abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86252684
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:36 schreef gorggg het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje vreemd dat je dat niet weet. Als je de 'officiele' theorie in 1 minuut wil uitleggen, komt dit zeker aan bod, maar blijkbaar kan je dat niet. Mss. een teken dat je de zaken een beetje te veel van 1 kant bekijkt?

Deze video mss. eens kijken. Daar wordt het erg simpel uitgelegd. (Mijn punt is dat inward bowing duidelijk te zien is en erger werd waardoor het al duidelijk was dat het gebouw aan het verzwakken was (waardoor door bepaalde mensen al op voorhand kon worden aangegeven dat het ging instortten.).

Dit had ik al eens gezien en inderdaad, ik moet toegeven dat dit wel aannemelijk klinkt en er uit ziet. Het punt is alleen... hoe weet men dat de fireproofing door de impact van het vliegtuig is weggeblazen?

Daarnaast... de onderliggende structuur wordt in dit filmpje duidelijk vermorzeld door de top die er op terecht komt. Waarom komt de boel op een gegeven moment dan niet weer tot stilstand of vind er een aanzienlijke vertraging plaats.

Verder... zie je duidelijk dat dit hier om de laatste toren gaat. Als je de instorting van de eerste toren bekijkt, dan zie je niets wat kan fungeren als die piledriver of zie jij dat wel?
pi_86252869
Een ding is zeker met die 09/11 analyses:

Diep respect voor Lambiekje voor al zijn werk hier op dit BNW forum. ^O^
  donderdag 9 september 2010 @ 20:03:44 #228
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86253361
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit had ik al eens gezien en inderdaad, ik moet toegeven dat dit wel aannemelijk klinkt en er uit ziet. Het punt is alleen... hoe weet men dat de fireproofing door de impact van het vliegtuig is weggeblazen?

Daarnaast... de onderliggende structuur wordt in dit filmpje duidelijk vermorzeld door de top die er op terecht komt. Waarom komt de boel op een gegeven moment dan niet weer tot stilstand of vind er een aanzienlijke vertraging plaats.

Verder... zie je duidelijk dat dit hier om de laatste toren gaat. Als je de instorting van de eerste toren bekijkt, dan zie je niets wat kan fungeren als die piledriver of zie jij dat wel?
Het gekke is dat in 1975 geen fireproofing was en toen kon het veel lang woekeren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 9 september 2010 @ 20:13:12 #229
52357 Lambiekje
pi_86253766
Wat men denk ik niet weet is dat in 1989 al beslist is dat de torens óf compleet vernietigd moesten worden óf het moest een grondige asbest/galvanische erosie behandeling ondergaan. Ook was toen beslist dat in 2007 het gebouwcomplex onbewoonbaar verklaart zou worden. Toch gek dat ondanks dat er 'verplichte' asbest verwijderings project gestart moest worden, wat miljarden zou kosten dat sommige verdiepingen grondige renovatie ondergingen. Dat daar dan de zogenaamde vliegtuigen in knalden. De verdiepingen waar Bush met zijn vriendjes het beheer over hadden.

Wat ook redelijk bizar is is dat WTC7 een gepantserde 23ste verdieping had. Maar dat gebouw begeeft het sneller dan een kaartenhuis. Waarom zou alle mogelijke overheidsinstituten in dat gebouw zitten als het zou snel in elkaar stort. Het is een complete farce.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 9 september 2010 @ 20:13:30 #230
52357 Lambiekje
pi_86253782
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:50 schreef Bankfurt het volgende:
Een ding is zeker met die 09/11 analyses:

Diep respect voor Lambiekje voor al zijn werk hier op dit BNW forum. ^O^
:D
  donderdag 9 september 2010 @ 20:14:52 #231
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_86253836
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:13 schreef Lambiekje het volgende:
Wat men denk ik niet weet is dat in 1989 al beslist is dat de torens óf compleet vernietigd moesten worden óf het moest een grondige asbest/galvanische erosie behandeling ondergaan. Ook was toen beslist dat in 2007 het gebouwcomplex onbewoonbaar verklaart zou worden. Toch gek dat ondanks dat er 'verplichte' asbest verwijderings project gestart moest worden, wat miljarden zou kosten dat sommige verdiepingen grondige renovatie ondergingen. Dat daar dan de zogenaamde vliegtuigen in knalden. De verdiepingen waar Bush met zijn vriendjes het beheer over hadden.

Wat ook redelijk bizar is is dat WTC7 een gepantserde 23ste verdieping had. Maar dat gebouw begeeft het sneller dan een kaartenhuis. Waarom zou alle mogelijke overheidsinstituten in dat gebouw zitten als het zou snel in elkaar stort. Het is een complete farce.
Wauw :) Daar hebben ze dan wel heul lang mee gewacht....
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 9 september 2010 @ 20:16:01 #232
52357 Lambiekje
pi_86253886
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wauw :) Daar hebben ze dan wel heul lang mee gewacht....
Vanaf 1993 tot 2001 had men alle tijd van de wereld om de twee torens te prepareren voor vernietiging
pi_86253991
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vanaf 1993 tot 2001 had men alle tijd van de wereld om de twee drie torens te prepareren voor vernietiging
;) :+

Hier trouwens een langere versie van het nieuwe "Mr.Hess" filmpje:

Overigens:

The International Center for 9/11 Studies is now in the process of reviewing over 300 DVDs along with several external hard disk drives that contain a plethora of unseen photographs and video footage from ground zero. Judging by the small amount of damning footage already released, it’s highly probable that this data will provide a myriad of new contradictions both to the official 9/11 story as well as NIST’s own investigation into the collapse of the three buildings.

^O^

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2010 20:32:58 ]
pi_86254868
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:59 schreef gorggg het volgende:

[..]

Windsor had een betonnen kern. De stalen constructie van boven stortte in (en stopte enkel omwille van een volledig betonnen vloer), de betonnen constructie bleef staan.

WTC had geen betonnen kern.

Niks verbogen? Kaarsrecht idd.:
[ afbeelding ]

Verder vergeten de mensen blijkbaar hoe belangrijk fire protection is. Die werd bij de WTC torens weggeslagen door de vliegtuig impact. Bij andere branden gebeurde dat niet. Bij Windsor was er wel een verdieping die bijna geen fire protection had. Welke dat is mag je drie keer naar raden:

[ afbeelding ]
zoveel/lang fik en veel schade en nog niet instorten?het is een wonder!
pi_86255807
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:20 schreef fruityloop het volgende:
Alle alternatieve varianten van 9-11 worden vaak opgehangen op 1 kleine omissie, wat vervolgens door de comunnity als 100% betrouwbaar wordt aangenomen.
Ik vind deze theorie zeer waarschijnlijk.
Verklaart imo 'n hoop tekortkomingen (kleine omissies :N ) in de officiele theorie.
Bepaalde feiten en mogelijkheden mbt deze theorie zijn redelijk bedocumenteerd te vinden.
Ik ga er net als de schrijver vanuit dat wtc 1,2,7, door CD zijn "ingestort ".
Ik interpreteer de footage en alle andere gegevens mbt "de instorting vooral als CD, als ik er dat er niet in zou zien zou ik mezelf voor de gek houden en deze mogelijkheid onterecht uitsluiten.
Van de instorting bestaan volgens mij geen fake beelden toch ? :?

2:35 ? Flits. Statisch ?
Net als bij de 1e crash?
:X

http://www.propagandamatrix.com/150903dvdcensored.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_86261800
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86261859
Oh dat kan dit zijn geweest:

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86261928
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:11 schreef Oblivion het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=4cg2y3RqbO8

1:58 minuut... :{
Heel frappant.
Er zijn foto's en opnames dat die kolommen NA het instorten afgezaagd werden. Die zijn ook ooit in een 9/11 topic gepost, maar waar ze precies stonden weet ik ff niet meer.
pi_86262439
Geen enkele debunker die over Ticker zijn post iets te zeggen heeft?
pi_86262509
Ow gewoon andere scherptediepte door instellingen met de camera. :) Weinig spectaculair! :)
pi_86263393
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:34 schreef ToT het volgende:
Ow gewoon andere scherptediepte door instellingen met de camera. :) Weinig spectaculair! :)
Apart dat je dat zegt. Het valt je dus niet op dat dit zeer waarschijnlijk door dezelfde camera is gefilmd? Dus volgens jou filmt 1 camera 2x dezelfde impact? :+)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2010 00:07:02 ]
pi_86263671
Hmm andere hoek, sowieso met 1 vergelijkend setje. Daarbij kun je instellingen razendsnel veranderen. Ooit met een spiegelreflex(foto)camera gewerkt?
Maar aangezien het met 1 set vrij duidelijk een andere invalshoek is, is het dus door 2 camera's opgenomen.
pi_86263800
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 00:07 schreef ToT het volgende:
Hmm andere hoek, sowieso met 1 vergelijkend setje. Daarbij kun je instellingen razendsnel veranderen. Ooit met een spiegelreflex(foto)camera gewerkt?
Maar aangezien het met 1 set vrij duidelijk een andere invalshoek is, is het dus door 2 camera's opgenomen.
Andere hoek? Weet je dat heel zeker? Kan ff niet kijken want zit met mobiel nu ;)

Ik dacht dat het hetzelfde shot was.
pi_86266893
Net September Clues bekeken en het roept veel vragen op. Maar mij overtuigd het nog niet dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt. Wel dat er behoorlijk gekloot is met de beelden en audio.

Wat ik ook vreemd vind aan de docu 102 minutes that changed america (afgelopen woensdagavond op sbs6 gedeeltelijk gezien) dat er geen amateur beelden worden getoond van de 2e inslag. Het enigste wat je zag was een close up van WTC1 vanuit een lawaaierige kamer met mensen. Toen ineens een vuurbal... Totaal geen amateur beelden van de 2e inslag.
Ook zijn er maar een stuk of 40 filmpjes van de 2e inslag met vliegtuig te vinden. Terwijl er misschien wel duizenden mensen op afstand stonden te kijken. Bijna geen filmpjes te vinden vanaf de oevers van de Hudson of de East River. Alleen maar wazige fimpjes met vaak onnodig gezoom of bewegende camera's.

Er zullen toch vast wel cameraploegen zijn geweest die overzicht opnames maakten vanaf de overkant van de East River of de Hudson op die zonnige en heldere ochtend van 11-9-2001?
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_86266939
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 03:06 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Net September Clues bekeken en het roept veel vragen op. Maar mij overtuigd het nog niet dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt. Wel dat er behoorlijk gekloot is met de beelden en audio.

Wat ik ook vreemd vind aan de docu 102 minutes that changed america (afgelopen woensdagavond op sbs6 gedeeltelijk gezien) dat er geen amateur beelden worden getoond van de 2e inslag. Het enigste wat je zag was een close up van WTC1 vanuit een lawaaierige kamer met mensen. Toen ineens een vuurbal... Totaal geen amateur beelden van de 2e inslag.
Ook zijn er maar een stuk of 40 filmpjes van de 2e inslag met vliegtuig te vinden. Terwijl er misschien wel duizenden mensen op afstand stonden te kijken. Bijna geen filmpjes te vinden vanaf de oevers van de Hudson of de East River. Alleen maar wazige fimpjes met vaak onnodig gezoom of bewegende camera's.

Er zullen toch vast wel cameraploegen zijn geweest die overzicht opnames maakten vanaf de overkant van de East River of de Hudson op die zonnige en heldere ochtend van 11-9-2001?
9/11 eyewitness
pi_86267167
Oke, dan heb ik nog iets waarvan men zal zeggen is dit off topic.

Maar voordat je meteen losbarst, daarover het volgende, zoals eerder al besproken heeft 9/11 meerdere aspecten, een daarvan is dat het de Moslims wereld en de Christelijke heeft gepolariseerd.

Zou hier eigenlijk een apart topic van kunnen maken maar ik hou het kort, behalve dan te zeggen dat de massa's de laatste paar dagen weer extreem tegen elkaar uit worden gespeeld i.v.m. de geplande Moskee in de buurt van ground zero en de dominee in Florida die iedereen had opgeroepen om op 9/11 zo veel mogelijk Korans te verbranden.

9/11 Truth Interupts the Qur'an Burning Media Distraction

Dit deel van een langere docu belicht nu juist dat aspect van 9/11, het tegen elkaar uitspelen van verschillende religies en bevolking groepen (hetgeen op den duur leidt tot conflicten, bloedvergiet en oorlog) en wat nu eigenlijk de drijvende kracht is die dat allemaal bewerkstelligd..

Best een spannend onderwerp en voor degenen die zich er niet mentaal voor afsluiten zou dit je op z'n minst aan het denken moeten zetten..

Ik althans vond het wel een overweging waard in ieder geval en denk ik dat er wel een kern van waarheid in zou kunnen zitten waar de man het over heeft...

The Great Deception

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 10-09-2010 07:56:46 ]
pi_86267201
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 03:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

9/11 eyewitness
Zit daar een filmpje in waarbij je op afstand het vliegtuig ziet aankomen en zich in WTC2 boort?
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_86267242
Euhm, dit is toch niet zo'n moeilijk raadsel :?
pi_86267405
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 05:00 schreef FCZwolleZuid het volgende:

[..]

Zit daar een filmpje in waarbij je op afstand het vliegtuig ziet aankomen en zich in WTC2 boort?
Op sommige filmpjes zie je wel vliegtuigen maar denk dat de vliegtuigen er later aan zijn toegevoegd
pi_86268109
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 07:12 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Op sommige filmpjes zie je wel vliegtuigen maar denk dat de vliegtuigen er later aan zijn toegevoegd
Die zijn dan ook later in de hersenen van al die ooggetuigen toegevoegd, inclusief bij degenen die zich nog uit het WTC hebben kunnen redden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')