Iemand zegt dat het zo is, en dan is dat gelijk de waarheid?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:59 schreef Lambiekje het volgende:
Jaja ... Geen vliegtuigen gebruikt. Deze meneer Richard Hall beweert dat er een orb is gebruikt waarop de sjabloon vliegtuigen geplakt zijn.
Wederom een bevestiging dat er GEEN vliegtuigen gebruikt zijn.
Sjablonen op de orb geplakt man. Klinkt logisch toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe kan dat dan? Ik zag toch echt vliegtuigen die torens invliegen.
En met mij de hele wereld. Hoe kan dat dan?
Nou neequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sjablonen op de orb geplakt man. Klinkt logisch toch?
En al die 100den mensen die 1 of beide vliegtuigen in de toren hebben zien vliegen, zijn acteurs. Ingehuurd door de overheid.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef Supersoep het volgende:
Ja inderdaad. Glashelder.
De tekstberichten verstuurd vanuit de gekaapte vliegtuigen zijn derhalve dan ook fake.
Ik wist dat er nogal wat acteurs woonden in Amerika, maar dat het er zóveel waren had ik niet verwacht, allemaal Oscar-waardigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:01 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En al die 100den mensen die 1 of beide vliegtuigen in de toren hebben zien vliegen, zijn acteurs. Ingehuurd door de overheid.
Dat eerste filmpje wat je post, daarin zie je toch duidelijk een vliegtuig in een WTC toren vliegen, wat valt er niet te geloven?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:25 schreef TimeJumper het volgende:
Ik geloof er ook niks van dat vliegtuigen het WTC invlogen.
Het filmpje van het Pentagon, tsja daar kan toch helemaal geen vliegtuig in zijn gevlogen.
Echt onbegrijpelijk.
3 weken ervoor was er een evacutie, die daarvoor nooit werd gedaan. Een complete shutdown.
Ik blijf het vreemd vinden en geloof het eigenlijk niet.
Hoe is het WTC dan wel zo beschadigd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:25 schreef TimeJumper het volgende:
Ik geloof er ook niks van dat vliegtuigen het WTC invlogen.
Het filmpje van het Pentagon, tsja daar kan toch helemaal geen vliegtuig in zijn gevlogen.
Echt onbegrijpelijk.
3 weken ervoor was er een evacutie, die daarvoor nooit werd gedaan. Een complete shutdown.
Ik blijf het vreemd vinden en geloof het eigenlijk niet.
Wat klopt er niet dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:31 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat eerste filmpje wat je post, daarin zie je toch duidelijk een vliegtuig in een WTC toren vliegen, wat valt er niet te geloven?In elk filmpje vindt je dat terug, denk je nou echt dat ze allemaal gemanipuleerd zijn?
Wat betreft het Pentagon moet ik je gelijk geven, daar klopt iets niet.
Als het Pentagon al totaal niet klopt, dan kan je er wel vanuit gaan dat WTC ook niet klopt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:31 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat eerste filmpje wat je post, daarin zie je toch duidelijk een vliegtuig in een WTC toren vliegen, wat valt er niet te geloven?In elk filmpje vindt je dat terug, denk je nou echt dat ze allemaal gemanipuleerd zijn?
Wat betreft het Pentagon moet ik je gelijk geven, daar klopt iets niet.
Het WTC is beschadigd naar mijn mening door raketten? of de video's van "lambiekje" (een paar posts erboven)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:37 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Hoe is het WTC dan wel zo beschadigd?
En hoe verklaar je dan dat zoveel mensen de vliegtuigen hebben gezien?
Alle zogenaamde vliegtuigen die het WTC en het Pentagon ingevlogen zijn, waren kort daarvoor vertrokken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat klopt er niet dan?
Er zijn veel mensen die het vliegtuig hebben gezien. Er zijn grote gaten in het Pentagon geslagen. Lantarenpalen zijn omgeknakt door vleugels. Er zijn brokstukken van een vliegtuig uit het gebouw gehaald.
Heb je deze foto van het WTC wel eens gezien?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als het Pentagon al totaal niet klopt, dan kan je er wel vanuit gaan dat WTC ook niet klopt.
Ik denk dat die filmpjes gemanipuleerd zijn.
Een hele tijd geleden had ik ze allemaal verzameld, helaas ben ik er nu veel kwijt.
Er was zelfs een uitzending van BBC geloof ik waarin ze berichtten dat de 2e toren naar beneden was gestort, maar de presentratrice stond in de uitzending met zicht op de gebouwen, terwijl ze allebei nog stonden![]()
Ook een filmpje dat er beneden aan de WTC torens een motor van een vliegtuig is gevonden van een totaal ander type wat erin gevlogen was![]()
[..]
Het WTC is beschadigd naar mijn mening door raketten? of de video's van "lambiekje" (een paar posts erboven)
Als je dit filmpje bekijkt dan zie je dat door houten palen de vleugels totaal vernietigd worden.
Dus hoe kan een heel vliegtuig in het WTC verdwijnen inclusief vleugels als het door de stalen buitenkant van het WTC moet???
Mensen vertonen groepsgedrag. Als er 1 gaat roepen "it's a plane" dan volgen er al gauw meer.
Er zijn ook filmpjes van getuigen die zeggen helemaal geen vliegtuig te hebben gezien.
Je denkt serieus dat ALLE beelden zijn gemanipuleerd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als het Pentagon al totaal niet klopt, dan kan je er wel vanuit gaan dat WTC ook niet klopt.
Ik denk dat die filmpjes gemanipuleerd zijn.
Een hele tijd geleden had ik ze allemaal verzameld, helaas ben ik er nu veel kwijt.
Er was zelfs een uitzending van BBC geloof ik waarin ze berichtten dat de 2e toren naar beneden was gestort, maar de presentratrice stond in de uitzending met zicht op de gebouwen, terwijl ze allebei nog stonden![]()
Ook een filmpje dat er beneden aan de WTC torens een motor van een vliegtuig is gevonden van een totaal ander type wat erin gevlogen was![]()
[..]
Het WTC is beschadigd naar mijn mening door raketten? of de video's van "lambiekje" (een paar posts erboven)
Als je dit filmpje bekijkt dan zie je dat door houten palen de vleugels totaal vernietigd worden.
Dus hoe kan een heel vliegtuig in het WTC verdwijnen inclusief vleugels als het door de stalen buitenkant van het WTC moet???
Mensen vertonen groepsgedrag. Als er 1 gaat roepen "it's a plane" dan volgen er al gauw meer.
Er zijn ook filmpjes van getuigen die zeggen helemaal geen vliegtuig te hebben gezien.
Heb je die explosies wel gezien? Daar is een heleboel kerosine gelijk verbrand.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Alle zogenaamde vliegtuigen die het WTC en het Pentagon ingevlogen zijn, waren kort daarvoor vertrokken.
Dus de tanks waren vol.
Daarom zeiden ze brandde het WTC ook zo, en brandde zo hevig dat het zelfs staal kon smelten.
Hoe kan het dan dat in het Pentagon, als je de beelden bekijkt, er zelfs op een verdieping nog een houten tafeltje staat met een opgeslagen boek erop.
Verder zie je ook helemaal geen grote branden.
Vreemd toch
Bronnen graag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:04 schreef Brawler het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat ALLE beelden zijn gemanipuleerd?Kom op nou zeg.. Er zijn zo ontzettend veel beelden, uit alle mogelijke hoeken en die zouden allemaal nep zijn? Dus ook de filmpjes die niet breed uitgemeten zijn in de media? Kijk voor de grap eens naar het tweede filmpje in mijn eerste post... Jij durft te beweren dat dat geen vliegtuig is?
Ik geef toe, aan het WTC-verhaal zit zeker een luchtje. Maar of er nou ook explosieven gebruikt zijn om de hele zooi gecontroleerd naar beneden te halen of niet, ik ben er ook van overtuigd dat er vliegtuigen zijn gebruikt. Dat valt namelijk voor elk welkdenkend mens niet te ontkennen.
Over het Pentagon ben ik minder zeker, ook na het zien van het door jouw geposte filmpje.
Er kan daar simpelweg geen vliegtuig in gevlogen zijn, in ieder geval niet een van de afmetingen wat wordt beweerd.
quote:Traffic is normally slow right around the Pentagon as the road winds and we line up to cross the 14th Street bridge heading into the District of Columbia. I don’t know what made me look up, but I did and I saw a very low-flying American Airlines plane that seemed to be accelerating. My first thought was just ‘No, no, no, no,’ because it was obvious the plane was not heading to nearby Reagan National Airport. It was going to crash.
Nog meer getuigenissen opquote:"I saw this very, very large passenger jet," said the architect, who had been packing for a move. "It just plowed right into the side of the Pentagon. The nose penetrated into the portico. And then it sort of disappeared, and there was fire and smoke everywhere. . . . It was very sort of surreal."
Nogmaals; Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:15 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is daar dan wel naar binnen gegaan?
En wie heeft deze mensen dan zover gekregen om te liegen?
[..]
[..]
Nog meer getuigenissen op
http://whatreallyhappened(...)on_eyewitnesses.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |