in dit geval: lichtjaren denk ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt'
Wordt dat uitgedrukt in meters of in jaren?
Lijkt me geweldig, je geeft de minst asociale een cursus en een gummiknuppel om de aso's in het gareel te houden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
in dit geval: lichtjaren denk ik
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, echt he. daar hebben ze zat mensen nodig denk ik om dat spul in het gareel te houden
Met geen werk toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt'
Wordt dat uitgedrukt in meters of in jaren?
Inderdaad. Politie is te bangquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
De agenten gaan het uit de weg en dan zetten ze er maar eigen volk neer
[..]
Met geen werk toch?
Zo ik ben nu naar de kermis![]()
![]()
Fijne avond!
Of de aso's om de aso's in bedwang te houden. Kunnen ze elkaar afslachten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig, je geeft de minst asociale een cursus en een gummiknuppel om de aso's in het gareel te houden.
ge-wel-(da)-dig plan!
Ja ach met dat salaris zou ik mn leven er ook niet voor wagen hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Inderdaad. Politie is te bang![]()
veel plezier![]()
Aan de andere kant zou ik weer bang worden van de gasten die dit vrijwillig gaan doen in die wijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Inderdaad. Politie is te bang![]()
veel plezier![]()
Ja handig toch, lost het probleem zichzelf op.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of de aso's om de aso's in bedwang te houden. Kunnen ze elkaar afslachten.
Tsja en met die tekorten enzo vind ik erg raar, zat vanochtend hier een topic te lezen over mensen hier op Fok die aan het solliciteren zijn bij de politie, en dan kunnen ze niet eens met een opleiding beginnen juist omdat het in hun regio al vol zit. Denk dat als de politie wat harder op zou treden etc. dat mensen misschien wat meer geprikkeld worden om bij de politie te gaan. Ach aan de ene kant willen ze meer politie op straat, andere kant bezuinigen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:58 schreef Ceased2Be het volgende:
Vooral kunnen doen, politie heeft te kampen met personeelstekorten en meer-en-meer administratieve rompslomp waardoor die er niet aan toe komen. Gevolg is dat je vaker van dit soort 'buurtwacht' achtige praktijken kunt gaan verwachten....
In Rosmalen?!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
De agenten gaan het uit de weg en dan zetten ze er maar eigen volk neer
[..]
Met geen werk toch?
Zo ik ben nu naar de kermis![]()
![]()
Fijne avond!
Waarom ga je niet?quote:
Zo dan heb je gelukquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef FedExpress het volgende:
Pfoe, was net mn telefoon verloren. gelukkig had iemand hem gevonden
http://www.xs4all.nl/~nsvtv/p2Kflex/quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Tux hoe kom je eigenlijk aan die meldingen van ambulance, politie en de brandweer enzo?
Ik zag 't al toen ik dat postte ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef FedExpress het volgende:
het is bij Treurenburg te doen nu. een en al sirenes hier
Ohhh handig, ook die andere link. Dankjequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~nsvtv/p2Kflex/
RIPquote:DEN BOSCH - Bij een eenzijdig ongeval aan de Treurenburg in Den Bosch is maandagavond een dodelijk slachtoffer gevallen. Zijn of haar identiteit is nog niet bekend.
De melding kwam rond tien over tien 's avonds binnen. De bestuurder werd bij het ongeluk uit de auto geslingerd. Wat er precies gebeurd is, is nog niet duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |