Dat is nu juist de kracht van die operatie, het overstijgt het voorstelling vermogenquote:Op donderdag 9 september 2010 00:19 schreef Document1 het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Ik ben al een aantal jaar een BNWlurker maar de laaste tijd worden de theorien hier maar gekker en dwazer, no offence maar geloof je dat nou echt?
En daar hebben ze blijkbaar voor gekozen en het is mis gegaan.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef THEFXR het volgende:
ik geloof niks van dat "the ball" filmpje, veels te moeilijk allemaal, gewoon een echt vliegtuig is simpeler, anders moet je achteraf 100+ editten met een grote kans dat het mis gaat.
Super high tech precisie wapens zijn veel nauwkeuriger dan enorme joekels van vliegtuigenquote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef THEFXR het volgende:
ik geloof niks van dat "the ball" filmpje, veels te moeilijk allemaal, gewoon een echt vliegtuig is simpeler, anders moet je achteraf 100+ editten met een grote kans dat het mis gaat.
Als er in de loop der jaren iets bewezen is, is het wel dat het zeer goed mogelijk is om met de ervaring van de kapers de Twin Towers te raken. Als je dingen wilt ontkrachten lijkt dit me het laatste waar je aan moet denken.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:54 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Schiet me te binnen dat ze iedereen wilde wijsmaken dat er ook nog Saoediërs in zaten gewapend met stanley messen
Die kapers moesten het dus regelen om al die passagiers in bedwang te houden, dan de piloten te overmeesteren, dan nog even de Boeings feilloos in die torens te boren met 220 miles per uur
Dan moet je wel kunnen vliegen want een klein stuurfoutje corrigeer je nooit meer op tijd met zulke snelheden en zijn Boeings ook niet voor gemaakt, daarvoor zijn ze veel te zwaar en trekken veel te veel G's wanneer je te snel bijstuurt
Dat alles in de wetenschap dat zij bij elke minuut je eigen dood dichterbij komt
Het tweede vliegtuig raakt de wtc toren ook niet deadcenter, maar rechts van het midden, alleen maar omdat hij op het laatste moment naar links bankte!quote:Op donderdag 9 september 2010 00:54 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Super high tech precisie wapens zijn veel nauwkeuriger dan enorme joekels van vliegtuigen
Passagier vliegtuigen even voor de goede orde zijn vooral goed in passagiers veilig naar zonnige vakantie destinaties vervoeren en weer terug..
Maar om een target te raken heb je ander soort military hardware nodig, veel te kritisch onderdeel vd operatie om met een passagier vliegtuig op af te vliegen
Veel te hoge risico factor en een foutje op zo'n moment konden ze zich niet veroorloven
lijkt mij althans
Schiet me te binnen dat ze iedereen wilde wijsmaken dat er ook nog Saoediërs in zaten gewapend met stanley messen
Die kapers moesten het dus regelen om al die passagiers in bedwang te houden, dan de piloten te overmeesteren, dan nog even de Boeings feilloos in die torens te boren met 220 miles per uur
Dan moet je wel kunnen vliegen want een klein stuurfoutje corrigeer je nooit meer op tijd met zulke snelheden en zijn Boeings ook niet voor gemaakt, daarvoor zijn ze veel te zwaar en trekken veel te veel G's wanneer je te snel bijstuurt
precies genoeg...quote:Op donderdag 9 september 2010 01:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het tweede vliegtuig raakt de wtc toren ook niet deadcenter, maar rechts van het midden, alleen maar omdat hij op het laatste moment naar links bankte!
dus totaal niet precies in mijn visie.
Oke, waarom dan niet een keer een stel Arabieren een tijdje met een Cessna laten vliegen, zoals de kapers dat zouden hebben gedaan en dan off to KLM in de Boeing simulator, even kijken wat die lui ervan bakken.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er in de loop der jaren iets bewezen is, is het wel dat het zeer goed mogelijk is om met de ervaring van de kapers de Twin Towers te raken. Als je dingen wilt ontkrachten lijkt dit me het laatste waar je aan moet denken.
Kijk eens naar jezelf Jokkebrokquote:Op donderdag 9 september 2010 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik niet iig, maar zijn vasthoudendheid om zijn gelijk te halen is te bizar voor woorden. Meeste mensen die iets onzin vinden haken al snel af en denken... "Laat ze maar lullen hier, ik ga mijn tijd anders besteden". Hij zit echter overal als een idioot bovenop en heeft altijd wel een weerwoord (op zijn aparte en onrespectvolle manier dan). En dat al maaaanden.
Op 1 filmpje is iets misschien niet goed te zien.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:31 schreef TheCreation het volgende:
[..]
En daar hebben ze blijkbaar voor gekozen en het is mis gegaan.
Waarom hebben ze eigenlijk GEEN vliegtuig gebruikt?quote:Op donderdag 9 september 2010 00:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als je zou kunnen bedenken dat dit allemaal uit eigen hand is, is het gokken op wat er echt met de passagiers is gebeurt, ook niet zo heel groot. En met die gedachten kan je trouwens ook veel kanten op, die eigenlijk allemaal plausible zijn.
Vroeg het ook al afquote:Op donderdag 9 september 2010 04:08 schreef mediacurator het volgende:
by the way dit topic is un vervolg op
9-11 #18, waar we wachten op een goed experiment
[ afbeelding ]
Je weet half niet wat de potentie van hypnose is.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Als je dit soort reacties post, kan ik het mij heel goed voorstellen dat je in sprookjes gelooft.
Het probleem is dat we in patronen kijken.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jongen geloof dit en nog veel gekker.. we zijn al vanaf de jaren 60 bezig met video manipulatie.. Maanlandingen iemand?
Echt waar, September Clues had zijn fouten, en daar werd op gereageerd, maar hier zag je toch duidelijk dat de complete achtergrond.... de stad, verwijdert was. Juist om in dat frame het 'vliegtuig' duidelijker zichtbaar was omdat er ineens een heldere blauwe lucht was. Dat kan dus niet, gezien de hoek waarvan het schot was genomen. Ach man.. soms kan ik er niet tegen dat we zo stom zijn en dit allemaal maar moeten aanzien.
Leg mij, of ons de complotters, eens uit hoe jij 911 ziet. Dus hoe het volgens jouw ogen is gegaan. ?!!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:10 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus omdat 1 filmpje niet aan jouw verwachtingen voldoet, is het hele 9/11 verhaal gelogen. Ben je altijd zo simpel in je oordelen?
En wat zou ik moeten ontkrachten dan?
Mij hoef je niet te geloven, net zoals ik jou niet hoef te geloven
Door deze hoge tijdsdruk is de Nose-out onstaan. ... Diegene die de beelden moest bewaken was een paar frames te laat met het beeld tijdelijk op zwart te gooien.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:21 schreef mediacurator het volgende:
[..]
[..]
![]()
Dit is een gestroomlijnde samenvatting van September Clues en zeker niet slecht![]()
Wat trouwens ook niet mis was in Sept. Clues A (2008)
Je ziet dat die hele NBC of CNN footage uit minstens 3 of 4 "layers" is opgebouwd
Redelijk up scale video editing op is toegepast...
Wat gebeurt er is namelijk dat wanneer je de layers niet exact op de juiste plek positioneert wanneer je de video aan het editten bent krijg je dat bijvoorbeeld een pilaar van een brug op x afstand staat in verhouding tot een gebouw...
Maar dan knip en plak de volgende camera shot zie je dat die pilaar in ene een stuk verder weg staat..
Dat komt om die gasten met een sneltreinvaart die beelden in elkaar moesten flanzen en waarschijnlijk wegens de tijd druk die layers niet op de goede plek hebben verschoven..
Zo haast komisch zijn al ware het niet zo treurig tegelijkertijd
Je hebt jezelf verraden. Dat je het niet begrepen hebt.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:23 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Is dat in alle filmpjes te zien?
Of in maar 1 filmpje?
17 secquote:Op woensdag 8 september 2010 23:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoeveel tijd tussen de werkelijk impact en de "Live" uitzending zat er eigenlijk? Is dat al weleens uitgezocht? Er moet in het geval van bewerking zeker een paar minuten tussen hebben gezeten.
je weet dat de getuigen neefjes van, en buurmannen van waren. Groot deel van de ooggetuigen zijn gestaged.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:38 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om aan die getuigen, de live beelden en allerlei andere zaken te twijfelen.
Die reden heb jij nog niet kunnen geven.
Er wordt gesuggereerd dat de Militairy TV de zenders heeft overgenomen. Die volmacht heeft men als het daartoe is.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar dan moeten de eindredacteuren en andere betrokken medewerkers van diverse nieuwszenders dus allemaal weten dat er met de beelden is geklooid en dat er geen vliegtuigen waren. Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
wat zijn duidelijke bewijzen?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:44 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Met de manier waarop jij omgaat met duidelijke bewijzen, zul je nooit de waarheid weten. Jij zult altijd aan het twijfelen blijven.
Wel hierom. Vergeet niet dat het kosten wat kost de boel kapot moest. Anders geen Shock and Awe. Geen Patriot Act en ook geen motief om een oorlog te beginnen.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef THEFXR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |