abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 18:59:40 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_84949030
Jaja ... Geen vliegtuigen gebruikt. Deze meneer Richard Hall beweert dat er een orb is gebruikt waarop de sjabloon vliegtuigen geplakt zijn.

Wederom een bevestiging dat er GEEN vliegtuigen gebruikt zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_84949339
Ja inderdaad. Glashelder.

De tekstberichten verstuurd vanuit de gekaapte vliegtuigen zijn derhalve dan ook fake.
Ron Paul 2012
pi_84949384
Hoe kan dat dan? Ik zag toch echt vliegtuigen die torens invliegen.
En met mij de hele wereld. Hoe kan dat dan?
pi_84949404
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:59 schreef Lambiekje het volgende:
Jaja ... Geen vliegtuigen gebruikt. Deze meneer Richard Hall beweert dat er een orb is gebruikt waarop de sjabloon vliegtuigen geplakt zijn.

Wederom een bevestiging dat er GEEN vliegtuigen gebruikt zijn.
Iemand zegt dat het zo is, en dan is dat gelijk de waarheid? :')
pi_84949428
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe kan dat dan? Ik zag toch echt vliegtuigen die torens invliegen.
En met mij de hele wereld. Hoe kan dat dan?
Sjablonen op de orb geplakt man. Klinkt logisch toch?
pi_84949562
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Sjablonen op de orb geplakt man. Klinkt logisch toch?
Nou nee ;).
Ik vind het veel logischer om iets wat je voor je ogen ziet gebeuren als waarheid aan te nemen.
pi_84949678
Overduidelijk GEEN vliegtuig :')

En dit natuurlijk ook niet :')

[ Bericht 39% gewijzigd door Brawler op 06-08-2010 19:29:02 ]
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:31:57 #8
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_84950370
Zo'n vliegobject te gebruiken zou een veel te groot risico te zijn geweest omdat vele dit object gefilmd zouden kunnen hebben. Ik weet nog steeds niet wat er nou precies in de gebouwen geflogen was, maar één ding is voor mij zeker, er zijn veel spindoctors met 911 bezig. Keep us busy till we get dizzy is het motto. Er bestaat een gigantische operatie die zich alléén hiermee bezig houd. We zijn in een oorlog, a war on our minds.

Er schijnt wel geknoeid te zijn met de videobeelden, maar ik kan me niet voorstellen dat ze met alle videoopnamen van iedereen hebben geknoeid. Als het geen vliegtuig was, moet er videomateriaal bestaan van toeschouwers die het hebben gefilmd.

Trouwens, hoe kan een bal of orb een gat in het gebouw maken zoals hieronder te zien is:

[ Bericht 8% gewijzigd door Aurora025 op 06-08-2010 19:40:56 ]
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_84951293
Mwah. te plausibel voor mij deze theorie.

Ik blijf erbij dat de vliegtuigen zijn uitgerust met drones en dat het uiteindelijk CD is geweest.
pi_84951469
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef Supersoep het volgende:
Ja inderdaad. Glashelder.

De tekstberichten verstuurd vanuit de gekaapte vliegtuigen zijn derhalve dan ook fake.
En al die 100den mensen die 1 of beide vliegtuigen in de toren hebben zien vliegen, zijn acteurs. Ingehuurd door de overheid.
Leaf
pi_84952320
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:01 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En al die 100den mensen die 1 of beide vliegtuigen in de toren hebben zien vliegen, zijn acteurs. Ingehuurd door de overheid.
Ik wist dat er nogal wat acteurs woonden in Amerika, maar dat het er zóveel waren had ik niet verwacht, allemaal Oscar-waardig ^O^
pi_84956903
Gelukkig hebben ze bij de volgende aanslagen gewoon HD camera's, Dan hoef je niet zo in te zoomen op pixelachtige filmpjes waardoor er een grote waas ontstaat...
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:25:33 #13
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_84960000
Ik geloof er ook niks van dat vliegtuigen het WTC invlogen.

Het filmpje van het Pentagon, tsja daar kan toch helemaal geen vliegtuig in zijn gevlogen.
Echt onbegrijpelijk.

3 weken ervoor was er een evacutie, die daarvoor nooit werd gedaan. Een complete shutdown.

Ik blijf het vreemd vinden en geloof het eigenlijk niet.
Rayen 2½ jaar!
pi_84960250
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:25 schreef TimeJumper het volgende:

Het filmpje van het Pentagon, tsja daar kan toch helemaal geen vliegtuig in zijn gevlogen.
Echt onbegrijpelijk.

3 weken ervoor was er een evacutie, die daarvoor nooit werd gedaan. Een complete shutdown.

Dat eerste filmpje wat je post, daarin zie je toch duidelijk een vliegtuig in een WTC toren vliegen, wat valt er niet te geloven? :') In elk filmpje vindt je dat terug, denk je nou echt dat ze allemaal gemanipuleerd zijn? :')

Wat betreft het Pentagon moet ik je gelijk geven, daar klopt iets niet.
pi_84960460
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:25 schreef TimeJumper het volgende:

Echt onbegrijpelijk.

Hoe is het WTC dan wel zo beschadigd?

En hoe verklaar je dan dat zoveel mensen de vliegtuigen hebben gezien?
Leaf
pi_84960575
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:31 schreef Brawler het volgende:

[..]

Dat eerste filmpje wat je post, daarin zie je toch duidelijk een vliegtuig in een WTC toren vliegen, wat valt er niet te geloven? :') In elk filmpje vindt je dat terug, denk je nou echt dat ze allemaal gemanipuleerd zijn? :')

Wat klopt er niet dan?

Er zijn veel mensen die het vliegtuig hebben gezien. Er zijn grote gaten in het Pentagon geslagen. Lantarenpalen zijn omgeknakt door vleugels. Er zijn brokstukken van een vliegtuig uit het gebouw gehaald.
Leaf
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:56:40 #17
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_84961333
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:31 schreef Brawler het volgende:

[..]

Als het Pentagon al totaal niet klopt, dan kan je er wel vanuit gaan dat WTC ook niet klopt.
Ik denk dat die filmpjes gemanipuleerd zijn.
Een hele tijd geleden had ik ze allemaal verzameld, helaas ben ik er nu veel kwijt.
Er was zelfs een uitzending van BBC geloof ik waarin ze berichtten dat de 2e toren naar beneden was gestort, maar de presentratrice stond in de uitzending met zicht op de gebouwen, terwijl ze allebei nog stonden |:(

Ook een filmpje dat er beneden aan de WTC torens een motor van een vliegtuig is gevonden van een totaal ander type wat erin gevlogen was :{

quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:37 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Hoe is het WTC dan wel zo beschadigd?

En hoe verklaar je dan dat zoveel mensen de vliegtuigen hebben gezien?
Het WTC is beschadigd naar mijn mening door raketten? of de video's van "lambiekje" (een paar posts erboven)

Als je dit filmpje bekijkt dan zie je dat door houten palen de vleugels totaal vernietigd worden.
Dus hoe kan een heel vliegtuig in het WTC verdwijnen inclusief vleugels als het door de stalen buitenkant van het WTC moet???

Mensen vertonen groepsgedrag. Als er 1 gaat roepen "it's a plane" dan volgen er al gauw meer.
Er zijn ook filmpjes van getuigen die zeggen helemaal geen vliegtuig te hebben gezien.

Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:59:31 #18
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_84961433
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Wat klopt er niet dan?

Er zijn veel mensen die het vliegtuig hebben gezien. Er zijn grote gaten in het Pentagon geslagen. Lantarenpalen zijn omgeknakt door vleugels. Er zijn brokstukken van een vliegtuig uit het gebouw gehaald.
Alle zogenaamde vliegtuigen die het WTC en het Pentagon ingevlogen zijn, waren kort daarvoor vertrokken.
Dus de tanks waren vol.

Daarom zeiden ze brandde het WTC ook zo, en brandde zo hevig dat het zelfs staal kon smelten.
Hoe kan het dan dat in het Pentagon, als je de beelden bekijkt, er zelfs op een verdieping nog een houten tafeltje staat met een opgeslagen boek erop.
Verder zie je ook helemaal geen grote branden.
Vreemd toch :?
Rayen 2½ jaar!
pi_84961560
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:56 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Als het Pentagon al totaal niet klopt, dan kan je er wel vanuit gaan dat WTC ook niet klopt.
Een hele tijd geleden had ik ze allemaal verzameld, helaas ben ik er nu veel kwijt.
Er was zelfs een uitzending van BBC geloof ik waarin ze berichtten dat de 2e toren naar beneden was gestort, maar de presentratrice stond in de uitzending met zicht op de gebouwen, terwijl ze allebei nog stonden |:(

Ook een filmpje dat er beneden aan de WTC torens een motor van een vliegtuig is gevonden van een totaal ander type wat erin gevlogen was :{
[..]

Het WTC is beschadigd naar mijn mening door raketten? of de video's van "lambiekje" (een paar posts erboven)

Als je dit filmpje bekijkt dan zie je dat door houten palen de vleugels totaal vernietigd worden.
Dus hoe kan een heel vliegtuig in het WTC verdwijnen inclusief vleugels als het door de stalen buitenkant van het WTC moet???

Mensen vertonen groepsgedrag. Als er 1 gaat roepen "it's a plane" dan volgen er al gauw meer.
Er zijn ook filmpjes van getuigen die zeggen helemaal geen vliegtuig te hebben gezien.

Heb je deze foto van het WTC wel eens gezien?

Niks (massief) stalen buitenkant. En die eerste houten palen houden het vliegtuig ook niet tegen. Het is dat er een hele rij staat.

En hoe verklaar je dan al die verschillende (live) uitzendingen van het tweede vliegtuig? Zitten alle TV zenders ook in het complot. Hebben ze allemaal (live) die beelden gemanipuleerd?
Leaf
pi_84961616
quote:

[..]

[..]

Je denkt serieus dat ALLE beelden zijn gemanipuleerd? :') Kom op nou zeg.. Er zijn zo ontzettend veel beelden, uit alle mogelijke hoeken en die zouden allemaal nep zijn? Dus ook de filmpjes die niet breed uitgemeten zijn in de media? Kijk voor de grap eens naar het tweede filmpje in mijn eerste post... Jij durft te beweren dat dat geen vliegtuig is?

Ik geef toe, aan het WTC-verhaal zit zeker een luchtje. Maar of er nou ook explosieven gebruikt zijn om de hele zooi gecontroleerd naar beneden te halen of niet, ik ben er ook van overtuigd dat er vliegtuigen zijn gebruikt. Dat valt namelijk voor elk welkdenkend mens niet te ontkennen.

Over het Pentagon ben ik minder zeker, ook na het zien van het door jouw geposte filmpje.
Er kan daar simpelweg geen vliegtuig in gevlogen zijn, in ieder geval niet een van de afmetingen wat wordt beweerd.
pi_84961808
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:59 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Alle zogenaamde vliegtuigen die het WTC en het Pentagon ingevlogen zijn, waren kort daarvoor vertrokken.
Dus de tanks waren vol.

Daarom zeiden ze brandde het WTC ook zo, en brandde zo hevig dat het zelfs staal kon smelten.
Hoe kan het dan dat in het Pentagon, als je de beelden bekijkt, er zelfs op een verdieping nog een houten tafeltje staat met een opgeslagen boek erop.
Verder zie je ook helemaal geen grote branden.
Vreemd toch :?
Heb je die explosies wel gezien? Daar is een heleboel kerosine gelijk verbrand.

Op verschillende foto's zie ik wel grote branden. En al zou je die branden niet zien, nou en. Niet elke brand is te zien. Bij heidebranden zie je ook niet altijd vlammen uit de grond slaan terwijl er toch echt brand is.
Leaf
pi_84961991
quote:

[..]

[..]

Bronnen graag.

Verder; Dat vliegtuig uit dat filmpje lijkt me niet echt te vergelijken met de Boeing 767's die het WTC zijn ingevlogen, laat staan de omstandigheden. De vliegtuigen die in het WTC zijn gevlogen vlogen op volle snelheid, en logischerwijs raakt de cockpit het gebouw als eerste. Dan is de constructie al dusdanig verzwakt, plus de snelheid in ogenschouw genomen, dat de vleugels er keihard doorheen gaan.
pi_84962040
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:04 schreef Brawler het volgende:

[..]

Je denkt serieus dat ALLE beelden zijn gemanipuleerd? :') Kom op nou zeg.. Er zijn zo ontzettend veel beelden, uit alle mogelijke hoeken en die zouden allemaal nep zijn? Dus ook de filmpjes die niet breed uitgemeten zijn in de media? Kijk voor de grap eens naar het tweede filmpje in mijn eerste post... Jij durft te beweren dat dat geen vliegtuig is?

Ik geef toe, aan het WTC-verhaal zit zeker een luchtje. Maar of er nou ook explosieven gebruikt zijn om de hele zooi gecontroleerd naar beneden te halen of niet, ik ben er ook van overtuigd dat er vliegtuigen zijn gebruikt. Dat valt namelijk voor elk welkdenkend mens niet te ontkennen.

Over het Pentagon ben ik minder zeker, ook na het zien van het door jouw geposte filmpje.
Er kan daar simpelweg geen vliegtuig in gevlogen zijn, in ieder geval niet een van de afmetingen wat wordt beweerd.

Wat is daar dan wel naar binnen gegaan?

En wie heeft deze mensen dan zover gekregen om te liegen?

quote:
Traffic is normally slow right around the Pentagon as the road winds and we line up to cross the 14th Street bridge heading into the District of Columbia. I don’t know what made me look up, but I did and I saw a very low-flying American Airlines plane that seemed to be accelerating. My first thought was just ‘No, no, no, no,’ because it was obvious the plane was not heading to nearby Reagan National Airport. It was going to crash.
quote:
"I saw this very, very large passenger jet," said the architect, who had been packing for a move. "It just plowed right into the side of the Pentagon. The nose penetrated into the portico. And then it sort of disappeared, and there was fire and smoke everywhere. . . . It was very sort of surreal."
Nog meer getuigenissen op

http://whatreallyhappened(...)on_eyewitnesses.html
Leaf
pi_84962110
Ik bedoel het niet verkeerd maar kan je zoiets na 10 jaar nou niet eens los laten? Altijd maar weer dat gezeik over 9/11. :z
pi_84962147
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:15 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is daar dan wel naar binnen gegaan?

En wie heeft deze mensen dan zover gekregen om te liegen?
[..]

[..]

Nog meer getuigenissen op

http://whatreallyhappened(...)on_eyewitnesses.html
Nogmaals; Ik heb werkelijk geen idee.
Maar afgaande op de schade, of nou ja; meer het gebrek daaraan, aan het Pentagon, en de afmetingen daarvan klopt het gewoon niet met de afmetingen van een gemiddeld passagiersvliegtuig.
Daarbij komt dat een bewakingscamera aan de buitenkant van het Pentagon opnames heeft gemaakt, en; hoe blurry ook, daarop was iets te zien wat ook zeker niet de afmetingen had van een Boeing 767 of 747 for that matter.

Maar goed, verder ben ik geen diehard conspiracybeliever ofzo hoor, om dat even recht te zetten ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')