Dan ben ik benieuwd welke "rest" jij bedoelt? Ik heb bijvoorbeeld Lambiekje al eens gevraag om 1 alternatieve theorie van bewijzen te voorzien, en dan bewijzen in dezelfde categorie als die van wat de geaccepteerde waarheid heet. Dus losse bewijzen voor diverse onderdelen van de theorie in kwestie, welke groep het zou zijn geweest, welke techniek er gebruikt zou zijn om die gebouwen in te laten storten, etc etc. Dat heeft hij niet kunnen/willen doen, en ik heb hem, en meerdere medestanders zeker 5 varianten op diverse momenten verhit zien verdedigen, afhankelijk voor welke variant er op tijdstip X bewijs op dook.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dat was gisteren JB, dus niet langer relevant![]()
Hun manier van discussiëren heeft betrekking op alleen 1 hooguit 2 pagina's terug, de rest bestaat niet meer.
Daarna lig je opnieuw onder vuur voor dingen die je al 10 keer haarfijn hebt uitgelegd, de grenzen van Fok ook wel genoemd.. eeuwig in herhaling vallen om die bijtende tekkels die aan je broekspijpen hangen af te schudden.
Ja, want uit een iets andere hoek is het ineens zwaar heiig terwijl het eigenlijk gewoon een strak blauwe lucht is.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:13 schreef Elusive het volgende:
[..]
[..]
perspectieven, licht inval en... zucht laat ook maar is de moeite niet waard om tijd aan te spenderen.
De rechter afbeelding is genomen vanuit een perspectief dat dichter richting de rookkolom staat. De wind waait de rook duidelijk een andere kant op.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:14 schreef ToT het volgende:
Perspectieven, en het feit dat een deel van het gebouw niet te zien is door de rook.
Ik ben ingenieur, en mijn liefquote:Op donderdag 9 september 2010 11:11 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja daarom zijn er ook een lijst met anomalies van hier naar Tokio van geknoeide video beelden uitgezonden door de media tot nieuwslezer die het instorten van een gebouw al aankondigen een half uur voordat he ook daadwerkelijk instort. En Al Quaida is een ander woord voor CIA.
Video beelden waarop een missile oftewel raket zijn wel gefaked, voor redenen die niemand weet of kan weten volgens jou?
Over Thermiet spreekt een Deens onderzoek team je tegen van TU Copenhagen, uw CV aub?
+1 scherp.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De rechter afbeelding is genomen vanuit een perspectief dat dichter richting bij rookkolom staat. De wind waait de rook duidelijk een andere kant op.
Ik zou juist op de rechter foto een grijzere lucht verwachten.
Verschillende camera's, verschillende sensors, verschillende jpg engines, verschillende lenzen, en een verschillend perspectief. Hmm, waarom zouden die foto's niet op elkaar lijken?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De rechter afbeelding is genomen vanuit een perspectief dat dichter richting bij rookkolom staat. De wind waait de rook duidelijk een andere kant op.
Ik zou juist op de rechter foto een grijzere lucht verwachten.
Tja.. dat snapt iedere idioot natuurlijk. Ken jij een lens die een mooie smoglaag over de beelden legt dan? En jpg engine? WTF het is een screenshot van 2 filmpjes! Ik heb het screenshot, want het is er maar 1 zoals je kunt zien, hier nu net zelf gemaakt.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:24 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Verschillende camera's, verschillende sensors, verschillende jpg engines, verschillende lenzen, en een verschillend perspectief. Hmm, waarom zouden die foto's niet op elkaar lijken?
hebben ze de ASTM196 certificering ook meegenomen in de uitleg ?quote:Daar hebben 2 collega's met samen 20 jaar metallurgische ervaring mij tijdens een bbq haarfijn uit de doeken gegaan hoe de eigenschappen van staal onder invloed van warmte veranderen..
In eerste instantie wel tof dat je tijdens een BBQ met een stel collega's de termiet kwestie hebt debunked, zal vast een gezellige avond geweest zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:21 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik ben ingenieur, en mijn liefwerkt bij een staalhandel. Daar hebben 2 collega's met samen 20 jaar metallurgische ervaring mij tijdens een bbq haarfijn uit de doeken gegaan hoe de eigenschappen van staal onder invloed van warmte veranderen. Mijn collega's op het werk, die niks anders doen dan betonconstructies ontwerpen en berekenen, hebben mij uitgelegd hoe beton zich gedraagd onder stress. Ook hebben die mij gemodelleerd hoeveel kinetische energie er nodig is om een gebouw zo'n klap te verkopen dat die anders dan rechtstandig in elkaar zakt.
En uw CV?
Omdat ze op tv te zien waren en dit te bevestigen is omdat alle footage op internet staat?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:45 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Het is ook allemaal leuk berekend en geanimeerd enzo, maar wie zegt dat net die filmpjes met die drone of bal niet fake zijn?
Persoonlijk beweer ik niet dat er geen sprake is geweest van vliegtuigen. Ik geloof wel dat men flink heeft zitten klooien met de beelden om het allemaal wat indrukwekkender en schokkender te maken.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:49 schreef Parkinson_XTC het volgende:
en waar zijn die vliegtuigen dan gebleven?
gewoon ergens naar een geheim vliegveld en daar iedereen met vliegtuig en al door de shredder gehaald
Er schijnt ook flink met de audio van amateur beelden gekloot te zijn. Ik zal vanavond eens kijken of daar wat voorbeelden van te vinden zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:56 schreef Parkinson_XTC het volgende:
dat geloof ik ook wel, al is dat echt dom.. hierdoor krijg je net die discussies.
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er schijnt ook flink met de audio van amateur beelden gekloot te zijn. Ik zal vanavond eens kijken of daar wat voorbeelden van te vinden zijn.
Hoe verklaren we dan dat op sommige filmpjes helemaal geen vliegtuigen te zien zijn? Wat oog getuigen betreft weten we dat daar veel twijfel gevallen tussen zaten.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Persoonlijk beweer ik niet dat er geen sprake is geweest van vliegtuigen. Ik geloof wel dat men flink heeft zitten klooien met de beelden om het allemaal wat indrukwekkender en schokkender te maken.
Ah.. niet meer nodig. Dankquote:
Misschien een goed idee om die betreffende beelden er eens bij te zoeken? Ik wil er namelijk wel eens goed naar kijken, alvorens ik ga concluderen dat er geen vliegtuigen waren.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:12 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Hoe verklaren we dan dat op sommige filmpjes helemaal geen vliegtuigen te zien zijn? Wat oog getuigen betreft weten we dat daar veel twijfel gevallen tussen zaten.
Wat invredesnaam zegt dit ?!!quote:Op donderdag 9 september 2010 10:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan iemand mij even vertellen waar de volgende 4 vliegtuigen sinds 11-09-01 zijn gebleven? Sinds die datum zijn ze nergens meer gesignaleerd namelijk.
B767-222 N612UA
B767-223ER N334AA
B757-222 N591UA
B757-223 N644AA
Ben benieuwd wat voor lulverhaal er nu weer gaat komen
Toch gek dat WTC niet in 1975 is ingestort dan.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:21 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik ben ingenieur, en mijn liefwerkt bij een staalhandel. Daar hebben 2 collega's met samen 20 jaar metallurgische ervaring mij tijdens een bbq haarfijn uit de doeken gegaan hoe de eigenschappen van staal onder invloed van warmte veranderen. Mijn collega's op het werk, die niks anders doen dan betonconstructies ontwerpen en berekenen, hebben mij uitgelegd hoe beton zich gedraagd onder stress. Ook hebben die mij gemodelleerd hoeveel kinetische energie er nodig is om een gebouw zo'n klap te verkopen dat die anders dan rechtstandig in elkaar zakt.
En uw CV?
Dit is werkelijk de meest bondige vertoning van volledige onnozelheid die ik ken.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Toch gek dat WTC niet in 1975 is ingestort dan.
Lijkt me inderdaad een goeie actie, kom ik op terug..quote:Op donderdag 9 september 2010 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. niet meer nodig. Dank
[..]
Misschien een goed idee om die betreffende beelden er eens bij te zoeken? Ik wil er namelijk wel eens goed naar kijken, alvorens ik ga concluderen dat er geen vliegtuigen waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |