Doe eens een gokquote:
WTF IS DITquote:
Pas maar op, straks post ik nog plaatjes van... AMY WINEHOUSEquote:
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:29 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Pas maar op, straks post ik nog plaatjes van... AMY WINEHOUSE [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
GVD je hebt me nu echt beledigdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waag het niet, jongen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:31 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
GVD je hebt me nu echt beledigd![]()
![]()
![]()
Ja natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Welke swingersparty is dit trouwens?quote:
www.cafedesjang.nlquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke swingersparty is dit trouwens?
quote:
Die site is leedvermaakquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jullie hebben er nog serieus verstand van ook.
Weegt ook maar 560 kiloquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een smerige vetklep bij Reportage.
quote:
quote:Action wil naar winkelcentrum Hambaken
zondag 08 augustus 2010 | 20:26 | Laatst bijgewerkt op: zondag 08 augustus 2010 | 20:56
DEN BOSCH - Winkelketen Action wil zich met een filiaal vestigen in winkelcentrum 't Wielsem in De Hambaken.
Action heeft hier een ruimte van ruim duizend vierkante meter op het oog. Een woordvoerder van de gemeente Den Bosch geeft aan dat met Action nog wordt gesproken over laad- en losmogelijkheden. Ook moet intern nog verbouwd worden. Het is nog niet bekend wanneer Action zijn intrek wil nemen in het winkelcentrum dat begin dit jaar heropende in Den Bosch-Noord.
Lees meer hierover in het Brabants Dagblad van maandag.
Dat zou chill zijn!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zou het dan toch echt gaan gebeuren?![]()
[..]
I love Action.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |