Ik ga entree geld vragenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus Patrique, Bella, Symph, Ikke en Koen
Ik eet eigenlijk alles.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga entree geld vragen![]()
En wat eten jullie voor het ontbijt?
Ik zet m'n Jip & Janneke tentje in de speeltuin daar, goed?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ben je gek, ik heb een stretcher daar slaap ik op, C_A en Bella in mijn bed, Pat en SYmph in de kinderkamers en Koen op de bankquote:
quote:
Vetklep.quote:
dat ligt eraan hoeveel er gedronken isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben al tevreden met koffiequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ben je gek, ik heb een stretcher daar slaap ik op, C_A en Bella in mijn bed, Pat en SYmph in de kinderkamers en Koen op de bank
Voor jou regel ik nog een luchtbed kan je warm binnen slapenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zet m'n Jip & Janneke tentje in de speeltuin daar, goed?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ben je gek, ik heb een stretcher daar slaap ik op, C_A en Bella in mijn bed, Pat en SYmph in de kinderkamers en Koen op de bank
Ja.quote:
Tofquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, is dat gespeeld?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan in een andere rol natuurlijk
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoeveel er gedronken is
Midden in de nacht shoarma
wildkamperen? gaat je geld kosten hequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zet m'n Jip & Janneke tentje in de speeltuin daar, goed?
Ja zeg dan Ed zo heet hijquote:
jaaaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind die coach (hoe heet ze?) trouwens echt fantastisch, met die heerlijke eentonige stem van haar
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor jou regel ik nog een luchtbed kan je warm binnen slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |