yessssss!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:58 schreef TheCreation het volgende:
Dit zegt genoeg, fotoshop voor gevorderden.
http://www.richplanet.net/911.php
ECHT DE MOEITE WAARD!
Wie maakt effe een nieuw deeltje in de reeks?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:13 schreef mediacurator het volgende:
[..]
yessssss!![]()
Was er wel weer aan toe, een nieuwe 9/11 truth docu!
Jij! Jij had de lapo!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wie maakt effe een nieuw deeltje in de reeks?
Holy crap! hij refereert veel aan de September Clues docu, en geeft aan dat de nieuws beelden gefaked zijn! waar ik het net over had....quote:Op woensdag 8 september 2010 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wie maakt effe een nieuw deeltje in de reeks?
film trucage, special effects, USA = Hollywood, Hollywood = Masters of make believequote:Op woensdag 8 september 2010 22:23 schreef StephanL het volgende:
Mooi gemaakt. Maakt je aan het twijfelen, maar heb toch echt live een tweede vliegtuig naar binnen zien vliegen.
Heb jij dat filmpje niet afgekeken ofzow???quote:Op woensdag 8 september 2010 22:23 schreef StephanL het volgende:
Mooi gemaakt. Maakt je aan het twijfelen, maar heb toch echt live een tweede vliegtuig naar binnen zien vliegen.
Ja jij bent niet te foppen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef mediacurator het volgende:
[..]
film trucage, special effects, USA = Hollywood, Hollywood = Masters of make believe
Als je dit soort reacties post, kan ik het mij heel goed voorstellen dat je in sprookjes gelooft.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:04 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Aaaaaadem rustig uit wanneerrr ik telll tot 10, 9. 8 ........
[ afbeelding ]
wanneere ikke doe (klik) jij gaate inne vlietouuuiiiigen gelooooooveeenn...
sommige mensen zijn minder gevoelig voor hypnose, sommige mensen verdienen miljoenen omdat ze toevallig goed kunnen voetballen..quote:Op woensdag 8 september 2010 22:44 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ja jij bent niet te foppen natuurlijk.
Jou zullen ze nooit iets op de mouw spelden wat niet waar is, jij bent het toppunt van objectiviteit en doorziet alles.
wanneer we de 10.000ste 9/11 truth docu hebben gehad geloof jij ook niet meer in sprookjes, gewoon een kwestie van geduld hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Als je dit soort reacties post, kan ik het mij heel goed voorstellen dat je in sprookjes gelooft.
En wat is jouw talent dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:49 schreef mediacurator het volgende:
[..]
sommige mensen zijn minder gevoelig voor hypnose, sommige mensen verdienen miljoenen omdat ze toevallig goed kunnen voetballen..
Zo heeft iedereen wel een bepaald talent...
Zeg je nu dat iedereen die niet in een complot geloofd een nazi is?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:57 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Op Nazi zombies schieten op de Wii maar ook op Fok!
[ afbeelding ]
Heel lang.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:57 schreef Ticker het volgende:
Geweldig, beter kan niet!!
Hoe lang deze leugen nog?
Nee we draaien de rollen om, we hebben zojuist een overtuigend nee.. wat zeg ik, genadeloos waardevol filmpje gezien. We hoeven niet eens te ontkennen dat er met deze beelden geknipt, geplakt en gemanipuleerd is.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Heel lang.
Tenzij jij met overduidelijke bewijzen komt.
Vertel mij eens Ticker.. geloof jij in de no-plane theorie? Dus dat de beelden vooraf, achteraf en zelfs on the fly zijn bewerkt en er dus vliegtuigen over de orb heen zijn geshopped?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:57 schreef Ticker het volgende:
Geweldig, beter kan niet!!
Hoe lang deze leugen nog?
Vul dat maar voor jezelf in, wie de schoen past....quote:Op woensdag 8 september 2010 22:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zeg je nu dat iedereen die niet in een complot geloofd een nazi is?
Jongen geloof dit en nog veel gekker.. we zijn al vanaf de jaren 60 bezig met video manipulatie.. Maanlandingen iemand?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vertel mij eens Ticker.. geloof jij in de no-plane theorie? Dus dat de beelden vooraf, achteraf en zelfs on the fly zijn bewerkt en er dus vliegtuigen over de orb heen zijn geshopped?
Dit filmpje is vrij overtuigend, maar ik heb wel moeite dit soort dingen te geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |