past toch goed bij het evenement danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja wat moeten we met dat drankorgel.
Dat komt mooi uitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ah bijna levenslied. Mooi zo, voel mij zwaar kut.
Dat is minderquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ah bijna levenslied. Mooi zo, voel mij zwaar kut.
Leuke meid leren kennen vorige week, maar had een vriend. Met haar afgesproken, die avond had ze het uitgemaakt. Daarna nog 2x afgesproken incl gister. En vanochtend vertelde ze me dat ze toch nog wel met der hoofd bij haar ex zat. Nja helaaaas.quote:
hmmm, dat is wel klote inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Leuke meid leren kennen vorige week, maar had een vriend. Met haar afgesproken, die avond had ze het uitgemaakt. Daarna nog 2x afgesproken incl gister. En vanochtend vertelde ze me dat ze toch nog wel met der hoofd bij haar ex zat. Nja helaaaas.
Oh da's echt kutquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Leuke meid leren kennen vorige week, maar had een vriend. Met haar afgesproken, die avond had ze het uitgemaakt. Daarna nog 2x afgesproken incl gister. En vanochtend vertelde ze me dat ze toch nog wel met der hoofd bij haar ex zat. Nja helaaaas.
Najaaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ah niet erg meerIk heb de reden gehoord, ben haar type niet. Maar naar wat uit horen lult ze van alle kanten.
Dus die ben ik liever kwijt dan rijk. En toen was ik er al overheen.
beterquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dus die ben ik liever kwijt dan rijk. En toen was ik er al overheen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Precies Rofl!
Ga je van het weekend nog naar het levenslied?
Godver, als ik wakker was had ik wel wat kipnuggets gelustquote:
Vrijwillig?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
2 dagen present. En zaterdag avond denk ik ook nog even naar de Silva.
Kom me halenquote:
Dat snap ik ook nietquote:
I'm not a member of the A-Teamquote:
zo 'tuurlijk' is dat niet voor mequote:Op woensdag 21 juli 2010 09:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Goedemorgen trouwens.
Je hebt het helaas niet meegekregen van je moeder.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
zo 'tuurlijk' is dat niet voor me
en goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |