yessssss!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:58 schreef TheCreation het volgende:
Dit zegt genoeg, fotoshop voor gevorderden.
http://www.richplanet.net/911.php
ECHT DE MOEITE WAARD!
Wie maakt effe een nieuw deeltje in de reeks?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:13 schreef mediacurator het volgende:
[..]
yessssss!![]()
Was er wel weer aan toe, een nieuwe 9/11 truth docu!
Jij! Jij had de lapo!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wie maakt effe een nieuw deeltje in de reeks?
Holy crap! hij refereert veel aan de September Clues docu, en geeft aan dat de nieuws beelden gefaked zijn! waar ik het net over had....quote:Op woensdag 8 september 2010 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wie maakt effe een nieuw deeltje in de reeks?
film trucage, special effects, USA = Hollywood, Hollywood = Masters of make believequote:Op woensdag 8 september 2010 22:23 schreef StephanL het volgende:
Mooi gemaakt. Maakt je aan het twijfelen, maar heb toch echt live een tweede vliegtuig naar binnen zien vliegen.
Heb jij dat filmpje niet afgekeken ofzow???quote:Op woensdag 8 september 2010 22:23 schreef StephanL het volgende:
Mooi gemaakt. Maakt je aan het twijfelen, maar heb toch echt live een tweede vliegtuig naar binnen zien vliegen.
Ja jij bent niet te foppen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef mediacurator het volgende:
[..]
film trucage, special effects, USA = Hollywood, Hollywood = Masters of make believe
Als je dit soort reacties post, kan ik het mij heel goed voorstellen dat je in sprookjes gelooft.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:04 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Aaaaaadem rustig uit wanneerrr ik telll tot 10, 9. 8 ........
[ afbeelding ]
wanneere ikke doe (klik) jij gaate inne vlietouuuiiiigen gelooooooveeenn...
sommige mensen zijn minder gevoelig voor hypnose, sommige mensen verdienen miljoenen omdat ze toevallig goed kunnen voetballen..quote:Op woensdag 8 september 2010 22:44 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ja jij bent niet te foppen natuurlijk.
Jou zullen ze nooit iets op de mouw spelden wat niet waar is, jij bent het toppunt van objectiviteit en doorziet alles.
wanneer we de 10.000ste 9/11 truth docu hebben gehad geloof jij ook niet meer in sprookjes, gewoon een kwestie van geduld hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Als je dit soort reacties post, kan ik het mij heel goed voorstellen dat je in sprookjes gelooft.
En wat is jouw talent dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:49 schreef mediacurator het volgende:
[..]
sommige mensen zijn minder gevoelig voor hypnose, sommige mensen verdienen miljoenen omdat ze toevallig goed kunnen voetballen..
Zo heeft iedereen wel een bepaald talent...
Zeg je nu dat iedereen die niet in een complot geloofd een nazi is?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:57 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Op Nazi zombies schieten op de Wii maar ook op Fok!
[ afbeelding ]
Heel lang.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:57 schreef Ticker het volgende:
Geweldig, beter kan niet!!
Hoe lang deze leugen nog?
Nee we draaien de rollen om, we hebben zojuist een overtuigend nee.. wat zeg ik, genadeloos waardevol filmpje gezien. We hoeven niet eens te ontkennen dat er met deze beelden geknipt, geplakt en gemanipuleerd is.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Heel lang.
Tenzij jij met overduidelijke bewijzen komt.
Vertel mij eens Ticker.. geloof jij in de no-plane theorie? Dus dat de beelden vooraf, achteraf en zelfs on the fly zijn bewerkt en er dus vliegtuigen over de orb heen zijn geshopped?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:57 schreef Ticker het volgende:
Geweldig, beter kan niet!!
Hoe lang deze leugen nog?
Vul dat maar voor jezelf in, wie de schoen past....quote:Op woensdag 8 september 2010 22:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zeg je nu dat iedereen die niet in een complot geloofd een nazi is?
Jongen geloof dit en nog veel gekker.. we zijn al vanaf de jaren 60 bezig met video manipulatie.. Maanlandingen iemand?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vertel mij eens Ticker.. geloof jij in de no-plane theorie? Dus dat de beelden vooraf, achteraf en zelfs on the fly zijn bewerkt en er dus vliegtuigen over de orb heen zijn geshopped?
Dit filmpje is vrij overtuigend, maar ik heb wel moeite dit soort dingen te geloven.
Ik weet niet wat jij gezien heb.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:00 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee we draaien de rollen om, we hebben zojuist een overtuigend nee.. wat zeg ik, genadeloos waardevol filmpje gezien. We hoeven niet eens te ontkennen dat er met deze beelden geknipt, geplakt en gemanipuleerd is.
Dus vertel, wat wil je nu zeggen?
Kom op, dit is geen discussie. Waar blijft het ontkrachten..quote:Op woensdag 8 september 2010 23:07 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gezien heb.
Maar ik zie nergens overtuigend bewijs dat het 9/11 verhaal niet klopt. Nouja, dat verhaal wat de conspiracy gelovers mij willen opdringen klopt niet.
Dat was inderdaad heel goed te zien... evenals de grijze waas die ze over het filmpje hebben gelegd. Voor mij blijft het gewoon allemaal een raadsel. Er zijn zoveel theorieën gaande, dat je door de bomen het bos haast niet meer ziet. Heel internet puilt uit van de conspiracy's en de debunk verhalen.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jongen geloof dit en nog veel gekker.. we zijn al vanaf de jaren 60 bezig met video manipulatie.. Maanlandingen iemand?
Echt waar, September Clues had zijn fouten, en daar werd op gereageerd, maar hier zag je toch duidelijk dat de complete achtergrond.... de stad, verwijdert was. Juist om in dat frame het 'vliegtuig' duidelijker zichtbaar was omdat er ineens een heldere blauwe lucht was. Dat kan dus niet, gezien de hoek waarvan het schot was genomen. Ach man.. soms kan ik er niet tegen dat we zo stom zijn en dit allemaal maar moeten aanzien.
Dus omdat 1 filmpje niet aan jouw verwachtingen voldoet, is het hele 9/11 verhaal gelogen. Ben je altijd zo simpel in je oordelen?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:09 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kom op, dit is geen discussie. Waar blijft het ontkrachten.
We moeten jou dus nu geloven op je woord.. omdat? Je hebt niet gezien dat de complete achtergrond is verdwenen... Dat noem je video bewerking.
Bespaar je de moeite. Hij ziet nooit iets dat afwijkt van het officiële verhaal.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:09 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kom op, dit is geen discussie. Waar blijft het ontkrachten..
We moeten jou dus nu geloven op je woord.. omdat? Je hebt niet gezien dat de complete achtergrond is verdwenen...? Dat noem je video bewerking.
En jij ziet nooit iets dat afwijkt van het onofficiële verhaal.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Hij ziet nooit iets dat afwijkt van het officiële verhaal.
Dat is niet waar kereltje. Maar goed...... blijf lekker hangen in je illusie.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:14 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En jij ziet nooit iets dat afwijkt van het onofficiële verhaal.
Zo hebben we dat kinderachtig gezeik ook weer gehad
Je komt in elk topic maar terug op hetzelfde. Dat gebrabbel kennen we nou ondertussen wel.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:10 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus omdat 1 filmpje niet aan jouw verwachtingen voldoet, is het hele 9/11 verhaal gelogen. Ben je altijd zo simpel in je oordelen?
En wat zou ik moeten ontkrachten dan?
Mij hoef je niet te geloven, net zoals ik jou niet hoef te geloven
Precies. Zo gaat het al maanden lang met hem. Heel de tijd maar dezelfde drammerige vraagjes die niet uitnodigen tot discussie. Mannetje is gewoon bezig met topic moord... stelselmatig.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:15 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je komt in elk topic maar terug op hetzelfde. Dat gebrabbel kennen we nou ondertussen wel.
Ik zou graag een poging van je zien dat je ontopic reageerd, anders zijn er wel genoeg andere topics waar je jouw gal kunt spugen omdat je het niet kunt verkroppen dat niet iedereen zo simel te overtuigen is.
Ik zou dus graag zien dat je ontopic reageerd en anders lekker weg blijft. Zo moeilijk is het niet, een filmpje van 22 minuten waarin laten we wel stellen een stuk of 4 punten in terug komen. Als je dan niet eens de fatsoen hebt om minimaal een poging te wagen on topic te reageren, wat is dan je doel van het forum bezoek?
Ik reageer heel veel ontopic. Misschien moet je die gekleurde bril afzetten.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:15 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je komt in elk topic maar terug op hetzelfde. Dat gebrabbel kennen we nou ondertussen wel.
Ik zou graag een poging van je zien dat je ontopic reageerd, anders zijn er wel genoeg andere topics waar je jouw gal kunt spugen omdat je het niet kunt verkroppen dat niet iedereen zo simel te overtuigen is.
Ik zou dus graag zien dat je ontopic reageerd en anders lekker weg blijft. Zo moeilijk is het niet, een filmpje van 22 minuten waarin laten we wel stellen een stuk of 4 punten in terug komen. Als je dan niet eens de fatsoen hebt om minimaal een poging te wagen on topic te reageren, wat is dan je doel van het forum bezoek?
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jongen geloof dit en nog veel gekker.. we zijn al vanaf de jaren 60 bezig met video manipulatie.. Maanlandingen iemand?
Echt waar, September Clues had zijn fouten, en daar werd op gereageerd, maar hier zag je toch duidelijk dat de complete achtergrond.... de stad, verwijdert was. Juist om in dat frame het 'vliegtuig' duidelijker zichtbaar was omdat er ineens een heldere blauwe lucht was. Dat kan dus niet, gezien de hoek waarvan het schot was genomen.
quote:Ach man.. soms kan ik er niet tegen dat we zo stom zijn en dit allemaal maar moeten aanzien.
Maar dan moeten de eindredacteuren en andere betrokken medewerkers van diverse nieuwszenders dus allemaal weten dat er met de beelden is geklooid en dat er geen vliegtuigen waren. Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:20 schreef mediacurator het volgende:
[..]
[..]
![]()
Dit is een gestroomlijnde samenvatting van September Clues en zeker niet slecht![]()
Wat trouwens ook niet mis was in Sept. Clues A (2008)
Je ziet dat die hele NBC of CNN footage in minstens 3 "layers" is opgedeelt
Redelijk up scale video editing op is toegepast...
Wat gebeurt er is namelijk dat wanneer je de layers niet exact op de juiste plek positioneert wanneer je de video aan het editten bent krijg je dat bijvoorbeeld een pilaar van een brug op x afstand staat in verhouding tot een gebouw...
Maar dan knip en plak de volgende camera shot zie je dat die pilaar in ene een stuk verder weg staat..
Dat komt om die gasten met een sneltreinvaart die beelden in elkaar moesten flanzen en waarschijnlijk wegens de tijd druk die layers niet op de goede plek hebben verschoven..
Zo haast komisch zijn al ware het niet zo treurig tegelijkertijd
Mensen ga aub hier niet op in !!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:20 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik reageer heel veel ontopic. Misschien moet je die gekleurde bril afzetten.
Mijn doel is om kritisch de verhalen over 9/11 te kijken. Zowel die van de overheid als die van de complot gelovers.
Is dat in alle filmpjes te zien?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:22 schreef Ticker het volgende:
Mensen ga aub hier niet op in !!
Let op wat hier gebeurt, een mooi poging om de discussie naar de persoonlijke mening te trekken van een individu.
Korte zinnetjes.. niet inhoudelijk.
Een globaal antwoord op een grotere vraag. Aparte forum user waar ik me vraagtekens bij heb.
Laten we ontopic blijven en bijvoorbeeld focussen op het punt wat ik al eerder aankaartte: de verdwenen stad/achtergrond
Gezien het amateurisme is dit heel kleinschalig aangepakt.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar dan moeten de eindredacteuren en andere betrokken medewerkers van diverse nieuwszenders dus allemaal weten dat er met de beelden is geklooid en dat er geen vliegtuigen waren. Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Wat me ook nog wel verbaast. Dat stukje waarbij die orb echt onder dat vliegtuig te zien is. Opzich kan dat, maar hoe kan het dan dat de neus het gebouw lijkt te raken en daarbij al schade veroorzaakt. De orb zit dan nog meters van het gebouw af en heeft het nog niet kunnen raken.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:22 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mensen ga aub hier niet op in !!
Let op wat hier gebeurt, een mooi poging om de discussie naar de persoonlijke mening te trekken van een individu.
Korte zinnetjes.. niet inhoudelijk.
Een globaal antwoord op een grotere vraag. Aparte forum user waar ik me vraagtekens bij heb.
Laten we ontopic blijven en bijvoorbeeld focussen op het punt wat ik al eerder aankaartte: de verdwenen stad/achtergrond
Er is een beperkt aantal 9/11 filmpjes.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:23 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Is dat in alle filmpjes te zien?
Of in maar 1 filmpje?
Hoeveel tijd tussen de werkelijk impact en de "Live" uitzending zat er eigenlijk? Is dat al weleens uitgezocht? Er moet in het geval van bewerking zeker een paar minuten tussen hebben gezeten.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gezien het amateurisme is dit heel kleinschalig aangepakt.
Het is zo obvious dat je het gewoon niet geloofd.
Zelfde als met de Apollo Missies... 'neehhh kan niet'
Ik gebruik duidelijkere bronnen dan YouTube, http://www.911myths.com/index.php/United_Airlines_Flight_175, daar staan alle videos van het 2e vliegtuig. En daar zie ik toch echt niks raars gebeuren.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
Er is een beperkt aantal 9/11 filmpjes.
Het zijn deze twee beelden van deze kant geschoten waarvan de positie van het gebouw hetzelfde is, maar de achtergrond bij beiden anders is.
Maar je kan ook het filmpje nog eens goed bekijken, het is allemaal vrij duidelijk.
Je kunt op youtube vervolgens vele filmpjes van de crashes bekijken om eventueel voor jezelf een beeld te vormen hoe het vliegtuig er in de andere filmpjes uitziet.
En dan nog eens live op allerlei zenders met allerlei verschillende camera standpunten.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoeveel tijd tussen de werkelijk impact en de "Live" uitzending zat er eigenlijk? Is dat al weleens uitgezocht? Er moet in het geval van bewerking zeker een paar minuten tussen hebben gezeten.
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat me ook nog wel verbaast. Dat stukje waarbij die orb echt onder dat vliegtuig te zien is. Opzich kan dat, maar hoe kan het dan dat de neus het gebouw lijkt te raken en daarbij al schade veroorzaakt. De orb zit dan nog meters van het gebouw af en heeft het nog niet kunnen raken.
Van die getuigen heeft maar 8,x procent een vliegtuig gezien en gehoord. Zo'n 20% heeft alleen een vliegtuig gezien... De rest heeft geen vliegtuig gezien.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En dan nog eens live op allerlei zenders met allerlei verschillende camera standpunten.
Geloofwaardig hoor.
En dan vergeten we voor het gemak maar even dat er 100'den getuigen waren van die crash
Hoe kom je erbij dat ik vandaag voor het eerst een filmpje hierover zie? En dat ik alleen youtube raadpleeg. Wat een belachelijke redenering weer, daar tegenover staat ook nog eens dat er een groot punt in dit filmpje zit.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:29 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik gebruik duidelijkere bronnen dan YouTube, http://www.911myths.com/index.php/United_Airlines_Flight_175, daar staan alle videos van het 2e vliegtuig. En daar zie ik toch echt niks raars gebeuren.
Waarom vertrouw jij 1 YouTube filmpje boven alle getuigen verslagen en andere filmpjes?
Wordt je dan niet zelf voor de gek gehouden?
Ik zeg nergens dat jij dat filmpje vandaan voor het eerst zie of dat jij alleen YouTube gebruikt.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik vandaag voor het eerst een filmpje hierover zie? En dat ik alleen youtube raadpleeg. Wat een belachelijke redenering weer, daar tegenover staat ook nog eens dat er een groot punt in dit filmpje zit.
Honderden.. wow in een stad van tienduizenden.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En dan nog eens live op allerlei zenders met allerlei verschillende camera standpunten.
Geloofwaardig hoor.
En dan vergeten we voor het gemak maar even dat er 100'den getuigen waren van die crash
De media zijn gewoon hersenspoel fabrieken, gewoon business as usual, niets bijzonders, wel een pittig project en zal men achteraf wel aan een flinke vakantie toe zijn geweestquote:Op woensdag 8 september 2010 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar dan moeten de eindredacteuren en andere betrokken medewerkers van diverse nieuwszenders dus allemaal weten dat er met de beelden is geklooid en dat er geen vliegtuigen waren. Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Bron graag.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Van die getuigen heeft maar 8,x procent een vliegtuig gezien en gehoord. Zo'n 20% heeft alleen een vliegtuig gezien... De rest heeft geen vliegtuig gezien.
Ik zie geen reden om aan die getuigen, de live beelden en allerlei andere zaken te twijfelen.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:36 schreef Ticker het volgende:
[..]
Honderden.. wow in een stad van tienduizenden.
Als we het hebben over honderden voorbeelden van mensen die een paranormale ervaring hebben gehad, twijfelen we direct. Maar omdat er een paar honderd mensen na de ervaring van 9/11 beweren dat het door een vliegtuig kwam, nemen we dat klakkeloos aan terwijl we genoeg reden hebben om te twijfelen.
Ticker... kijk jij nog eens goed naar de orb op het moment dat ie bijna achter de voorste toren is. Net voor dat punt lijkt het alsof je toch iets van spanwijdte (vleugels?) ziet... voor een fractie van een seconde. Je ziet het doordat ie voor die achtergrond gebouwen vliegt...quote:Op woensdag 8 september 2010 23:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik vandaag voor het eerst een filmpje hierover zie? En dat ik alleen youtube raadpleeg. Wat een belachelijke redenering weer, daar tegenover staat ook nog eens dat er een groot punt in dit filmpje zit.
Dit klopt, dat had ik ook gezien, maar dat neemt niet weg dat het niet het vliegtuig is dat we voorgeschoteld krijgen.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ticker... kijk jij nog eens goed naar de orb op het moment dat ie bijna achter de voorste toren is. Net voor dat punt lijkt het alsof je toch iets van spanwijdte (vleugels?) ziet... voor een fractie van een seconde. Je ziet het doordat ie voor die achtergrond gebouwen vliegt...
Heel moeilijk te zien hoor
Nou ja.. de meeste mensen die voor die tvzenders werken zijn natuurlijk gewone mensen die zeker niet bereid zijn om over de ruggen van 3000 slachtoffers mee te werken aan het manipuleren van de (live) beelden.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:36 schreef mediacurator het volgende:
[..]
De media zijn gewoon hersenspoel fabrieken, gewoon business as usual, niets bijzonders, wel een pittig project en zal men achteraf wel aan een flinke vakantie toe zijn geweest achteraf
Zou dit echter nog wel wat genuanceerder kunnen uitleggen indien nodig
Ik denk ook wel dat er een link is ergens tussen de media en militaire diensten maar daar merk je op zich niets van wanneer je daar niet op let
Vandaar ook dat die nieuwslezers altijd zo de bek vol hebben over oorlogen en conflicten en ga zo maar door, natuur rampen, kortom van alles waar luchtmacht marine of legers aan te pas moeten komen
Zoiets van "waar je hart van vol is" idee snapp je?
Het is in ieder geval duidelijk dat er een groot aantal militaire strategen en andere fanatiekelingen aan te pas komen die zich specifiek met de media bezig houden...
Dat zijn de ergste soort waar het om psychologische oorlogsvoering en vijandige acties en dergelijke aangaat
Die lui vedienen er immers dagelijks hun brood mee, zijn bezeten met vijanden om de tuin leiden en mensen opblazen
Its their job
Met de manier waarop jij omgaat met duidelijke bewijzen, zul je nooit de waarheid weten. Jij zult altijd aan het twijfelen blijven.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou ja.. de meeste mensen die voor die tvzenders werken zijn natuurlijk gewone mensen die zeker niet bereid zijn om over de ruggen van 3000 slachtoffers mee te werken aan het manipuleren van de (live) beelden.
Ik weet dat er door de media aan rare shit wordt meegewerkt, maar dit gaat me net ff een stukje te ver. Maar goed... ik sluit ook niks uit. Hoop dat ik nog mag meemaken dat de waarheid boven tafel komt
Precies... dat zeg ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:42 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dit klopt, dat had ik ook gezien, maar dat neemt niet weg dat het niet het vliegtuig is dat we voorgeschoteld krijgen.
ik denk dat de man in kwestie iets te graag een 'orb' ziet. Maar je hebt gelijk het zou goed mogelijk zijn dat deze kleine strepen de vleugels zijn, mij vielen ze namelijk ook op.Zou eigenlijk de video frame eens moeten bekijken. Hij zet er heel irritant een pijltje naast als hij de frame stopzet.
Oke, ik begrijp wat je bedoelt, dat heet in het engels "compartmentalization"quote:Op woensdag 8 september 2010 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou ja.. de meeste mensen die voor die tvzenders werken zijn natuurlijk gewone mensen die zeker niet bereid zijn om over de ruggen van 3000 slachtoffers mee te werken aan het manipuleren van de (live) beelden.
quote:Ik weet dat er door de media aan rare shit wordt meegewerkt, maar dit gaat me net ff een stukje te ver. Maar goed... ik sluit ook niks uit. Hoop dat ik nog mag meemaken dat de waarheid boven tafel komt
Het is zo wel een stuk duidelijker ja. Maar goed... ik ben nog steeds een beetje sceptisch voor wat betreft de gemanipuleerde beelden.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp wat je bedoelt, dat heet in het engels "compartmentalization"
In de media voor de grotere nieuwszenders werk je in eerste instantie niet zomaar
Dan zijn er een aantal voorwaarden waaraan je moet voldoen..
M.a.w, veel van die mensen die daar werken weten maar al te goed wat er zoal achter de schermen gebeurt in de politiek, militaire acties en whatever een lange reeks veiligheidsdiensten allemaal doen
Weten ook maar al te goed waar men over kan rapporteren en waar ze hun mond maar beter over dicht kunnen houden
pot dicht zelfs![]()
Verder zorgd compartmentalization er voor dat een individu zoveel weet maar niet meer dan dat de ander weet weer iets anders en ga zo maar door...
Zo weten iedereen wel wat maar tekenen ook een geheimhouding contract, zo is men ervan verzekerd dat de vuile was niet snel buiten gehangen wordt want daar hangt diegenen met een forse boete
Aan het hoofd staat iemand met het overzicht
Is het zo duidelijker?
Daarom zie je nieuwslezers van NOS ook niet vaak in allerlei interview programma's verschijnen en dergelijke
Die lui hebben toch een beetje status apart
[..]
Als je zou kunnen bedenken dat dit allemaal uit eigen hand is, is het gokken op wat er echt met de passagiers is gebeurt, ook niet zo heel groot. En met die gedachten kan je trouwens ook veel kanten op, die eigenlijk allemaal plausible zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is zo wel een stuk duidelijker ja. Maar goed... ik ben nog steeds een beetje sceptisch voor wat betreft de gemanipuleerde beelden.
Waar zijn bijvoorbeeld de echte vliegtuigen gebleven + de passagiers die er in zouden zitten?
Waar gingen al die joden heen destijds rondom 1940, begrijp je wat ik bedoel JB?quote:Op donderdag 9 september 2010 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is zo wel een stuk duidelijker ja. Maar goed... ik ben nog steeds een beetje sceptisch voor wat betreft de gemanipuleerde beelden.
Waar zijn bijvoorbeeld de echte vliegtuigen gebleven + de passagiers die er in zouden zitten?
Tuurlijk kan ik daar naar gokken, maar je komt altijd weer op nieuwe vragen... het is een gebed zonder einde. Daarnaast heb ik af en toe het gevoel: "Waar ben ik in godsnaam mee bezig? Ik zit hier nu de meest bizarre theorieën te lezen en te bekijken, maar het antwoord komt nooit. Hup, mijn schapenwollen trui weer uit de kast en terug naar de 'realiteit' van de maatschappij."quote:Op donderdag 9 september 2010 00:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als je zou kunnen bedenken dat dit allemaal uit eigen hand is, is het gokken op wat er echt met de passagiers is gebeurt, ook niet zo heel groot. En met die gedachten kan je trouwens ook veel kanten op, die eigenlijk allemaal plausible zijn.
oke dus welke beelden zijn echt en welke zijn fake, je zegt ufo, waarom zou men video beelden willen faken met een ufo er op?quote:Op donderdag 9 september 2010 00:05 schreef ooge het volgende:
Interessant dat van de video editing, alleen erg moeilijk te geloven dat ze een ufo zouden hebben gebruikt ipv een vliegtuigen niemand in new york die dat ook maar gezien heeft.
Mja.. de aanvliegroute lag ook boven de Hudson. Volgens de maker van het filmpje omdat de kans dat zo min mogelijk mensen het ding zouden zien het grootst was. Daarnaast waren veel mensen natuurlijk gefocussed op de brandende toren en keken dus allemaal zo'n beetje een kant uit.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:05 schreef ooge het volgende:
Interessant dat van de video editing, alleen erg moeilijk te geloven dat ze een ufo zouden hebben gebruikt ipv een vliegtuigen niemand in new york die dat ook maar gezien heeft.
Maar dat is het ook, maar dat brengt je gelijk weer op de volgende breinbreker, de doel en de reden over waarom jij nou net mag doen en leven zoals je leeft. 'Waarom maak jij nou niet zoiets van dichtbij mee?.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik daar naar gokken, maar je komt altijd weer op nieuwe vragen... het is een gebed zonder einde. Daarnaast heb ik af en toe het gevoel: "Waar ben ik in godsnaam mee bezig? Ik zit hier nu de meest bizarre theorieën te lezen en te bekijken, maar het antwoord komt nooit. Hup, mijn schapenwollen trui weer uit de kast en terug naar de 'realiteit' van de maatschappij."
Hehe.. het is een gebed zonder eind.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:15 schreef Ticker het volgende:
[..]
Maar dat is het ook, maar dat brengt je gelijk weer op de volgende breinbreker, de doel en de reden over waarom jij nou net mag doen en leven zoals je leeft. 'Waarom maak jij nou niet zoiets van dichtbij mee?.
Maargoed.
Geloof je dat echt? Ik ben al een aantal jaar een BNWlurker maar de laaste tijd worden de theorien hier maar gekker en dwazer, no offence maar geloof je dat nou echt?quote:Op donderdag 9 september 2010 00:00 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Maar VancouverFan en een aantal anderen zijn geprogrammeerd om de boel te verstoren met desinfo. Waarschijnlijk weet hij het zelf niet eens.
Ik niet iig, maar zijn vasthoudendheid om zijn gelijk te halen is te bizar voor woorden. Meeste mensen die iets onzin vinden haken al snel af en denken... "Laat ze maar lullen hier, ik ga mijn tijd anders besteden". Hij zit echter overal als een idioot bovenop en heeft altijd wel een weerwoord (op zijn aparte en onrespectvolle manier dan). En dat al maaaanden.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:19 schreef Document1 het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Ik ben al een aantal jaar een BNWlurker maar de laaste tijd worden de theorien hier maar gekker en dwazer, no offence maar geloof je dat nou echt?
Dat is nu juist de kracht van die operatie, het overstijgt het voorstelling vermogenquote:Op donderdag 9 september 2010 00:19 schreef Document1 het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Ik ben al een aantal jaar een BNWlurker maar de laaste tijd worden de theorien hier maar gekker en dwazer, no offence maar geloof je dat nou echt?
En daar hebben ze blijkbaar voor gekozen en het is mis gegaan.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef THEFXR het volgende:
ik geloof niks van dat "the ball" filmpje, veels te moeilijk allemaal, gewoon een echt vliegtuig is simpeler, anders moet je achteraf 100+ editten met een grote kans dat het mis gaat.
Super high tech precisie wapens zijn veel nauwkeuriger dan enorme joekels van vliegtuigenquote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef THEFXR het volgende:
ik geloof niks van dat "the ball" filmpje, veels te moeilijk allemaal, gewoon een echt vliegtuig is simpeler, anders moet je achteraf 100+ editten met een grote kans dat het mis gaat.
Als er in de loop der jaren iets bewezen is, is het wel dat het zeer goed mogelijk is om met de ervaring van de kapers de Twin Towers te raken. Als je dingen wilt ontkrachten lijkt dit me het laatste waar je aan moet denken.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:54 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Schiet me te binnen dat ze iedereen wilde wijsmaken dat er ook nog Saoediërs in zaten gewapend met stanley messen
Die kapers moesten het dus regelen om al die passagiers in bedwang te houden, dan de piloten te overmeesteren, dan nog even de Boeings feilloos in die torens te boren met 220 miles per uur
Dan moet je wel kunnen vliegen want een klein stuurfoutje corrigeer je nooit meer op tijd met zulke snelheden en zijn Boeings ook niet voor gemaakt, daarvoor zijn ze veel te zwaar en trekken veel te veel G's wanneer je te snel bijstuurt
Dat alles in de wetenschap dat zij bij elke minuut je eigen dood dichterbij komt
Het tweede vliegtuig raakt de wtc toren ook niet deadcenter, maar rechts van het midden, alleen maar omdat hij op het laatste moment naar links bankte!quote:Op donderdag 9 september 2010 00:54 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Super high tech precisie wapens zijn veel nauwkeuriger dan enorme joekels van vliegtuigen
Passagier vliegtuigen even voor de goede orde zijn vooral goed in passagiers veilig naar zonnige vakantie destinaties vervoeren en weer terug..
Maar om een target te raken heb je ander soort military hardware nodig, veel te kritisch onderdeel vd operatie om met een passagier vliegtuig op af te vliegen
Veel te hoge risico factor en een foutje op zo'n moment konden ze zich niet veroorloven
lijkt mij althans
Schiet me te binnen dat ze iedereen wilde wijsmaken dat er ook nog Saoediërs in zaten gewapend met stanley messen
Die kapers moesten het dus regelen om al die passagiers in bedwang te houden, dan de piloten te overmeesteren, dan nog even de Boeings feilloos in die torens te boren met 220 miles per uur
Dan moet je wel kunnen vliegen want een klein stuurfoutje corrigeer je nooit meer op tijd met zulke snelheden en zijn Boeings ook niet voor gemaakt, daarvoor zijn ze veel te zwaar en trekken veel te veel G's wanneer je te snel bijstuurt
precies genoeg...quote:Op donderdag 9 september 2010 01:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het tweede vliegtuig raakt de wtc toren ook niet deadcenter, maar rechts van het midden, alleen maar omdat hij op het laatste moment naar links bankte!
dus totaal niet precies in mijn visie.
Oke, waarom dan niet een keer een stel Arabieren een tijdje met een Cessna laten vliegen, zoals de kapers dat zouden hebben gedaan en dan off to KLM in de Boeing simulator, even kijken wat die lui ervan bakken.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er in de loop der jaren iets bewezen is, is het wel dat het zeer goed mogelijk is om met de ervaring van de kapers de Twin Towers te raken. Als je dingen wilt ontkrachten lijkt dit me het laatste waar je aan moet denken.
Kijk eens naar jezelf Jokkebrokquote:Op donderdag 9 september 2010 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik niet iig, maar zijn vasthoudendheid om zijn gelijk te halen is te bizar voor woorden. Meeste mensen die iets onzin vinden haken al snel af en denken... "Laat ze maar lullen hier, ik ga mijn tijd anders besteden". Hij zit echter overal als een idioot bovenop en heeft altijd wel een weerwoord (op zijn aparte en onrespectvolle manier dan). En dat al maaaanden.
Op 1 filmpje is iets misschien niet goed te zien.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:31 schreef TheCreation het volgende:
[..]
En daar hebben ze blijkbaar voor gekozen en het is mis gegaan.
Waarom hebben ze eigenlijk GEEN vliegtuig gebruikt?quote:Op donderdag 9 september 2010 00:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als je zou kunnen bedenken dat dit allemaal uit eigen hand is, is het gokken op wat er echt met de passagiers is gebeurt, ook niet zo heel groot. En met die gedachten kan je trouwens ook veel kanten op, die eigenlijk allemaal plausible zijn.
Vroeg het ook al afquote:Op donderdag 9 september 2010 04:08 schreef mediacurator het volgende:
by the way dit topic is un vervolg op
9-11 #18, waar we wachten op een goed experiment
[ afbeelding ]
Je weet half niet wat de potentie van hypnose is.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Als je dit soort reacties post, kan ik het mij heel goed voorstellen dat je in sprookjes gelooft.
Het probleem is dat we in patronen kijken.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Echt waar, September Clues had zijn fouten, en daar werd op gereageerd, maar hier zag je toch duidelijk dat de complete achtergrond.... de stad, verwijdert was. Juist om in dat frame het 'vliegtuig' duidelijker zichtbaar was omdat er ineens een heldere blauwe lucht was. Dat kan dus niet, gezien de hoek waarvan het schot was genomen. Ach man.. soms kan ik er niet tegen dat we zo stom zijn en dit allemaal maar moeten aanzien.
Leg mij, of ons de complotters, eens uit hoe jij 911 ziet. Dus hoe het volgens jouw ogen is gegaan. ?!!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:10 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus omdat 1 filmpje niet aan jouw verwachtingen voldoet, is het hele 9/11 verhaal gelogen. Ben je altijd zo simpel in je oordelen?
En wat zou ik moeten ontkrachten dan?
Mij hoef je niet te geloven, net zoals ik jou niet hoef te geloven
Door deze hoge tijdsdruk is de Nose-out onstaan. ... Diegene die de beelden moest bewaken was een paar frames te laat met het beeld tijdelijk op zwart te gooien.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:21 schreef mediacurator het volgende:
[..]
[..]
![]()
Dit is een gestroomlijnde samenvatting van September Clues en zeker niet slecht![]()
Wat trouwens ook niet mis was in Sept. Clues A (2008)
Je ziet dat die hele NBC of CNN footage uit minstens 3 of 4 "layers" is opgebouwd
Redelijk up scale video editing op is toegepast...
Wat gebeurt er is namelijk dat wanneer je de layers niet exact op de juiste plek positioneert wanneer je de video aan het editten bent krijg je dat bijvoorbeeld een pilaar van een brug op x afstand staat in verhouding tot een gebouw...
Maar dan knip en plak de volgende camera shot zie je dat die pilaar in ene een stuk verder weg staat..
Dat komt om die gasten met een sneltreinvaart die beelden in elkaar moesten flanzen en waarschijnlijk wegens de tijd druk die layers niet op de goede plek hebben verschoven..
Zo haast komisch zijn al ware het niet zo treurig tegelijkertijd
Je hebt jezelf verraden. Dat je het niet begrepen hebt.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:23 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Is dat in alle filmpjes te zien?
Of in maar 1 filmpje?
17 secquote:Op woensdag 8 september 2010 23:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoeveel tijd tussen de werkelijk impact en de "Live" uitzending zat er eigenlijk? Is dat al weleens uitgezocht? Er moet in het geval van bewerking zeker een paar minuten tussen hebben gezeten.
je weet dat de getuigen neefjes van, en buurmannen van waren. Groot deel van de ooggetuigen zijn gestaged.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:38 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om aan die getuigen, de live beelden en allerlei andere zaken te twijfelen.
Die reden heb jij nog niet kunnen geven.
Er wordt gesuggereerd dat de Militairy TV de zenders heeft overgenomen. Die volmacht heeft men als het daartoe is.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
wat zijn duidelijke bewijzen?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:44 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Met de manier waarop jij omgaat met duidelijke bewijzen, zul je nooit de waarheid weten. Jij zult altijd aan het twijfelen blijven.
Wel hierom. Vergeet niet dat het kosten wat kost de boel kapot moest. Anders geen Shock and Awe. Geen Patriot Act en ook geen motief om een oorlog te beginnen.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef THEFXR het volgende:
Kom maar op met die beelden/frames dan.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je hebt jezelf verraden. Dat je het niet begrepen hebt.
's Ochtends op 911 was er beeld vertoond met achtergrond zonder vliegtuig en wel de explosie tegen de toren. Gaan de weg de dag is dat zelfde shot aangepast naar geen achtergrond, wel een vliegtuig en de wel de explosie en werd die geregeld herhaalt. Het originele beeld zonder de vliegtuig en met achtergrond werd niet meer vertoond.
September Clues, de OP en nog wat korte YouTubes behandelen dit.
Hoe absurder de leugen hoe meer mensen het geloven....quote:Op donderdag 9 september 2010 00:54 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Het idee om daarmee de Pentagon te raken is helemaal absurd terwijl je heel laag moet vliegen en door een rij lantaarn palen moet onderweg met de vleugels, maar ja dat is een ander verhaal..
Hoe fucked up moet je wel zijn om dat allemaal zomaar aan te nemen?![]()
Inderdaad. Zo'n proefneming is alleen relevant als er Arabieren aan deelnemen.quote:Op donderdag 9 september 2010 03:40 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Oke, waarom dan niet een keer een stel Arabieren een tijdje met een Cessna laten vliegen, zoals de kapers dat zouden hebben gedaan en dan off to KLM in de Boeing simulator, even kijken wat die lui ervan bakken.
Dat hebben ze flink ge-edit.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:57 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdens het avond nieuws hebben ze compleet New York verplaatst om zo duidelijk te laten zien om wat voor soort vliegtuig het ging.
Idem is er erg veel bewijs wat de Al Qaida link bevestigd.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:40 schreef Haarklip het volgende:
Wat ik altijd grappig vind is dat mensen zeggen vaak zeggen dat de aanslagen wel echt door Al Qaida moeten zijn gepleegd, omdat het een veel te grote operatie voor de overheid is om geheim te houden.
Mensen vergeten alleen dat er al zoveel informatie en kennis over een mogelijk complot is uitgelekt.
Dit stond voor mij in September Clues al bovenaan, maar door de fouten erin sneeuwd zoiets onder. Door de focus op deze punten te leggen en alleen dit nogmaals uit te brengen, komt dit weer in een heel nieuw perspectief te staan, en zal het ontkennen van beeldmateriaal manipulatie steeds lastiger worden.quote:
Nee bananen nou goed? wat een gezanik op de vroege ochtendquote:Op donderdag 9 september 2010 10:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo'n proefneming is alleen relevant als er Arabieren aan deelnemen.
Dat was gisteren JB, dus niet langer relevantquote:Op donderdag 9 september 2010 10:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat vinden Fruityloop, VancouverFan, Oompaloompa en A-tuinhek eigenlijk van dat beeldmateriaal dat geëdit lijkt te zijn? Ik denk toch dat het bijna niet valt te ontkennen dat er mee geklooid is? Toch?
Dat is dagelijkse praktijk in TV land, zo krijgen ze het ook voor elkaar dat Gerard Ekdom in de sneeuw staat te presenteren terwijl hij in het glazen huis zit bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat vinden Fruityloop, VancouverFan, Oompaloompa en A-tuinhek eigenlijk van dat beeldmateriaal dat geëdit lijkt te zijn? Ik denk toch dat het bijna niet valt te ontkennen dat er mee geklooid is? Toch?
Dat is inderdaad een goed punt. Geen blauwe hemel zonder naar boven te kijken.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:22 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dit stond voor mij in September Clues al bovenaan, maar door de fouten erin sneeuwd zoiets onder. Door de focus op deze punten te leggen en alleen dit nogmaals uit te brengen, komt dit weer in een heel nieuw perspectief te staan, en zal het ontkennen van beeldmateriaal manipulatie steeds lastiger worden.
Ik heb er zelf ook lang over na gedacht.. hoe kan het zijn dat op sommige beelden een blauwe achtergrond is, en op andere niet. Normaal zou dit met perspectief te maken hebben. Om een blauwe achtergrond te hebben, zou de camera, lager (meer op gelijke hoogte met de torens) moet staan.
Dit is niet het geval, we nemen immers dezelfde punten van de torens, op beide fragmenten aan. Zelfs het dak (wat dus inhoudt dat de camera zich boven de torens bevindt) nemen we waar.
Wat er gebeurt, is dat men de toren wat meer naar voren haalt, waardoor het lijkt alsof het perspect anders is.. mooie blauwe achtergrond erachter, en nogmaals een vliegtuig erin monteren.. voila.
Begrijp me niet verkeerd ik wil nog niet beweren dat er geen vlieguit in is gegaan.. ik wil alleen beweren dat niet de vliegtuigen erin zijn gegaan als men graag wil doen geloven.
Hier nog even voor jou... als je stiekem nog meeleest een vergelijking van wat beelden van die site van je... ziet u de verschillen?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:49 schreef Elusive het volgende:
wat een jostie topic
pst TS kijk eens op http://www.911conspiracy.tv/2nd_hit.html
daar zijn alle impact videotjes van het 2de vliegtuig te zien, vele in highres, raw data. soms inclusief ooggetuige verklaring van de meneer met de videocamera
hebben ze zeker flink lopen soepen!!
misschien schud dit je wakker
http://i55.tinypic.com/al54c4.jpg
dat vliegtuig wiel incl stalen frame hebben ze zeker ff snel daar neer getakeld.. of van het dak afgepleurd ?![]()
inc stukjes gexplodeerde kantoor medewerkers / passagiers![]()
[NWS] http://i52.tinypic.com/k069g3.jpg [NWS]
bosmongolen
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hier nog even voor jou... als je stiekem nog meeleest een vergelijking van wat beelden van die site van je... ziet u de verschillen?
[ afbeelding ]
Ja daarom zijn er ook een lijst met anomalies van hier naar Tokio van geknoeide video beelden uitgezonden door de media tot nieuwslezer die het instorten van een gebouw al aankondigd een half uur voordat he ook daadwerkelijk instort. En Al Quaida is een ander woord voor CIA.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:20 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Idem is er erg veel bewijs wat de Al Qaida link bevestigd.De gedocumenteerde reizen van Atta naar Afghanistan, en dan specifiek plekken waarvan bekend is dat het Al Qaida kampen zijn/waren, de beelden van hem op het vliegveld, etc etc zijn daar nog maar 1 onderdeel van. Van de twin-towers zijn tig telefoongesrpekken van mensen in de toren die die vliegtuigen hebben zien en voelen crashen in het gebouw, naast alle tv-beelden.
Alle alternatieve varianten van 9-11 worden vaak opgehangen op 1 kleine omissie, wat vervolgens door de comunnity als 100% betrouwbaar wordt aangenomen. Er wordt verwacht dat mensen op basis daarvan de grote leugen in moeten zien, maar zelf weigeren ze vaak ook maar te kijken naar de grote hoeveelheid bewijs die hun mogelijke ongeljik zouden kunnen bewijzen.
Er zijn meerdere varianten over hoé de gebouwen zijn ingestort, thermiet, nano-thermiet, mini-nukes, conventionele explosieven, en één van deze dan weer mogelijk icm hologrammen. Als we dan de vliegtuigen als gegeven nemen, komt men met vluchtnummers en serienummers die ná 9-11 nog op (handgemaakte) lijsten voorkomen, en dus via een omweg weer richting hologrammen etc zouden wijzen.
Dan zijn er weer meerdere varianten van wié er verantwoordelijk zijn, de NWO, Illuminati, Neo-cons, de Joodse gemeenschap, de Bilderbergs, of weer een combinatie van deze groepen.
Er is geen enkele alternatieve variant die van voor naar achter een plausibele verklaring kan leveren voor het hele proces, zoals de officiële lezing dat wel kan. Daar is het andersom, behalve een paar anomaliën die duiden op mensenlijke fouten of gebrek aan historische data, ondersteunen al die bewijzen elkaar. En dan zijn het ook puur wetenschappelijke bewijzen, denk aan de structurele veranderingen van contructie staal onder invloed van warmte, en de bekende warmte ontwikkeling bij branden van kerosine etc. Dit itt tot blokkerige youtube filmpjes of extreem ingezoomde foto's die dan het bewijs zouden vormen van alternatieve theoriën.
Vaak krijg je bij een alternatieve theorie als antwoord op een vraag "het is een geheim wapen xxx waar jij en ik geen weet van hebben, maar ze kunnen het wel". Laten we in dat kader (nano)thermiet eens bekijken als onderdeel van een alternatieve theorie. Om dat te gebruiken als snijladingen om het stalen skelet van die twin-towers te slopen, heb je nog steeds een paar ton van het spul nodig, welke je gelijk moet distribueren en tegelijk moet laten ontploffen. Bekijk een willekeurig programma hierover op Discovery channel, en je zult zien dat je zoiets niet even ongemerkt plaats in zo'n toren.
We gaan even verder het conspiracy pad op, en dan hebben "ze" ineens nano-thermiet met een energie dichtheid waardoor ze maar een paar kg nodig hebben, wat ook nog 25+ jaar stabiel blijft, een onstekingsmechanisme wat zo lang onopgemerkt kan bijven, en in 2 losstaande gevallen na een kwart eeuw niks te hebben gedaan, het voor elkaar krijgt om 2 perfecte sloop explosies te produceren binnen 2 uur van elkaar.
Sorry, maar dat geloof ik niet puur op basis van wat aangetroffen verbindingen die zouden duiden op thermiet, en al helemaal niet als je weet dat er ook brandwerende coatings in het gebouw gebruikt zijn waarmee die verbingingen ook kunnen ontstaan.
Ik denk het wel. De linker loopt iets voor qua timing en ook het perspectief is anders.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:10 schreef Ticker het volgende:
[..]
Is die vuurbal bij de een nou hoger dan bij de ander?
Of reageer in nu te snel?
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hier nog even voor jou... als je stiekem nog meeleest een vergelijking van wat beelden van die site van je... ziet u de verschillen?
[ afbeelding ]
perspectieven, licht inval en... zucht laat ook maar is de moeite niet waard om tijd aan te spenderen.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:10 schreef Ticker het volgende:
[..]
Is die vuurbal bij de een nou hoger dan bij de ander?
Of reageer in nu te snel?
Dan ben ik benieuwd welke "rest" jij bedoelt? Ik heb bijvoorbeeld Lambiekje al eens gevraag om 1 alternatieve theorie van bewijzen te voorzien, en dan bewijzen in dezelfde categorie als die van wat de geaccepteerde waarheid heet. Dus losse bewijzen voor diverse onderdelen van de theorie in kwestie, welke groep het zou zijn geweest, welke techniek er gebruikt zou zijn om die gebouwen in te laten storten, etc etc. Dat heeft hij niet kunnen/willen doen, en ik heb hem, en meerdere medestanders zeker 5 varianten op diverse momenten verhit zien verdedigen, afhankelijk voor welke variant er op tijdstip X bewijs op dook.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dat was gisteren JB, dus niet langer relevant![]()
Hun manier van discussiëren heeft betrekking op alleen 1 hooguit 2 pagina's terug, de rest bestaat niet meer.
Daarna lig je opnieuw onder vuur voor dingen die je al 10 keer haarfijn hebt uitgelegd, de grenzen van Fok ook wel genoemd.. eeuwig in herhaling vallen om die bijtende tekkels die aan je broekspijpen hangen af te schudden.
Ja, want uit een iets andere hoek is het ineens zwaar heiig terwijl het eigenlijk gewoon een strak blauwe lucht is.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:13 schreef Elusive het volgende:
[..]
[..]
perspectieven, licht inval en... zucht laat ook maar is de moeite niet waard om tijd aan te spenderen.
De rechter afbeelding is genomen vanuit een perspectief dat dichter richting de rookkolom staat. De wind waait de rook duidelijk een andere kant op.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:14 schreef ToT het volgende:
Perspectieven, en het feit dat een deel van het gebouw niet te zien is door de rook.
Ik ben ingenieur, en mijn liefquote:Op donderdag 9 september 2010 11:11 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja daarom zijn er ook een lijst met anomalies van hier naar Tokio van geknoeide video beelden uitgezonden door de media tot nieuwslezer die het instorten van een gebouw al aankondigen een half uur voordat he ook daadwerkelijk instort. En Al Quaida is een ander woord voor CIA.
Video beelden waarop een missile oftewel raket zijn wel gefaked, voor redenen die niemand weet of kan weten volgens jou?
Over Thermiet spreekt een Deens onderzoek team je tegen van TU Copenhagen, uw CV aub?
+1 scherp.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De rechter afbeelding is genomen vanuit een perspectief dat dichter richting bij rookkolom staat. De wind waait de rook duidelijk een andere kant op.
Ik zou juist op de rechter foto een grijzere lucht verwachten.
Verschillende camera's, verschillende sensors, verschillende jpg engines, verschillende lenzen, en een verschillend perspectief. Hmm, waarom zouden die foto's niet op elkaar lijken?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De rechter afbeelding is genomen vanuit een perspectief dat dichter richting bij rookkolom staat. De wind waait de rook duidelijk een andere kant op.
Ik zou juist op de rechter foto een grijzere lucht verwachten.
Tja.. dat snapt iedere idioot natuurlijk. Ken jij een lens die een mooie smoglaag over de beelden legt dan? En jpg engine? WTF het is een screenshot van 2 filmpjes! Ik heb het screenshot, want het is er maar 1 zoals je kunt zien, hier nu net zelf gemaakt.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:24 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Verschillende camera's, verschillende sensors, verschillende jpg engines, verschillende lenzen, en een verschillend perspectief. Hmm, waarom zouden die foto's niet op elkaar lijken?
hebben ze de ASTM196 certificering ook meegenomen in de uitleg ?quote:Daar hebben 2 collega's met samen 20 jaar metallurgische ervaring mij tijdens een bbq haarfijn uit de doeken gegaan hoe de eigenschappen van staal onder invloed van warmte veranderen..
In eerste instantie wel tof dat je tijdens een BBQ met een stel collega's de termiet kwestie hebt debunked, zal vast een gezellige avond geweest zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:21 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik ben ingenieur, en mijn liefwerkt bij een staalhandel. Daar hebben 2 collega's met samen 20 jaar metallurgische ervaring mij tijdens een bbq haarfijn uit de doeken gegaan hoe de eigenschappen van staal onder invloed van warmte veranderen. Mijn collega's op het werk, die niks anders doen dan betonconstructies ontwerpen en berekenen, hebben mij uitgelegd hoe beton zich gedraagd onder stress. Ook hebben die mij gemodelleerd hoeveel kinetische energie er nodig is om een gebouw zo'n klap te verkopen dat die anders dan rechtstandig in elkaar zakt.
En uw CV?
Omdat ze op tv te zien waren en dit te bevestigen is omdat alle footage op internet staat?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:45 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Het is ook allemaal leuk berekend en geanimeerd enzo, maar wie zegt dat net die filmpjes met die drone of bal niet fake zijn?
Persoonlijk beweer ik niet dat er geen sprake is geweest van vliegtuigen. Ik geloof wel dat men flink heeft zitten klooien met de beelden om het allemaal wat indrukwekkender en schokkender te maken.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:49 schreef Parkinson_XTC het volgende:
en waar zijn die vliegtuigen dan gebleven?
gewoon ergens naar een geheim vliegveld en daar iedereen met vliegtuig en al door de shredder gehaald
Er schijnt ook flink met de audio van amateur beelden gekloot te zijn. Ik zal vanavond eens kijken of daar wat voorbeelden van te vinden zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:56 schreef Parkinson_XTC het volgende:
dat geloof ik ook wel, al is dat echt dom.. hierdoor krijg je net die discussies.
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er schijnt ook flink met de audio van amateur beelden gekloot te zijn. Ik zal vanavond eens kijken of daar wat voorbeelden van te vinden zijn.
Hoe verklaren we dan dat op sommige filmpjes helemaal geen vliegtuigen te zien zijn? Wat oog getuigen betreft weten we dat daar veel twijfel gevallen tussen zaten.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Persoonlijk beweer ik niet dat er geen sprake is geweest van vliegtuigen. Ik geloof wel dat men flink heeft zitten klooien met de beelden om het allemaal wat indrukwekkender en schokkender te maken.
Ah.. niet meer nodig. Dankquote:
Misschien een goed idee om die betreffende beelden er eens bij te zoeken? Ik wil er namelijk wel eens goed naar kijken, alvorens ik ga concluderen dat er geen vliegtuigen waren.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:12 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Hoe verklaren we dan dat op sommige filmpjes helemaal geen vliegtuigen te zien zijn? Wat oog getuigen betreft weten we dat daar veel twijfel gevallen tussen zaten.
Wat invredesnaam zegt dit ?!!quote:Op donderdag 9 september 2010 10:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan iemand mij even vertellen waar de volgende 4 vliegtuigen sinds 11-09-01 zijn gebleven? Sinds die datum zijn ze nergens meer gesignaleerd namelijk.
B767-222 N612UA
B767-223ER N334AA
B757-222 N591UA
B757-223 N644AA
Ben benieuwd wat voor lulverhaal er nu weer gaat komen
Toch gek dat WTC niet in 1975 is ingestort dan.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:21 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik ben ingenieur, en mijn liefwerkt bij een staalhandel. Daar hebben 2 collega's met samen 20 jaar metallurgische ervaring mij tijdens een bbq haarfijn uit de doeken gegaan hoe de eigenschappen van staal onder invloed van warmte veranderen. Mijn collega's op het werk, die niks anders doen dan betonconstructies ontwerpen en berekenen, hebben mij uitgelegd hoe beton zich gedraagd onder stress. Ook hebben die mij gemodelleerd hoeveel kinetische energie er nodig is om een gebouw zo'n klap te verkopen dat die anders dan rechtstandig in elkaar zakt.
En uw CV?
Dit is werkelijk de meest bondige vertoning van volledige onnozelheid die ik ken.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Toch gek dat WTC niet in 1975 is ingestort dan.
Lijkt me inderdaad een goeie actie, kom ik op terug..quote:Op donderdag 9 september 2010 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. niet meer nodig. Dank
[..]
Misschien een goed idee om die betreffende beelden er eens bij te zoeken? Ik wil er namelijk wel eens goed naar kijken, alvorens ik ga concluderen dat er geen vliegtuigen waren.
Die in de OP was redelijk vernieuwend vond ik zelf had deze nog niet eerde gezien.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:38 schreef winka het volgende:
Even een vraagje. Er is ontzettend veel materiaal over 9/11 te vinden op het web over complottheorieen. Veel is al in het begin ontkracht.
Nu ben ik op zoek naar de laatste stand van zaken hierover. Wat is bijvoorbeeld de meest recente docu hierover?
Dat zijn de vliegtuigen die gebruikt zijn voor de aanslagen. Je weet wel, van die vliegende dingen die jij steevast ontkent dat ze bestaan.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat invredesnaam zegt dit ?!!
Crap ja!quote:Op donderdag 9 september 2010 12:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe heet was deze brand dan volgens jou?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Crap ja!Toen vloog er ook een huge friggin' Boeing met een bijna volle tank kerosine met een noodgang er in!
Offe.....
Een prullenbakbrandje van 700 graden vergelijken met deze aanslag....
1975 WTC Firequote:Op donderdag 9 september 2010 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Crap ja!Toen vloog er ook een huge friggin' Boeing met een bijna volle tank kerosine met een noodgang er in!
Offe.....
Een prullenbakbrandje van 700 graden vergelijken met deze aanslag....
Hing daar ok allemaal een unmeunig zware 767 in?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe heet was deze brand dan volgens jou?
Ik kom dan nog maar eens met een setje voorbeelden waarbij de brand vele malen intenser was en de gebouwen toch zijn blijven staan. Als ik het goed heb, hadden deze gebouwen ook een stalen constructie:
Meridian Plaza
[ afbeelding ]
FBI Los Angeles
[ afbeelding ]
Close up van FBI Los Angeles.
[ afbeelding ]
Windsor Building
[ afbeelding ]
Hotel Mandarin
[ afbeelding ]
Als hitte dan dé factor is geweest waardoor de constructie dermate is verzwakt en de top als een jackhammer zo'n beetje alles beneden zicht tot gruis verpulverde, waarom is er bij deze gebouwen dan niet iets soortgelijks gebeurd?
Volgens wikipedia:quote:Op donderdag 9 september 2010 13:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
1975 WTC Fire
Beschadiging aan de core had JUIST moeten veroorzaken dat de toren zou omkieperen en ABSOLUUT niet de weg van de MEESTE weerstand volgen.
De strekking door vuur is het WTC gesloopt is een complete farce
In WTC 7 hing geen unmeunig zware 767!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hing daar ok allemaal een unmeunig zware 767 in?
Ja... klopt. Maar Tot geeft als argument dat er een vliegtuig in de torens is gevlogen. Ik geef dan als voorbeeld dat het bij WTC 7 niet het geval was.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:15 schreef stijn_ het volgende:
WTC7 is ook wel weer een verhaal apart...
maar bij wtc 7 was het ook geen gewone brand zoals je doet veronderstellen door het te vergelijken met gebouwen met branden van een ande type. WTC7 is niet ingestort omdat de balken door de brand verzwakt waren o.i.d. zoals al 15 keer gezegd is als niet meer. Dat je het dus nog steeds continu vergelijkt met andere, hetere, branden is niet zo intelligent.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja... klopt. Maar Tot geeft als argument dat er een vliegtuig in de torens is gevlogen. Ik geef dan als voorbeeld dat het bij WTC 7 niet het geval was.
Hier overigens het bewijs dat Hotel Mandarin is blijven staan. Heb je die vuurzee gezien?
[ afbeelding ]
Hier nog een mooi filmpje van het brandje...
Wat voor type brand was de brand in WTC 7 dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
maar bij wtc 7 was het ook geen gewone brand zoals je doet veronderstellen door het te vergelijken met gebouwen met branden van een ande type. WTC7 is niet ingestort omdat de balken door de brand verzwakt waren o.i.d. zoals al 15 keer gezegd is als niet meer. Dat je het dus nog steeds continu vergelijkt met andere, hetere, branden is niet zo intelligent.
een aantal verspreidde kleinere branden waardoor er extreme temperatuurverschillen binnen het gebouw optraden.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat voor type brand was de brand in WTC 7 dan?
Ah ok... je hebt me overtuigd.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
een aantal verspreidde kleinere branden waardoor er extreme temperatuurverschillen binnen het gebouw optraden.
nee ik had er over dat de instorting door brand kwam. Core beschadiging heeft daar geen invloed op.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens wikipedia:
13 februari 1975
Op 13 februari 1975 ontstond er brand in de North Tower. Deze grote brand woedde op de elfde verdieping waar de B.F. Goodrich Company gevestigd was. De brand woedde ruim drie uur en bereikte een temperatuur ruim boven de 700° C. Deze brand richtte veel schade aan het interieur maar niet aan de constructie zelf. De negende en veertiende verdieping ondervonden ook lichte schade. In totaal vielen er zestien gewonden.
In jouw linkje zie ik dat het "NEAR the core" was. Waar stat dat de core zelf een gigantische schade heeft opgelopen?
Toch gek dat TU Delft niet rechtstandig is ingestort.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
een aantal verspreidde kleinere branden waardoor er extreme temperatuurverschillen binnen het gebouw optraden.
Temperatuurverschillen betekenen in mijn ogen... niet overal even heet en dus niet overal sprake van verzwakte structuur. Dus nagenoeg symmetrische instorting in vrije val = onmogelijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja overheid gebouwen waar aanzienlijke hoeveelheden goud lag opgeslagen in kluizen op ondergrondse etages, en waar veiligheid diensten en dergelijke waren gehuisvest, zijn natuurlijk net blokkedoosjes vergeleken met Hotels made in China gefinancierd met particulier geld. help! heb in ene een dringende behoefte aan een natuurkunde les boot camp!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
maar bij wtc 7 was het ook geen gewone brand zoals je doet veronderstellen door het te vergelijken met gebouwen met branden van een ande type.
Ja heur, voor intelligent moeten we bij Oompa zijnquote:WTC7 is niet ingestort omdat de balken door de brand verzwakt waren o.i.d. zoals al 15 keer gezegd is als niet meer. Dat je het dus nog steeds continu vergelijkt met andere, hetere, branden is niet zo intelligent.
quote:Since the Beijing building was still under construction, sprinkler systems had not been installed, providing another similarity to WTC 7, in which sprinkler systems malfunctioned before its collapse. The Mandarin Oriental Hotel was also a steel-framed building with a concrete core and may even have included steel salvaged from the debris of the twin towers and WTC 7 that was hastily shipped off to China shortly after 9/11.
Tja.. daar zijn oneindig veel theorieën over te bedenken. Sommigen denken zelfs dat het een symbolisch ritueel offer was en noemen Joachim en Boaz....quote:Op donderdag 9 september 2010 15:15 schreef TGE het volgende:
Waarom heeft men het niet bij het neerhalen van 1 WTC gehouden (waar bijna geen visueel bewijs voor is), maar voor beide torens (wat visueel veel moeilijker te manipuleren is) gekozen?
Kerel... de schade aan WTC 7 leverde zelfs volgens NIST geen significante bijdrage voor "global collapse".quote:Op donderdag 9 september 2010 15:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Echt, krijgen we die compleet andere gebouwen weer waar ook brand is geweest.
Iedereen met een beetje bouwkundige kennis weet gewoon dat bijvoorbeeld de branden in Madrid en het Mandarin Hotel totaal niet te vergelijken zijn met die in alle WTC-torens.
Zowel WTC 1, 2 als 7 waren zwaar beschadigd van buitenaf, door vliegtuigen of vallend puin. Alle bovenstaande voorbeelden zijn branden die in de torens zelf zijn ontstaan. En dan zal ik maar niet de verschillen in bouwwijze op gaan noemen.
Wees dan eerlijk en neem de botenloods in de Punt ook mee in het verhaal, het gebouw met stalen constructie dat instortte door brand, iets wat door vele 'truthers' wordt ontkend..
Een modern hotel waar een binnenbrand ontstaat vergelijken met een van buiten beschadigd gebouw waar ook een binnenbrand ontstaat.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kerel... de schade aan WTC 7 leverde zelfs volgens NIST geen significante bijdrage voor "global collapse".
En inderdaad de branden zijn totaal niet te vergelijken.. ze waren namelijk een stuk intenser.
En de botenloods vergelijken met een wolkenkrabber...![]()
Het NIST rapport blijkbaar niet lezen om te kunnen weten dat de schade geen significante factor was bij het instorten van een 47 verdiepingen tellend WTC 7quote:Op donderdag 9 september 2010 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een modern hotel waar een binnenbrand ontstaat vergelijken met een van buiten beschadigd gebouw waar ook een binnenbrand ontstaat..
Hmm, wat dach je om te beginnen van het feit dat wat kantoorinhoud niet zo fel brand als ettelijke tonnen kerosine?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zoveel waarde hechtte aan het NIST-rapport en de hele 'officiële' lezing?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het NIST rapport blijkbaar niet lezen om te kunnen weten dat de schade geen significante factor was bij het instorten van een 47 verdiepingen tellend WTC 7
Ik dacht dat jij daar juist wel heel veel waarde aan hechtte. Daarom wilde ik je laten zien dat wat jij beweert niet in lijn is met het door jullie zo fel begeerde rapport waarin NIST komt met haar compleet nieuw uitgevonden "thermal expansion" theorie. Een wetenschappelijke ontdekking die klaarblijkelijk de wetten van de natuurkunde omver heeft geworden.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zoveel waarde hechtte aan het NIST-rapport en de hele 'officiële' lezing?
Ook weer in zo'n mega rijk land Venezuela! wat apart toch weer de Venezolanen die in derdewereldland omstandigheden leven wel een vuurbestendig gebouw kunnen neerzetten maar die v/d Amerikanen vallen als een kaartenhuis bij veel kleinere branden.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog eentje... Caracas:
[ afbeelding ]
Nee hoor, alle stoffen zetten uit onder invloed van warmte.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik dacht dat jij daar juist wel heel veel waarde aan hechtte. Daarom wilde ik je laten zien dat wat jij beweert niet in lijn is met het door jullie zo fel begeerde rapport waarin NIST komt met haar compleet nieuw uitgevonden "thermal expansion" theorie. Een wetenschappelijke ontdekking die klaarblijkelijk de wetten van de natuurkunde omver heeft geworden.
quote:What caused the fires in WTC 7?
Debris from the collapse of WTC 1, which was 370 feet to the south, ignited fires on at least 10 floors in the building at its south and west faces. However, only the fires on some of the lower floors-7 through 9 and 11 through 13-burned out of control. These lower-floor fires-which spread and grew because the water supply to the automatic sprinkler system for these floors had failed-were similar to building fires experienced in other tall buildings. The primary and backup water supply to the sprinkler systems for the lower floors relied on the city's water supply, whose lines were damaged by the collapse of WTC 1 and WTC 2. These uncontrolled lower-floor fires eventually spread to the northeast part of WTC 7, where the building's collapse began.
Bron.
Dat klopt... de branden zijn door het puin veroorzaakt volgens NIST, tenminste... dat nemen ze aan. Zeker weten doen ze het niet. In het NIST rapport is echter terug te lezen dat de schade aan het gebouw dat was veroorzaakt door het puin geen noemenswaardige bijdrage heeft geleverd aan het instorten van het gebouw. De oorzaak was het falen van kolom 79 ten gevolge van brand waardoor andere door brand verzwakte aangelegen vloerdelen en balken het ook begaven..quote:Op donderdag 9 september 2010 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee hoor, alle stoffen zetten uit onder invloed van warmte..
En voor zover ik begrijp stelt het NIST dat WTC 7 is ingestort door branden die (mede) veroorzaakt zijn door puin van de Twin Towers:
[..]
Nee dat zijn zwakkere gebouwen .. maar wonder boven wonder kunnen die wel meer doorstaan dan Silversteins gebouwen. Zelfs dat stupide TU Delft gebouw is dus kennelijk robuster dan WTC.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Echt, krijgen we die compleet andere gebouwen weer waar ook brand is geweest.
Iedereen met een beetje bouwkundige kennis weet gewoon dat bijvoorbeeld de branden in Madrid en het Mandarin Hotel totaal niet te vergelijken zijn met die in alle WTC-torens.
Zowel WTC 1, 2 als 7 waren zwaar beschadigd van buitenaf, door vliegtuigen of vallend puin. Alle bovenstaande voorbeelden zijn branden die in de torens zelf zijn ontstaan. En dan zal ik maar niet de verschillen in bouwwijze op gaan noemen.
Wees dan eerlijk en neem de botenloods in de Punt ook mee in het verhaal, het gebouw met stalen constructie dat instortte door brand, iets wat door vele 'truthers' wordt ontkend..
Die ettelijk kerosine was buiten de toren al grotendeels ontploft bij impactquote:Op donderdag 9 september 2010 15:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hmm, wat dach je om te beginnen van het feit dat wat kantoorinhoud niet zo fel brand als ettelijke tonnen kerosine?
Buiten?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die ettelijk kerosine was buiten de toren al grotendeels ontploft bij impact
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Buiten?Voor de impact?
Ow en nu zeg je trouwens dus niet dat het hologrammen waren?
Ja, dat klopt, volgens NIST is WTC 7 ingestort doordat de constructie het begaf doordat er brand ontstond doordat er puin uit WTC 1 tegen 7 aansloeg. Het puin heeft dus niet direct gezorgd voor instorten, maar wel indirect, door de brand mogelijk te maken die de constructie dusdanig verzwakte dat die het begaf.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat klopt... de branden zijn door het puin veroorzaakt volgens NIST, tenminste... dat nemen ze aan. Zeker weten doen ze het niet. In het NIST rapport is echter terug te lezen dat de schade aan het gebouw dat was veroorzaakt door het puin geen noemenswaardige bijdrage heeft geleverd aan het instorten van het gebouw. De oorzaak was het falen van kolom 79 ten gevolge van brand waardoor andere door brand verzwakte aangelegen vloerdelen en balken het ook begaven..
Ik heb nu ff geen tijd om het op te gaan zoeken...
Het verstand zit bij bouwkundigen die het niet eens wagen een 13 verdiepingen hoog hoofdzakelijk betonnen gebouw wat deels instortte door een binnenbrandje te vergelijken met een meer dan 100 verdiepingen hoog hoofdzakelijk stalen gebouw waar een vliegtuig invloog waardoor het compleet instortte.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:37 schreef Lambiekje het volgende:
Nee dat zijn zwakkere gebouwen .. maar wonder boven wonder kunnen die wel meer doorstaan dan Silversteins gebouwen. Zelfs dat stupide TU Delft gebouw is dus kennelijk robuster dan WTC.
Man oh man waar zit het verstand.
Het Mandarin hotel had nog helemaal geen sprinkler installatie. Het was nog niet voltooid. Daarnaast wil je dus eigenlijk zeggen dat de brand in WTC 7 intenser was dan de brand in het Mandarin hotel, waardoor de constructie dermate 'zacht' werd dat de boel ging instorten en zelfs vrije val kon bereiken?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, volgens NIST is WTC 7 ingestort doordat de constructie het begaf doordat er brand ontstond doordat er puin uit WTC 1 tegen 7 aansloeg. Het puin heeft dus niet direct gezorgd voor instorten, maar wel indirect, door de brand mogelijk te maken die de constructie dusdanig verzwakte dat die het begaf.
(en wat ook niet meehielp was het uitvallen van de waterdruk door beschadigingen aan de waterleiding, waardoor de sprinklers niet adequaat konden werken).
Ach.. jij vergelijkt een botenloods met een 47 verdiepingen tellende wolkenkrabber.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het verstand zit bij bouwkundigen die het niet eens wagen een 13 verdiepingen hoog hoofdzakelijk betonnen gebouw wat deels instortte door een binnenbrandje te vergelijken met een meer dan 100 verdiepingen hoog hoofdzakelijk stalen gebouw waar een vliegtuig invloog waardoor het compleet instortte.
Nee, wat ik wil zeggen is dat je die twee helemaal niet moet willen vergelijken.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het Mandarin hotel had nog helemaal geen sprinkler installatie. Het was nog niet voltooid. Daarnaast wil je dus eigenlijk zeggen dat de brand in WTC 7 intenser was dan de brand in het Mandarin hotel, waardoor de constructie dermate 'zacht' werd dat de boel ging instorten en zelfs vrije val kon bereiken?
klopt.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, wat ik wil zeggen is dat je die twee helemaal niet moet willen vergelijken.
De brand in China zegt niks over die in New York en vice versa.
Net zomin als de botenloods, juist daarom maakte ik die vergelijking, op dezelfde wijze waarop jij opeens iets uit het NIST-rapport gebruikte..
windsor building, 24 uur hellevuur en niks van de stalen constructie verbogen!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:21 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En uw CV?
Dat was geen overtuigend argument, op basis waarvan die vanzelfsprekendheid? vooral ook om het nooit eerder en sindsdien nooit meer is voorgekomen, een global collapse van een steel framed building.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een modern hotel waar een binnenbrand ontstaat vergelijken met een van buiten beschadigd gebouw waar ook een binnenbrand ontstaat..
Nee, dat is geen feit, dat is jouw mening. De torens zijn ook helemaal niet gedesintergreerd, er was enorm veel puin af te voeren. Er stonden notabene nog kleine stukken gevel.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:05 schreef Lambiekje het volgende:
Feit blijft dat het absurd is dat vuur een gebouw desintegreert puur en alleen op 911 en dan ook alleen Silverstein's gebouwen. Met daarboven op zijn idiote statement pull-it en zijn pas verstrekte dubbele verzekering.
Mja, als je de verschillen tussen een openhaard en een binnenbrand in een beschadigde toren niet ziet, dan snap ik onderstaande ook wel weerquote:Niemand vindt het gek dat zijn openhaard netjes in tact blijven na tientallen avonden met vrij hete temperaturen en tegelijk wel verklaren dat het logisch is dat een ultra-reinforced gebouw met een simpel kortstondig vuurtje verpulvert.
onbegrijpelijk.
Basisonderwijs is juist niet nodig om 9/11 eventueel te kunnen verklaren, daar moet je voor gestudeerd hebben om op een goede manier wetenschappelijk theorieën te kunnen onderbouwen en onderzoeken.quote:Ieder die verklaart dat het mogelijk is dat WTC instort zonder CD dient opgesloten te worden in gesticht en verplicht om weer basisonderwijs te volgen. Wat is men toch verrekte dom en achterlijk. En dat meen ik serieus.
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
windsor building, 24 uur hellevuur en niks van de stalen constructie verbogen!
dat die collega's dat maar eens even uitleggen.
Niks verbogen?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:07 schreef THEFXR het volgende:
In ieder geval niet nagenoeg symmetrisch in vrije val naar beneden gestort.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niks verbogen?
[ afbeelding ]
Er is dan ook geen vliegtuig tegen de betonnen kern aangevlogen en binnen ontploft, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
In ieder geval niet nagenoeg symmetrisch in vrije val naar beneden gestort.
Bij WTC 7 wel dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er is dan ook geen vliegtuig tegen de betonnen kern aangevlogen en binnen ontploft, voor zover ik weet.
De core staat toch nog fier rechtop!quote:Op donderdag 9 september 2010 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niks verbogen?
[ afbeelding ]
Waarom zou dat moeten dan ? Voor hen was het gewoon 'n live WE-SCAM feed.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, daar zijn vlak ernaast twee torens van 400 meter hoog ingestort, die voor dusdanige schade hebben gezorgd dat er brand kon ontstaan.quote:
Ah.. dus als ik van buitenaf een vuurpijl het Windsor gebouw in had geschoten, dan was ie na verloop van tijd wel ingestort ten gevolge van de brand? Het was immers een invloed van buitenaf.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, daar zijn vlak ernaast twee torens van 400 meter hoog ingestort, die voor dusdanige schade hebben gezorgd dat er brand kon ontstaan.
Ook weer invloeden van buitenaf, net als bij WTC1 en 2, terwijl in Madrid het gebouw daar niet aan blootstond.
De kosten om de boel af te breken zouden vele malen hoger zijn geweest.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:43 schreef Buitendam het volgende:
Bush verklaarde de oorlog al aan het terrorisme toen allebei de torens nog stonden te branden, dus het was helemaal niet noodzakelijk dat ze allebei moesten instorten. Alle theorieën over mini-nukes etc omdat de gebouwen koste wat kost neer zouden moeten gaan wat mij betreft niet op.
De verklaring is iets anders dan alle steun van andere vn landenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:43 schreef Buitendam het volgende:
Bush verklaarde de oorlog al aan het terrorisme toen allebei de torens nog stonden te branden, dus het was helemaal niet noodzakelijk dat ze allebei moesten instorten. Alle theorieën over mini-nukes etc omdat de gebouwen koste wat kost neer zouden moeten gaan wat mij betreft niet op.
nee temperatuurverschillen betekenen uitzetting van het staal op siommige plaatsen, maar niet op andere plaatsen = wringing = "losschieten" van de structuur bij genoeg kracht.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Temperatuurverschillen betekenen in mijn ogen... niet overal even heet en dus niet overal sprake van verzwakte structuur. Dus nagenoeg symmetrische instorting in vrije val = onmogelijk.
Dus op andere plaatsen was de structuur nog intact?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nee temperatuurverschillen betekenen uitzetting van het staal op siommige plaatsen, maar niet op andere plaatsen = wringing = "losschieten" van de structuur bij genoeg kracht.
vast wel. Een brand en een instorting is alleen geen momentopnamequote:Op donderdag 9 september 2010 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus op andere plaatsen was de structuur nog intact?
Ik heb nooit geclaimd dat er maar 1 balk was losgeschoten. Tenminste.. ik ben me er niet van bewust.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
vast wel. Een brand en een instorting is alleen geen momentopname
weet je nog die discussie waar ik claimde dat er balken losgeschoten waren en jij claimde dat het er 1 was? Ligt er aan welk tijdsframe je gebruikt.
Ligt overigens ook aan je definitie van intact, afgebladderd maar redelijk koud zou ik intact noeman, jij misschien niet.
Windsor had een betonnen kern. De stalen constructie van boven stortte in (en stopte enkel omwille van een volledig betonnen vloer), de betonnen constructie bleef staan.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Allemaal leuk, maar hoelang duurde het voor het staal (volgens jou kaarsrecht) het begaf? Het WTC had een minuut of 85 nodig. Windsor heeft 18! uur gebrand.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:59 schreef gorggg het volgende:
[..]
Windsor had een betonnen kern. De stalen constructie van boven stortte in (en stopte enkel omwille van een volledig betonnen vloer), de betonnen constructie bleef staan.
WTC had geen betonnen kern.
Niks verbogen? Kaarsrecht idd.:
[ afbeelding ]
Verder vergeten de mensen blijkbaar hoe belangrijk fire protection is. Die werd bij de WTC torens weggeslagen door de vliegtuig impact. Bij andere branden gebeurde dat niet. Bij Windsor was er wel een verdieping die bijna geen fire protection had. Welke dat is mag je drie keer naar raden:
[ afbeelding ]
Niet vergelijkbare structuur meer beton in Windsor. Intacte fire protection. Etc.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Allemaal leuk, maar hoelang duurde het voor het staal (volgens jou kaarsrecht) het begaf? Het WTC had een minuut of 85 nodig. Windsor heeft 18! uur gebrand.
Waarom slaat men dit over.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:57 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdens het avond nieuws hebben ze compleet New York verplaatst om zo duidelijk te laten zien om wat voor soort vliegtuig het ging.
Patriot Act was er zelfs al door. 911 was nodig om het publiek overtuigd te krijgen.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:43 schreef Buitendam het volgende:
Sorry.. moet toch weer wat vragenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:11 schreef gorggg het volgende:
[..]
Niet vergelijkbare structuur meer beton in Windsor. Intacte fire protection. Etc.
Nu mag ik wel eens wat vragen:
Geloof je dat er inward bowing was bij het WTC? Indien ja, hoe werd dit volgens jou veroorzaakt?
Andere camera met andere lens, andere filters, etc.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Waarom slaat men dit over.
Dit kan gewoon niet, al zouden we alles rapporten en beweringen negeren.. we hebben hier beeldmateriaal wat al helemaal vergeleken is en al... en wat totaal niet klopt.
ToT.. jouw mening aub bijvoorbeeld.
Met Inward bowing ga ik er vanuit dat je bedoelt dat de buitenwanden of juist de core naar binnen ging staan (buigen)?quote:
Ik vind het een beetje vreemd dat je dat niet weet. Als je de 'officiele' theorie in 1 minuut wil uitleggen, komt dit zeker aan bod, maar blijkbaar kan je dat niet. Mss. een teken dat je de zaken een beetje te veel van 1 kant bekijkt?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met Inward bowing ga ik er vanuit dat je bedoelt dat de buitenwanden of juist de core naar binnen ging staan (buigen)?
Eigenlijk snap ik je vraag niet.
Even een hint:quote:Op donderdag 9 september 2010 17:43 schreef Buitendam het volgende:
Dit had ik al eens gezien en inderdaad, ik moet toegeven dat dit wel aannemelijk klinkt en er uit ziet. Het punt is alleen... hoe weet men dat de fireproofing door de impact van het vliegtuig is weggeblazen?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:36 schreef gorggg het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd dat je dat niet weet. Als je de 'officiele' theorie in 1 minuut wil uitleggen, komt dit zeker aan bod, maar blijkbaar kan je dat niet. Mss. een teken dat je de zaken een beetje te veel van 1 kant bekijkt?
Deze video mss. eens kijken. Daar wordt het erg simpel uitgelegd. (Mijn punt is dat inward bowing duidelijk te zien is en erger werd waardoor het al duidelijk was dat het gebouw aan het verzwakken was (waardoor door bepaalde mensen al op voorhand kon worden aangegeven dat het ging instortten.).
Het gekke is dat in 1975 geen fireproofing was en toen kon het veel lang woekeren.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit had ik al eens gezien en inderdaad, ik moet toegeven dat dit wel aannemelijk klinkt en er uit ziet. Het punt is alleen... hoe weet men dat de fireproofing door de impact van het vliegtuig is weggeblazen?
Daarnaast... de onderliggende structuur wordt in dit filmpje duidelijk vermorzeld door de top die er op terecht komt. Waarom komt de boel op een gegeven moment dan niet weer tot stilstand of vind er een aanzienlijke vertraging plaats.
Verder... zie je duidelijk dat dit hier om de laatste toren gaat. Als je de instorting van de eerste toren bekijkt, dan zie je niets wat kan fungeren als die piledriver of zie jij dat wel?
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:50 schreef Bankfurt het volgende:
Een ding is zeker met die 09/11 analyses:
Diep respect voor Lambiekje voor al zijn werk hier op dit BNW forum.
Wauwquote:Op donderdag 9 september 2010 20:13 schreef Lambiekje het volgende:
Wat men denk ik niet weet is dat in 1989 al beslist is dat de torens óf compleet vernietigd moesten worden óf het moest een grondige asbest/galvanische erosie behandeling ondergaan. Ook was toen beslist dat in 2007 het gebouwcomplex onbewoonbaar verklaart zou worden. Toch gek dat ondanks dat er 'verplichte' asbest verwijderings project gestart moest worden, wat miljarden zou kosten dat sommige verdiepingen grondige renovatie ondergingen. Dat daar dan de zogenaamde vliegtuigen in knalden. De verdiepingen waar Bush met zijn vriendjes het beheer over hadden.
Wat ook redelijk bizar is is dat WTC7 een gepantserde 23ste verdieping had. Maar dat gebouw begeeft het sneller dan een kaartenhuis. Waarom zou alle mogelijke overheidsinstituten in dat gebouw zitten als het zou snel in elkaar stort. Het is een complete farce.
Vanaf 1993 tot 2001 had men alle tijd van de wereld om de twee torens te prepareren voor vernietigingquote:Op donderdag 9 september 2010 20:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
WauwDaar hebben ze dan wel heul lang mee gewacht....
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vanaf 1993 tot 2001 had men alle tijd van de wereld om de twee drie torens te prepareren voor vernietiging
zoveel/lang fik en veel schade en nog niet instorten?het is een wonder!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:59 schreef gorggg het volgende:
[..]
Windsor had een betonnen kern. De stalen constructie van boven stortte in (en stopte enkel omwille van een volledig betonnen vloer), de betonnen constructie bleef staan.
WTC had geen betonnen kern.
Niks verbogen? Kaarsrecht idd.:
[ afbeelding ]
Verder vergeten de mensen blijkbaar hoe belangrijk fire protection is. Die werd bij de WTC torens weggeslagen door de vliegtuig impact. Bij andere branden gebeurde dat niet. Bij Windsor was er wel een verdieping die bijna geen fire protection had. Welke dat is mag je drie keer naar raden:
[ afbeelding ]
Ik vind deze theorie zeer waarschijnlijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:20 schreef fruityloop het volgende:
Alle alternatieve varianten van 9-11 worden vaak opgehangen op 1 kleine omissie, wat vervolgens door de comunnity als 100% betrouwbaar wordt aangenomen.
Er zijn foto's en opnames dat die kolommen NA het instorten afgezaagd werden. Die zijn ook ooit in een 9/11 topic gepost, maar waar ze precies stonden weet ik ff niet meer.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:11 schreef Oblivion het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=4cg2y3RqbO8
1:58 minuut...![]()
Heel frappant.
Apart dat je dat zegt. Het valt je dus niet op dat dit zeer waarschijnlijk door dezelfde camera is gefilmd? Dus volgens jou filmt 1 camera 2x dezelfde impact?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:34 schreef ToT het volgende:
Ow gewoon andere scherptediepte door instellingen met de camera.Weinig spectaculair!
Andere hoek? Weet je dat heel zeker? Kan ff niet kijken want zit met mobiel nuquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:07 schreef ToT het volgende:
Hmm andere hoek, sowieso met 1 vergelijkend setje. Daarbij kun je instellingen razendsnel veranderen. Ooit met een spiegelreflex(foto)camera gewerkt?
Maar aangezien het met 1 set vrij duidelijk een andere invalshoek is, is het dus door 2 camera's opgenomen.
9/11 eyewitnessquote:Op vrijdag 10 september 2010 03:06 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Net September Clues bekeken en het roept veel vragen op. Maar mij overtuigd het nog niet dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt. Wel dat er behoorlijk gekloot is met de beelden en audio.
Wat ik ook vreemd vind aan de docu 102 minutes that changed america (afgelopen woensdagavond op sbs6 gedeeltelijk gezien) dat er geen amateur beelden worden getoond van de 2e inslag. Het enigste wat je zag was een close up van WTC1 vanuit een lawaaierige kamer met mensen. Toen ineens een vuurbal... Totaal geen amateur beelden van de 2e inslag.
Ook zijn er maar een stuk of 40 filmpjes van de 2e inslag met vliegtuig te vinden. Terwijl er misschien wel duizenden mensen op afstand stonden te kijken. Bijna geen filmpjes te vinden vanaf de oevers van de Hudson of de East River. Alleen maar wazige fimpjes met vaak onnodig gezoom of bewegende camera's.
Er zullen toch vast wel cameraploegen zijn geweest die overzicht opnames maakten vanaf de overkant van de East River of de Hudson op die zonnige en heldere ochtend van 11-9-2001?
Zit daar een filmpje in waarbij je op afstand het vliegtuig ziet aankomen en zich in WTC2 boort?quote:
Op sommige filmpjes zie je wel vliegtuigen maar denk dat de vliegtuigen er later aan zijn toegevoegdquote:Op vrijdag 10 september 2010 05:00 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Zit daar een filmpje in waarbij je op afstand het vliegtuig ziet aankomen en zich in WTC2 boort?
Die zijn dan ook later in de hersenen van al die ooggetuigen toegevoegd, inclusief bij degenen die zich nog uit het WTC hebben kunnen redden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:12 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Op sommige filmpjes zie je wel vliegtuigen maar denk dat de vliegtuigen er later aan zijn toegevoegd
Weetje, mijn vader heeft ooit als leenauto een mercedes E-klasse gehad met een gepantserde kofferbak (was van een juwelier geweest, onze koffers zijn nooit veiliger naar schiphol gekomen) , en door dat extra gewicht, heb je meer massa om af te moeten remmen, wat je dus ook merkt tov van onze normale E-klasse. In het geval van WTC-7 was er vermoedelijk meer massa door die bepantsering, wat dus de het instorten zal versnellen. Elementaire natuurkunde Lambiekje.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:13 schreef Lambiekje het volgende:
Wat men denk ik niet weet is dat in 1989 al beslist is dat de torens óf compleet vernietigd moesten worden óf het moest een grondige asbest/galvanische erosie behandeling ondergaan. Ook was toen beslist dat in 2007 het gebouwcomplex onbewoonbaar verklaart zou worden. Toch gek dat ondanks dat er 'verplichte' asbest verwijderings project gestart moest worden, wat miljarden zou kosten dat sommige verdiepingen grondige renovatie ondergingen. Dat daar dan de zogenaamde vliegtuigen in knalden. De verdiepingen waar Bush met zijn vriendjes het beheer over hadden.
Wat ook redelijk bizar is is dat WTC7 een gepantserde 23ste verdieping had. Maar dat gebouw begeeft het sneller dan een kaartenhuis. Waarom zou alle mogelijke overheidsinstituten in dat gebouw zitten als het zou snel in elkaar stort. Het is een complete farce.
Zegt het fenomeen tijdzones je iets? En volgens mij was er geen algemeen alarm in Rusland waardoor hij wat makkelijker voor een camera kon verschijnen, net als de regeringsleiders in meer landen trouwens. En ik ken zijn exacte woorden niet (jij wel?), maar ik vermoed dat hij iets heeft gezegd als "we kunnen dit als Rusland alleen maar zwaar veroordelen, en er als internationale gemeenschap op toezien dat het in de toekomst niet weer zal gebeuren" of iets van die strekking. Als hij heeft gezegd, in plaats van "we gaan binnen 2 maanden Saddam uit zijn paleis schoppen, en de taliban in Afghanistan dmv bezetting uitroeien" zou je een punt hebben, maar dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Even een hint:
Het was President Poetin van Rusland die als eerste op de buis was om de oorlog tegen terrorisme af te kondigen nog voordat de torens instortten.
Massa heeft geen invloed op de valversnelling, maar de impact van het naar beneden stortend puin op de onderliggende lagen is dan natuurlijk wel weer een stuk groter, waardoor dat weer makkelijker verpulvert.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:03 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Weetje, mijn vader heeft ooit als leenauto een mercedes E-klasse gehad met een gepantserde kofferbak (was van een juwelier geweest, onze koffers zijn nooit veiliger naar schiphol gekomen) , en door dat extra gewicht, heb je meer massa om af te moeten remmen, wat je dus ook merkt tov van onze normale E-klasse. In het geval van WTC-7 was er vermoedelijk meer massa door die bepantsering, wat dus de het instorten zal versnellen. Elementaire natuurkunde Lambiekje.![]()
En als "ze" die gebouwen wilden slopen, waarom werd er dan in 1998 begonnen met het privatiseren van het hele WTC complex, door het te verkopen met een 99-jarig huurcontract, iets wat dus ook gebeurd is, in april 2001. Onderdeel van die deal was dat het consortium met daarin Silverstein, voor 200 miljoen het hele WTC complex op zou knappen. Nog afgezien van het feit dat Silverstein al eigenaar was van WTC-7, wat nog veel nieuwer is, en voor de rest jaarlijkse betalingen moest doen aan de port authority, de voormalige eigenaren.
wel op de impuls wat is waar fruityloop het over heeftquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Massa heeft geen invloed op de valversnelling, maar de impact van het naar beneden stortend puin op de onderliggende lagen is dan natuurlijk wel weer een stuk groter, waardoor dat weer makkelijker verpulvert.
Ok, true.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wel op de impuls wat is waar fruityloop het over heeft
Bij het pentagon is het wel heel duidelijk dat het geen vliegtuig geweest isquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:38 schreef Pendora het volgende:
Zelf vind ik het Pentagon verhaal nog veel interessanter. Op deze site: http://911review.org/Wget(...)e.net/pentagon1.html zie je foto's redelijk snel na de impact. Er zijn maar een paar beschadigingen maar het Pentagon staat nog volledig overeind en stort pas later gedeeltelijk in.
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Waarom slaat men dit over.
Dit kan gewoon niet, al zouden we alle rapporten en beweringen negeren.. we hebben hier beeldmateriaal wat al helemaal vergeleken is en al... en wat totaal niet klopt.
ToT.. jouw mening aub bijvoorbeeld.
Dan moet je maar es een kijkje nemen naar volgende site :quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:38 schreef Pendora het volgende:
Zelf vind ik het Pentagon verhaal nog veel interessanter. Op deze site: http://911review.org/Wget(...)e.net/pentagon1.html zie je foto's redelijk snel na de impact. Er zijn maar een paar beschadigingen maar het Pentagon staat nog volledig overeind en stort pas later gedeeltelijk in.
Wellicht dat we dat snel te weten gaan komen. Ik heb namelijk gelezen dat het International Center for 9/11 Studies recentelijk zo'n 300 DVD's + een aantal harddisks met beeldmateriaal heeft weten los te peuteren op basis van de Freedom Of Information Act.quote:Op vrijdag 10 september 2010 03:06 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Net September Clues bekeken en het roept veel vragen op. Maar mij overtuigd het nog niet dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt. Wel dat er behoorlijk gekloot is met de beelden en audio.
Wat ik ook vreemd vind aan de docu 102 minutes that changed america (afgelopen woensdagavond op sbs6 gedeeltelijk gezien) dat er geen amateur beelden worden getoond van de 2e inslag. Het enigste wat je zag was een close up van WTC1 vanuit een lawaaierige kamer met mensen. Toen ineens een vuurbal... Totaal geen amateur beelden van de 2e inslag.
Ook zijn er maar een stuk of 40 filmpjes van de 2e inslag met vliegtuig te vinden. Terwijl er misschien wel duizenden mensen op afstand stonden te kijken. Bijna geen filmpjes te vinden vanaf de oevers van de Hudson of de East River. Alleen maar wazige fimpjes met vaak onnodig gezoom of bewegende camera's.
Er zullen toch vast wel cameraploegen zijn geweest die overzicht opnames maakten vanaf de overkant van de East River of de Hudson op die zonnige en heldere ochtend van 11-9-2001?
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:34 schreef ToT het volgende:
Ow gewoon andere scherptediepte door instellingen met de camera.Weinig spectaculair!
Deze heb je vast al eens gezien?quote:
Onzin, dat is geen verklaring.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:34 schreef ToT het volgende:
Ja uhuh, dat lijkt me de hoek van de camera te zijn hoor. Die linkse screencap is genomen van een video gemaakt vanuit een helicopter. Die andere cap is vanuit een lager oogpunt genomen. Als ik op die hoogte rechtuit film zie ik de achtergrond niet natuurlijk, want de camera richt niet schuin naar beneden op dat rechter shot.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Onzin, dat is geen verklaring.
Even een hele achtergrond laten verdwijnen door diepte?
C'mon.
[ afbeelding ]
Serieus, doe een poging maar deze raakt noch kant noch wal, beide objecten zijn net zo scherp in beeld...![]()
Ja? een explosie hoeft niet veroorzaakt te zijn door explosieven natuurlijk, maar het lijkt wel alsof mensen hier denken dat het horen van een luide knal of het zien van een vuurbal alleen maar veroorzaakt kan zijn door explosieven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wow... mensen kijk dit, vanaf 0:57![]()
!
Dit is dus 1 van de filmpjes die niet is vrijgegeven door NIST en nu dus in handen is van The International Center for 9/11 Studies.
Tijdje geleden hier nog gepost dat meer dan 500 verklaringen van Brandweerlieden en first responders werden afgewezen door NIST dus niet meegenomen in het onderzoek.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zijn dan ook later in de hersenen van al die ooggetuigen toegevoegd, inclusief bij degenen die zich nog uit het WTC hebben kunnen redden?
Ach.. het wordt tot op de bodem uitgezocht, dus wees maar niet bang.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja? een explosie hoeft niet veroorzaakt te zijn door explosieven natuurlijk, maar het lijkt wel alsof mensen hier denken dat het horen van een luide knal of het zien van een vuurbal alleen maar veroorzaakt kan zijn door explosieven.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja uhuh, dat lijkt me de hoek van de camera te zijn hoor. Die linkse screencap is genomen van een video gemaakt vanuit een helicopter. Die andere cap is vanuit een lager oogpunt genomen. Als ik op die hoogte rechtuit film zie ik de achtergrond niet natuurlijk, want de camera richt niet schuin naar beneden op dat rechter shot.
Inzoomen maakt totaal niets uit, we blijven een achtergrond zien. De enige mogelijkheid om deze niet te zien, is als we lager als het dak gaan filmen, maar dat is niet zo, we kijken namelijk vanaf boven en zien duidelijk op beide foto's net zoveel van het dak. Zelfs de hoek is hetzelfde.quote:Overigens zou de mate waarin is ingezoomd ook nog een reden kunnen zijn. Ik zie de torens in beeld rechts (gebaseerd op de screencap, ik kan het daadwerkelijke filmpje hier niet zien want op werk), maar ik kan geen inschatting maken van hoe ver is ingezoomd. Maar, als ik mijn fotocamera pak, en ik kijk daar doorheen dan zie ik een volledige scene. Maar ik heb een zoombereik van 20x optisch, dus als ik ga inzoomen dan krijg ik mijn onderwerp steeds meer in beeld, maar de rest valt natuurlijk steeds meer weg.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas gaat dit totaal niet op.
Je laat je in de maling nemen omdat er bij de een een poging is gedaan om de toren want anders in beeld te monteren.. dit geeft het idee dat we op een andere plek zijn.. vergelijken we beide beelden, zien we exact hetzelfde. Rechts is zelfs minder gedetailleerd, gefilterd (gezien de kleur)... en al.
[..]
Inzoomen maakt totaal niets uit, we blijven een achtergrond zien. De enige mogelijkheid om deze niet te zien, is als we lager als het dik zitten, maar dat is niet zo, we kijken namelijk vanaf boven en zien duidelijk op beide foto's net zoveel van het dak.
Scherp blijven
Pays-Bas Douze Pointe!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je laat je in de maling nemen omdat er bij de een een poging is gedaan om de toren want anders in beeld te monteren.. dit geeft het idee dat we op een andere plek zijn.. vergelijken we beide beelden, zien we exact hetzelfde. Rechts is zelfs minder gedetailleerd, gefilterd (gezien de kleur)... en al.
[..]
Inzoomen maakt totaal niets uit, we blijven een achtergrond zien. De enige mogelijkheid om deze niet te zien, is als we lager als het dik zitten, maar dat is niet zo, we kijken namelijk vanaf boven en zien duidelijk op beide foto's net zoveel van het dak.
Scherp blijven
je bedoelt dat wtc 1 breeder was dan wtc 2 of anders om? de ene foto is ook waziger alsof er een filter is toegepast..quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:48 schreef oompaloompa het volgende:
ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zie de linker toren toch een stuk breder zijn dan de rechter
Een even "hoog" dak geeft dan dus juist aan dat het vanuit een ander persectief genomen is -.-
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:48 schreef oompaloompa het volgende:
ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zie de linker toren toch een stuk breder zijn dan de rechter
Een even "hoog" dak geeft dan dus juist aan dat het vanuit een ander persectief genomen is -.-
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Maar ik kan het mis hebben. Mijn gevoel (let wel, gevoel, ik zeg niet dat dit waarheid is) zegt het volgende:quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Scherp blijven
Misschien dat het mede door het verschil in kwaliteit komt, maar ik meen bij het linkerbeeld ook meer dak te kunnen zien dan bij het rechter.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:48 schreef oompaloompa het volgende:
Ja dat denk ik ook. Want op de rechtdoorfoto kom ik net onder het impactpunt voor mn gevoel, dus ik zit rond de 80e verdieping. Bij het helicoptershot zit ik ruim boven het dak, dus dat zijn....wat, 20, 25 verdiepingen verschil, maal 3 meter per verdieping, dat is, uitgaande van 20 verdiepingen (dus nog los van het aantal meters dat je boven het dak zit) 20x 3 meter is 60 meter hoogteverschil.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien dat het mede door het verschil in kwaliteit komt, maar ik meen bij het linkerbeeld ook meer dak te kunnen zien dan bij het rechter.
Volgens mij zijn beide beelden van redelijk veraf gemaakt, links vanuit een helikopter en rechts (zoals al eerder gezegd) van een ander hoog gebouw, maar door de afstand lijkt het alsof beide beelden hetzelfde zijn, terwijl in werkelijkheid er een aanzienlijk hoogteverschil in camerastandpunten zat.
Ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen..
Inderdaad, op twee kilometer afstand (ik noem maar wat) lijkt 60 meter misschien niks, maar het veroorzaakt net zulke verdraaiingen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
Ja dat denk ik ook. Want op de rechtdoorfoto kom ik net onder het impactpunt voor mn gevoel, dus ik zit rond de 80e verdieping. Bij het helicoptershot zit ik ruim boven het dak, dus dat zijn....wat, 20, 25 verdiepingen verschil, maal 3 meter per verdieping, dat is, uitgaande van 20 verdiepingen (dus nog los van het aantal meters dat je boven het dak zit) 20x 3 meter is 60 meter hoogteverschil.
Dat gebeurd wel vaker met gebouwen na een brand. Laats was er een brand in een oude binnenstad (België meen ik), en daar stortte 1 van de panden pas in tijdens het nablussen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:38 schreef Pendora het volgende:
In Your Face! -edit-quote:1,270 Architects/Engineers Reveal Hard Evidence of Explosive Demolition at WTC on 9/11
Former US Senator Mike Gravel (D-AK) and Richard Gage, AIA, Founder of Architects & Engineers for 9/11 Truth Discuss Scientific Findings
On Thursday September 9, 2010, Gravel and Gage will host a central press conference at the National Press Club in Washington, DC, presenting hard evidence that all three WTC skyscrapers on September 11, 2001, in NYC were destroyed by explosive controlled demolition.
Senator Gravel notes, “Critically important evidence has come forward after the original government building reports were completed.”
bron
Kijk en dit is nu juist het punt waar ik de editor in kwestie zijn pluim voor dien te geven, door de torens zo te verplaatsen in beeld, lijkt het nu net alsof we zelf vanaf een totaal andere kant kijken. Maar dit is niet zo. Puur optisch bedrog doordat we een mooie heldere hemel (ongetwijfeld geknipt uit een shot waar men wel lager zat) krijgen. Maar als we de torens vergelijken kunnen we totaal geen verandering waarnemen. Geen misschien.. geen wat nou als.. het is er niet. Ik heb op dit moment geen photoshop bij de hand om ze over elkaar te plakken, maar om eerlijk te zijn hebben we dat niet eens nodig. Alles is vanuit exact hetzelfde perspectief zichtbaar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Maar ik kan het mis hebben. Mijn gevoel (let wel, gevoel, ik zeg niet dat dit waarheid is) zegt het volgende:
Stel, ik zou in de helicopter zitten van het linkerplaatje. Als ik rechtdoor zou vliegen, dus in een horizontale lijn, dan zou ik over het gebouw heen vliegen, maar ik zou denk i kwel nog de antenne raken. Op het rechterplaatje, als ik het zelfde zou doen, zou ik voor mijn gevoel uitkomen in het impactgat of direct er onder. Dat betekent dat de hoek totaal anders is.
Dit klopt allemaal. Maar dit is, en ik herhaal mezelf weer, niet aan de orde omdat we exact dezelfde waarneming mbt tot de torens hebben. In geen van beide shots is er iets te zien wat op de ander niet te zien is, en ik blijf herhalen, voornamelijk het dak geeft dit aan. Het daak is half schuin te zien, en we nemen vanaf beide posities net zoveel punten van het dak waar. Dit kan alleen als we hetzelfde plaatje bekijken. Optische illusie gecreeërd door de heldere hemel, en de verplaatsing van de torens in het shot, moeten we boven kunnen staan.quote:In het 2e geval kan ik nl rechtuit filmen, en in het eerste geval (als ik dus boven het gebouw zit) zou ik schuin naar beneden moeten filmen. Logischerwijs, als ik schuin naar beneden film, dan zie ik de grond. Als ik rechtdoor film, en ik zit op genoeg hoogte, en ik ga zoomen, dan gaan op een gegeven moment dingen wegvallen. De verandering van hoek kan genoeg zijn om de achtergrond weg te laten vallen, omdat de camera niet naar beneden richt.
Is goedquote:Misschien kan ik dit wel simuleren. Ik heb een camera waar ik mee kan filmen en een groot zoombereik. Ik vind het wel leuk om dit te testen. Ik weet dan alleen niet hoe groot het filmpje wordt, maar, het is misschien wel leuk om te proberen. Ik zal eens nadenken over hoe ik dat kan doen.
Joh, wil je je kinderlijke insinuaties nou eens voor je zelf houden?quote:
-edit-quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:29 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Joh, wil je je kinderlijke insinuaties nou eens voor je zelf houden?Ik ben benieuwd wat ze aan gaan tonen, en met welk bewijs ze dit gaan staven. Houdt je ons op de hoogte?
Hebben we hier al documentatie van? Want het is leuk dat het is aangekondigd, maar dit was dus gisteren en inclusief tijdsverschil was het ook gisteren.quote:
Wat jij nu doet is kinderachtig. Ik moest gewoon lachen om die opmerking. Het zijn niet mijn woorden, dus niet zo moeilijk doen nu.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
1. Zo heel grappig was het niet.
2. ik kan me herinneren als een van de uitkomsten van jouw aanvaringen met VancouverFan dat je niet echt zat te wachten op dergelijk kinderachtig gedoe.
Het is een beetje jammer dat je hier nu impliciet iemand zit aan te moedigen vooral door te gaan met dergelijke kinderachtige uitspraken door te doen voorkomen alsof het enorm grappig is.
Als je nou een flinke jongen bent dan wijs je hem, -ook al zit ie in jouw 'kamp'- op het feit dat dergelijke benamingen niets toevoegen aan een discussie.
Nee, wat _jij_ doet is kinderachtig. Want als dat namelijk mensen zijn die niet in jouw kamp zitten die dat doen, dan schreeuw je moord en brand, maar waar je eerder om klaagde, daar maak je je nu zelf schuldig aan? Dat je er om lacht is tot daar aan toe, maar dat betekent niet dat je daar ook een post aan moet wijden hier. Jij bent degene die zich nu laat kennen hier, want jij weet net zo goed als ik waarom je die post plaatste.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat jij nu doet is kinderachtig. Ik moest gewoon lachen om die opmerking. Het zijn niet mijn woorden, dus niet zo moeilijk doen nu.
Je laat je wel kennen zeg...![]()
On topic graag!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, wat _jij_ doet is kinderachtig. Want als dat namelijk mensen zijn die niet in jouw kamp zitten die dat doen, dan schreeuw je moord en brand, maar waar je eerder om klaagde, daar maak je je nu zelf schuldig aan? Dat je er om lacht is tot daar aan toe, maar dat betekent niet dat je daar ook een post aan moet wijden hier. Jij bent degene die zich nu laat kennen hier, want jij weet net zo goed als ik waarom je die post plaatste.
Dat zal wel ja, daar had je aan moeten denken voor je zo nodig moest laten weten hoe enorm grappig die opmerking was.quote:
Wat dacht je van knappend beton? Heb je wel eens naast een sloop gestaan waar ze met zo'n hydraulische grijper/krokodillebek de betoncontructie aan het slopen zijn? Volgens mij lijken die geluiden nogal op elkaar. Nog afgezien van het feit dat je geluid prima achteraf onder een filmpje kan monteren/editen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Harde knal na instorten van gebouw 1 (0:47)![]()
Jij weet duidelijk niet wat de bron is van deze filmpjes.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:08 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Wat dacht je van knappend beton? Heb je wel eens naast een sloop gestaan waar ze met zo'n hydraulische grijper/krokodillebek de betoncontructie aan het slopen zijn? Volgens mij lijken die geluiden nogal op elkaar. Nog afgezien van het feit dat je geluid prima achteraf onder een filmpje kan monteren/editen natuurlijk.
Dus dat je een explosie hoort betekent bij jou per definitie dat er ergens explosieven tot ontploffing gebracht zijn? Explosies kunnen door niks anders dan door explosieven veroorzaakt zijn?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet wat de bron is van deze filmpjes.
Waarom werd dit dan niet eerder vrijgegeven als het gewoon om knappend beton gaat? Daarnaast was het gebouw al even klaar met instorten.
Allemaal nieuw, nooit eerder vertoond materiaal:
Geluid is zacht, dus turn up the volume!
Niet per definitie... eerder de geheimzinnigheid er omheen. Dit had al lang vrijgegeven moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus dat je een explosie hoort betekent bij jou per definitie dat er ergens explosieven tot ontploffing gebracht zijn? Explosies kunnen door niks anders dan door explosieven veroorzaakt zijn?
Ik kan het op de zaak niet beluisteren, maar 1 youtubefilmpje waar dit in te horen is, is natuurlijk geen waterdicht bewijs. Er is in deze topicreeks regelmatig geclaimt dat overheidsinstanties beelden manipuleerden, en ook filmpjes. Sterker nog, dat is ~20 posts hierboven nog ter sprake gekomen. Maar in dit geval nemen we zonder bewijs via alternatieve bronnen, zeg filmpjes uit andere hoeken die hetzelfde laten horen, of experts die het origineel van dit filmpje hebben onderzocht, maar aan dat dit het absolute bewijs van een conspiracy is?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niet per definitie... eerder de geheimzinnigheid er omheen. Dit had al lang vrijgegeven moeten zijn.
0:16 (1st whistle blows) ?
0:18 (2nd whistle blows) ?
0:20 (loud explosion sound)
0:25 (calm voice: "there's the third...") ?
0:31 (watching falling building: "...down it went.")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |