SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
Ik prefereer ook kale poesjes.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Of deze, ook een lekker ding.![]()
[ afbeelding ]
Die is zielig.quote:
Check.quote:
Die doet me denken aan een collega van mequote:
Doet ze dat op kantoor?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:55 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Die doet me denken aan een collega van me
(ze is nog steeds vrijgezel)
((maar dat komt ook omdat ze harde boeren laat))
Heeft ze ook een tuinbroek aan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:55 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Die doet me denken aan een collega van me
(ze is nog steeds vrijgezel)
((maar dat komt ook omdat ze harde boeren laat))
(((gelukkig werkt ze in een ander kantoor)))
((((ze heeft wel een geile stem op Skype))))
(((((gelukkig laat ze haar webcam uit)))))
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:00 schreef klnvntrbyt het volgende:
Die boeren laat ze ook op kantoor, en of ze een tuinbroek aandoet weet ik niet, (ik heb haar nog niet met tuinbroek gezien) ((maar ik zie haar gemiddeld ook maar 1 week per jaar))
Weltruste Fed en veel succes morgen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:03 schreef FedExpress het volgende:
ik ga slapen! morgen om 9 uur belangrijk tentamen, dus rust zal k nodig hebben![]()
Alvast welterusten en tot morgen!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:06 schreef klnvntrbyt het volgende:
Nou, nu FedExpress weg is, kan ik hier nu rustig geile plaatjes posten.
Edit: OH SHIT IK WAS VERGETEN DAT HIER OOK MINDERJARIGEN RONDLOPEN (BARRIEBUTSERS) - dus het linkje is weer weg
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Fap fap fapperdefapfapfap
En dan door haar gepijpt wordenquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:06 schreef klnvntrbyt het volgende:
Nou, nu FedExpress weg is, kan ik hier nu rustig geile plaatjes posten.
Edit: OH SHIT IK WAS VERGETEN DAT HIER OOK MINDERJARIGEN RONDLOPEN (BARRIEBUTSERS) - dus het linkje is weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |