Podverdriedubbeltjes nog an toe. Ik ook met mn luie copy + pastequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je hebt mijn overbodige spatie overgenomen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Podverdriedubbeltjes nog an toe. Ik ook met mn luie copy + paste
Je A is ook kapot ofniet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Podverdriedubbeltjes nog an toe. Ik ook met mn luie copy + paste
Uitverkoop hequote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaawelquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
needat was bewust! Kende gij da nie jong?
okee danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uitverkoop he![]()
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaawel
Neuh, ik ook nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:43 schreef FedExpress het volgende:
iemand nog plannen voor vanavond?
Ikke niet in ieder geval
party hardyquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Neuh, ik ook niet![]()
Het is trouwens weer kermis in Rosmalen
Ja jij zegt 't.quote:
Fed vindt dat vast ook leuk.quote:
Ja Fed?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Fed vindt dat vast ook leuk.
Ja hij begon er toch zelf over.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja Fed?![]()
Voor jou Tux;
[ afbeelding ]
Ja want hij zal vast kijken of ieder woord een user isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hij begon er toch zelf over.![]()
Thnx.
Dat wist ie toch al anders zegt ie het niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja want hij zal vast kijken of ieder woord een user is
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat wist ie toch al anders zegt ie het niet.
dat dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja want hij zal vast kijken of ieder woord een user is
ik snap jou nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat wist ie toch al anders zegt ie het niet.
Hoezo? Jij noemt een user waar je mee naar de kermis wil?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat dus
[..]
ik snap jou niet![]()
Poolse sex
Ja. Anders begint ie niet over haar toch.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja. Anders begint ie niet over haar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt Tux grapjas![]()
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt Tux grapjas![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry hoor, het was niet slecht bedoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:51 schreef FedExpress het volgende:
Ja, ik wil onzettend graag met PartyHardy naar de kermis, want ik ken haar en Poolse sex is ontzettend lekker.Hoe gaat dat dan, Poolse sex?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
binnenstebuiten en onderstebovenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan, Poolse sex?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ja wrom zou ik niet serieus zijn.quote:
Ja waarom niet.. Domme vraag.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja wrom zou ik niet serieus zijn.
Dat is een ''gezegde'' ofiets Tuxquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Alleen probeert iemand er zich onderuit te lullen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is een ''gezegde'' ofiets Tux
quote:
WTFquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Nouja mn oma wil me niet een mop vertellen omdat ik er volgens haar nog te klein voor ben.![]()
Mevrouw heeft niet door dat ze op mijn leeftijd al zwanger was van mn pa. Maar nee ik moet 18 zijn.
preciesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is een ''gezegde'' ofiets Tux
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Nouja mn oma wil me niet een mop vertellen omdat ik er volgens haar nog te klein voor ben.![]()
Mevrouw heeft niet door dat ze op mijn leeftijd al zwanger was van mn pa. Maar nee ik moet 18 zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
binnenstebuiten en ondersteboven![]()
Ik neem aan dat je Poolse sex een beetje uit de hand is gelopen vannacht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.brabantsdagbla(...)op-parkeerplaats.ecedag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
Ik las het daarstraks al, maar had de link nog niet gelegd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:02 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Poolse sex een beetje uit de hand is gelopen vannacht:
http://www.brabantsdagbla(...)op-parkeerplaats.ece
quote:
lol, dat stuk stond er gisterenmiddag al. Moet nacht van vrijdag op zaterdag zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:02 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ah idd ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lol, dat stuk stond er gisterenmiddag al. Moet nacht van vrijdag op zaterdag zijn
quote:01:22:31 07-08-10 GROUP-1 ALARM 24U PLOEG DEN BOSCH > AUTOBRAND: PARALLELWEG 'S-HERTOGENBOSCH 634TS
1170851 BRW 's-Hertogenbosch (24U Ploeg)
1170855 BRW 's-Hertogenbosch (Bevelvoerders)
1170899 BRW 's-Hertogenbosch (Monitorcode)
1180898 BRW 's-Hertogenbosch (Lichtkrant)
1180899 BRW 's-Hertogenbosch (Techniek)
Hahahaquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:06 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ha ha, BarrieButsers is een baby
Zou wel heel toevallig zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:02 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
quote:
Ah dankje ik kreeg al hongerquote:
Oh daar had ik nieteens op gelet haha.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah dankje ik kreeg al honger![]()
Edit;
Aan de link te zien is het een spaarpot, grappig
Kan je sparen voor een autoquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah dankje ik kreeg al honger![]()
Edit;
Aan de link te zien is het een spaarpot, grappig
Ik ben een pinguin.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:34 schreef FedExpress het volgende:
WAAAAAAAH, andere mensen
Of ja, mens eigenlijk![]()
Ja, een zwervende pinguin.quote:
quote:
Die heb ik ooit gepostquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef bijdehand het volgende:
Een piloot loopt, in vol ornaat, naar een jongetje toe. Hij gaat op z'n knieen zitten en vraagt aan het jongetje: 'Zeg, jongeman, hou jij van vliegen?' Dus dat jongetje helemaal enthousiast: 'Ja, meneer, natuurlijk!' 'Nou,' zegt die piloot, 'dan zal ik er een paar voor je vangen.'
en grappig dat 'ie isquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:16 schreef bijdehand het volgende:
Echt een van de enige niet-racistische/oversexte moppen die ik ken
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef bijdehand het volgende:
Een piloot loopt, in vol ornaat, naar een jongetje toe. Hij gaat op z'n knieen zitten en vraagt aan het jongetje: 'Zeg, jongeman, hou jij van vliegen?' Dus dat jongetje helemaal enthousiast: 'Ja, meneer, natuurlijk!' 'Nou,' zegt die piloot, 'dan zal ik er een paar voor je vangen.'
Ik vind van wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |