haha, inderdaadquote:Op maandag 19 juli 2010 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Joepie er stond dus toch geen spelfout
We hebben wel een Sara en Abraham topic trouwens
wtfquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
BATSIEquote:Op maandag 19 juli 2010 23:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Batsie! Uitroep van pure verveling
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
They see me rolling, they hating
In Boschveld wonen ook dat soort types. Alleen andere huidskleur en accentquote:
Dus jij vindt ook alles uit je omgeving leuk?quote:
En die zitten ook niet in mijn vriendengroep..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Boschveld wonen ook dat soort types. Alleen andere huidskleur en accent
New Kids schijnt zo te scoren in Duitsland. Al ramptoeristen meegemaakt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dus jij vindt ook alles uit je omgeving leuk?
Ik had ook niet anders verwacht eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En die zitten ook niet in mijn vriendengroep..
Den Bosch is godverdomme geen Maaskantjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:44 schreef Danielion het volgende:
[..]
New Kids schijnt zo te scoren in Duitsland. Al ramptoeristen meegemaakt?
Ik had voor dat New Kids gebeuren nog nooit van Maaskantje gehoordquote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:44 schreef Danielion het volgende:
[..]
New Kids schijnt zo te scoren in Duitsland. Al ramptoeristen meegemaakt?
Ik dacht eerst dat ze die plaats verzonnen haddenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik had voor dat New Kids gebeuren nog nooit van Maaskantje gehoord![]()
Trieste trieste bedoening.
Ook bij ons heb je kleine dorpen waar de hangjongeren (meestal gabbers, jumpers en aanverwanten) nooit een voet in de stad zetten, en gelukkig maar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Den Bosch is godverdomme geen MaaskantjeZe komen niet hierheen maar blijven daar
Ik heb 27 jaar in Boxtel gewoond en daar kwam dat gajes uit de stad (vooral Den Bosch / Eindhoven) met carnaval / kermis naar de markt toe om daar te gaan matten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:50 schreef Danielion het volgende:
[..]
Ook bij ons heb je kleine dorpen waar de hangjongeren (meestal gabbers, jumpers, en aanverwanten) nooit een voet in de stad zetten, en gelukkig maar.
Jumpers zijn die gasten die dom dansen op kutmuziek, voor de Aldi. En bij ons komt het tuig uit Den Bosch ook om te mattenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb 27 jaar in Boxtel gewoond en daar kwam dat gajes uit de stad (vooral Den Bosch / Eindhoven) met carnaval / kermis naar de markt toe om daar te gaan matten.
En jumpers? Jumpers zijn toch Belgische gabbers of heb ik weer wat gemist?
Vast iets Belgisch inderdaad. Gabbers bestaan er al eerder in België en zijn overgewaaid uit Nederland (alleen in verwaterde vorm, ze stellen heel wat minder voor hier). Jumpers zijn hier ontstaan, maar gabbers kunnen volgens mij jumpers niet luchten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:52 schreef Ceased2Be het volgende:
En jumpers? Jumpers zijn toch Belgische gabbers of heb ik weer wat gemist?
Vooral geen antwoord geven op mijn vraag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 06:44 schreef bijdehand het volgende:
Goeiemorgen Bosschenaren!
In dat andere topic?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vooral geen antwoord geven op mijn vraag.
Ja wat anders.quote:
Ik heb een lullig antwoord gegevenquote:
quote:
Zitten we weer een topic over te nemen.quote:
Daaromquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zitten we weer een topic over te nemen.Nouja die TS komt toch niet meer terug zo te zien.
Ja junge!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 04:52 schreef Danielion het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
O als crapmuziek de pret niet mag drukken:
En dan moet je bedenken dat 'Hoogheem' weliswaar sociale huur is, maar dan wel tegen 1 van de betere wijken van Boxtel aan. Video is geschoten 2 straten bij m'n ouders vandaan...quote:
Ik wel. Best vet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben nog nooit door de Binnendieze geweest.
In je eentje?quote:
Ik ben ook niet anders gewendquote:
Het lijkt mij dat slapen in je eentje toch heel veel makkelijker gaat.quote:
Is ook. Een keer met iemand geprobeert en godver wat een kutnacht.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat slapen in je eentje toch heel veel makkelijker gaat.
Ik dacht dat ik hier de bejaarde was.quote:
Hmm dat is ook niks dan, kan je beter alleen liggen kan je rustig slapenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is ook. Een keer met iemand geprobeert en godver wat een kutnacht.
Ja maar je bent nog jong van geestquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier de bejaarde was.
Dat zeker ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar je bent nog jong van geest
quote:
quote:
Check.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Topic voor Tux;
vrouwen van 31 zijn het mooist
Ja zeg dat eens tegen mijn lichaam.quote:
Hoezo? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zeg dat eens tegen mijn lichaam.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zeg dat eens tegen mijn lichaam.
Je merkt soms wel dat je ouder wordt ja.quote:
Halloquote:
Oh vandaar ben ik in de war!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hallo![]()
En het levenslied is zaterdag en zondag
Niet met tijden volgens mij maar heb wel dit gevonden;quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh vandaar ben ik in de war!
Ergens een programmaatje online?
http://www.levenslieddenbosch.nl/02_programma.htmlquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh vandaar ben ik in de war!
Ergens een programmaatje online?
Ja wat moeten we met dat drankorgel.quote:
past toch goed bij het evenement danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja wat moeten we met dat drankorgel.
Dat komt mooi uitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ah bijna levenslied. Mooi zo, voel mij zwaar kut.
Dat is minderquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ah bijna levenslied. Mooi zo, voel mij zwaar kut.
Leuke meid leren kennen vorige week, maar had een vriend. Met haar afgesproken, die avond had ze het uitgemaakt. Daarna nog 2x afgesproken incl gister. En vanochtend vertelde ze me dat ze toch nog wel met der hoofd bij haar ex zat. Nja helaaaas.quote:
hmmm, dat is wel klote inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Leuke meid leren kennen vorige week, maar had een vriend. Met haar afgesproken, die avond had ze het uitgemaakt. Daarna nog 2x afgesproken incl gister. En vanochtend vertelde ze me dat ze toch nog wel met der hoofd bij haar ex zat. Nja helaaaas.
Oh da's echt kutquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Leuke meid leren kennen vorige week, maar had een vriend. Met haar afgesproken, die avond had ze het uitgemaakt. Daarna nog 2x afgesproken incl gister. En vanochtend vertelde ze me dat ze toch nog wel met der hoofd bij haar ex zat. Nja helaaaas.
Najaaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ah niet erg meerIk heb de reden gehoord, ben haar type niet. Maar naar wat uit horen lult ze van alle kanten.
Dus die ben ik liever kwijt dan rijk. En toen was ik er al overheen.
beterquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dus die ben ik liever kwijt dan rijk. En toen was ik er al overheen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Precies Rofl!
Ga je van het weekend nog naar het levenslied?
Godver, als ik wakker was had ik wel wat kipnuggets gelustquote:
Vrijwillig?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
2 dagen present. En zaterdag avond denk ik ook nog even naar de Silva.
Kom me halenquote:
Dat snap ik ook nietquote:
I'm not a member of the A-Teamquote:
zo 'tuurlijk' is dat niet voor mequote:Op woensdag 21 juli 2010 09:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Goedemorgen trouwens.
Je hebt het helaas niet meegekregen van je moeder.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
zo 'tuurlijk' is dat niet voor me
en goedemorgen
Zo'n moeder heb ik ook. Maar ik haat de muziek die ze leuk vindt!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je hebt het helaas niet meegekregen van je moeder.Die vond het wel leuk toch?
PS Vind het wel een beetje kut van die meid, was wel echt een leuke
Nou ja weet je wat het is, ik kom niet zo gauw écht een leuke meid tegen. Althans die ik leuk vind, normaal denk ik mwoah, leuk maar nee niet genoeg. En nu had ik er eindelijk eens waarbij ik dacht 'Jahaa, dit moet het zijn!'quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n moeder heb ik ook. Maar ik haat de muziek die ze leuk vindt!
En zonde van dat meisjeEr zwemmen genoeg vissen in de zee maar daar heb je nu nog niks aan
Klopt, gelukkig is het redelijk standaard dat je je als kind volledig afzet tegen de smaak van je oudersquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je hebt het helaas niet meegekregen van je moeder.Die vond het wel leuk toch?
Tis kut, het gaat over en de volgende gaat vast beter.quote:PS Vind het wel een beetje kut van die meid, was wel echt een leuke
Ah, dat ene meisje van de miljoenen die leuker is dan alle miljoenen bij elkaar. Die ken ik ook wel, maar dat lukt me ook nooitquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou ja weet je wat het is, ik kom niet zo gauw écht een leuke meid tegen. Althans die ik leuk vind, normaal denk ik mwoah, leuk maar nee niet genoeg. En nu had ik er eindelijk eens waarbij ik dacht 'Jahaa, dit moet het zijn!'
Nou bij mij niet, mijn ouders hebben gedeeltelijk dezelfde smaak, niet alles. Je word er mee opgegroeid.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig is het redelijk standaard dat je je als kind volledig afzet tegen de smaak van je ouders
[..]
Tja, als ik die niet kan krijgen. Dan liever geen relatie. Heb wel een beetje ambitie. Maar het is gewoon zuur, want ik vond haar echt leuk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah, dat ene meisje van de miljoenen die leuker is dan alle miljoenen bij elkaar. Die ken ik ook wel, maar dat lukt me ook nooit
Mwah, nee dat had ik op mijn 16de tot mijn 18de. Sindsdien eigenlijk alleen maar scharrels. Maar dit klikte gewoon perfect. Haar ex liep gewoon te kutten tussendoor. Maar goed iemand die liegt word het sowieso niet voor mij,quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:07 schreef Ceased2Be het volgende:
Tijd zat man, ik kreeg m'n eerste serieuze relatie (of überhaupt relatie) toen ik bijna 23 was...
En iedereen die ik ken die voor die tijd al een relatie had is inmiddels alweer 1 of 2 partners verder.
Bossche vrouwe moette van houwe! anders gaan ze slaanquote:Ruzie tussen vrouwen draait uit op mishandeling
DEN BOSCH - Een 29-jarige vrouw uti Den Bosch is dinsdagavond in haar woning aangehouden voor mishandeling.
Ze was in de woning van een 38-jarige plaatsgenoot die probeerde te bemiddelen in een conflict tussen de verdachte en een andere vrouw. Het gesprek liep uit de hand. De vrouw trok onder meer een grote pluk haar uit het hoofd van de andere vrouw.
De aangehouden vrouw werd op het politiebureau gehoord en mocht daarna naar huis
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bossche vrouwe moette van houwe! anders gaan ze slaan
quote:ROSMALEN - Bij een woninginbraak aan de Oude Baan is woensdagmorgen onder meer een dokterstas met daarin medische instrumenten (waaronder naalden) en een kleine hoeveelheid morfine en medicijnen gestolen.
De inbraak werd 's nachts gepleegd voor 8.15 uur.
De politie is een onderzoek gestart waarbij onder meer een buurtonderzoek wordt gehouden. Ook de technische recherche doet onderzoek.
Wie de tas vindt wordt door de politie verzocht te bellen met 0900-8844.
Oepsquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Zat Bijdehand niet te vertellen dat ie slaapmiddelen had 'gekregen voor zijn busreis?
[..]
Wie gaat dan ook de ruzie van twee vrouwen proberen te sussen..quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bossche vrouwe moette van houwe! anders gaan ze slaan
Kijk wel uit, die 2 in de Xenos waren destijds ook briljant... die kinderen hadden wat gedaan (geen idee wat).quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie gaat dan ook de ruzie van twee vrouwen proberen te sussen..
Nou, da's duidelijk he.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Zat Bijdehand niet te vertellen dat ie slaapmiddelen had 'gekregen voor zijn busreis?
[..]
Ik wil niet te snel conclusies trekken natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kijk wel uit, die 2 in de Xenos waren destijds ook briljant... die kinderen hadden wat gedaan (geen idee wat).
Vrouw1: Houdt godverdomme oew bakkes eens viswijf!!
Vrouw2: Wie noemde gij hier viswijf? kut!
En die kinderen (jaartje of 6 / 8 ) stonden ernaast naar de mama's te kijken.
Ge-ni-aal.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:56 schreef kutkabouter het volgende:
hoigroetjes uit Manhattan
![]()
er zijn hier echt te veel geile wijven![]()
Speciaal voor jullie:quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef djayzz het volgende:
hoigroetjes uit Rio de Janeiro
![]()
zit je niet in herpt?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef djayzz het volgende:
hoigroetjes uit Rio de Janeiro
![]()
Nee, ik zit 4 weken in Rio voor mijn werkquote:
chillquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik zit 4 weken in Rio voor mijn werk
Chill! Wat voor werk doe je om dat voor elkaar te krijgen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik zit 4 weken in Rio voor mijn werk
dohquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
chillmanhattan is wel even wat anders dan hedikhuizen of herpt, wtf
Ik ben Civiel Ingenieur en werk als kostenbegroter bij een internationaal aannemer. Ben afgelopen jaar ook al 4 keer 2 weken hier geweestquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Chill! Wat voor werk doe je om dat voor elkaar te krijgen?
quote:
Heej, wat wil je, het zijn amerikanenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja klopt, maar echt achterlijk hoe iedereen daar leeft, echt van appartement naar tentje om te ontbijten, dan naar werk, dan weer naar tentje om te eten en dan naar huis, echt 0,0 sociaal leven
minstens 50 % hier is aziaat of negerquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, wat wil je, het zijn amerikanen
en toch zijn het amerikanenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
minstens 50 % hier is aziaat of neger
Ohh leuk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben Civiel Ingenieur en werk als kostenbegroter bij een internationaal aannemer. Ben afgelopen jaar ook al 4 keer 2 weken hier geweest
ik ben heel even op fok en wordt meteen systematisch genegeerd door BBquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh leuk.
Begint het op een gegeven moment niet te vervelen dan?
nou heel veel niet hoor volgens mij, je komt er echt kei veel tegen die niet eens engels kunnenquote:
Sorryquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ben heel even op fok en wordt meteen systematisch genegeerd door BB![]()
![]()
^^quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hoe bevalt het daar?
Zou overigens best in New York willen wonen, nooit geweest maar schijt![]()
En met dat sociale leven ach, je hebt ook zoiets als avonden/weekenden war.
Hahaha achquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
^^
ja goed dusmaar ik denk niet dat je hier wilt wonen hoor, je gaat kapot van de warmte en in de winter van de kou en je hebt het altijd druk en alles is gehaast
als ik terug ben zal ik mijn professionele mening geven over waar je het beste kunt gaan wonen in amerika
maar volgens mij is california ofzo echt veel chiller dan een stad van 20 miljoen inwoners
![]()
maargoed ik ga weer eens, het is hier nou 10 uur ofzo dus wij gaan naar het vrijheidsbeeld
Zeker leuk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh leuk.
Begint het op een gegeven moment niet te vervelen dan?
Nooit, ik blijf in Den Boschquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hoe bevalt het daar?
Zou overigens best in New York willen wonen, nooit geweest maar schijt![]()
En met dat sociale leven ach, je hebt ook zoiets als avonden/weekenden war.
Vorig jaar heb ik ook een rondreis gemaakt, echt New York is een kutstad. Ik zou wel ergens in het midden willen wonen, of ten noorden van New York. Hemelse rustquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
^^
ja goed dusmaar ik denk niet dat je hier wilt wonen hoor, je gaat kapot van de warmte en in de winter van de kou en je hebt het altijd druk en alles is gehaast
als ik terug ben zal ik mijn professionele mening geven over waar je het beste kunt gaan wonen in amerika
maar volgens mij is california ofzo echt veel chiller dan een stad van 20 miljoen inwoners
![]()
maargoed ik ga weer eens, het is hier nou 10 uur ofzo dus wij gaan naar het vrijheidsbeeld
Dat is het ook welquote:
Eigenlijk zou iedereen verplicht 's-Hertogenbosch moeten zeggenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Bosschenaren mogen Den Bosch zeggen, alles daar buiten niet.
Tsja dat is dan wel het mindere inderdaadquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is het ook welbehalve dan de 7 dagen 12 uur per dag werken, maar dat hangt ook van het project af enzo
Dan wordt het inderdaad nietsquote:
Enorm! 16 miljoen mensen in deze stad!quote:
Zo weinig?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Enorm! 16 miljoen mensen in deze stad!
Waar ga je heene?quote:
You bastard! En chillquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Spanje, in de buurt van Benidorm!
[..]
Ja, 14.30 weg uit DB
dank u, dank u! Zal wel lukkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
You bastard! En chillFijne vakantie iig
Eigenlijk maar 6 miljoen zie ik nouquote:
Oh je zat er maar 10 miljoen naast.quote:
daarom, kleinigheidjequote:Op woensdag 21 juli 2010 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh je zat er maar 10 miljoen naast.
Fijne vakantie alvast, geniet ervanquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Spanje, in de buurt van Benidorm!
[..]
Ja, 14.30 weg uit DB
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vond het al wel heeeeeel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
thanks!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fijne vakantie alvast, geniet ervan
nee, vliegtuig!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef bijdehand het volgende:
Ga je met de bus, Fed?
En ik ga slapen, truste![]()
Ohh anders had je natuurlijk wat pillen van 'm kunnen krijgenquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh anders had je natuurlijk wat pillen van 'm kunnen krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
trustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
ik dacht dat jij gingquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:15 schreef FedExpress het volgende:
oh, ik zag net deze kop op nu.nl:
"Fed staat klaar om economie te helpen"
gisteren nog opquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Kipnuggets zijn lekkerrrr!
En blijf dan liggen straks joh
Neequote:Op donderdag 22 juli 2010 01:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hendig!
Met een happy meal zeker?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 03:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja jongens 's-Hertogenbosch is wel erg in trek trouwens. Bij Kaaskoppen zag ik zo'n topic met iemand uit Limburg () en die zat te twijfelen waar die zou gaan wonen.. Nou een grote stad dus OF Londen. Waar komt de helft mee aanzetten; 's-Hertogenbosch.
Het is toch niet te geloven
Wel te geloven!quote:Op donderdag 22 juli 2010 03:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja jongens 's-Hertogenbosch is wel erg in trek trouwens. Bij Kaaskoppen zag ik zo'n topic met iemand uit Limburg () en die zat te twijfelen waar die zou gaan wonen.. Nou een grote stad dus OF Londen. Waar komt de helft mee aanzetten; 's-Hertogenbosch.
Liever een Limburger dan iemand boven de rivieren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 03:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi hier.. Op FOK! wordt bijvoorbeeld carnaval altijd helemaal afgezeken door mensen van boven de rivieren. Maar echt letterlijk alle mensen die ik van boven de rivieren heb gesproken (en dat zijn er veel, want ik woon daarquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Liever een Limburger dan iemand boven de rivieren.
Nou ik hoef ze hier niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo mooi hier.. Op FOK! wordt bijvoorbeeld carnaval altijd helemaal afgezeken door mensen van boven de rivieren. Maar echt letterlijk alle mensen die ik van boven de rivieren heb gesproken (en dat zijn er veel, want ik woon daar), willen een keer carnaval komen vieren.
Eens, maar dan kun je al wel nagaan hoe autistisch die mensen wel niet zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou ik hoef ze hier niet.Houd het lekker voor Brabanders.
Best, maar niet in Den Bosch aub.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eens, maar dan kun je al wel nagaan hoe autistisch die mensen wel niet zijn
Daarnaast vind ik het gewoon leuk als ik een mattie van daar een keer écht kan laten losgaan
Waarom niet? Het zijn de mensen die maar gewoon carnaval gaan vieren, omdat ze dan kenkerhard mogen zuipen en chicks kunnen batsen. Maar dat is geen carnaval, zoals jullie weten. Als hij dan met mij mee is, viert hij net zo carnaval als ik dat doe.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Best, maar niet in Den Bosch aub.
Ja hoe doe jij het?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom niet? Het zijn de mensen die maar gewoon carnaval gaan vieren, omdat ze dan kenkerhard mogen zuipen en chicks kunnen batsen. Maar dat is geen carnaval, zoals jullie weten. Als hij dan met mij mee is, viert hij net zo carnaval als ik dat doe.
Mijn doel is het zo gezellig en leuk mogelijk te maken, niet met als hoofdtaak kei zat worden/chicks regelen. En het liefst gewoon langs wat kroegjes gaan. Want carnaval vieren op de Parade is gewoon uitgaanquote:
Vind je? Daar hoor je juist de echte carnavalsmuziek. Als je dan op de parade bent, dan moet je naar de spiegeltent gaan. Dat is het echte carnavalquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn doel is het zo gezellig en leuk mogelijk te maken, niet met als hoofdtaak kei zat worden/chicks regelen. En het liefst gewoon langs wat kroegjes gaan. Want carnaval vieren op de Parade is gewoon uitgaan
Spiegeltent?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Vind je? Daar hoor je juist de echte carnavalsmuziek. Als je dan op de parade bent, dan moet je naar de spiegeltent gaan. Dat is het echte carnaval
Grote tent die op de parade staat, echt al jaaaaaaaaaaren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Spiegeltent?
Als je naar die kleine kroegjes gaat, dan hoor je die ookEn daar is het nooit zo kk druk als op de parade
Dat je een uur in de rij moet staan
![]()
![]()
Oh heet dat zo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Grote tent die op de parade staat, echt al jaaaaaaaaaaren.
Altijd kei druk en dat is waar het echte carnaval wordt gevierd
Nee johquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh heet dat zo?Ik was even bang dat je de Cinq bedoelde
Komend jaar toch maar eens heengaan danquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nee johHoftheater der Amadeiro's
Meeste clubs sluiten daar ook af op het einde van de dag/nacht. Meestal zijn er wel 3 a 4 clubs binnen in een uur. Als je dit soort carnaval viert en die vriend van je ook. Dan ben je wel welkomquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Komend jaar toch maar eens heengaan dan
Hahah ja dat is wel vet natuurlijk, maar van kroeg naar kroeg gaan is ook hartstikke leukquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Meeste clubs sluiten daar ook af op het einde van de dag/nacht. Meestal zijn er wel 3 a 4 clubs binnen in een uur. Als je dit soort carnaval viert en die vriend van je ook. Dan ben je wel welkom![]()
Zolang er maar een clubke binnen staan en/of er wel echte muziek wordt gedraaid. Niet die irritante apres-ski meuk. Maar goed, ik moet met de club mee, dus ik heb niet veel te zeggen. Al is muziek maken echtquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah ja dat is wel vet natuurlijk, maar van kroeg naar kroeg gaan is ook hartstikke leuk
En dan bedoel ik niet van de Silva naar de Cinq, naar Cordes, naar het Pumpke, Opium en Hart.
Ik zou ook echt iets willen doen, maar ik ben ten eerste super onhandig en ten tweede heb ik totaal geen muzikale aanlegquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zolang er maar een clubke binnen staan en/of er wel echte muziek wordt gedraaid. Niet die irritante apres-ski meuk. Maar goed, ik moet met de club mee, dus ik heb niet veel te zeggen. Al is muziek maken echt
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou ook echt iets willen doen, maar ik ben ten eerste super onhandig en ten tweede heb ik totaal geen muzikale aanleg.
Om het even aan te geven: ze hebben mij ooit proberen Vader Jacob uit te leggen op de piano, na een half uur kende ik de eerste 6 noten zeg maarquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja dat is kut. Al ben je onhandig, als je een instrument van minimaal 1000 euro in je handen hebt. Kijk je overal mee uit. Ik heb wel een muzikale aanleg, vader (trombone), broer (trompet), zus (klarinet) kunnen allemaal instrument spelen. Terwijl mijn opa het weer niet kon.
Da's wel heel ernstig.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Om het even aan te geven: ze hebben mij ooit proberen Vader Jacob uit te leggen op de piano, na een half uur kende ik de eerste 6 noten zeg maarElke keer zat ik weer mis...
* djayzz is chillin'quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:38 schreef BarrieButsers het volgende:
De helft zit nu gewoon lekker in het buitenland te chillen
Ik wil ook wel op vakantie, maar helaas dit jaar nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:38 schreef BarrieButsers het volgende:
De helft zit nu gewoon lekker in het buitenland te chillen
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op vakantie, maar helaas dit jaar niet
Je kan toch ergens anders heen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Vind Turkije niet zo heel interessant.
Ben er ook over aan het nadenken omdat ik niemand heb.quote:
Wie weet is het nog wel leuker dan met andere..quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben er ook over aan het nadenken omdat ik niemand heb.
Er zijn zat andere opties.. En niet op vakantie gaan scheelt wel veel geld.quote:
Ik, beide dagen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:26 schreef Deceit het volgende:
en wie gaan d'r allemaal naar 't levenslied zaterdag of/en zondag?
Omfg...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:29 schreef Ceased2Be het volgende:
OMFG
idioten in de rij voor een iPad:
[ afbeelding ]
Nee hé, zelfs in ons mooie Den Bosch (voor BB 's-Hertogenbosch)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:29 schreef Ceased2Be het volgende:
OMFG
[ afbeelding ]
Fok is wel slaapverwekkend hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:02 schreef bijdehand het volgende:
Haha, ik was hier in slaap gevallen met fok nog aan, word ik wakker gebeld![]()
[..]
Omfg...Sneue mensen
Nee, het is hier lekker warm en de scanner maakt een eentonig geluid en Johnny Cash was afgelopenquote:
Johnny Cashquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, het is hier lekker warm en de scanner maakt een eentonig geluid en Johnny Cash was afgelopen
lekkere muziekquote:
Wat is er mis met Johnny Cash?quote:
De grap begint met: klop klopquote:
Maar dan toch niet 'wie is daar?' maar dan in het Engels?quote:
Truequote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan toch niet 'wie is daar?' maar dan in het Engels?
OMG wat erg.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:29 schreef Ceased2Be het volgende:
OMFG
[ afbeelding ]
Sommige staan zelfs met de fiets in de rijquote:
ja, want de rij gaat ook zo snelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sommige staan zelfs met de fiets in de rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |