haha, inderdaadquote:Op maandag 19 juli 2010 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Joepie er stond dus toch geen spelfout
We hebben wel een Sara en Abraham topic trouwens
wtfquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
BATSIEquote:Op maandag 19 juli 2010 23:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Batsie! Uitroep van pure verveling
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
They see me rolling, they hating
In Boschveld wonen ook dat soort types. Alleen andere huidskleur en accentquote:
Dus jij vindt ook alles uit je omgeving leuk?quote:
En die zitten ook niet in mijn vriendengroep..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Boschveld wonen ook dat soort types. Alleen andere huidskleur en accent
New Kids schijnt zo te scoren in Duitsland. Al ramptoeristen meegemaakt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dus jij vindt ook alles uit je omgeving leuk?
Ik had ook niet anders verwacht eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En die zitten ook niet in mijn vriendengroep..
Den Bosch is godverdomme geen Maaskantjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:44 schreef Danielion het volgende:
[..]
New Kids schijnt zo te scoren in Duitsland. Al ramptoeristen meegemaakt?
Ik had voor dat New Kids gebeuren nog nooit van Maaskantje gehoordquote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:44 schreef Danielion het volgende:
[..]
New Kids schijnt zo te scoren in Duitsland. Al ramptoeristen meegemaakt?
Ik dacht eerst dat ze die plaats verzonnen haddenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik had voor dat New Kids gebeuren nog nooit van Maaskantje gehoord![]()
Trieste trieste bedoening.
Ook bij ons heb je kleine dorpen waar de hangjongeren (meestal gabbers, jumpers en aanverwanten) nooit een voet in de stad zetten, en gelukkig maar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Den Bosch is godverdomme geen MaaskantjeZe komen niet hierheen maar blijven daar
Ik heb 27 jaar in Boxtel gewoond en daar kwam dat gajes uit de stad (vooral Den Bosch / Eindhoven) met carnaval / kermis naar de markt toe om daar te gaan matten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:50 schreef Danielion het volgende:
[..]
Ook bij ons heb je kleine dorpen waar de hangjongeren (meestal gabbers, jumpers, en aanverwanten) nooit een voet in de stad zetten, en gelukkig maar.
Jumpers zijn die gasten die dom dansen op kutmuziek, voor de Aldi. En bij ons komt het tuig uit Den Bosch ook om te mattenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb 27 jaar in Boxtel gewoond en daar kwam dat gajes uit de stad (vooral Den Bosch / Eindhoven) met carnaval / kermis naar de markt toe om daar te gaan matten.
En jumpers? Jumpers zijn toch Belgische gabbers of heb ik weer wat gemist?
Vast iets Belgisch inderdaad. Gabbers bestaan er al eerder in België en zijn overgewaaid uit Nederland (alleen in verwaterde vorm, ze stellen heel wat minder voor hier). Jumpers zijn hier ontstaan, maar gabbers kunnen volgens mij jumpers niet luchten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:52 schreef Ceased2Be het volgende:
En jumpers? Jumpers zijn toch Belgische gabbers of heb ik weer wat gemist?
Vooral geen antwoord geven op mijn vraag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 06:44 schreef bijdehand het volgende:
Goeiemorgen Bosschenaren!
In dat andere topic?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vooral geen antwoord geven op mijn vraag.
Ja wat anders.quote:
Ik heb een lullig antwoord gegevenquote:
quote:
Zitten we weer een topic over te nemen.quote:
Daaromquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zitten we weer een topic over te nemen.Nouja die TS komt toch niet meer terug zo te zien.
Ja junge!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 04:52 schreef Danielion het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
O als crapmuziek de pret niet mag drukken:
En dan moet je bedenken dat 'Hoogheem' weliswaar sociale huur is, maar dan wel tegen 1 van de betere wijken van Boxtel aan. Video is geschoten 2 straten bij m'n ouders vandaan...quote:
Ik wel. Best vet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben nog nooit door de Binnendieze geweest.
In je eentje?quote:
Ik ben ook niet anders gewendquote:
Het lijkt mij dat slapen in je eentje toch heel veel makkelijker gaat.quote:
Is ook. Een keer met iemand geprobeert en godver wat een kutnacht.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat slapen in je eentje toch heel veel makkelijker gaat.
Ik dacht dat ik hier de bejaarde was.quote:
Hmm dat is ook niks dan, kan je beter alleen liggen kan je rustig slapenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is ook. Een keer met iemand geprobeert en godver wat een kutnacht.
Ja maar je bent nog jong van geestquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier de bejaarde was.
Dat zeker ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar je bent nog jong van geest
quote:
quote:
Check.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Topic voor Tux;
vrouwen van 31 zijn het mooist
Ja zeg dat eens tegen mijn lichaam.quote:
Hoezo? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zeg dat eens tegen mijn lichaam.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zeg dat eens tegen mijn lichaam.
Je merkt soms wel dat je ouder wordt ja.quote:
Halloquote:
Oh vandaar ben ik in de war!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hallo![]()
En het levenslied is zaterdag en zondag
Niet met tijden volgens mij maar heb wel dit gevonden;quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh vandaar ben ik in de war!
Ergens een programmaatje online?
http://www.levenslieddenbosch.nl/02_programma.htmlquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh vandaar ben ik in de war!
Ergens een programmaatje online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |