wel waarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan niet vliegen. En ben geen spetter.
Wilde je nou dat ik eerst naar Amsterdam kwam, zodat we samen naar Utrecht konden?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee idd, dusja nu via m'n pa geregeld en dan maandag ofzo even langs de vodafone.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, kijk aan.
Leentoestellen vallen natuurlijk weer niet onder garantie.
Oh. Nou dan een hele grote spetterquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Nou dan een hele grote spetter.
Ja hèquote:
Nee joh gekquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wilde je nou dat ik eerst naar Amsterdam kwam, zodat we samen naar Utrecht konden?
Het maakt mij niet uit hoor... is een kleine/geen moeitequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee joh gekIk was even vergeten datj e vanuit Almere rechtstreeks naar Utrecht kunt.
Ik red het wel, denk ik
Als we nu bij het station afspreken, C_A heeft in het meet topic onze verbinding neergezet, en ook hoe laat we aankomen, als jullie dan ook kijken kunnen we daar toch wachten op elkaar, dat wou Bos ook toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja hè![]()
![]()
[..]
Nee joh gekIk was even vergeten datj e vanuit Almere rechtstreeks naar Utrecht kunt.
Ik red het wel, denk ik
Heeft Bos een telefoonnummer van iemand?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Als we nu bij het station afspreken, C_A heeft in het meet topic onze verbinding neergezet, en ook hoe laat we aankomen, als jullie dan ook kijken kunnen we daar toch wachten op elkaar, dat wou Bos ook toch?
Je bent een liefjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor... is een kleine/geen moeite
Oh goed plan!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Als we nu bij het station afspreken, C_A heeft in het meet topic onze verbinding neergezet, en ook hoe laat we aankomen, als jullie dan ook kijken kunnen we daar toch wachten op elkaar, dat wou Bos ook toch?
van Vaduzquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft Bos een telefoonnummer van iemand?
Bos komt met TLK daarheen, en ik wil hem best mijn telefoonnummer PM-enquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft Bos een telefoonnummer van iemand?
Maar meer nummers kan geen kwaad, tochquote:
Staat al in je pmquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar meer nummers kan geen kwaad, toch
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ohw, ik was je net aan het PMenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en met mij en Graseterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Bos komt met TLK daarheen, en ik wil hem best mijn telefoonnummer PM-en
O en jij hebt mijn nummer ook dus komt helemaal goedquote:
Wil je de mijne?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb van niemand hier een nummer! Als ik sterf kan ik dat aan niemand sms'en.
Ik zit hier echt van WTF?!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:54 schreef Bellatrix het volgende:
Dat gaykind speelt nog niet eens echt viool.
Komt Grasje ook? Nu weet ik niet of ik wel durf hoor.quote:
Haha inderdaad, pgr weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt Grasje ook? Nu weet ik niet of ik wel durf hoor.![]()
En PGRferari, zou toch ook komen?
Hmmm ben er ooit wel eens geweest, maar OV, geun ideequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:59 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kom ik het makkelijkste met het OV aan de Amsteldijk, Amsterdam?
Geen idee... denk dat Miauw dat wel weerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:59 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kom ik het makkelijkste met het OV aan de Amsteldijk, Amsterdam?
?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef Cue_ het volgende:
Het lijkt erop.. dat meneer vanavond toch nog langskomt.
Kloptquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:26 schreef Bos81 het volgende:
De meesten kijken zeker met spanning naar POP?
Of gewoon weinig interesse..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die weinig stijl lijkt te hebben...
Of wel interesse voor een gezellige avond, maar meer neit.. en idd geen stijl. Maar is niet anders gewend..quote:
Jaquote:
Dat scheelt, dan hoeft een man maar een beetje zijn best te doen om bovengemiddeld te scoren bij jouquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of wel interesse voor een gezellige avond, maar meer neit.. en idd geen stijl. Maar is niet anders gewend..
Helemaal gek van het gezeur over het kabinet... er wordt alleen nog maar dom geschreeuwdquote:
Dat van het CDA was wel epic, op een trieste manier.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Helemaal gek van het gezeur over het kabinet... er wordt alleen nog maar dom geschreeuwd
Okee, het is voor mij allemaal abracadabra dat politiek dus heb ik het totaal niet gevolgd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Helemaal gek van het gezeur over het kabinet... er wordt alleen nog maar dom geschreeuwd
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
spetter pieter pater, lekker in het water
Ja maar ik word helemaal gek van al die dooddoeners zoals 'de zwakken gaan er op achteruit', 'de rijken worden rijker', 'PVV zijn fascisten!!!!' en dat soort onzin. En het blijft maar doorgaan, die dingen worden constant herhaaldquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat van het CDA was wel epic, op een trieste manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |