een pit is toch bij metal?quote:
Oke nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef DuTank het volgende:
Kijk zaterdag maar vooraan bij het podium, dan weet je wat een pit(t) is
En ze zijn ook bij hiphop (dubstep, drum&bass, etc)
dubstepquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef DuTank het volgende:
Kijk zaterdag maar vooraan bij het podium, dan weet je wat een pit(t) is
En ze zijn ook bij hiphop (dubstep, drum&bass, etc)
Ohh datquote:
quote:
ieder zo zijn dingquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
_______! daar was ik ook ergens en het zag er zo ontiegelijk kansloos uit, die zooi fopnegers bij elkaar
ja is ook, robin sprong toen trouwens overal bovenuit geloof ikquote:
vind je het gekquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja is ook, robin sprong toen trouwens overal bovenuit geloof ik
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Bedenk me net dat vandaag gegarandeerd een van de kutste dagen van mn leven gaat worden. (studiepuntenkaart ophalen)![]()
Een bosschenaar minder vanaf morgen
ken jij ene anton?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Geen idee alles kan, sowieso krijg ik het komende jaar nog veel problemen door mn aanwezigheidHeb al een hele lijst met "smoezen"
pmquote:
En ik weer nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
pm
het halve topic hier kent hem toch al maargoed
hij zat op het stedgymquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ik weer niet
Is dat een of andere sjakko?
zo groot is het stedgym niet, en als je 4 of 5 jaar bij elkaar in het jaar/de klas zit dan ken je elkaar welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh zo
Wel apart dat jullie elkaar allemaal kennen.
Ja oke maar dat je dan ook gewoon zegt wie je bent enzo.. Toch beetje privacyquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zo groot is het stedgym niet, en als je 4 of 5 jaar bij elkaar in het jaar/de klas zit dan ken je elkaar wel
ja hoevaak zie ik hun nouquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke maar dat je dan ook gewoon zegt wie je bent enzo.. Toch beetje privacy
boeiequote:
Ja de anonimiteit is ver te zoekenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
boeiejullie hebben toch stuk voor stuk onze hyves al gevonden
![]()
was dat mathilde's kont, in je topic van vannacht?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:55 schreef DuTank het volgende:
Schijt aan, is juist wel lachen dat je elkaar kenten die privacy boeit me geen reet, het enige wat ik hier post over mezelf is of een voorschutte actie, zoals die pet bijna in de hens, of iets verzonnen
neequote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
was dat mathilde's kont, in je topic van vannacht?
quote:
was het een intro dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:04 schreef DuTank het volgende:
ja kan wel een naam gaan noemen, maar je kent haar toch niet
Noujaa! Trustequote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:25 schreef DuTank het volgende:
ik ben in ieder geval wel pitten
buenas noches
ja, ik heb een heel depressief topic gemaaktquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zat wat te lezen over "actie" op een broodverpakking en brood dat blijft liggen
Leven jullie nog?
Een topic over je pens?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, ik heb een heel depressief topic gemaakt
samen naar de sportschool dan? kunnen we elkaar aan het werk houden, anders schiet het toch niet opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een topic over je pens?
Ik moet ook weer gaan sporten
van hetzelfdequote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou dat helpt dan al helemaal niks.Pfft word gewoon al moe als ik aan fitness denk
Succes met je pens, weltruste!
eergister gebowld, was 12 uur thuis, kwart voor 5 op, gister was ik 11 uur thuis. Ik ben echt moe. Morgen uitslapen!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:44 schreef Deceit het volgende:
hmm ik ben vannacht wezen stappen tot 4, half 6 in bed en om 7 uur op.. vanaf 8 uur op t werk... ik ben dood
bijdehand zegquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
eergister gebowld, was 12 uur thuis, kwart voor 5 op, gister was ik 11 uur thuis. Ik ben echt moe. Morgen uitslapen!!
Dat heeft toch niks met bijdehand zijn te makenquote:
weet ik, wilde gewoon opmerking #9823 makenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met bijdehand zijn te maken
quote:
Ik ben al 5 uur bezigquote:
kut voor jequote:
Credit Toolsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:31 schreef bijdehand het volgende:
Waar ga je werken?
Wasda? Waarsda?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Credit Toolsin het pittoreske Meteren
K heb 't goed naar m'n zin hierquote:
Bijna 6quote:
Ja. Echt wtf. Heb wel meer energie nu ik enige regelmaat hebquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:18 schreef Deceit het volgende:
goedemiddag fexpress
federer kan binnenkort met de wtatour meedoen he? :"P
jij moet vanaf 6 uur werken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Echt wtf. Heb wel meer energie nu ik enige regelmaat heb
Ik *moet* het niet, maar doe het wel. Officieel werken wij tussen 7:00 en 19:00 (en standby daarbuiten) maar ik vind vroeg beginnen relaxter. 5 uur in de auto (ben ik binnen een uur in a'dam) en om 14u weer naar huis om de files voor te zijn.quote:
Jaquote:
Tering. Over een tijdje is iedereen weg en dan heb je rustquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
zo... ik ga naar huis staat al vakantiefile op de a2 zie ik :S
Wow nu alquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
zo... ik ga naar huis staat al vakantiefile op de a2 zie ik :S
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:12 schreef BarrieButsers het volgende:
JAAAA IK BEN OVER![]()
![]()
![]()
Tering wat ben ik blij
Sorry moest het kwijt.
Werkse werkende mensen!
GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:12 schreef BarrieButsers het volgende:
JAAAA IK BEN OVER![]()
![]()
![]()
Tering wat ben ik blij
Sorry moest het kwijt.
Werkse werkende mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |