haha, dat bedoel ik maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders mis je een hoop
Zo even mn koffer inpakken
Ja sorry, had niet gezien dat je op de vorige pagina nog snel had gepostquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gek, nou krijg ik ineens wel antwoord.
Lekker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja sorry, had niet gezien dat je op de vorige pagina nog snel had gepost![]()
Maar jep, ik ga 2,5 week naar ZuidOost Azie
oh, dat doe je goed!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Uhm 20 + 5 dacht ik![]()
En ik zit nu op totaal 18 kg ofzo
Ik snap nooit dat vrouwen zoveel bij hebben. Toen ik een week naar China ging had ik maar een klein koffertje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh, dat doe je goed!
Ik heb gelachen toen ik van Spanje terugkwam. Daar op het vliegveld zijn 2 mensen stuk voor ons in de rij. Flinke koffers. Bij Ryan Air mag je 15 kilo als koffer, die vent zet zijn koffer erop: 22 kiloToen zetten ze de koffer van de vrouw erbij: totaal 44 kilo
![]()
![]()
![]()
Samen gewoon een koffer extra eigenlijk, 14 kilo teveel![]()
Toen gingen ze allemaal proberen dingen eruit te halen en in de handbagage te doen enzo. Helaas niet gezien hoe het afliep, maar ze zaten iig wel in het vliegtuig. Waarschijnlijk was hun rekening wel geplunderd
Haha nee, we al een half jaar geleden geboekt. Maar ik stel alles uit.quote:
Ik hoop volgende week een paar dagen naar de Coté d'Azur te gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha nee, we al een half jaar geleden geboekt. Maar ik stel alles uit.
Jezus zoveelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh, dat doe je goed!
Ik heb gelachen toen ik van Spanje terugkwam. Daar op het vliegveld zijn 2 mensen stuk voor ons in de rij. Flinke koffers. Bij Ryan Air mag je 15 kilo als koffer, die vent zet zijn koffer erop: 22 kiloToen zetten ze de koffer van de vrouw erbij: totaal 44 kilo
![]()
![]()
![]()
Samen gewoon een koffer extra eigenlijk, 14 kilo teveel![]()
Toen gingen ze allemaal proberen dingen eruit te halen en in de handbagage te doen enzo. Helaas niet gezien hoe het afliep, maar ze zaten iig wel in het vliegtuig. Waarschijnlijk was hun rekening wel geplunderd
Ohh lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hoop volgende week een paar dagen naar de Coté d'Azur te gaan.
was op de terugwegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus zoveel![]()
Dat kost echt veel geld inderdaad.Lekker begin van je vakantie.
![]()
Nee dat snap ik ook niet Tux, hele beautycase etc. etc. damn
Zelfs voor een paar dagen presteren ze het om voor 3 weken mee te nemen. Alleen handbagage is genoeg, jeweettogzelluf.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus zoveel![]()
Dat kost echt veel geld inderdaad.Lekker begin van je vakantie.
![]()
Nee dat snap ik ook niet Tux, hele beautycase etc. etc. damn
Nee. Nog ff kijken vanaf welk vliegveld en naar de prijzen. Slapen kijken we daar terplekke wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh lekker
Wacht je tot er een last minute beschikbaar is?
Haha ja, was bij de reis naar Peking ook. Aankomen met een lege koffer, daar volstampen met goedkope kleding.quote:
of ze zijn heen en terug met een andere maatschappij gegaan. Bij andere mag je bijvoorbeeld 20 meenemen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Haha ja, was bij de reis naar Peking ook. Aankomen met een lege koffer, daar volstampen met goedkope kleding.
Ohh zo. Lekker avontuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee. Nog ff kijken vanaf welk vliegveld en naar de prijzen. Slapen kijken we daar terplekke wel.
Zo denkt mn pa ook. Durf er alleen de gok niet op te nemen. Dadelijk vind je niksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Haha ja, was bij de reis naar Peking ook. Aankomen met een lege koffer, daar volstampen met goedkope kleding.
Hahaha nog domquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:51 schreef FedExpress het volgende:
[..]
of ze zijn heen en terug met een andere maatschappij gegaan. Bij andere mag je bijvoorbeeld 20 meenemen.
Nee want het was een groepsreis dus gewoon hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:51 schreef FedExpress het volgende:
[..]
of ze zijn heen en terug met een andere maatschappij gegaan. Bij andere mag je bijvoorbeeld 20 meenemen.
ik had het niet over jou, wel lezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee want het was een groepsreis dus gewoon hetzelfde.
Nee en ben daar al vaker geweest dus ik ken het daar wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh zo. Lekker avontuurlijk
Vind je dat niet ''eng'' dat je daar niks kan vinden ofzo?![]()
[..]
Zo denkt mn pa ook. Durf er alleen de gok niet op te nemen. Dadelijk vind je niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |