past toch goed bij het evenement danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja wat moeten we met dat drankorgel.
Dat komt mooi uitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ah bijna levenslied. Mooi zo, voel mij zwaar kut.
Dat is minderquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ah bijna levenslied. Mooi zo, voel mij zwaar kut.
Leuke meid leren kennen vorige week, maar had een vriend. Met haar afgesproken, die avond had ze het uitgemaakt. Daarna nog 2x afgesproken incl gister. En vanochtend vertelde ze me dat ze toch nog wel met der hoofd bij haar ex zat. Nja helaaaas.quote:
hmmm, dat is wel klote inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Leuke meid leren kennen vorige week, maar had een vriend. Met haar afgesproken, die avond had ze het uitgemaakt. Daarna nog 2x afgesproken incl gister. En vanochtend vertelde ze me dat ze toch nog wel met der hoofd bij haar ex zat. Nja helaaaas.
Oh da's echt kutquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Leuke meid leren kennen vorige week, maar had een vriend. Met haar afgesproken, die avond had ze het uitgemaakt. Daarna nog 2x afgesproken incl gister. En vanochtend vertelde ze me dat ze toch nog wel met der hoofd bij haar ex zat. Nja helaaaas.
Najaaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ah niet erg meerIk heb de reden gehoord, ben haar type niet. Maar naar wat uit horen lult ze van alle kanten.
Dus die ben ik liever kwijt dan rijk. En toen was ik er al overheen.
beterquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dus die ben ik liever kwijt dan rijk. En toen was ik er al overheen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Precies Rofl!
Ga je van het weekend nog naar het levenslied?
Godver, als ik wakker was had ik wel wat kipnuggets gelustquote:
Vrijwillig?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
2 dagen present. En zaterdag avond denk ik ook nog even naar de Silva.
Kom me halenquote:
Dat snap ik ook nietquote:
I'm not a member of the A-Teamquote:
zo 'tuurlijk' is dat niet voor mequote:Op woensdag 21 juli 2010 09:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Goedemorgen trouwens.
Je hebt het helaas niet meegekregen van je moeder.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
zo 'tuurlijk' is dat niet voor me
en goedemorgen
Zo'n moeder heb ik ook. Maar ik haat de muziek die ze leuk vindt!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je hebt het helaas niet meegekregen van je moeder.Die vond het wel leuk toch?
PS Vind het wel een beetje kut van die meid, was wel echt een leuke
Nou ja weet je wat het is, ik kom niet zo gauw écht een leuke meid tegen. Althans die ik leuk vind, normaal denk ik mwoah, leuk maar nee niet genoeg. En nu had ik er eindelijk eens waarbij ik dacht 'Jahaa, dit moet het zijn!'quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n moeder heb ik ook. Maar ik haat de muziek die ze leuk vindt!
En zonde van dat meisjeEr zwemmen genoeg vissen in de zee maar daar heb je nu nog niks aan
Klopt, gelukkig is het redelijk standaard dat je je als kind volledig afzet tegen de smaak van je oudersquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je hebt het helaas niet meegekregen van je moeder.Die vond het wel leuk toch?
Tis kut, het gaat over en de volgende gaat vast beter.quote:PS Vind het wel een beetje kut van die meid, was wel echt een leuke
Ah, dat ene meisje van de miljoenen die leuker is dan alle miljoenen bij elkaar. Die ken ik ook wel, maar dat lukt me ook nooitquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou ja weet je wat het is, ik kom niet zo gauw écht een leuke meid tegen. Althans die ik leuk vind, normaal denk ik mwoah, leuk maar nee niet genoeg. En nu had ik er eindelijk eens waarbij ik dacht 'Jahaa, dit moet het zijn!'
Nou bij mij niet, mijn ouders hebben gedeeltelijk dezelfde smaak, niet alles. Je word er mee opgegroeid.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig is het redelijk standaard dat je je als kind volledig afzet tegen de smaak van je ouders
[..]
Tja, als ik die niet kan krijgen. Dan liever geen relatie. Heb wel een beetje ambitie. Maar het is gewoon zuur, want ik vond haar echt leuk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah, dat ene meisje van de miljoenen die leuker is dan alle miljoenen bij elkaar. Die ken ik ook wel, maar dat lukt me ook nooit
Mwah, nee dat had ik op mijn 16de tot mijn 18de. Sindsdien eigenlijk alleen maar scharrels. Maar dit klikte gewoon perfect. Haar ex liep gewoon te kutten tussendoor. Maar goed iemand die liegt word het sowieso niet voor mij,quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:07 schreef Ceased2Be het volgende:
Tijd zat man, ik kreeg m'n eerste serieuze relatie (of überhaupt relatie) toen ik bijna 23 was...
En iedereen die ik ken die voor die tijd al een relatie had is inmiddels alweer 1 of 2 partners verder.
Bossche vrouwe moette van houwe! anders gaan ze slaanquote:Ruzie tussen vrouwen draait uit op mishandeling
DEN BOSCH - Een 29-jarige vrouw uti Den Bosch is dinsdagavond in haar woning aangehouden voor mishandeling.
Ze was in de woning van een 38-jarige plaatsgenoot die probeerde te bemiddelen in een conflict tussen de verdachte en een andere vrouw. Het gesprek liep uit de hand. De vrouw trok onder meer een grote pluk haar uit het hoofd van de andere vrouw.
De aangehouden vrouw werd op het politiebureau gehoord en mocht daarna naar huis
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bossche vrouwe moette van houwe! anders gaan ze slaan
quote:ROSMALEN - Bij een woninginbraak aan de Oude Baan is woensdagmorgen onder meer een dokterstas met daarin medische instrumenten (waaronder naalden) en een kleine hoeveelheid morfine en medicijnen gestolen.
De inbraak werd 's nachts gepleegd voor 8.15 uur.
De politie is een onderzoek gestart waarbij onder meer een buurtonderzoek wordt gehouden. Ook de technische recherche doet onderzoek.
Wie de tas vindt wordt door de politie verzocht te bellen met 0900-8844.
Oepsquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Zat Bijdehand niet te vertellen dat ie slaapmiddelen had 'gekregen voor zijn busreis?
[..]
Wie gaat dan ook de ruzie van twee vrouwen proberen te sussen..quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bossche vrouwe moette van houwe! anders gaan ze slaan
Kijk wel uit, die 2 in de Xenos waren destijds ook briljant... die kinderen hadden wat gedaan (geen idee wat).quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie gaat dan ook de ruzie van twee vrouwen proberen te sussen..
Nou, da's duidelijk he.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Zat Bijdehand niet te vertellen dat ie slaapmiddelen had 'gekregen voor zijn busreis?
[..]
Ik wil niet te snel conclusies trekken natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kijk wel uit, die 2 in de Xenos waren destijds ook briljant... die kinderen hadden wat gedaan (geen idee wat).
Vrouw1: Houdt godverdomme oew bakkes eens viswijf!!
Vrouw2: Wie noemde gij hier viswijf? kut!
En die kinderen (jaartje of 6 / 8 ) stonden ernaast naar de mama's te kijken.
Ge-ni-aal.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:56 schreef kutkabouter het volgende:
hoigroetjes uit Manhattan
![]()
er zijn hier echt te veel geile wijven![]()
Speciaal voor jullie:quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef djayzz het volgende:
hoigroetjes uit Rio de Janeiro
![]()
zit je niet in herpt?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef djayzz het volgende:
hoigroetjes uit Rio de Janeiro
![]()
Nee, ik zit 4 weken in Rio voor mijn werkquote:
chillquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik zit 4 weken in Rio voor mijn werk
Chill! Wat voor werk doe je om dat voor elkaar te krijgen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik zit 4 weken in Rio voor mijn werk
dohquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
chillmanhattan is wel even wat anders dan hedikhuizen of herpt, wtf
Ik ben Civiel Ingenieur en werk als kostenbegroter bij een internationaal aannemer. Ben afgelopen jaar ook al 4 keer 2 weken hier geweestquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Chill! Wat voor werk doe je om dat voor elkaar te krijgen?
quote:
Heej, wat wil je, het zijn amerikanenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja klopt, maar echt achterlijk hoe iedereen daar leeft, echt van appartement naar tentje om te ontbijten, dan naar werk, dan weer naar tentje om te eten en dan naar huis, echt 0,0 sociaal leven
minstens 50 % hier is aziaat of negerquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, wat wil je, het zijn amerikanen
en toch zijn het amerikanenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
minstens 50 % hier is aziaat of neger
Ohh leuk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben Civiel Ingenieur en werk als kostenbegroter bij een internationaal aannemer. Ben afgelopen jaar ook al 4 keer 2 weken hier geweest
ik ben heel even op fok en wordt meteen systematisch genegeerd door BBquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh leuk.
Begint het op een gegeven moment niet te vervelen dan?
nou heel veel niet hoor volgens mij, je komt er echt kei veel tegen die niet eens engels kunnenquote:
Sorryquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ben heel even op fok en wordt meteen systematisch genegeerd door BB![]()
![]()
^^quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hoe bevalt het daar?
Zou overigens best in New York willen wonen, nooit geweest maar schijt![]()
En met dat sociale leven ach, je hebt ook zoiets als avonden/weekenden war.
Hahaha achquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
^^
ja goed dusmaar ik denk niet dat je hier wilt wonen hoor, je gaat kapot van de warmte en in de winter van de kou en je hebt het altijd druk en alles is gehaast
als ik terug ben zal ik mijn professionele mening geven over waar je het beste kunt gaan wonen in amerika
maar volgens mij is california ofzo echt veel chiller dan een stad van 20 miljoen inwoners
![]()
maargoed ik ga weer eens, het is hier nou 10 uur ofzo dus wij gaan naar het vrijheidsbeeld
Zeker leuk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh leuk.
Begint het op een gegeven moment niet te vervelen dan?
Nooit, ik blijf in Den Boschquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hoe bevalt het daar?
Zou overigens best in New York willen wonen, nooit geweest maar schijt![]()
En met dat sociale leven ach, je hebt ook zoiets als avonden/weekenden war.
Vorig jaar heb ik ook een rondreis gemaakt, echt New York is een kutstad. Ik zou wel ergens in het midden willen wonen, of ten noorden van New York. Hemelse rustquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
^^
ja goed dusmaar ik denk niet dat je hier wilt wonen hoor, je gaat kapot van de warmte en in de winter van de kou en je hebt het altijd druk en alles is gehaast
als ik terug ben zal ik mijn professionele mening geven over waar je het beste kunt gaan wonen in amerika
maar volgens mij is california ofzo echt veel chiller dan een stad van 20 miljoen inwoners
![]()
maargoed ik ga weer eens, het is hier nou 10 uur ofzo dus wij gaan naar het vrijheidsbeeld
Dat is het ook welquote:
Eigenlijk zou iedereen verplicht 's-Hertogenbosch moeten zeggenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Bosschenaren mogen Den Bosch zeggen, alles daar buiten niet.
Tsja dat is dan wel het mindere inderdaadquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is het ook welbehalve dan de 7 dagen 12 uur per dag werken, maar dat hangt ook van het project af enzo
Dan wordt het inderdaad nietsquote:
Enorm! 16 miljoen mensen in deze stad!quote:
Zo weinig?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Enorm! 16 miljoen mensen in deze stad!
Waar ga je heene?quote:
You bastard! En chillquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Spanje, in de buurt van Benidorm!
[..]
Ja, 14.30 weg uit DB
dank u, dank u! Zal wel lukkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
You bastard! En chillFijne vakantie iig
Eigenlijk maar 6 miljoen zie ik nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |