JIJ!quote:
Niks. Had je niet verwacht in dit schone topicquote:
Ja als ik hem toevallig zie in Nieuwe Topics, dan kom ik altijd wel even langsquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niks. Had je niet verwacht in dit schone topic
Hehe. Rosmalen 4-evah hequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja als ik hem toevallig zie in Nieuwe Topics, dan kom ik altijd wel even langs
Nee, ook niet bij de September ofzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:06 schreef DuTank het volgende:
RosmalenDe September
En ben je wel eens bij Komt Goed geweest?
September kun je nog wel eens lekker chillen op de vrijdagavond hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ook niet bij de September ofzo
moet je bij ST zijn. Dat is de koningin van de OP hier.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:59 schreef Deceit het volgende:
ben ik niet nieuw in de OP..
NOU NOU
POE POE
anyway, ben dus uit bed, half uur gedoucht en nu klaar voor de dag! aja eerst maar s aankleden
Een jailbaitbende dus?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
September kun je nog wel eens lekker chillen op de vrijdagavond hoor
Maar dat Komt Goed is een Rosmalense Cinq en Opium gemixt.
Nja, meer van die boeren met oorbelletjes en er zijn ook wel sletjes, maar of zo 18- zijn weet ik niet..quote:
18+ is ook goed hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, meer van die boeren met oorbelletjes en er zijn ook wel sletjes, maar of zo 18- zijn weet ik niet..
gisteren was trouwens wel jailbaitbende in de silvaquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
18+ is ook goed hoorHoef alleen geen sletjes
Was schoolfeest toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
gisteren was trouwens wel jailbaitbende in de silva
Ik zat ernaastquote:
Ciaoquote:
Drinken.quote:
Vriend en vriendin die jij niet kentquote:
Jaajaaaquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vriend en vriendin die jij niet kent
Van mij hoef je het niet te gelovenquote:
stuur even hivs via msnquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van mij hoef je het niet te geloven
Waarom zou ikquote:
Keuringsdienst van Waren voor dame in kwestie.quote:
Oh die is allang goedgekeurd hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Keuringsdienst van Waren voor dame in kwestie.
Niet door mijquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh die is allang goedgekeurd hoor.
Ik weet op wat voor soort meisjes jij valt dus het zou nog best een belediging zijn zeg maarquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet op wat voor soort meisjes jij valt dus het zou nog best een belediging zijn zeg maar
Al die sletjes op wie je geildequote:
Valt best mee hoor, gisteren wel zo eentje gepakt trouwensquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Al die sletjes op wie je geildeZo van: lekker hendig.
Jou kennende een brugklassertje die te dronken was om nee te zeggenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, gisteren wel zo eentje gepakt trouwens
Nee, 5e klassertje, die nu over is naar de 6equote:Op donderdag 15 juli 2010 16:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jou kennende een brugklassertje die te dronken was om nee te zeggenBen je serieus trots dat je een sletje kan krijgen?
Maar wel een sletje? Dat je trots bent...quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, 5e klassertje, die nu over is naar de 6eEn het was een oude bekende, dus beetje saai... Maar ja.
Uhm ja, zij is wel een sletje, maar ik ben er niet trots op neequote:Op donderdag 15 juli 2010 16:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel een sletje? Dat je trots bent...
Omg dit is nog sadder dan het Stedelijk zelf.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Uhm ja, zij is wel een sletje, maar ik ben er niet trots op nee
Want ik ben verliefd op haar![]()
![]()
Drank is een excuusquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg dit is nog sadder dan het Stedelijk zelf.
Nu gooi je het op drank. Was je op school ook altijd dronken toen je met die 2eklassers stond? En in Amsterdam zitten vast wel sletjes ja, en als jij daar zin in hebt moet je ze allemaal doen maar da's best sneu eik.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Drank is een excuus.
Maar weet je Ron, ik ga psychologie doen in AmsterdamDaar zitten pas sletjes
Ik voel haat maat, wat is ditquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu gooi je het op drank. Was je op school ook altijd dronken toen je met die 2eklassers stond? En in Amsterdam zitten vast wel sletjes ja, en als jij daar zin in hebt moet je ze allemaal doen maar da's best sneu eik.
Niks haat. Maar ik vind het gewoon triestquote:
wegens een chagrijnige bui is die opgeschoven naar morgen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:55 schreef FedExpress het volgende:
gaat lekker hierwat is er gebeurd met complimentjesdag bdh?
Ron. Luister. Ik heb tot mei vorig jaar een relatie gehad. Toen hossel periode. Toen weer korte relatie. Dat was tot januari, nu dus weer hossel periode. Dan maakt het niet uit wat je hosselt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niks haat. Maar ik vind het gewoon triestWanhopig ofzo
Jij bent er zo eentjequote:Op donderdag 15 juli 2010 16:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ron. Luister. Ik heb tot mei vorig jaar een relatie gehad. Toen hossel periode. Toen weer korte relatie. Dat was tot januari, nu dus weer hossel periode. Dan maakt het niet uit wat je hosselt.
omg, je bent volwassen gewordenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent er zo eentjeNou laatmaar, het maakt toch niet uit wat ik er van vindt
![]()
Gij bent hier de grootstequote:Op donderdag 15 juli 2010 17:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een stel spamsletten zijn jullie zeg.
Ik ben de hele dag weggeweest.quote:
Normaal gesproken danquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag weggeweest.Alleen tussendoor 1x gezwaaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
ik dacht dat jij een vriendin hadquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ron. Luister. Ik heb tot mei vorig jaar een relatie gehad. Toen hossel periode. Toen weer korte relatie. Dat was tot januari, nu dus weer hossel periode. Dan maakt het niet uit wat je hosselt.
vindtttttttquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent er zo eentjeNou laatmaar, het maakt toch niet uit wat ik er van vindt
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:00 schreef BarrieButsers het volgende:
BDH, denk maar zo dat de sletjes ook op zn tijd een beurt moeten hebbenEn als hij diegene is die hem er graag in hangt tsja
![]()
![]()
Vindtquote:
sukkolquote:
quote:
nee, hiphopquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaat er iemand nog naar reggae/hip hop in Duketown?
Hiphop.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:11 schreef BarrieButsers het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hiphop.Ik ben toch geen neger man.
tuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:11 schreef BarrieButsers het volgende:
negerquote:
Hiphopquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:11 schreef BarrieButsers het volgende:
ben jij geen sletje?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Het word nog druk zeg.
En sletjes zijn sowieso ranzig
Eens. Sletjes zijn echt de smerigste wijven die je kan hebben. Een beetje hard to get kan er niet eens vanaf.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Het word nog druk zeg.
En sletjes zijn sowieso ranzig
En het wijf zelf verdient er niet eens aan. Kan je beter achter het raam gaan staan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Sletjes zijn echt de smerigste wijven die je kan hebben. Een beetje hard to get kan er niet eens vanaf.
quote:
breezerslet = hele goedkope hoerquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En het wijf zelf verdient er niet eens aan. Kan je beter achter het raam gaan staan.
Iemand regelen omdat het makkelijk is
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eh tfoe wat is jouw probleem kankermatti?
Zit een verschil of je je voor een pakje peuken laat neuken of je verdient er ¤75 euro ofzo mee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
breezerslet = hele goedkope hoer
in feite doen ze dat dus al
goed puntquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lopen er in de stad niet genoeg?
nee daar lopen er geen (meer)quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of Hedikhuizen, lekker dicht bij je kiet.
Ach balen, over 15 jaar misschien wel weerquote:
dan ben ik 34quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach balen, over 15 jaar misschien wel weer
nee ik denk het niet.. maar je ziet me zaterdag wel kapot gemaakt worden in de pitquote:
een pit is toch bij metal?quote:
Oke nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef DuTank het volgende:
Kijk zaterdag maar vooraan bij het podium, dan weet je wat een pit(t) is
En ze zijn ook bij hiphop (dubstep, drum&bass, etc)
dubstepquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef DuTank het volgende:
Kijk zaterdag maar vooraan bij het podium, dan weet je wat een pit(t) is
En ze zijn ook bij hiphop (dubstep, drum&bass, etc)
Ohh datquote:
quote:
ieder zo zijn dingquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
_______! daar was ik ook ergens en het zag er zo ontiegelijk kansloos uit, die zooi fopnegers bij elkaar
ja is ook, robin sprong toen trouwens overal bovenuit geloof ikquote:
vind je het gekquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja is ook, robin sprong toen trouwens overal bovenuit geloof ik
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Bedenk me net dat vandaag gegarandeerd een van de kutste dagen van mn leven gaat worden. (studiepuntenkaart ophalen)![]()
Een bosschenaar minder vanaf morgen
ken jij ene anton?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Geen idee alles kan, sowieso krijg ik het komende jaar nog veel problemen door mn aanwezigheidHeb al een hele lijst met "smoezen"
pmquote:
En ik weer nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
pm
het halve topic hier kent hem toch al maargoed
hij zat op het stedgymquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ik weer niet
Is dat een of andere sjakko?
zo groot is het stedgym niet, en als je 4 of 5 jaar bij elkaar in het jaar/de klas zit dan ken je elkaar welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh zo
Wel apart dat jullie elkaar allemaal kennen.
Ja oke maar dat je dan ook gewoon zegt wie je bent enzo.. Toch beetje privacyquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zo groot is het stedgym niet, en als je 4 of 5 jaar bij elkaar in het jaar/de klas zit dan ken je elkaar wel
ja hoevaak zie ik hun nouquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke maar dat je dan ook gewoon zegt wie je bent enzo.. Toch beetje privacy
boeiequote:
Ja de anonimiteit is ver te zoekenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
boeiejullie hebben toch stuk voor stuk onze hyves al gevonden
![]()
was dat mathilde's kont, in je topic van vannacht?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:55 schreef DuTank het volgende:
Schijt aan, is juist wel lachen dat je elkaar kenten die privacy boeit me geen reet, het enige wat ik hier post over mezelf is of een voorschutte actie, zoals die pet bijna in de hens, of iets verzonnen
neequote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
was dat mathilde's kont, in je topic van vannacht?
quote:
was het een intro dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:04 schreef DuTank het volgende:
ja kan wel een naam gaan noemen, maar je kent haar toch niet
Noujaa! Trustequote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:25 schreef DuTank het volgende:
ik ben in ieder geval wel pitten
buenas noches
ja, ik heb een heel depressief topic gemaaktquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zat wat te lezen over "actie" op een broodverpakking en brood dat blijft liggen
Leven jullie nog?
Een topic over je pens?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, ik heb een heel depressief topic gemaakt
samen naar de sportschool dan? kunnen we elkaar aan het werk houden, anders schiet het toch niet opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een topic over je pens?
Ik moet ook weer gaan sporten
van hetzelfdequote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou dat helpt dan al helemaal niks.Pfft word gewoon al moe als ik aan fitness denk
Succes met je pens, weltruste!
eergister gebowld, was 12 uur thuis, kwart voor 5 op, gister was ik 11 uur thuis. Ik ben echt moe. Morgen uitslapen!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:44 schreef Deceit het volgende:
hmm ik ben vannacht wezen stappen tot 4, half 6 in bed en om 7 uur op.. vanaf 8 uur op t werk... ik ben dood
bijdehand zegquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
eergister gebowld, was 12 uur thuis, kwart voor 5 op, gister was ik 11 uur thuis. Ik ben echt moe. Morgen uitslapen!!
Dat heeft toch niks met bijdehand zijn te makenquote:
weet ik, wilde gewoon opmerking #9823 makenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met bijdehand zijn te maken
quote:
Ik ben al 5 uur bezigquote:
kut voor jequote:
Credit Toolsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:31 schreef bijdehand het volgende:
Waar ga je werken?
Wasda? Waarsda?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Credit Toolsin het pittoreske Meteren
K heb 't goed naar m'n zin hierquote:
Bijna 6quote:
Ja. Echt wtf. Heb wel meer energie nu ik enige regelmaat hebquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:18 schreef Deceit het volgende:
goedemiddag fexpress
federer kan binnenkort met de wtatour meedoen he? :"P
jij moet vanaf 6 uur werken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Echt wtf. Heb wel meer energie nu ik enige regelmaat heb
Ik *moet* het niet, maar doe het wel. Officieel werken wij tussen 7:00 en 19:00 (en standby daarbuiten) maar ik vind vroeg beginnen relaxter. 5 uur in de auto (ben ik binnen een uur in a'dam) en om 14u weer naar huis om de files voor te zijn.quote:
Jaquote:
Tering. Over een tijdje is iedereen weg en dan heb je rustquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
zo... ik ga naar huis staat al vakantiefile op de a2 zie ik :S
Wow nu alquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
zo... ik ga naar huis staat al vakantiefile op de a2 zie ik :S
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:12 schreef BarrieButsers het volgende:
JAAAA IK BEN OVER![]()
![]()
![]()
Tering wat ben ik blij
Sorry moest het kwijt.
Werkse werkende mensen!
GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:12 schreef BarrieButsers het volgende:
JAAAA IK BEN OVER![]()
![]()
![]()
Tering wat ben ik blij
Sorry moest het kwijt.
Werkse werkende mensen!
Scanner is kapot, er zijn geen klusjes en om 4 uur BBQquote:
Eensquote:
2 uur en 20 minuten over gedaan, stelletje idiote vakantiegangers die niet kunnen rijden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow nu al
Lekker kut die files zo vroeg, succes
Triest is dat he? Die caravans zijn nog erger. Helemaal vol met eten, auto draait 10.000 touren onderhand en ze komen maar niet vooruitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
2 uur en 20 minuten over gedaan, stelletje idiote vakantiegangers die niet kunnen rijden.
Heb vanaf utrecht dezelfde volgepakte Renault Megane 4 x ingehaald en ik heb continue rechts gereden
Voor de kenners. Is dit een Jan de Groot?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAAHAAAA EEN BOSSCHE BOL IN EEN BOSCH TOPIQUE
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAAHAAAA EEN BOSSCHE BOL IN EEN BOSCH TOPIQUE
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
2 uur en 20 minuten over gedaan, stelletje idiote vakantiegangers die niet kunnen rijden.
Heb vanaf utrecht dezelfde volgepakte Renault Megane 4 x ingehaald en ik heb continue rechts gereden
Zover ik zie nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor de kenners. Is dit een Jan de Groot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zover ik zie niet
Die chocolade ziet er niet uit.Voor mijn gevoel is dit inderdaad een AH-bol ofzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
C1000 heeft ook van die vieze meuk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is dit inderdaad een AH-bol ofzo..
Ja hij is te lelijk die chocoladequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is dit inderdaad een AH-bol ofzo..
Nop, was het gezellig?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:45 schreef Deceit het volgende:
en mensen hier gsiteren nog uitgeweest?
Taveerne ook?
Lekker kort, had je net zo goed niet kunnen gaan slapen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:54 schreef Deceit het volgende:
Maar om te stappen tot het einde en van half 6 tot 7 uur slapen is geen goede combi
mooi, je komt wel langs de opium dan hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:12 schreef BarrieButsers het volgende:
JAAAA IK BEN OVER![]()
![]()
![]()
Tering wat ben ik blij
Sorry moest het kwijt.
Werkse werkende mensen!
Vanavond helaas niet meerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mooi, je komt wel langs de opium dan he
Ik weet ook niet hoe jij eruit zietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:25 schreef DuTank het volgende:
Ik vind het niet eerlijk dat BB nu weet hoe wij eruit zien, maar andersom niet. Toch maumau?
alsof je mijn fobo niet hebt gechecktquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe jij eruit ziet
jawelquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vanavond helaas niet meer![]()
Morgen wel
nee inderdaadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:25 schreef DuTank het volgende:
Ik vind het niet eerlijk dat BB nu weet hoe wij eruit zien, maar andersom niet. Toch maumau?
Haal ik nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hee!
Je hoeft nog maar 20 minuten
que pasa?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:43 schreef kutkabouter het volgende:
oke vanavond waarschijnlijk toch niet uit
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:43 schreef kutkabouter het volgende:
oke vanavond waarschijnlijk toch niet uit
Sinds wanneer mag je bij de Shell barbecuen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
Ik had net BBQ, doorbetaaldHeb vanaf kwart over 12 niet meer gewerkt
Sinds ik er niet meer werk en nu bij m'n vader in Uden werk (voorlopig)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je bij de Shell barbecuen?
Haha bij je vader werken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sinds ik er niet meer werk en nu bij m'n vader in Uden werk (voorlopig)
Waarom haat? Je kan alles flikken en je krijgt nog meer betaald dan de rest ook!quote:
Ik krijg goed betaald voor het werk dat ik doe ja. En ik zit de hele dag op fok en msn dus tsjaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom haat? Je kan alles flikken en je krijgt nog meer betaald dan de rest ook!
Toch?
toch maar wel gegaan dus?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
Ik had net BBQ, doorbetaaldHeb vanaf kwart over 12 niet meer gewerkt
Ha die Fedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:17 schreef FedExpress het volgende:
Goedeavond BB!![]()
Al flink feest gevierd?![]()
nee hoor, lekker rustig aan xDquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ha die Fed![]()
Nee, zoek het niet haha
Jij nog de tent op zn kop gezet?
Moet je ook niet naar de pantoffel gaanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:13 schreef kutkabouter het volgende:
of je zoent met een vrouw van 14 jaar ouder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een avond
het was ergens buiten, niks pantofelquote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Moet je ook niet naar de pantoffel gaan
Smidse danquote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het was ergens buiten, niks pantofel
ook nietquote:
dat welquote:
In mijn geval zou dat een vrouw van 45 zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:13 schreef kutkabouter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een avond
HIGH FIVE!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:13 schreef kutkabouter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een avond
Idem dito.quote:
Ben ik nogsteeds lief?quote:
Dat mag jij zeggen.quote:
Moet ik dat van mezelf zeggenquote:
Ja.Ik zeg dat ook van mezelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja.Ik zeg dat ook van mezelf
Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:
Niet. High Five!quote:
Goedemiddagquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:02 schreef Deceit het volgende:
goedemorgen
Hun haal ik waarschijnlijk niet, Fresku welquote:
Waarom haal je dat nou weer niet?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hun haal ik waarschijnlijk niet, Fresku wel
Kan moeilijk in mn eentje gaan. 'n vriendin moet tot 3 werken en de rest nog later dus vandaarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom haal je dat nou weer niet?Je zit hier een beetje uit je neus te vreten!
aaah joh, ga gewoonquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan moeilijk in mn eentje gaan. 'n vriendin moet tot 3 werken en de rest nog later dus vandaar![]()
En je kan nu ook al gaan he
Een maat van mij kent hem, stuurde mij ook een nummertje van hem... Even kijken of ik het er nog op heb staan. Maar hij is wel goedquote:
Oke chill, ben benieuwd vanavondquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:26 schreef DuTank het volgende:
Heb het helaas niet meer... Maar al die DJ's zijn allebei aan hoor. Code Red is ook een baas
Dan moet iemand je weer gaan vangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |