Podverdriedubbeltjes nog an toe. Ik ook met mn luie copy + pastequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je hebt mijn overbodige spatie overgenomen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Podverdriedubbeltjes nog an toe. Ik ook met mn luie copy + paste
Je A is ook kapot ofniet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Podverdriedubbeltjes nog an toe. Ik ook met mn luie copy + paste
Uitverkoop hequote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaawelquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
needat was bewust! Kende gij da nie jong?
okee danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uitverkoop he![]()
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaawel
Neuh, ik ook nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:43 schreef FedExpress het volgende:
iemand nog plannen voor vanavond?
Ikke niet in ieder geval
party hardyquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Neuh, ik ook niet![]()
Het is trouwens weer kermis in Rosmalen
Ja jij zegt 't.quote:
Fed vindt dat vast ook leuk.quote:
Ja Fed?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Fed vindt dat vast ook leuk.
Ja hij begon er toch zelf over.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja Fed?![]()
Voor jou Tux;
[ afbeelding ]
Ja want hij zal vast kijken of ieder woord een user isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hij begon er toch zelf over.![]()
Thnx.
Dat wist ie toch al anders zegt ie het niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja want hij zal vast kijken of ieder woord een user is
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat wist ie toch al anders zegt ie het niet.
dat dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja want hij zal vast kijken of ieder woord een user is
ik snap jou nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat wist ie toch al anders zegt ie het niet.
Hoezo? Jij noemt een user waar je mee naar de kermis wil?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat dus
[..]
ik snap jou niet![]()
Poolse sex
Ja. Anders begint ie niet over haar toch.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja. Anders begint ie niet over haar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt Tux grapjas![]()
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt Tux grapjas![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry hoor, het was niet slecht bedoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:51 schreef FedExpress het volgende:
Ja, ik wil onzettend graag met PartyHardy naar de kermis, want ik ken haar en Poolse sex is ontzettend lekker.Hoe gaat dat dan, Poolse sex?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
binnenstebuiten en onderstebovenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan, Poolse sex?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ja wrom zou ik niet serieus zijn.quote:
Ja waarom niet.. Domme vraag.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja wrom zou ik niet serieus zijn.
Dat is een ''gezegde'' ofiets Tuxquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Alleen probeert iemand er zich onderuit te lullen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is een ''gezegde'' ofiets Tux
quote:
WTFquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Nouja mn oma wil me niet een mop vertellen omdat ik er volgens haar nog te klein voor ben.![]()
Mevrouw heeft niet door dat ze op mijn leeftijd al zwanger was van mn pa. Maar nee ik moet 18 zijn.
preciesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is een ''gezegde'' ofiets Tux
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Nouja mn oma wil me niet een mop vertellen omdat ik er volgens haar nog te klein voor ben.![]()
Mevrouw heeft niet door dat ze op mijn leeftijd al zwanger was van mn pa. Maar nee ik moet 18 zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
binnenstebuiten en ondersteboven![]()
Ik neem aan dat je Poolse sex een beetje uit de hand is gelopen vannacht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.brabantsdagbla(...)op-parkeerplaats.ecedag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
Ik las het daarstraks al, maar had de link nog niet gelegd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:02 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Poolse sex een beetje uit de hand is gelopen vannacht:
http://www.brabantsdagbla(...)op-parkeerplaats.ece
quote:
lol, dat stuk stond er gisterenmiddag al. Moet nacht van vrijdag op zaterdag zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:02 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ah idd ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lol, dat stuk stond er gisterenmiddag al. Moet nacht van vrijdag op zaterdag zijn
quote:01:22:31 07-08-10 GROUP-1 ALARM 24U PLOEG DEN BOSCH > AUTOBRAND: PARALLELWEG 'S-HERTOGENBOSCH 634TS
1170851 BRW 's-Hertogenbosch (24U Ploeg)
1170855 BRW 's-Hertogenbosch (Bevelvoerders)
1170899 BRW 's-Hertogenbosch (Monitorcode)
1180898 BRW 's-Hertogenbosch (Lichtkrant)
1180899 BRW 's-Hertogenbosch (Techniek)
Hahahaquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:06 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ha ha, BarrieButsers is een baby
Zou wel heel toevallig zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:02 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
quote:
Ah dankje ik kreeg al hongerquote:
Oh daar had ik nieteens op gelet haha.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah dankje ik kreeg al honger![]()
Edit;
Aan de link te zien is het een spaarpot, grappig
Kan je sparen voor een autoquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah dankje ik kreeg al honger![]()
Edit;
Aan de link te zien is het een spaarpot, grappig
Ik ben een pinguin.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:34 schreef FedExpress het volgende:
WAAAAAAAH, andere mensen
Of ja, mens eigenlijk![]()
Ja, een zwervende pinguin.quote:
quote:
Die heb ik ooit gepostquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef bijdehand het volgende:
Een piloot loopt, in vol ornaat, naar een jongetje toe. Hij gaat op z'n knieen zitten en vraagt aan het jongetje: 'Zeg, jongeman, hou jij van vliegen?' Dus dat jongetje helemaal enthousiast: 'Ja, meneer, natuurlijk!' 'Nou,' zegt die piloot, 'dan zal ik er een paar voor je vangen.'
en grappig dat 'ie isquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:16 schreef bijdehand het volgende:
Echt een van de enige niet-racistische/oversexte moppen die ik ken
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef bijdehand het volgende:
Een piloot loopt, in vol ornaat, naar een jongetje toe. Hij gaat op z'n knieen zitten en vraagt aan het jongetje: 'Zeg, jongeman, hou jij van vliegen?' Dus dat jongetje helemaal enthousiast: 'Ja, meneer, natuurlijk!' 'Nou,' zegt die piloot, 'dan zal ik er een paar voor je vangen.'
Ik vind van wel.quote:
Ja he.quote:
jij zei 'ik vindttttt' !!!?#$!!!EINZquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Of wil je ff lekker kankeren?
Ik vindt van wel.<--- good luck
YA RLY, NO WAI!!! done.quote:
quote:
quote:
Smeerlap!quote:
quote:
Nou krijg ik nachtmerries.quote:
Ik moest lachen omdat dat beest van boven dus echt niet lief was ofzoquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat dat beest van boven dus echt niet lief was ofzo
quote:
quote:
Mijn liefde voor poesjes zal nooit hetzelfde zijn.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn liefde voor poesjes zal nooit hetzelfde zijn.
De eerste die ik zag.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:41 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
http://www.google.com/ima(...)g1&aql=&oq=&gs_rfai=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
Ik prefereer ook kale poesjes.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Of deze, ook een lekker ding.![]()
[ afbeelding ]
Die is zielig.quote:
Check.quote:
Die doet me denken aan een collega van mequote:
Doet ze dat op kantoor?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:55 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Die doet me denken aan een collega van me
(ze is nog steeds vrijgezel)
((maar dat komt ook omdat ze harde boeren laat))
Heeft ze ook een tuinbroek aan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:55 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Die doet me denken aan een collega van me
(ze is nog steeds vrijgezel)
((maar dat komt ook omdat ze harde boeren laat))
(((gelukkig werkt ze in een ander kantoor)))
((((ze heeft wel een geile stem op Skype))))
(((((gelukkig laat ze haar webcam uit)))))
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:00 schreef klnvntrbyt het volgende:
Die boeren laat ze ook op kantoor, en of ze een tuinbroek aandoet weet ik niet, (ik heb haar nog niet met tuinbroek gezien) ((maar ik zie haar gemiddeld ook maar 1 week per jaar))
Weltruste Fed en veel succes morgen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:03 schreef FedExpress het volgende:
ik ga slapen! morgen om 9 uur belangrijk tentamen, dus rust zal k nodig hebben![]()
Alvast welterusten en tot morgen!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:06 schreef klnvntrbyt het volgende:
Nou, nu FedExpress weg is, kan ik hier nu rustig geile plaatjes posten.
Edit: OH SHIT IK WAS VERGETEN DAT HIER OOK MINDERJARIGEN RONDLOPEN (BARRIEBUTSERS) - dus het linkje is weer weg
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Fap fap fapperdefapfapfap
En dan door haar gepijpt wordenquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:06 schreef klnvntrbyt het volgende:
Nou, nu FedExpress weg is, kan ik hier nu rustig geile plaatjes posten.
Edit: OH SHIT IK WAS VERGETEN DAT HIER OOK MINDERJARIGEN RONDLOPEN (BARRIEBUTSERS) - dus het linkje is weer weg
OMGquote:
Doe eens een gokquote:
WTF IS DITquote:
Pas maar op, straks post ik nog plaatjes van... AMY WINEHOUSEquote:
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:29 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Pas maar op, straks post ik nog plaatjes van... AMY WINEHOUSE [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
GVD je hebt me nu echt beledigdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waag het niet, jongen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:31 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
GVD je hebt me nu echt beledigd![]()
![]()
![]()
Ja natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Welke swingersparty is dit trouwens?quote:
www.cafedesjang.nlquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke swingersparty is dit trouwens?
quote:
Die site is leedvermaakquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jullie hebben er nog serieus verstand van ook.
Weegt ook maar 560 kiloquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een smerige vetklep bij Reportage.
quote:
quote:Action wil naar winkelcentrum Hambaken
zondag 08 augustus 2010 | 20:26 | Laatst bijgewerkt op: zondag 08 augustus 2010 | 20:56
DEN BOSCH - Winkelketen Action wil zich met een filiaal vestigen in winkelcentrum 't Wielsem in De Hambaken.
Action heeft hier een ruimte van ruim duizend vierkante meter op het oog. Een woordvoerder van de gemeente Den Bosch geeft aan dat met Action nog wordt gesproken over laad- en losmogelijkheden. Ook moet intern nog verbouwd worden. Het is nog niet bekend wanneer Action zijn intrek wil nemen in het winkelcentrum dat begin dit jaar heropende in Den Bosch-Noord.
Lees meer hierover in het Brabants Dagblad van maandag.
Dat zou chill zijn!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zou het dan toch echt gaan gebeuren?![]()
[..]
I love Action.quote:
Tis vanaf hier een stukkie fietsen, maar dat heb ik er wel voor over.quote:
Maar wel veel korter dan die andere twee hier "in de buurt".quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tis vanaf hier een stukkie fietsen, maar dat heb ik er wel voor over.
Heb behalve een enkele keer naar de Maaspoort nog nooit de bus genomen. Zoek ik niet echt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar wel veel korter dan die andere twee hier "in de buurt".
En anders de bus Tux
Logischquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb behalve een enkele keer naar de Maaspoort nog nooit de bus genomen. Zoek ik niet echt.
Ja er waren vorig jaar al geruchten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Logisch
Als je de goede lijn pakt kan je op de Hambaken uitstappen en de volgende weer naar de Maaspoort nemen
Maar eer dat die Action er komt duurt nog wel heel lang..
Owja, er stond toen toch op de action site dat de opening rond winter 2009 ja is ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja er waren vorig jaar al geruchten.
Was dacht ik voor Hintham ofzo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja, er stond toen toch op de action site dat de opening rond winter 2009 ja is ook.
Ach als tie er maar komt
Dat weet ik niet meerquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Was dacht ik voor Hintham ofzo?
Nouja als ze maar opschieten.![]()
Werkquote:
Werk is leukquote:
Nee joh.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er staat me ook iets bij van twee actions maar dat zal wel niet.
Vakantiebaantjes zijn hersenloosquote:
Wil niet zeggen dat het niet leuk kan zijn... heb me ontzettend vermaakt als orderpicker.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vakantiebaantjes zijn hersenloos
Sommige baantjes zijn niet leuk ofzoquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het niet leuk kan zijn... heb me ontzettend vermaakt als orderpicker.
Prince of Indiaquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:01 schreef MeSoHo het volgende:
Waar kun je in Den Bosch 's-Hertogenbosch goed eten afhalen?
Voor zover ik kan zien is het aanbod nogal karig.
Your votes please...
De Mickey's op het Goulmy en Baarplein in de maaspoort! Lekkerste wat e risquote:
Die is lekker ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
De Mickey's op het Goulmy en Baarplein in de maaspoort! Lekkerste wat e ris
Sowieso is De Tourist de beste friettent van heel 073.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
De Mickey's op het Goulmy en Baarplein in de maaspoort! Lekkerste wat e ris
Beter dan Ome Piet? Die friet vind ik namelijk ook verdomd lekkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso is De Tourist de beste friettent van heel 073.
Ik moet nog steeds een keer de friet van Ome Piet eten, heb ik nog nooit op.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Beter dan Ome Piet? Die friet vind ik namelijk ook verdomd lekker
en check www.frietopia.nl !
Piet heeft echt ontzettend lekkere frietjes, worden tenminste nog zelf gesneden daar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer de friet van Ome Piet eten, heb ik nog nooit op.Ga altijd naar het Bikkertje.
Oke, zal ik binnenkort toch eens doen dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Piet heeft echt ontzettend lekkere frietjes, worden tenminste nog zelf gesneden daar.
Sinds we bij Piet friet eten valt het overal tegen...
Wie hier patat zegt wordt per direct 's-Hertogenbosch uitgezet.quote:
Met alle respect, maar De Tourist is toch echt de beste. Ook al zegt die site wat anders. Volgens die site is 't Vosje in Rosmalen op de 4e plek, van de 5. Terwijl dat die niet zo heel lang geleden nog een prijs hadden gewonnen voor Beste Friettent van Nederlandquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Beter dan Ome Piet? Die friet vind ik namelijk ook verdomd lekker
en check www.frietopia.nl !
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie hier patat zegt wordt per direct 's-Hertogenbosch uitgezet.
Tx! Ga ik beide eens proberen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Prince of India
Eetcafé Rafael (iig de falafel schotels en pizza's zijn erg goed)
Dat bedoel ik niet dombo.quote:
Ik weet toch wat je bedoelt, kutquote:
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet toch wat je bedoelt, kut
Ik vergeef het jequote:
Pffffquote:
Oké, excuses aanvaard.quote:
ik denk dat je er meer uit op kan maken dat wij niet veel afhalenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef MeSoHo het volgende:
[..]
Tx! Ga ik beide eens proberen.
@ De rest: kan ik uit het feit dat jullie voor de rest niet verder komen dan 320 verschillende friettenten opmaken dat het aanbod aan afhaaleten in 's-Hertogenbosch inderdaad schraal is?
ik denk niet dat er een relatie is tussen het type en aantal reacties hier en het daadwerkelijke aanbod.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef MeSoHo het volgende:
@ De rest: kan ik uit het feit dat jullie voor de rest niet verder komen dan 320 verschillende friettenten opmaken dat het aanbod aan afhaaleten in 's-Hertogenbosch inderdaad schraal is?
Chinees op de rompert is goed, en qua friet o.a. bij Mickeys en die ene in Rosmalen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:01 schreef MeSoHo het volgende:
Waar kun je in Den Bosch 's-Hertogenbosch goed eten afhalen?
Voor zover ik kan zien is het aanbod nogal karig.
Your votes please...
Nou in 's-Hertogenbosch is niks schraal hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef MeSoHo het volgende:
[..]
Tx! Ga ik beide eens proberen.
Ja die discussie hoef je hier niet te voeren. Ook mensen die zeggen 'cafetaria'quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie hier patat zegt wordt per direct 's-Hertogenbosch uitgezet.
quote:Hambaken krijgt 'eigen' beveiliging
DEN BOSCH - De Bossche wijk Hambaken krijgt een eigen buurtbeveiligingsbedrijf.
Bewoners uit de wijk worden opgeleid tot beveiliger. In ruil hiervoor lopen ze 's avonds een aantal uren per week rond in de wijk om gebouwen te beveiligen en om met hangjongeren in gesprek te gaan. Het buurtbeveiligingsbedrijf wordt opgezet door de wijkonderneming Hambaken en het beveiligingsbedrijf Profi-Sec, dat een vestiging heeft in Rosmalen. De eerste beveiligers, mensen met afstand tot de arbeidsmarkt, starten met hun 0pleiding als de financiering helemaal rond is.
Meer hierover volgt in het Brabants Dagblad van dinsdag.
Je was me net voorquote:
'mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt'quote:
haha, echt he. daar hebben ze zat mensen nodig denk ik om dat spul in het gareel te houdenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je was me net voor
Zal wel een daverend succes worden.
in dit geval: lichtjaren denk ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt'
Wordt dat uitgedrukt in meters of in jaren?
Lijkt me geweldig, je geeft de minst asociale een cursus en een gummiknuppel om de aso's in het gareel te houden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
in dit geval: lichtjaren denk ik
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, echt he. daar hebben ze zat mensen nodig denk ik om dat spul in het gareel te houden
Met geen werk toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt'
Wordt dat uitgedrukt in meters of in jaren?
Inderdaad. Politie is te bangquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
De agenten gaan het uit de weg en dan zetten ze er maar eigen volk neer
[..]
Met geen werk toch?
Zo ik ben nu naar de kermis![]()
![]()
Fijne avond!
Of de aso's om de aso's in bedwang te houden. Kunnen ze elkaar afslachten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig, je geeft de minst asociale een cursus en een gummiknuppel om de aso's in het gareel te houden.
ge-wel-(da)-dig plan!
Ja ach met dat salaris zou ik mn leven er ook niet voor wagen hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Inderdaad. Politie is te bang![]()
veel plezier![]()
Aan de andere kant zou ik weer bang worden van de gasten die dit vrijwillig gaan doen in die wijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Inderdaad. Politie is te bang![]()
veel plezier![]()
Ja handig toch, lost het probleem zichzelf op.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of de aso's om de aso's in bedwang te houden. Kunnen ze elkaar afslachten.
Tsja en met die tekorten enzo vind ik erg raar, zat vanochtend hier een topic te lezen over mensen hier op Fok die aan het solliciteren zijn bij de politie, en dan kunnen ze niet eens met een opleiding beginnen juist omdat het in hun regio al vol zit. Denk dat als de politie wat harder op zou treden etc. dat mensen misschien wat meer geprikkeld worden om bij de politie te gaan. Ach aan de ene kant willen ze meer politie op straat, andere kant bezuinigen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:58 schreef Ceased2Be het volgende:
Vooral kunnen doen, politie heeft te kampen met personeelstekorten en meer-en-meer administratieve rompslomp waardoor die er niet aan toe komen. Gevolg is dat je vaker van dit soort 'buurtwacht' achtige praktijken kunt gaan verwachten....
In Rosmalen?!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
De agenten gaan het uit de weg en dan zetten ze er maar eigen volk neer
[..]
Met geen werk toch?
Zo ik ben nu naar de kermis![]()
![]()
Fijne avond!
Waarom ga je niet?quote:
Zo dan heb je gelukquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef FedExpress het volgende:
Pfoe, was net mn telefoon verloren. gelukkig had iemand hem gevonden
http://www.xs4all.nl/~nsvtv/p2Kflex/quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Tux hoe kom je eigenlijk aan die meldingen van ambulance, politie en de brandweer enzo?
Ik zag 't al toen ik dat postte ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef FedExpress het volgende:
het is bij Treurenburg te doen nu. een en al sirenes hier
Ohhh handig, ook die andere link. Dankjequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~nsvtv/p2Kflex/
RIPquote:DEN BOSCH - Bij een eenzijdig ongeval aan de Treurenburg in Den Bosch is maandagavond een dodelijk slachtoffer gevallen. Zijn of haar identiteit is nog niet bekend.
De melding kwam rond tien over tien 's avonds binnen. De bestuurder werd bij het ongeluk uit de auto geslingerd. Wat er precies gebeurd is, is nog niet duidelijk.
Ik vind de Chinees op de Rompert niet zo veel. Die bij de Mickey's in de buurt is een stuk beter, even als de Blauwe Lotus in Orthen. Verder heb je voor afhaal in de stad nog de Surinaamse Chinees Shanghai Lee zitten die een goede afhaal hebben. Voor kebab zweer ik bij Enes (bij de Brahanthallen).quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Chinees op de rompert is goed, en qua friet o.a. bij Mickeys en die ene in Rosmalen.Die ome Piet heeft van die hardgebakken, dikke friet maar daar moet je net van houden.
Oh en Barnies.
Jawel johquote:
Ik ga voor de schiettentquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik ga toch alleen maar voor het spookhuis en de oliebollen, de rest kan me gestolen worden
Ja. Ik schiet altijd op die bewegende hertjes, dan heb je na een schot al door hoe je precies moet richtenquote:
Noem je dat al lang.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Jep twee weekenden.. Inderdaad wel erg lang ja.
Ik schiet ook niet met Barrie hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:44 schreef bijdehand het volgende:
Haha. Die schieten tenminste recht en niet met BB's.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik schiet ook niet met Barrie hoor
Langer dan 5 dagen noem ik ook wel lang voor kermis eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders mis je een hoopquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ga je weg?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders mis je een hoop
Zo even mn koffer inpakken
haha, dat bedoel ik maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders mis je een hoop
Zo even mn koffer inpakken
Ja sorry, had niet gezien dat je op de vorige pagina nog snel had gepostquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gek, nou krijg ik ineens wel antwoord.
Lekker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja sorry, had niet gezien dat je op de vorige pagina nog snel had gepost![]()
Maar jep, ik ga 2,5 week naar ZuidOost Azie
oh, dat doe je goed!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Uhm 20 + 5 dacht ik![]()
En ik zit nu op totaal 18 kg ofzo
Ik snap nooit dat vrouwen zoveel bij hebben. Toen ik een week naar China ging had ik maar een klein koffertje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh, dat doe je goed!
Ik heb gelachen toen ik van Spanje terugkwam. Daar op het vliegveld zijn 2 mensen stuk voor ons in de rij. Flinke koffers. Bij Ryan Air mag je 15 kilo als koffer, die vent zet zijn koffer erop: 22 kiloToen zetten ze de koffer van de vrouw erbij: totaal 44 kilo
![]()
![]()
![]()
Samen gewoon een koffer extra eigenlijk, 14 kilo teveel![]()
Toen gingen ze allemaal proberen dingen eruit te halen en in de handbagage te doen enzo. Helaas niet gezien hoe het afliep, maar ze zaten iig wel in het vliegtuig. Waarschijnlijk was hun rekening wel geplunderd
Haha nee, we al een half jaar geleden geboekt. Maar ik stel alles uit.quote:
Ik hoop volgende week een paar dagen naar de Coté d'Azur te gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha nee, we al een half jaar geleden geboekt. Maar ik stel alles uit.
Jezus zoveelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh, dat doe je goed!
Ik heb gelachen toen ik van Spanje terugkwam. Daar op het vliegveld zijn 2 mensen stuk voor ons in de rij. Flinke koffers. Bij Ryan Air mag je 15 kilo als koffer, die vent zet zijn koffer erop: 22 kiloToen zetten ze de koffer van de vrouw erbij: totaal 44 kilo
![]()
![]()
![]()
Samen gewoon een koffer extra eigenlijk, 14 kilo teveel![]()
Toen gingen ze allemaal proberen dingen eruit te halen en in de handbagage te doen enzo. Helaas niet gezien hoe het afliep, maar ze zaten iig wel in het vliegtuig. Waarschijnlijk was hun rekening wel geplunderd
Ohh lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hoop volgende week een paar dagen naar de Coté d'Azur te gaan.
was op de terugwegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus zoveel![]()
Dat kost echt veel geld inderdaad.Lekker begin van je vakantie.
![]()
Nee dat snap ik ook niet Tux, hele beautycase etc. etc. damn
Zelfs voor een paar dagen presteren ze het om voor 3 weken mee te nemen. Alleen handbagage is genoeg, jeweettogzelluf.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus zoveel![]()
Dat kost echt veel geld inderdaad.Lekker begin van je vakantie.
![]()
Nee dat snap ik ook niet Tux, hele beautycase etc. etc. damn
Nee. Nog ff kijken vanaf welk vliegveld en naar de prijzen. Slapen kijken we daar terplekke wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh lekker
Wacht je tot er een last minute beschikbaar is?
Haha ja, was bij de reis naar Peking ook. Aankomen met een lege koffer, daar volstampen met goedkope kleding.quote:
of ze zijn heen en terug met een andere maatschappij gegaan. Bij andere mag je bijvoorbeeld 20 meenemen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Haha ja, was bij de reis naar Peking ook. Aankomen met een lege koffer, daar volstampen met goedkope kleding.
Ohh zo. Lekker avontuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee. Nog ff kijken vanaf welk vliegveld en naar de prijzen. Slapen kijken we daar terplekke wel.
Zo denkt mn pa ook. Durf er alleen de gok niet op te nemen. Dadelijk vind je niksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Haha ja, was bij de reis naar Peking ook. Aankomen met een lege koffer, daar volstampen met goedkope kleding.
Hahaha nog domquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:51 schreef FedExpress het volgende:
[..]
of ze zijn heen en terug met een andere maatschappij gegaan. Bij andere mag je bijvoorbeeld 20 meenemen.
Nee want het was een groepsreis dus gewoon hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:51 schreef FedExpress het volgende:
[..]
of ze zijn heen en terug met een andere maatschappij gegaan. Bij andere mag je bijvoorbeeld 20 meenemen.
ik had het niet over jou, wel lezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee want het was een groepsreis dus gewoon hetzelfde.
Nee en ben daar al vaker geweest dus ik ken het daar wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh zo. Lekker avontuurlijk
Vind je dat niet ''eng'' dat je daar niks kan vinden ofzo?![]()
[..]
Zo denkt mn pa ook. Durf er alleen de gok niet op te nemen. Dadelijk vind je niks
Je quote mij, wel lezen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik had het niet over jou, wel lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |