quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:11 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb een Nederlands mailtje naar h&m gestuurd, krijg ik een Duits mailtje terug........![]()
quote:Der H&M Kundenservice hat Ihre E-Mail erhalten.
Zur Zeit erhalten wir viele Zusendungen. Wir möchten Sie deshalb um Ihr Verständnis bitten, wenn es ein paar Tage dauert, bis wir Ihnen antworten können.
Unsere Öffnungszeiten sind:
Montag - Freitag 08 - 21
Samstag & Sonntag 09 - 17
Mit freundlichen Grüßen
H&M Kundenservice
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:16 schreef AJ187 het volgende:
Kent iemand nog werkende kortingscodes?
Volgens mij werkt geen enkele meer?
Er staat nu ook Heren en Divided in hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:45 schreef Shaz het volgende:
Ik kreeg vandaag precies dezelfde catalogus thuisgestuurd als de herfst-previewcatalogus van een tijdje terug. Het enige verschil is dat er bij de vorige "10% korting" op de cover staat, en bij deze is dat weg. Wat nutteloos om 2x dezelfde uit te geven
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:04 schreef Tamashii het volgende:
Godver. Ik ben dus op vakantie. En wilde graag een pakketje hierheen laten komen. Werd er een de 16e voorgemeld, de ander de 19e. Maar nu zijn ze vandaag allebei gesorteerd. Krijg ik dan morgen twee pak(jes)? :/
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:44 schreef Tamashii het volgende:
Dit schijnt trouwens te komen op de webshop:
[ afbeelding ]
Liefde!!!!
Ah idd, my badquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Er staat nu ook Heren en Divided in hoor
ik hoop dan wel dat het echt leer is of een beetje een ademende variantquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:44 schreef Tamashii het volgende:
Dit schijnt trouwens te komen op de webshop:
[ afbeelding ]
Liefde!!!!
Er staat toch leather piecesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:23 schreef electronique het volgende:
[..]
ik hoop dan wel dat het echt leer is of een beetje een ademende variant
anders ga je je dood zweten
Das het eerste wat in me opkwam ja, zweten!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:23 schreef electronique het volgende:
[..]
ik hoop dan wel dat het echt leer is of een beetje een ademende variant
anders ga je je dood zweten
quote:
quote:Geachte mevrouw/meneer,
Een paar weken geleden heeft dit topje op de website gestaan, deze heb ik toen in mijn bestelling gegooid, maar helaas is deze bestelling door u verwijderd. Ik heb hiervoor al meerdere malen gemaild, maar geen reactie. Graag hoor ik daarom het artikelnummer. Dit is het topje waar het over gaat:
http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=19842403
quote:Beste Tamashii
Bedankt voor je e-mail.
Heb je voor ons een artikelnummer of kun je aangeven in welke bestelling van welke datum dit topje stond, dan kunnen wij het voor je nakijken.
We wensen je een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |