met mij erbij is het volquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren hing het bordje 'vol' voor het raam
Al is echt de ster van die serie, en die zoonquote:
Ja maar dan in een andere rol natuurlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Zit de echt al bundy van die tv serie, in modern family?
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
die aflevering van Glee.... Kally in die gymzaal
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die lijkt me geweldig, die voorstukjes zijn al om te lachen, ik denk een zeer sarcastische serie
Jij wilt ook blijven slapen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien kan ik nog tussen de katten in liggen
Je mag van mij op de bank, dat is de enige plek nog, maar met die katten weet ik niet of je slaapt, ze zijn nog speels en beweeg 1 teen en ze pakken jequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien kan ik nog tussen de katten in liggen
Hmmzzz... effe aflevring downloadenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
C_A
http://www.imdb.com/find?s=all&q=modern+family
En paranormal activity 2 komt uit
Ik vind die coach (hoe heet ze?) trouwens echt fantastisch, met die heerlijke eentonige stem van haarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zat keihard te lachen.... mijn man: wat is er aan de hand
Nee ik durf nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzzz... effe aflevring downloaden
heb je 1 al gezien?
Sue Sylvesterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind die coach (hoe heet ze?) trouwens echt fantastisch, met die heerlijke eentonige stem van haar
Ja uhuh en zondag duw ik een kwast in jullie handen en kijk toequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Kally wel lief....Al die mensen in der huisje
Na de meetquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik durf niet![]()
Ik bedoel ik moet hem alleen kijken he
ja, wanneer is dat, dan ontloop ik schiedam evenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Kally wel lief....Al die mensen in der huisje
Die actrice is overal in geweldig, ook in Role Models en the 40 year old virgin.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind die coach (hoe heet ze?) trouwens echt fantastisch, met die heerlijke eentonige stem van haar
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja uhuh en zondag duw ik een kwast in jullie handen en kijk toe
Na wat alcohol merk ik dat geheid niet meerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Je mag van mij op de bank, dat is de enige plek nog, maar met die katten weet ik niet of je slaapt, ze zijn nog speels en beweeg 1 teen en ze pakken je![]()
Ik heb wel een grote bank, maar dan zal ik wel dekens enzo moeten regelen
Ja vandaag was ze in According to Jim en bij 2 and a half men is ze de psychiater, ook zo goedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die actrice is overal in geweldig, ook in Role Models en the 40 year old virgin.
Ik vind het prima hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Na wat alcohol merk ik dat geheid niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |