een pit is toch bij metal?quote:
Oke nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef DuTank het volgende:
Kijk zaterdag maar vooraan bij het podium, dan weet je wat een pit(t) is
En ze zijn ook bij hiphop (dubstep, drum&bass, etc)
dubstepquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef DuTank het volgende:
Kijk zaterdag maar vooraan bij het podium, dan weet je wat een pit(t) is
En ze zijn ook bij hiphop (dubstep, drum&bass, etc)
Ohh datquote:
quote:
ieder zo zijn dingquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
_______! daar was ik ook ergens en het zag er zo ontiegelijk kansloos uit, die zooi fopnegers bij elkaar
ja is ook, robin sprong toen trouwens overal bovenuit geloof ikquote:
vind je het gekquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja is ook, robin sprong toen trouwens overal bovenuit geloof ik
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Bedenk me net dat vandaag gegarandeerd een van de kutste dagen van mn leven gaat worden. (studiepuntenkaart ophalen)![]()
Een bosschenaar minder vanaf morgen
ken jij ene anton?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Geen idee alles kan, sowieso krijg ik het komende jaar nog veel problemen door mn aanwezigheidHeb al een hele lijst met "smoezen"
pmquote:
En ik weer nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
pm
het halve topic hier kent hem toch al maargoed
hij zat op het stedgymquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ik weer niet
Is dat een of andere sjakko?
zo groot is het stedgym niet, en als je 4 of 5 jaar bij elkaar in het jaar/de klas zit dan ken je elkaar welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh zo
Wel apart dat jullie elkaar allemaal kennen.
Ja oke maar dat je dan ook gewoon zegt wie je bent enzo.. Toch beetje privacyquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zo groot is het stedgym niet, en als je 4 of 5 jaar bij elkaar in het jaar/de klas zit dan ken je elkaar wel
ja hoevaak zie ik hun nouquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke maar dat je dan ook gewoon zegt wie je bent enzo.. Toch beetje privacy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |