Vrouwen zijn helaas bijna altijd in de groeiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Belachelijk onderzoek.
Een vrouw is toch veel aantrekkelijker als ze nog in de groei is?
Dat zijn meisjes. We hebben het over vrouwen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef -Datdus- het volgende:Ze zijn het lekkerst op hun 20/25 daarna.
Om duidelijker te zijn dan: tussen 8 en 14quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Vrouwen zijn helaas bijna altijd in de groei.
Ik moest hierom een beetje besmuikt gniffelen en toen barstte ik in tranen uit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef speknek het volgende:
Vrouwen zijn helaas bijna altijd in de groei.
Hahahahaa zeker!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:47 schreef flexoo het volgende:
31 jaar:
[ afbeelding ]
21:
[ afbeelding ]
kies maar
hahaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Klopt, ik ben 31 en gewoon keilekker.
21quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:47 schreef flexoo het volgende:
31 jaar:
[ afbeelding ]
21:
[ afbeelding ]
kies maar
haha!Nogal ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:05 schreef A-mineur het volgende:
Duidelijk eens met OP, maar het gaat niet alleen om uiterlijke schoonheid blijkbaar, ik las ook dat ze dan gewoon verder ontwikkeld zijn en niet meer van die emotionele teringhoeren die om alles janken. DUs dat is wel een plus kudo waard. Maar toch, way too old!
je kunt niet alles hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:05 schreef A-mineur het volgende:
Duidelijk eens met OP, maar het gaat niet alleen om uiterlijke schoonheid blijkbaar, ik las ook dat ze dan gewoon verder ontwikkeld zijn en niet meer van die emotionele teringhoeren die om alles janken. DUs dat is wel een plus kudo waard. Maar toch, way too old!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |