quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:56 schreef kutkabouter het volgende:
hoigroetjes uit Manhattan
![]()
er zijn hier echt te veel geile wijven![]()
Speciaal voor jullie:quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef djayzz het volgende:
hoigroetjes uit Rio de Janeiro
![]()
zit je niet in herpt?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef djayzz het volgende:
hoigroetjes uit Rio de Janeiro
![]()
Nee, ik zit 4 weken in Rio voor mijn werkquote:
chillquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik zit 4 weken in Rio voor mijn werk
Chill! Wat voor werk doe je om dat voor elkaar te krijgen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik zit 4 weken in Rio voor mijn werk
dohquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
chillmanhattan is wel even wat anders dan hedikhuizen of herpt, wtf
Ik ben Civiel Ingenieur en werk als kostenbegroter bij een internationaal aannemer. Ben afgelopen jaar ook al 4 keer 2 weken hier geweestquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Chill! Wat voor werk doe je om dat voor elkaar te krijgen?
quote:
Heej, wat wil je, het zijn amerikanenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja klopt, maar echt achterlijk hoe iedereen daar leeft, echt van appartement naar tentje om te ontbijten, dan naar werk, dan weer naar tentje om te eten en dan naar huis, echt 0,0 sociaal leven
minstens 50 % hier is aziaat of negerquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, wat wil je, het zijn amerikanen
en toch zijn het amerikanenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
minstens 50 % hier is aziaat of neger
Ohh leuk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben Civiel Ingenieur en werk als kostenbegroter bij een internationaal aannemer. Ben afgelopen jaar ook al 4 keer 2 weken hier geweest
ik ben heel even op fok en wordt meteen systematisch genegeerd door BBquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh leuk.
Begint het op een gegeven moment niet te vervelen dan?
nou heel veel niet hoor volgens mij, je komt er echt kei veel tegen die niet eens engels kunnenquote:
Sorryquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ben heel even op fok en wordt meteen systematisch genegeerd door BB![]()
![]()
^^quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hoe bevalt het daar?
Zou overigens best in New York willen wonen, nooit geweest maar schijt![]()
En met dat sociale leven ach, je hebt ook zoiets als avonden/weekenden war.
Hahaha achquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
^^
ja goed dusmaar ik denk niet dat je hier wilt wonen hoor, je gaat kapot van de warmte en in de winter van de kou en je hebt het altijd druk en alles is gehaast
als ik terug ben zal ik mijn professionele mening geven over waar je het beste kunt gaan wonen in amerika
maar volgens mij is california ofzo echt veel chiller dan een stad van 20 miljoen inwoners
![]()
maargoed ik ga weer eens, het is hier nou 10 uur ofzo dus wij gaan naar het vrijheidsbeeld
Zeker leuk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh leuk.
Begint het op een gegeven moment niet te vervelen dan?
Nooit, ik blijf in Den Boschquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hoe bevalt het daar?
Zou overigens best in New York willen wonen, nooit geweest maar schijt![]()
En met dat sociale leven ach, je hebt ook zoiets als avonden/weekenden war.
Vorig jaar heb ik ook een rondreis gemaakt, echt New York is een kutstad. Ik zou wel ergens in het midden willen wonen, of ten noorden van New York. Hemelse rustquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
^^
ja goed dusmaar ik denk niet dat je hier wilt wonen hoor, je gaat kapot van de warmte en in de winter van de kou en je hebt het altijd druk en alles is gehaast
als ik terug ben zal ik mijn professionele mening geven over waar je het beste kunt gaan wonen in amerika
maar volgens mij is california ofzo echt veel chiller dan een stad van 20 miljoen inwoners
![]()
maargoed ik ga weer eens, het is hier nou 10 uur ofzo dus wij gaan naar het vrijheidsbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |