Komend jaar toch maar eens heengaan danquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nee johHoftheater der Amadeiro's
Meeste clubs sluiten daar ook af op het einde van de dag/nacht. Meestal zijn er wel 3 a 4 clubs binnen in een uur. Als je dit soort carnaval viert en die vriend van je ook. Dan ben je wel welkomquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Komend jaar toch maar eens heengaan dan
Hahah ja dat is wel vet natuurlijk, maar van kroeg naar kroeg gaan is ook hartstikke leukquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Meeste clubs sluiten daar ook af op het einde van de dag/nacht. Meestal zijn er wel 3 a 4 clubs binnen in een uur. Als je dit soort carnaval viert en die vriend van je ook. Dan ben je wel welkom![]()
Zolang er maar een clubke binnen staan en/of er wel echte muziek wordt gedraaid. Niet die irritante apres-ski meuk. Maar goed, ik moet met de club mee, dus ik heb niet veel te zeggen. Al is muziek maken echtquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah ja dat is wel vet natuurlijk, maar van kroeg naar kroeg gaan is ook hartstikke leuk
En dan bedoel ik niet van de Silva naar de Cinq, naar Cordes, naar het Pumpke, Opium en Hart.
Ik zou ook echt iets willen doen, maar ik ben ten eerste super onhandig en ten tweede heb ik totaal geen muzikale aanlegquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zolang er maar een clubke binnen staan en/of er wel echte muziek wordt gedraaid. Niet die irritante apres-ski meuk. Maar goed, ik moet met de club mee, dus ik heb niet veel te zeggen. Al is muziek maken echt
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou ook echt iets willen doen, maar ik ben ten eerste super onhandig en ten tweede heb ik totaal geen muzikale aanleg.
Om het even aan te geven: ze hebben mij ooit proberen Vader Jacob uit te leggen op de piano, na een half uur kende ik de eerste 6 noten zeg maarquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja dat is kut. Al ben je onhandig, als je een instrument van minimaal 1000 euro in je handen hebt. Kijk je overal mee uit. Ik heb wel een muzikale aanleg, vader (trombone), broer (trompet), zus (klarinet) kunnen allemaal instrument spelen. Terwijl mijn opa het weer niet kon.
Da's wel heel ernstig.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Om het even aan te geven: ze hebben mij ooit proberen Vader Jacob uit te leggen op de piano, na een half uur kende ik de eerste 6 noten zeg maarElke keer zat ik weer mis...
* djayzz is chillin'quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:38 schreef BarrieButsers het volgende:
De helft zit nu gewoon lekker in het buitenland te chillen
Ik wil ook wel op vakantie, maar helaas dit jaar nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:38 schreef BarrieButsers het volgende:
De helft zit nu gewoon lekker in het buitenland te chillen
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op vakantie, maar helaas dit jaar niet
Je kan toch ergens anders heen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Vind Turkije niet zo heel interessant.
Ben er ook over aan het nadenken omdat ik niemand heb.quote:
Wie weet is het nog wel leuker dan met andere..quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben er ook over aan het nadenken omdat ik niemand heb.
Er zijn zat andere opties.. En niet op vakantie gaan scheelt wel veel geld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |