eergister gebowld, was 12 uur thuis, kwart voor 5 op, gister was ik 11 uur thuis. Ik ben echt moe. Morgen uitslapen!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:44 schreef Deceit het volgende:
hmm ik ben vannacht wezen stappen tot 4, half 6 in bed en om 7 uur op.. vanaf 8 uur op t werk... ik ben dood
bijdehand zegquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
eergister gebowld, was 12 uur thuis, kwart voor 5 op, gister was ik 11 uur thuis. Ik ben echt moe. Morgen uitslapen!!
Dat heeft toch niks met bijdehand zijn te makenquote:
weet ik, wilde gewoon opmerking #9823 makenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met bijdehand zijn te maken
quote:
Ik ben al 5 uur bezigquote:
kut voor jequote:
Credit Toolsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:31 schreef bijdehand het volgende:
Waar ga je werken?
Wasda? Waarsda?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Credit Toolsin het pittoreske Meteren
K heb 't goed naar m'n zin hierquote:
Bijna 6quote:
Ja. Echt wtf. Heb wel meer energie nu ik enige regelmaat hebquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:18 schreef Deceit het volgende:
goedemiddag fexpress
federer kan binnenkort met de wtatour meedoen he? :"P
jij moet vanaf 6 uur werken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Echt wtf. Heb wel meer energie nu ik enige regelmaat heb
Ik *moet* het niet, maar doe het wel. Officieel werken wij tussen 7:00 en 19:00 (en standby daarbuiten) maar ik vind vroeg beginnen relaxter. 5 uur in de auto (ben ik binnen een uur in a'dam) en om 14u weer naar huis om de files voor te zijn.quote:
Jaquote:
Tering. Over een tijdje is iedereen weg en dan heb je rustquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
zo... ik ga naar huis staat al vakantiefile op de a2 zie ik :S
Wow nu alquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
zo... ik ga naar huis staat al vakantiefile op de a2 zie ik :S
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:12 schreef BarrieButsers het volgende:
JAAAA IK BEN OVER![]()
![]()
![]()
Tering wat ben ik blij
Sorry moest het kwijt.
Werkse werkende mensen!
GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:12 schreef BarrieButsers het volgende:
JAAAA IK BEN OVER![]()
![]()
![]()
Tering wat ben ik blij
Sorry moest het kwijt.
Werkse werkende mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |